Social media

Uwierz, ludzie nie chcą czytać na Facebooku o Twoich produktach.

Zaufali nam

15 milionów Polaków miesięcznie korzysta z Facebooka. 80% z nich robi to codziennie.

Jaką wartość otrzymasz od nas?

Naszym zdaniem wcale nie musisz być na Facebooku. Jeśli marka trafia do social media tylko dlatego, że "wszyscy już tam są", od początku zaczyna błądzić.

Uwierz, ludzie nie chcą czytać na Facebooku o Twoich produktach. Ale mogą zafascynować się historią, którą Twoja marka ma do opowiedzenia. Mogą w końcu zaangażować się w jej przekaz, obdarzyć ją zaufaniem i potraktować jak jednego ze swoich przyjaciół. Z czasem niektórzy będą gotowi stać się jej “ewangelistą” pośród swoich znajomych.

Pamiętaj, że dwukierunkowość komunikacji w mediach społecznościowych otwiera dużo większe możliwości nadania marce wyraźnego i charakterystycznego wizerunku, w opozycji do tradycyjnych mediów z ich natywnie płaską komunikacją.

Case study

➡ Przeczytaj case study prowadzonej przez nas już kilka lat kampanii odzieżowego sklepu internetowego, która nieustannie generuje wysoki zwrot z inwestycji 📈 i dowiedz się jakich metod używamy, by to osiągnąć. Dowiedz się jak Facebook napędza sprzedaż w Fightershopie.

Dedykowane rozwiązania

Nie wierzymy w "pudełkowe" rozwiązania w social media. Każdy projekt to zupełnie inne wyzwanie i konieczność poznania środowiska w jakim funkcjonuje marka. Jednocześnie nasza wizja wykorzystania mediów społecznościowych, różni się zależnie od rodzaju biznesu.

Poznaj kluczowe punkty 6 strategiczych podejść do social media, a następnie umów się na spotkanie, by dowiedzieć więcej:

Marka produktowa

@social-media
  • Nacisk na szczegółowe zdefiniowanie atrybutów marki i przygotowanie na tej podstawie koncepcji komunikacji z wyraźnie określonym wyróżnikiem
  • Wykorzystanie komunikacji do umocnienia określonych wartości marki oraz pożądanego i trwałego spozycjonowania jej
  • Aktywizacja odbiorców zmierzająca w kierunku naturalnego pozyskania tzw. ewangelistów
  • Wykorzystanie influencerów w szczególności do działań wizerunkowych - budowy świadomości marki i utrwalenia jej wyrazistego charakteru
  • W przypadku produktów dostępnych online - zakup powierzchni reklamowej i optymalizacja pod kątem sprzedaży wraz z pogłębioną analityką
  • W przypadku produktów dostępnych offline - stymulowanie sprzedaży z uwzględnieniem danych o strukturze sieci dystrybucji fizycznej

e-commerce

@social-media
  • Potraktowanie social media nie tylko jako dodatkowego źródła kalorycznego ruchu, ale również miejsca na rozbudowanie komunikacji o wyróżnik gwarantujący przewagę konkurencyjną w średniej i długiej perspektywie
  • Aktywizacja odbiorców ze szczególną koncentracją na wywołaniu efektu wirusowości
  • Wykorzystanie social media do zwiększenia lojalności klientów
  • Ciągły zakup powierzchni reklamowej z wykorzystaniem różnorodnych formatów i bodźców zakupowych (akcje promocyjne, rabaty, bundle, kolekcjonowanie, edycje limitowane, cocreation, personalizacja produktów itp.)
  • Ratowanie porzuconych koszyków z wykorzystaniem remarketingu dynamicznego
  • Wykorzystanie danych z Piksela FB do zwiększania LTV klientów sklepu - m.in. cross-selling, up-selling.
  • Proaktywne podejście do ryzyka wystąpienia tzw. kryzysów (wynikających np. z obsługi klienta, problemów z dostawą produktu itp.)
  • Optymalizacja kosztów posprzedażowej obsługi klienta poprzez aktywne włączenie do tego procesu social media

→ Dowiedz się więcej o naszym dedykowanym rozwiązaniu dla ecommerce

Marka FMCG

@social-media
  • Stworzenie lub adaptacja pod kątem social media koncepcji komunikacji marki realizowanej w innych mediach
  • Zapewnienie unikalnego przekazu na wszystkich płaszczyznach (content, stylistyka, język wizualny i inne)
  • Precyzyjna realizacja celów zasięgowych w zdefiniowanych grupach docelowych
  • Cross-media storytelling
  • Aktywizacja odbiorców z wykorzystaniem różnorodnych metod (np. cocreation, prowokowanie do dyskusji, wartościowe konkursy)
  • Zakup powierzchni reklamowej z uwzględnieniem struktury sieci sprzedaży offline

Usługi specjalistyczne

@social-media
  • Wykorzystanie social media do budowy wizerunku eksperta w dziedzinie specjalizacji
  • Dystrybucja wartościowych treści zgodnie z dedykowanym schematem definiującym ich rolę w procesie akwizycji
  • Włączenie do komunikacji przedstawicieli marki w celu nawiązania bliższej relacji z odbiorcami i jednoczesnego wzmocnienia wiarygodność marki
  • Włączenie do analizy efektywności działań wskaźników ze świata offline
  • Świadome zastosowanie reguły wzajemności do stymulowania sprzedaży
  • Kampanie pozyskiwania leadów

Marka z sektora B2B

@social-media
  • Analiza drogi klienta od pierwszego kontaktu z marką do podjęcia decyzji zakupowej i precyzyjne zdefiniowanie roli social media w tym procesie
  • Adaptacja komunikacji korporacyjnej do konwencji social media w celu maksymalnego wykorzystania ich potencjału
  • Wykorzystanie social media do dystrybucji treści eksperckich, w szczególności case study (np. w procesie pozyskiwania leadów)
  • Zdefiniowanie KPI (nie tylko w obrębie social media) gwarantujących realną kontrolę nad realizacją celów
  • Wykorzystanie influencerów do urozmaicenia działań wizerunkowych
  • Weryfikacja grup na FB jako narzędzia pogłębionej aktywizacji i dotarcia do szczególnie wpływowych osób z branży
  • Włączenie social media do realizacji celów komunikacyjnych z obszaru CSR
  • Social selling z użyciem mikrotargetowania, w szczególności ze wsparciem remarketingu, geotargetowania, grup podobieństwa do aktualnych klientów.

Marka lokalna

@social-media
  • Zapewnienie unikalności marce z wykorzystaniem dedykowanej koncepcji komunikacji w social media
  • Zakup powierzchni reklamowej w celu budowy szerokiej świadomości istnienia marki
  • Wykorzystanie lokalnych influencerów do wzmocnienia wiarygodności marki (zwłaszcza na wczesnym etapie jej istnienia)
  • Aktywizacja odbiorców w kierunku dzielenia się opiniami i referencjami (wykorzystanie reguły społecznego dowodu słuszności)
  • Możliwość zakupu powierzchni reklamowej z uwzględnieniem mikrotargetowania (np. docieranie do osób będących w danej chwili w bezpośredniej bliskości punktu sprzedaży)
  • Wykorzystanie grup na FB do zacieśnienia relacji w obrębie społeczności użytkowników marki

Czym dokładnie się zajmujemy?

Zapewniamy markom kompleksowe wsparcie w prowadzeniu kanałów social media poprzez:

  • Wyznaczenie celów i odpowiedni dobór narzędzi
  • Tworzenie treści i prowadzenie komunikacji
  • Realizację działań z budżetem reklamowym (efektywny zakup powierzchni reklamowych, kampanie wizerunkowe, kampanie sprzedażowe)
  • Remarketing dynamiczny, a w szczególności ratowanie porzuconych koszyków w sklepach internetowych
  • Realizację projektów z udziałem influencerów
  • Zapewnianie interakcji i angażowanie odbiorców
  • Moderację
  • Monitoring social media i analizę działań konkurencji
  • Analitykę i raportowanie

Model współpracy

W projektach dotyczących kompleksowej obsługi social media stosujemy model rozliczeń składający się z dwóch elementów:

  • Stały bazowy abonament miesięczny definiowany na podstawie puli godzin określonej pracy kreatywnej zaalokowanych w projekcie
  • Prowizja od kwoty budżetu reklamowego powyżej bazowej puli

Porozmawiajmy o współpracy

Możesz też zadzwonić pod nr +48 737 138 848
*Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanego powyżej adresu e-mail lub numeru telefonu przez NL GROUP z siedzibą w Częstochowie w celu kontaktu bezpośredniego.

 

Ciekawy? Czytaj dalej

Szybki kontakt:
Agnieszka Nawrot
+48 737 138 848
[email protected]

Pora przejść do działania?
Wyślij nam brief lub umów się na spotkanie!

Ponad połowa naszych klientów pochodzi z poleceń od wcześniejszych klientów.