FASHION_PL Conference 2 - VOD

Merytorycznie o digital marketingu
w branży modowej

Ponad 6h nagrań z udziałem ekspertów

Kup dostęp teraz →
Powered by:

FASHION_PL Conference 2 - VOD

Druga edycja konferencji online w pełni poświęconej digital marketingowi branży modowej dostępna w formie nagrań!

🎓 Zobacz wszystkie prelekcje i panele! Skorzystaj z wiedzy profesjonalistów i praktyków z branży. Dowiedz się, jak rozwijać markę modową z wykorzystaniem pełni możliwości digital marketingu. Poznaj strategie i metody działania ekspertów, a dzięki panelom dyskusyjnym spójrz na kluczowe wyzwania branży z różnych perspektyw i doświadczeń.

🎯 FASHION_PL Conference 2 to wyjątkowe wydarzenie online skierowane do: założycieli marek modowych, marketerów, freelancerów i każdego, kto na co dzień zajmuje się marketingiem branży fashion lub pragnie zwiększać sprzedaż.

🔔 Kup dziś dostęp do nagrań i zdobądź wiedzę, która pozwoli Ci wprowadzić swoje działania w digitalu na nowy poziom.

Kupuję dostęp →

⭐⭐⭐⭐⭐
81% uczestników, biorących udział w ankiecie po poprzedniej edycji eventu, oceniło konferencję jako "doskonałą".

→ Doświadczeni prelegenci, 100% praktycznej wiedzy.

Odbierz dostęp do nagrań

Katarzyna Zajączkowska
OdpowiedzialnaModa.pl
Aneta Chrzanowska
Global Head of Social Media & Influencer Marketing w Eobuwie.pl
Tomek Grande
CEO Diamante
Mateusz Nowak
CEO w Niebieski Lis
Maciek Lebiedowicz
CEO, współzałożyciel Pan tu nie stał
Paulina Kołaczek
CEO GWP Brand
Agnieszka Pala-Jasikowska
Mentor biznesu, co-owner Maison Misaga
Aga Pałka
CEO getdressed
Kasia Gola
założycielka GeekGoesChic, Industry Advisor w WEARFITS
Piotr Kaleta
Copywriter / piotrkaleta.pl
Aneta Rutkowska
Koordynator Operacyjny i Marketingu LH.pl

FASHION_PL HOST

Daria Bahlai, digital communication specialist @ Niebieski Lis
Angelika Dąbek, head of content @ Niebieski Lis

📽 Odbierz dostęp do nagrań

Kup dziś →

Dlaczego warto:

👨‍💼

✓ Merytoryka

Prezentacje sprzedażowe? Nie tym razem! Prelegenci #FASH_PL to praktycy, którzy na co dzień z powodzeniem realizują działania digital marketingowe dla czołowych polskich marek modowych. W ramach konferencji eksperci będą dzielić się wartościową wiedzą, której nie znajdziesz w żadnym podręczniku!

🧩

✓ Koncentracja na praktyce

Sami jesteśmy marketingowymi praktykami, a to pozwala nam zaproponować program konferencji dopasowany do potrzeb osób działających na pograniczu mody i marketingu. Wszystko z uwzględnieniem najważniejszych trendów czy nadchodzących zmian. Rozwijasz własny brand? Działasz po stronie marki lub agencji? Na pewno znajdziesz coś dla siebie!

📣

✓ Video on demand

Laptop lub smartfon - potrzebujesz jedynie sprawnie działającego urządzenia z dostępem do Internetu żeby skorzystać z wiedzy uczestników. Otrzymasz roczny dostęp do nagrań i bez pośpiechu przyswoisz wszystkie porady, strategie i wnioski.

Prelekcje i panele dostępne w ramach VOD:

➡ Strategia komunikacji marki modowej w digitalu

👨‍💼 Agnieszka Pala-Jasikowska / Mentor biznesu, co-owner Maison Misaga

🔹 Strategia marki
🔹 Sprzedaż → marketing
🔹 Organizacja pracy

➡ Jak pozyskać dobrego ambasadora marki niezależnie od budżetu kampanii

👨‍💼 Aneta Chrzanowska, Global Head of Social Media & Influencer Marketing w Eobuwie.pl

🔹 Jak sprawdzić konto influencera i na co zwrócić uwagę przed rozpoczęciem współpracy
🔹Jakie zapisy powinny znaleźć się w umowie z influencerem
🔹 Jak zmierzyć skuteczność współpracy z influencerem

➡ Panel dyskusyjny: Kreatywne kampanie w oparciu o mocne wyróżniki marki modowej

👨‍💼 Tomek Grande (CEO Diamante)
👨‍💼 Maciek Lebiedowicz (CEO, współzałożyciel Pan tu nie stał)
👨‍💼 Paulina Kołaczek (CEO GWP Brand)
👨‍💼 Prowadzenie: Angelika Dąbek (Niebieski Lis)

➡ 6 metryk, które decydują o skuteczności kampanii sprzedażowych w social media marki modowej

👨‍💼 Mateusz Nowak, CEO Niebieski Lis

🔹 Jak przeprowadzić krótką, ale wyjątkowo skuteczną kampanię sprzedażową na FB/IG?
🔹 Które wskaźniki analizować, zwłaszcza w warunkach ograniczonego czasu?
🔹 Czy promocja z okazji Black Friday to dobry pomysł i jak poradzić sobie z intensywną konkurencją?

➡ Odpowiedzialna moda - jak ją sprzedawać?

👨‍💼 Katarzyna Zajączkowska, OdpowiedzialnaModa.pl

🔹 Odpowiedzialność: jeszcze wyróżnik, czy już must have
🔹 Zrównoważony marketing - oksymoron, greenwashing, czy nowa rzeczywistość
🔹 Czego eko-marki mogą się nauczyć od fast fashion
🔹 Eko-projektowanie, cyrkularność i inne postrachy branży mody :)

➡ Panel dyskusyjny: Nowe technologie w modowym e-commerce

👨‍💼 Aga Pałka (CEO getdressed)
👨‍💼 Kasia Gola (założycielka GeekGoesChic, Industry Advisor w WEARFITS)
👨‍💼 Prowadzenie: Angelika Dąbek (Niebieski Lis)

➡ Jak mieć TOP(y) i być TRENDY dzięki SEO?

👨‍💼 Piotr Kaleta

🔹 Na tym wybiegu rządzi technika.
🔹 Long taile – to się zawsze nosi.
🔹 Product content to apaszka, nie marynarka.
🔹 Treści muszą być trendy (o optymalizacji i fresh content)

➡ Bezpieczeństwo, wydajność i wsparcie - wszystko, czego potrzebuje Twój sklep internetowy

👨‍💼 Aneta Rutkowska, Koordynator Operacyjny i Marketingu LH.pl
LH.pl jest partnerem wydarzenia

🔹 Szybki, wydajny, bezpieczny i dostępny sklep internetowy: jak to osiągnąć te cele niezależnie od wielkości sprzedaży?
🔹 Jak wybrać odpowiedni serwer, by spać spokojnie?
🔹 Czy hosting może wpłynąć na konwersje w e-commerce?

Opinie uczestników poprzedniej edycji:

FASHION_PL Conference 1 (24.03.2022)
odpowiedzi z ankiety ewaluacyjnej:
  • 🙋‍♀️ "Tak naprawdę cała konferencja jest tworzona przez super ludzi z ogromną wiedzą. Jedyne co mogę napisać, to dziękuję za to wydarzenie i poświęcony czas. Robicie kawał dobrej roboty!"

    ⭐⭐⭐⭐⭐
    Sylwia
  • 🙋 "Super panel [o modzie autentycznej]! I to wszystko o czym mówicie dotyczy nie tylko branży odzieżowej. Bardzo uniwersalne i przydatne treści. "

    ⭐⭐⭐⭐⭐
    Magdalena
  • 💁‍♀️ "Świetna prezentacja, notatki zrobione! Sama mam zamiar ruszyć z własną marką więc na pewno wezmę wszystkie rady pod uwagę."

    ⭐⭐⭐⭐⭐
    Angelika
  • 🙋‍♀️ "W dzisiejszych czasach, kiedy rynek jest zalewany towarem niemalże z każdej strony ciężko wybić się i stać się marką rozpoznawalną na arenie krajowej. Miło jest poznać nowe techniki, które ewentualnie można wprowadzić na swoich SM, które pełnią obecnie jedną z ważniejszych ról w reklamie brandów. Od zawsze mówię, że reklama dźwignią handlu, a wiedza, to klucz do sukcesu."

    ⭐⭐⭐⭐⭐
    Marika

FASHION_PL Conference 2 - nagrania

Dostęp VOD
  • 🖥 Dostęp do nagrań ze wszystkich prelekcji i paneli FASHION_PL Conference 2 na 365 dni
  • 📗 Prezentacje ze wszystkich prelekcji w PDF
⟶ 249 zł netto
Zobacz nagranie z wcześniejszej edycji eventu i przekonaj się, że warto:
Masz pytania? Odpowiemy: [email protected]