Blog

Piszemy nie tylko o komunikacji, social media i analityce.

27 lipca, 2018

Zwyczaj, nałóg czy rutyna? Kilka słów o książce "Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie."

Wstajesz rano, sięgasz po telefon i sprawdzasz, ile masz komentarzy pod najnowszym wpisem na Facebooku. Teraz spokojnie możesz napić się kawy, przeglądając wiadomości w skrzynce mailowej i zrobić zdjęcie swojego śniadania na Instagram. Brzmi znajomo? Ale gdyby ktoś zapytał, co robisz zaraz po przebudzeniu, opowiedziałbyś raczej o szybkim prysznicu, kawie i wyjściu do pracy. To całkiem normalne. Pominąłbyś wszystkie czynności związane ze swoim smartfonem, bo to nawyk, zachowanie bezwiedne, nad którym nie panujesz.

01 czerwca, 2018

Dziel się wiedzą! Jak budowanie wizerunku eksperta może wpłynąć na Twoją sprzedaż

Zwiększ świadomość istnienia marki, docieraj do ludzi potencjalnie zainteresowanych produktem. Dzielenie się wiedzą jest super! Zobacz, jak skutecznie kreować wizerunek eksperta w mediach społecznościowych (i nie tylko).

09 marca, 2018

Ecommerce na Facebooku - siedem sposobów na skuteczne posty produktowe

Chcesz sprzedawać - powinieneś opowiadać o swoich produktach. Wiesz już jednak, że bezmyślne spamowanie ofertą na Facebooku może przynieść skutek odwrotny od zamierzonego. Jak tworzyć posty produktowe, które nie znikną wśród innych treści tego typu? Poznaj siedem sposobów na to, jak prezentować swoje produkty na Facebooku. Dwie rzeczy, których nigdy nie powinieneś robić dodajemy w gratisie. ;)

01 lutego, 2018

Brand hero - superbohater Twojej marki

Z bohaterem marki masz szansę wyróżnić się wśród konkurencji i kierować ciekawsze treści do swojej grupy docelowej. Brzmi dobrze? Chcesz stworzyć Brand Hero z prawdziwego zdarzenia? Poznaj nasze wskazówki. :)

28 czerwca, 2018

Facebook to dopiero początek. Jak sprawić, żeby klient zapamiętał zakupy w Twoim e-sklepie.

Za pomocą komunikacji na Facebooku, a w szczególności dobrze przeprowadzonym kampaniom reklamowym jesteś w stanie dotrzeć do ludzi potencjalnie zainteresowanych Twoją ofertą. Ale od momentu ujrzenia produktu w reklamie do serca, a raczej portfela prowadzi długa droga. ;) Zwana ścieżką zakupową klienta. O czym pamiętać, żeby jej przejście przypominało zwinne lisie skoki, a sam proces okazał się super pozytywnym wydarzeniem, które na długo zapadnie w pamięć?

20 kwietnia, 2018

7 sposobów na akcję sprzedażową na FB

Nowa kolekcja, wyprzedaż, albo chęć udzielenia rabatu - jest wiele dobrych powodów, dla których można zorganizować akcję sprzedażową. Jak zorganizować kampanię sprzedażową na FB, która zaangażuje odbiorców i zwiększy szansę na liczne zakupy? Sprawdź nasze pomysły!

15 lutego, 2018

5 reguł automatycznych, które wykonają za Ciebie robotę na FB

Jeśli prowadzisz wiele kampanii reklamowych równolegle, albo po prostu nie masz czasu na ich codzienną kontrolę, poznaj 5 pomysłów na wykorzystanie reguł automatycznych, z pomocą których Facebook wykona część pracy za Ciebie.

02 sierpnia, 2017

Grupy na Facebooku - prosty przewodnik cz.2

W drugiej części naszego przewodnika po grupach na Facebooku dowiesz się, co powinna zawierać najprostsza strategia. Przewodnik po tworzeniu grupy i podpinaniu jej pod stronę FB dostaniesz od nas w prezencie.

23-10-2017

Zwyczaj, nałóg czy rutyna? Kilka słów o książce "Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie."

Wstajesz rano, sięgasz po telefon i sprawdzasz, ile masz komentarzy pod najnowszym wpisem na Facebooku. Teraz spokojnie możesz napić się kawy, przeglądając wiadomości w skrzynce mailowej i zrobić zdjęcie swojego śniadania na Instagram. Brzmi znajomo? Ale gdyby ktoś zapytał, co robisz zaraz po przebudzeniu, opowiedziałbyś raczej o szybkim prysznicu, kawie i wyjściu do pracy. To całkiem normalne. Pominąłbyś wszystkie czynności związane ze swoim smartfonem, bo to nawyk, zachowanie bezwiedne, nad którym nie panujesz.

23-10-2017

Facebook to dopiero początek. Jak sprawić, żeby klient zapamiętał zakupy w Twoim e-sklepie.

Za pomocą komunikacji na Facebooku, a w szczególności dobrze przeprowadzonym kampaniom reklamowym jesteś w stanie dotrzeć do ludzi potencjalnie zainteresowanych Twoją ofertą. Ale od momentu ujrzenia produktu w reklamie do serca, a raczej portfela prowadzi długa droga. ;) Zwana ścieżką zakupową klienta. O czym pamiętać, żeby jej przejście przypominało zwinne lisie skoki, a sam proces okazał się super pozytywnym wydarzeniem, które na długo zapadnie w pamięć?

23-10-2017

Dziel się wiedzą! Jak budowanie wizerunku eksperta może wpłynąć na Twoją sprzedaż

Zwiększ świadomość istnienia marki, docieraj do ludzi potencjalnie zainteresowanych produktem. Dzielenie się wiedzą jest super! Zobacz, jak skutecznie kreować wizerunek eksperta w mediach społecznościowych (i nie tylko).

23-10-2017

7 sposobów na akcję sprzedażową na FB

Nowa kolekcja, wyprzedaż, albo chęć udzielenia rabatu - jest wiele dobrych powodów, dla których można zorganizować akcję sprzedażową. Jak zorganizować kampanię sprzedażową na FB, która zaangażuje odbiorców i zwiększy szansę na liczne zakupy? Sprawdź nasze pomysły!

23-10-2017

Ecommerce na Facebooku - siedem sposobów na skuteczne posty produktowe

Chcesz sprzedawać - powinieneś opowiadać o swoich produktach. Wiesz już jednak, że bezmyślne spamowanie ofertą na Facebooku może przynieść skutek odwrotny od zamierzonego. Jak tworzyć posty produktowe, które nie znikną wśród innych treści tego typu? Poznaj siedem sposobów na to, jak prezentować swoje produkty na Facebooku. Dwie rzeczy, których nigdy nie powinieneś robić dodajemy w gratisie. ;)

23-10-2017

5 reguł automatycznych, które wykonają za Ciebie robotę na FB

Jeśli prowadzisz wiele kampanii reklamowych równolegle, albo po prostu nie masz czasu na ich codzienną kontrolę, poznaj 5 pomysłów na wykorzystanie reguł automatycznych, z pomocą których Facebook wykona część pracy za Ciebie.

23-10-2017

Brand hero - superbohater Twojej marki

Z bohaterem marki masz szansę wyróżnić się wśród konkurencji i kierować ciekawsze treści do swojej grupy docelowej. Brzmi dobrze? Chcesz stworzyć Brand Hero z prawdziwego zdarzenia? Poznaj nasze wskazówki. :)

23-10-2017

Grupy na Facebooku - prosty przewodnik cz.2

W drugiej części naszego przewodnika po grupach na Facebooku dowiesz się, co powinna zawierać najprostsza strategia. Przewodnik po tworzeniu grupy i podpinaniu jej pod stronę FB dostaniesz od nas w prezencie.

Pora przejść do działania?
Wyślij nam brief lub umów się na spotkanie!

Ponad połowa naszych klientów pochodzi z poleceń od wcześniejszych klientów..