Pobierz bezpłatnego ebooka i dowiedz się, jak marki FMCG skutecznie komunikują się w social media:

Pobierz bezpłatnego ebooka i dowiedz się, jak marki FMCG skutecznie komunikują się w social media:

Pobierz dziś bezpłatnego eBooka o komunikacji marek FMCG w social media i zyskaj dostęp do przekrojowej wiedzy:

  • Analiza branży FMCG - które marki z kategorii FMCG oraz formaty contentu angażowały najlepiej w ostatnim kwartale 2022 roku? Niech przejrzyście zaprezentowane wykresy i analizy staną się inspiracją do działań prowadzonych w 2023 roku.
  • Odpowiedzi na kluczowe wyzwania - jak wyróżnić produkt na mocno nasyconym rynku i za pomocą jakich sposobów budować ludzką, zaangażowaną komunikację dla marki produktów szybko zbywalnych. Na kartach ebooka znajdziesz propozycje odpowiedzi na te i inne najważniejsze wyzwania.
  • Wiedza w przystępnej pigułce - ebook to zbiór kluczowych elementów strategii komunikacji oraz social media marketingu marki FMCG zamkniętych w przystępnej formie. Zawarte w nim wskazówki mogą zwiększyć szansę na usystematyzowanie oraz zwiększenie skuteczności prowadzonych działań wizerunkowych i sprzedażowych w digitalu.
  • Koncepcje poparte przykładami - warto wiedzieć, jak robią to inni. Ebook to kilkadziesiąt przykładów komunikacji - akcji wizerunkowych, postów opublikowanych przez wybrane marki FMCG.
  • → Odbierz ebooka dziś

Spis treści

  • 📙 1. Branża FMCG w 2022 - najskuteczniej angażujące marki, najciekawsze formaty postów
  • 📙 Część I Elementy strategii
  • 📙 2. Insight dla branży FMCG? Zobacz, co możesz dzięki niemu zyskać!
  • 📙 3. Reason to believe - jak uwiarygodnić wyróżnik marki w oczach klientów
  • 📙 4. USP i ESP - czym jest, a czym nie jest - i z czym to się je?
  • 📙 Część II Kreatywna komunikacja
  • 📙 5. Siła w bohaterach. Brand hero dla branży FMCG
  • 📙 6. Najlepszy ambasador - o user generated content
  • 📙 7. Bliżej: jak marka FMCG może budować więź z odbiorcami za pomocą social mediów
  • 📙 8. Dywersyfikacja działań kluczem do sukcesu?
  • 📙 Część III Skuteczna sprzedaż
  • 📙 9. Dlaczego marka FMCG potrzebuje reklamy na Facebooku (wstęp Mateusza Nowaka, CEO agencji Niebieski Lis)
  • 📙 10. Jak reklamować produkty niskiego zaangażowania? Poznaj peryferyjną drogę perswazji!
  • 📙 11. Model subskrypcyjny marki FMCG - droga do lojalnego klienta w sieci?
  • 📙 12. Poza ramy e-commerce - jak ze wsparciem influencerów kreatywnie reklamować produkty FMCG

→ Odbierz ebooka dziś

Autorzy

Angelika Dąbek, head of content

Head of content w Niebieskim Lisie; po godzinach opowiada studentom o social mediach w ramach warsztatów online. Instagram to jej ulubione medium. Bliski jest jej digital marketing marek fashion. Fanka dobrych seriali i dobrego jedzenia, miłośniczka podcastów i treści o zdrowym stylu życia i trendach. Interesuje się fotografią mobilną, względnie regularnie uskutecznia trening siłowy, jogę i aerial jogę.

Vanessa Wilkołek , digital communication specialist

studentka II stopnia Dziennikarstwa i medioznawstwa. Interesuje się szeroko pojętą kulturą i sztuką. Uwielbia tworzyć zarówno krótkie formy tekstowe, jak i wyczerpujące eseje. Miłośniczka polskiej sceny hip-hopowej, kina nowatorskiego i… kiepskiego humoru. Po pracy mama na pełen etat Tommy'ego - buldożka francuskiego.

Niebieski Lis

Butikowa agencja digital, 8 lat na rynku, 12-osobowy zespół. Opowiadamy historie, które stoją za markami i wykorzystujemy nowe technologie, by zapewnić im sukces biznesowy. Obszar specjalizacji: strategia komunikacji, komunikacja w social media: FB, IG, performance marketing: Meta Ads, Google Ads, TikTok Ads, e-mail marketing & marketing automation.

Pozostali autorzy: Katarzyna Sterna, Mateusz Nowak, Wiktor Pohorecki

Pobierz bezpłatnego ebooka i dowiedz się, jak marki FMCG skutecznie komunikują się w social media: