Pierwsza w Polsce konferencja online w pełni poświęcona digital marketingowi branży modowej powraca!
🎓FASHION_PL Conference 2024 to wyjątkowe wydarzenie online kierowane do: założycieli marek modowych, marketerów, freelancerów i każdego, kto na co dzień zajmuje się marketingiem branży fashion lub pragnie zwiększać sprzedaż.
🎯 Skorzystaj z mocnej dawki wiedzy i doświadczenia podczas konferencji online poświęconej digital marketingowi w branży modowej i bądź z nami na FASH_PL Conference ‘24! Już 7 listopada eksperci i przedstawiciele najciekawszych polskich marek podzielą się swoimi doświadczeniami w zakresie najgorętszych trendów, skutecznych działań wokół ecommerce, efektywnego budowania treści, influencer marketingu i wielu innych.
🔔 Uzyskaj bezpłatny, nieograniczony dostęp do cennych informacji ze świata digital marketingu w branży modowej. Zapisz się już dziś!
⭐⭐⭐⭐⭐
81% uczestników, biorących udział w ankiecie po pierwszej edycji eventu, oceniło konferencję jako "doskonałą".
Sami jesteśmy marketingowymi praktykami, a to pozwala nam stworzyć program konferencji dopasowany do potrzeb osób działających na pograniczu mody i marketingu. Prelegentki i prelegenci FASHION_PL Conference to praktycy, którzy na co dzień opracowują i koordynują wielokanałowe działania digital marketingowe dla najciekawszych polskich marek modowych. W ramach konferencji podzielą się swoją wartościową wiedzą oraz doświadczeniami.
Wspieramy ideę knowledge sharing i pragniemy dzielić się wiedzą możliwie jak najszerzej, dlatego dołączenie do grona uczestników FASHION_PL Conference ‘24 jest proste i dla każdego! Wypełnij formularz i skorzystaj z indywidualnego linku, który prześlemy do Ciebie drogą mailową. Bezpłatnie! Konferencja odbywa się online, więc całą merytoryczną wiedzę i inspiracje będziesz czerpać skądkolwiek zechcesz.
Zadawaj pytania ekspertom i ekspertkom występującym podczas konferencji. I niech nie ograniczają Cię tylko prelekcje! Korzystaj z okazji do networkingu i działaj aktywnie na konferencyjnym czacie: poznaj ludzi z branży, podziel się doświadczeniami, nawiąż wartościowe kontakty…spędzisz cały dzień w towarzystwie pasjonatów mody i marketingu. Wykorzystaj ten potencjał maksymalnie!
📅 9:10 - 9:50 (🙋 w tym sesja Q&A)
📅 9:10 - 9:50 (w tym Q&A) 👨💼 Kinga Nowicka, Senior copywriter, Reserved
🔹 jak utrzymać spójny głos marki we wszystkich kanałach komunikacji
🔹 jak marki mogą skutecznie komunikować swoje wartości i budować relacje z klientami za pomocą języka
🔹 wpływ nowych trendów i technologii na sposób komunikacji marek
📅 9:55 - 10:35 (🙋 w tym sesja Q&A)
👨💼 Mateusz Nowak, założyciel w agencji Niebieski Lis
🔹 Czym jest dług technologiczny w marce modowej
🔹 Jazda bez paliwa
🔹 Zrywanie najniższej wiszących owoców
🔹 Kupowanie zaufania
📅 10:40 - 11:20 (🙋 w tym sesja Q&A)
👨💼 Maria Formowicz, adwokatka i prawniczka, Creativa Legal
🔹 Jakie są ryzyka prawne generowania reklamy przez AI?
🔹 Czy sztuczna inteligencja tworzy utwór w rozumieniu prawa autorskiego?
🔹 Czy wytwory AI trzeba oznaczać?
📅 11:30 - 11:55 (w tym sesja Q&A)
👨💼 Dominik Michałek, IdoSell | prelekcja partnera eventu
🔹 TBA
🔹 TBA
🔹 TBA
📅 12:00 - 12:40 (🙋 w tym sesja Q&A)
👨💼 Aleksandra Mikołajczyk Tomczak, Head of ecommerce and digital marketing, ANIA KRUK
🔹 jak czynniki ekonomii behawioralnej wpływają na decyzje zakupowe
🔹 różnice w postrzeganiu wartości produktu w różnych kanałach oraz odkryjesz jak rachunkowość umysłowa wpływa na zachowania klientów
🔹 jak połączyć i zoptymalizować oba kanały sprzedaży
📅 12:45 - 13:25 (🙋 w tym sesja Q&A)
👨💼 Oskar Lipiński, Dyrektor ecommerce, DAAG
🔹 TBA
🔹 TBA
🔹 TBA
📅 13:35 - 14:00 (🙋 w tym sesja Q&A)
👨💼 Maciej Biegajewski, LiveWebinar | prelekcja partnera eventu
🔹 TBA
🔹 TBA
🔹 TBA
📅 14:05 - 14:45 (🙋 w tym sesja Q&A)
👨💼 Marianna Kupść, KERN Institute
🔹 Jak struktury klasowe ewoluowały na przestrzeni lat, ale potrzeba wyróżnienia się w świecie mody pozostaje silna
🔹 Pojęcie konsumpcji ostentacyjnej według Veblena i jej znaczenie we współczesnym świecie mody, luksusowych dóbr i cyfrowych przejawów statusu
🔹 Zmienna natura autoidentyfikacji przez zakupy: od dóbr materialnych do edukacji i manifestacji mindsetu, w kontekście mody
📅 14:50 - 15:30 (🙋 w tym sesja Q&A)
👨💼 Martyna Dumieńska, Content managerka w CCC
🔹 Nostalgia i NOWstalgia - Co kryje się za tymi pojęciami i jaką rolę odgrywają w marketingu opartym na emocjach?
🔹 Jedna kampania ponad pokoleniami - Jak tworzyć komunikację, która trafia do młodszych i starszych klientów jednocześnie?
🔹 Sentyment i nowe technologie - Jak kampania CCC z Shaquillem O’Nealem połączyła emocje i innowacje, zwiększając sprzedaż?
Partner główny:
Partner technologiczny:
Partner wspierający:
Partner medialny:
Partner medialny:
Partner medialny:
Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ
Posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach.
Punktacja: Uczestnik - 10 pkt, Prelegent - 30 pkt.