strategia

Kreacja i komunikacja bez spójnej strategii to nic innego, jak próba bicia rekordu świata codziennie w innej dyscyplinie sportu. Jeśli jesteś niekonsekwentny i chaotyczny nie wzbudzisz zainteresowania, ani nie zdobędziesz zaufania klientów.

Bez względu więc, czy w planach masz start zupełnie nowej marki, czy chcesz tylko zaprojektować serwis www dla już istniejącej, Niebieski Lis zawsze zaczyna od strategii.

Wspólnie oceniamy w jakim segmencie swojego rynku się znajdujesz, z jakimi odbiorcami powinieneś nawiązać dialog i jakich kanałów do tego używać. Zastanawiamy się nad osobowścią Twojej marki i wartościami z jakimi kojarzona jest przez odbiorców.

Odnoszące sukcesy marki powstają w oparciu o spójne i unikalne strategie.

#strategia marketingowa, #USP, #core value, #added value, #pozycjonowanie na rynku, #cechy osobowościowe marki, #punkty styczności z marką, #slogan, #segmenty klientów, #kanały komunikacji, #relacje z klientami, #rebranding, #analiza konkurencji

design

Używając najnowszych technologii tworzymy kreacje, które przyciągają uwagę i angażują. Nasz design jest po to, by Twoja marka zawsze była świeża. I wyraźna. Jak biegający po zielonej łące niebieski lis.

Mówi się, że jeden obraz wyraża więcej niż kilkanaście zdań. Dziś konsumowanie marek odbywa się w pierwszej kolejności obrazami.

Do zbudowania profesjonalnego wizerunku potrzebne są kreacje już nie tyle profesjonalne, co precyzyjnie zaprojektowane pod kątem określonego odbiorcy. W niespotykanym nigdy wcześniej natłoku komunikatów z jakimi zmagamy się każdego dnia, tylko wyjątkowe kreacje są w stanie zapaść w pamięć i wzbudzić pożądane emocje u odbiorcy.

#kolor, #typografia, #identyfikacja wizualna, #digital branding, #brandbook, #responsywne strony www, #copywriting, #papier firmowy, #ulotka, #plakat, #wizytówka, #billboard

wdrożenie

Zapomnij o mówieniu do klientów. Musisz nauczyć się z nimi rozmawiać.
W tej części procesu zaczynamy rozmowę z odbiorcami Twojej marki. Realizujemy kampanie reklamowe online, uruchamiamy serwisy internetowe i wprowadzamy marki do krainy social media.

Kampania reklamowa to coś więcej niż tylko konsekwentne realizowanie szczegółowo zaplanowanej strategii i media planu.

Jesteśmy entuzjastami metodologii Lean. Oznacza to, że realizacja działań reklamowych przebiega w postaci powtarzania kolejnych iteracji następującej pętli: pomysły - działanie - pomiary i wnioski. W trakcie każdej kampanii na bieżąco analizujemy szereg wskaźników i optymalizujemy je, tak byś uzyskał maksymalny efekt.

#ATL, #BTL, #responsywne strony www, #UX, #display, #CPC, #CPM, #content marketing, #SEO, #SEM, #e-mail marketing, #SMS marketing, #facebook, #twitter, #google+, #zbieranie leadów, #konwersja

analityka

Lubimy liczby, wykresy i twarde dane. Na ich bazie wyciągamy wnioski i optymalizujemy nasze działania. Ty dzięki nim zyskujesz natomiast kontrolę i jak na dłoni widzisz efekty.

Szczególnie działania w świecie on-line dają wybitnie dokładną możliwość obserwacji i wnikliwej analizy podjętych inicjatyw. W gąszczu tych danych łatwo się zgubić, dlatego na poszczególnych etapach działań wskażemy Ci tzw. KPI - Key Performance Indicators, czyli wskaźniki liczbowe, które w aktualnym kontekście mają kluczowe znaczenie. Pozwól im wystrzelić w górę!

#KPI, #google analitycs, #UU, #odsłony, #kliknięcia, #konwersje, #ścieżki konwersji, #ROI, #przepływ użytkowników, #wskaźniki zaangażowania, #zasięg