FASHION_PL
Conference '23

Praktycy o digital marketingu
w branży modowej

19.10.2023 / online

Zarejestruj się bezpłatnie →
Powered by:

FASHION_PL Conference '23

Pierwsza w Polsce konferencja online w pełni poświęcona digital marketingowi branży modowej powraca!

🎓 Weź udział w evencie! Skorzystaj z wiedzy profesjonalistów i praktyków z branży. Dowiedz się, jak rozwijać markę modową z wykorzystaniem pełni możliwości digital marketingu. W trakcie prelekcji poznasz strategie i metody działania ekspertów, a wyjątkowe panele dyskusyjne pozwolą Ci spojrzeć na kluczowe wyzwania branży z różnych perspektyw i doświadczeń.

🎯 FASHION_PL Conference 2023 to wyjątkowe wydarzenie online kierowane do: założycieli marek modowych, marketerów, freelancerów i każdego, kto na co dzień zajmuje się marketingiem branży fashion lub pragnie zwiększać sprzedaż.

🔔 Zarezerwuj miejsce dziś, bądź z nami w czwartek 19.10.23 i zdobądź wiedzę, która pozwoli Ci wprowadzić swoje działania w digitalu na nowy poziom.

Rezerwuję miejsce →

⭐⭐⭐⭐⭐
81% uczestników, biorących udział w ankiecie po pierwszej edycji eventu, oceniło konferencję jako "doskonałą".

→ Doświadczeni prelegenci, 100% praktycznej wiedzy.

19.10.2023 / online

Monika Szyndler
założycielka NAOKO
Martyna Poniatowska
Performance Specjalistka, agencja Niebieski Lis
Magdalena Kulesza
Managing Director, Balagan Studio
Mateusz Nowak
CEO w Niebieski Lis
Fabian Romańczyk
założyciel Click Leaders
Maciej Biegajewski
LiveWebinar
Marianna Kupść
założycielka KERN Institute
Sonia Jatczak
SoMe & Influencer Marketing Team Manager MODIVO / Eobuwie
Radosław Zarzeczny
Dyrektor działu komunikacji wizualnej w House (LPP)
Michał Olesiński
Head of Content w OTCF S.A.
Vanessa Wilkołek
Digital Communication Specialist @Niebieski Lis
Angelika Dąbek
Head of Content @Niebieski Lis

📅 Zarezerwuj miejsce dziś

Darmowa rejestracja →
Liczba miejsc ograniczona

Dlaczego nie może Cię z nami zabraknąć:

👨‍💼

✓ Wiedza na bazie praktyki

Sami jesteśmy marketingowymi praktykami, a to pozwala nam stworzyć program konferencji dopasowany do potrzeb osób działających na pograniczu mody i marketingu. Prelegentki i prelegenci #FASH_PL to praktycy, którzy na co dzień opracowują i koordynują wielokanałowe działania digital marketingowe dla najciekawszych polskich marek modowych. W ramach konferencji podzielą się swoją wartościową wiedzą oraz doświadczeniami - tego nie znajdziesz w żadnym podręczniku!

📣

✓ Darmowy dostęp z każdego miejsca na świecie

Wspieramy ideę knowledge sharing i pragniemy dzielić się wiedzą możliwie jak najszerzej, dlatego dołączenie do grona uczestników FASHION_PL Conference ‘23 jest takie proste! Wypełnij formularz i skorzystaj z indywidualnego linku, który prześlemy do Ciebie drogą mailową. Bezpłatnie! Dzięki wygodnej formule online możesz być z nami skądkolwiek zechcesz. Laptop lub smartfon - potrzebujesz jedynie sprawnie działającego urządzenia z dostępem do Internetu.

🧩

✓ Wymiana doświadczeń

Zadawaj pytania ekspertom i ekspertkom występującym podczas konferencji korzystając z bloków Q&A, które uwzględniliśmy w ramach każdego wystąpienia. I niech nie ograniczają Cię tylko prelekcje! Skorzystaj z okazji do networkingu i działaj aktywnie na konferencyjnym czacie: poznaj ludzi z branży, podziel się doświadczeniami, nawiąż wartościowe kontakty - spędzisz cały dzień w towarzystwie pasjonatów mody i marketingu. Wykorzystaj ten potencjał maksymalnie!

Harmonogram FASHION_PL conference:

9:00 start eventu

➡ Od Inspiracji do Kreacji: nowe podejście do projektowania i prowadzenia kampanii z użyciem sztucznej inteligencji

📅 9:10 - 9:50 (🙋 w tym sesja Q&A)

👨‍💼 Monika Szyndler, założycielka marki NAOKO

🔹 sztuczna inteligencja jako silne wsparcie w pracy nad nową kolekcji
🔹 strategie angażowania społeczności przy wykorzystaniu AI
🔹 mierzenie efektów i skuteczność działań

➡ Moda na kliknięcie. 5 trików, dzięki którym zwiększysz sprzedaż z email marketingu w marce modowej

📅 9:55 - 10:35 (🙋 w tym sesja Q&A)

👨‍💼 Martyna Poniatowska, Performance Specialist, agencja Niebieski Lis

🔹 renesans działań email marketing & marketing automation - kluczowe korzyści
🔹 triki, które przeniosą email marketing modowego e-commerce na wyższy poziom

➡ Działania marki modowej w Q4 - jak w pełni wykorzystać potencjał w najgorętszym kwartale roku

📅 10:40 - 12:10 (🙋 w tym sesja Q&A)

👨‍💼 Mateusz Nowak (Niebieski Lis)
👨‍💼 Magdalena Kulesza (Balagan Studio)
👨‍💼 Fabian Romańczyk (Click Leaders)
👨‍💼 Prowadzenie: Vanessa Wilkołek (Niebieski Lis)

➡ Jak wykorzystywać webinary do rozwoju marki fashion?

📅 12:15 - 12:40 (w tym sesja Q&A)

👨‍💼 Maciej Biegajewski, LiveWebinar / prelekcja partnera eventu

🔹 webinary w marce fashion - przykłady znanych brandów wykorzystujących format z sukcesem
🔹 webinary a skuteczna sprzedaż i budowanie wizerunku marki
🔹 zanim zaczniesz - o czym pamiętać

12:40 - 12:55 przerwa

➡ W poszukiwaniu sensu życia - co neurologia i psychologia konsumencka mówią nam o tym, dlaczego kupujemy

📅 12:55 - 13:35 (🙋 w tym sesja Q&A)

👨‍💼 Marianna Kupść, założycielka KERN Institute

🔹 ile treści generowanych przez mózg czerpie z podświadomości
🔹 czy zakupy faktycznie mogą podnieść poczucie wartości
🔹 w jaki sposób marki oddziałują na potrzeby zakupowe klientów

➡ Synergia Influencer Marketingu oraz social mediów w oparciu o generacje odbiorców

📅 13:40 - 14:20 (🙋 w tym sesja Q&A)

👨‍💼 Sonia Jatczak, SoMe & Influencer Marketing Team Manager MODIVO / Eobuwie

🔹 zrozumienie oraz wdrożenie działań łączących kampanie z influenceramin oraz bieżącą komunikację w mediach społecznościowych
🔹 współpraca z twórcami, a zwiększanie zaangażowania i sprzedaży
🔹 rola pokoleń w działaniach z obszaru influencer marketingu - dlaczego jest ważna

➡ Wideo w digital marketingu mody: aktualne trendy, kluczowe kompetencje

📅 14:25 - 15:05 (🙋 w tym sesja Q&A)

👨‍💼 Radosław Zarzeczny, dyrektor ds. komunikacji wizualnej w House (LPP)

🔹 tba

➡ Jak sobie opiszesz, tak sprzedasz - czyli jak tworzyć skuteczny content produktowy w sklepie internetowym

📅 15:10 - 15:50 (🙋 w tym sesja Q&A)

👨‍💼 Michał Olesiński, Head of Content OTCF S.A.

🔹 wyedukowany klient - czy nadal można go przekonać do zakupu za pomocą opisu?
🔹 co powinien zawierać skuteczny opis sprzedażowy? - te wskazówki mają znaczenie
🔹 opis to nie 100% sukcesu - na jakie elementy e-shopu warto zwrócić uwagę, aby produkt został dodany do koszyka?

Partnerzy wydarzenia:

  • Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ

    Posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach. Więcej informacji TUTAJ.

    Punktacja: Uczestnik - 10 pkt, Prelegent - 30 pkt.

  • Partner technologiczny:

  • Partner:

  • Partner medialny:

  • Partner medialny:

  • Partner medialny:

Opinie uczestników wcześniejszej edycji:

FASHION_PL Conference 1 (24.03.2022)
odpowiedzi z anonimowej ankiety ewaluacyjnej:
  • 🙋‍♀️ "Tak naprawdę cała konferencja jest tworzona przez super ludzi z ogromną wiedzą. Jedyne co mogę napisać, to dziękuję za to wydarzenie i poświęcony czas. Robicie kawał dobrej roboty!"

    ⭐⭐⭐⭐⭐
    Sylwia
  • 🙋 "Super panel [o modzie autentycznej]! I to wszystko o czym mówicie dotyczy nie tylko branży odzieżowej. Bardzo uniwersalne i przydatne treści. "

    ⭐⭐⭐⭐⭐
    Magdalena
  • 💁‍♀️ "Świetna prezentacja, notatki zrobione! Sama mam zamiar ruszyć z własną marką więc na pewno wezmę wszystkie rady pod uwagę."

    ⭐⭐⭐⭐⭐
    Angelika
  • 🙋‍♀️ "W dzisiejszych czasach, kiedy rynek jest zalewany towarem niemalże z każdej strony ciężko wybić się i stać się marką rozpoznawalną na arenie krajowej. Miło jest poznać nowe techniki, które ewentualnie można wprowadzić na swoich SM, które pełnią obecnie jedną z ważniejszych ról w reklamie brandów. Od zawsze mówię, że reklama dźwignią handlu, a wiedza, to klucz do sukcesu."

    ⭐⭐⭐⭐⭐
    Marika

🎫 Darmowa rejestracja na wydarzenie

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej od NL GROUP 2.0 sp. z o.o. Mam świadomość, że w każdej chwili mogę wycofać zgodę, przesyłając wiadomość o treści "STOP" na adres [email protected]. Akceptuję regulamin wydarzenia.
Organizator: