FASHION_PL - ranking komunikacji w social media (kwiecień 2022)

"Kiedy liście opadły z drzew, gdy słońce świeci na zieloną trawę i ptak ćwierka, można by pomyśleć, że to wiosna?". Chociaż Hans Christian Andersen pisał o własnych przeżyciach, jego tekst z pewnością mógłby posłużyć jako źródło inspiracji dla polskich marek modowych. W końcu ta cudowna pora roku przypomina, jak piękna może być zmiana.
Daria Bahlai ▲ 11 maja, 2022 ▲ około 8 minut czytania

"Kiedy liście opadły z drzew, gdy słońce świeci na zieloną trawę i ptak ćwierka, można by pomyśleć, że to wiosna?". Chociaż Hans Christian Andersen pisał o własnych przeżyciach, jego tekst z pewnością mógłby posłużyć jako źródło inspiracji dla polskich marek modowych. W końcu ta cudowna pora roku przypomina, jak piękna może być zmiana.

Za nami jedno z kluczowych wydarzeń w branży modowej. Nie, nie chodzi tu o Met Gala. ;) 24 kwietnia przypada 9 rocznica katastrofy w Rana Plaza, w której, w wyniku zawalenia się budynku zginęło 1134 pracownic i pracowników fabryki szyjącej odzież. Pragnąc ocalić świat i ludzi od podobnych katastrof, coraz więcej marek dołącza do inicjatywy Fashion Revolution - prawdopodobnie największej globalnej kampani wzywającej przemysł modowy do odpowiedzialności społecznej i środowiskowej. Ważną rolę w całym procesie odgrywają lokalne oddziały, w tym Fashion Revolution Poland. Rodzime brandy przypominają, że za każdą metką stoi człowiek i jego historia. Kulminacją akcji jest tydzień mody odpowiedzialnej. Jak motyw Fashion Revolution Week znalazł odzwierciedlenie w ich komunikacji? Czytajcie ranking FASHION_PL!

Ranking FASHION_PL - TOP 5 kwietnia

Ewa Minge

Kwiecień u Ewy Minge upływa pod znakiem kreatywnych współprac. Miała miejsce promocja rodzinnej marki Optyk Gadomski, salonu urody Beauty-Perm Ilony Grzegorzewskiej oraz finalnie - wsparcie dla producenta Sztosy.co w ramach akcji charytatywnej #niedzielaratunkowa dla kotów, zmagających się z FIP (zakaźne zapalenie otrzewnej). 

Na koniec subtelna zapowiedź poszerzenia oferty marki o pościel i domowe tekstylia z nadrukami autorstwa Ewy.


Moda, malarstwo, ekspresja. Zaprosić sztukę do własnej sypialni - dlaczego nie? ;)

NAOKO

Kim jest współczesny nomada? Wędrowcą, koczownikiem, wolnym ptakiem, mającym otwarty umysł, duże serce i wrażliwą duszę. Odpowiedź na to pytanie znajdziecie odkrywając nową kolekcję NAOKO New Nomad, inspirowaną klimatem podróży, na stałe wpisanym do DNA marki. Chodzi tu nie tylko o produkcję (swobodne kroje, printy boho i naturalne, przewiewne tkaniny), a i świetnie realizowane działania marketingowe. Zwłaszcza w komunikacji w mediach społecznościowych. Wraz z Moniką Szyndler, założycielką NAOKO, ruszamy w kolorowy road-trip po południowych stanach USA. 

n4
Czytamy: “Kolekcja NEW NOMAD to opowieść o niekończącej się chęci poznawania świata, doświadczania i zachwycania się, bez ustanku, bez wytchnienia, w ciągłej drodze, w poszukiwaniu siebie, piękna natury, inspirujących ludzi i miejsc”.

unnamed-1 unnamed

Przygotujcie się na cykl stories, w których Monika relacjonuje rodzinny wyjazd do USA.


Rozpoczął się sezon weselnych przyjęć, a więc NAOKO powraca z akcją “Ubierzemy Twoje druhny”. Do wybranych szczęśliwców marka zamierza przesłać nowe modele bestsellerowej sukienki Infinity.


Kreatywny RTM z okazji prima aprilis, który w NAOKO powoli robi się klasyką. W 2021 w sukience marki “zaprezentowała się” Kate Middleton, w 2022 - Zendaya. :) 

Patrizia Aryton

W kwietniu na fanki marki czekały dwa kolejne spotkania z bohaterkami piątej odsłony kampanii “Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”: Edytą Plich, założycielką i dyrektorką Towarzystwa Inteligentnej Młodzieży oraz Ewą Bolińską-Gostkowską, menedżerką kultury i członkini Rady Programowej Fundacji Miasto Literatury. 

Już pod koniec kwietnia do sprzedaży trafiła książka autorstwa Patrycji Cierockiej - Szumichory pt. “Klasyka z twistem” - poradnik stylu minimalistycznego, o tym jak budować garderobę w oparciu o ponadczasową klasykę. Premierze towarzyszył dedykowany konkurs. Dla autora komentarza, który zdobył najwięcej polubień marka przygotowała książkę w prezencie. Pytania, oczywiście, musiały dotyczyć procesu powstawania lektury. 

pa1
Patrycja Cierocka-Szumichora o kulisach powstania książki “Klasyka z twistem”.


Patrizia Aryton dołącza do akcji “Who made my clothes?” w ramach tygodnia zrównoważonej mody Fashion Revolution Poland. Marka pisze o swoich pracownikach, jak o osobach “ceniących naturalność i rozsądek; uważających, że każdemu należy się szacunek”, podkreślając wagę tradycji rodzinnych. Na osobistym profilu Patrycji Cierockiej-Szumichory na Instagramie znajdziecie małe kompendium wiedzy odnośnie zatrudniania osób z Ukrainy.

MEDICINE everyday therapy

Dla marki, która w strategii stawia przede wszystkim na rodzimą twórczość kwiecień był wyjątkowym miesiącem. Przede wszystkim za sprawą premiery nowej odsłony kultowej kolekcji Grafika Polska połączonej z obchodami Światowego Dnia Sztuki. Do udziału w kampanii marka zaprosiła Adama Bilewicza oraz Barbarę Stanisławską, która karierę w modelingu zaczęła po 50-tce (dzisiaj ma na koncie współprace m.in. z Modivo, Nago, Anacomito, Karoliną Garczyńską oraz magazynem Fashionpost.pl). 


Kolekcja Grafika Polska 22 na pewno przemówi do miłośników kubizmu. Co sądzicie?


Sztuka powinna zachwycać, skłaniać do refleksji czy odzwierciedlać aktualne nastroje społeczne? A może łączyć wszystkie trzy funkcje w jedno, tak jak robi to MEDICINE w akcji #StandWithUkriane?

m1
Employer branding jest potężnym narzędziem do skutecznego budowania wizerunku marki. Z okazji Światowego Dnia Grafika MEDICINE, którego ubrania słyną z kreatywnych printów, przygotowało publikację na LinkedIn, prezentującą sylwetki grafików i graficzek z zespołu.

RISK made in warsaw 

Kolejne wspaniałe kobiety dołączyły do grona ambasadorek RISK made in warsaw. Marka we współpracy z wybranymi redaktorkami, dziennikarkami i PR-managerkami stworzyła cykl fascynujących rozmów (czy też portretów) o osobistych doświadczeniach bohaterek. W kwietniu były to m.in. Magdalena Bodis – specjalistka PR, była tancerka zespołu baletowego Teatru Wielkiego - Opery Narodowej w Warszawie, członkini Zarządu Stowarzyszenia Przyjaciół Muzeum Narodowego w Warszawie oraz Maggy Modlibowska - artystka, kuratorka, założycielka fundacji Po Adopcji. 


Obchody wielkanocne RISK rozpoczął serią świątecznych mini-wywiadów.


Kto powiedział, że analityka ma być nudna? Świetny RTM w nawiązaniu do premiery nowości w sklepie internetowym (Lisy szanują ;)).

TOP 20 rankingu

  • 1. EVA MINGE
    20 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    73.3
    Ukryj szczegóły ↑
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-5%
    Top content:23.0413.0407.04
    suma średnia
    Reakcje 🏆 14262 🏆 713.1
    Komentarze 1173 🏆 58.7
    Udostępnienia 🏆 215 🏆 10.8
    Najczęstsze słowa
    życiu, moje, był, jestem, szczęście, czasem, jeden, życie, drugiego, drogi
  • 2. NAOKO
    66 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    30.0
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 60-76%
    Top content:01.0408.0411.04
    suma średnia
    Reakcje 10916 165.4
    Komentarze 495 7.5
    Udostępnienia 133 2
    Najczęstsze słowa
    sukienki, propozycje, wiosenny, kolor, kolekcja, okazji, model, stronie, infinity, forget
  • 3. Patrizia Aryton
    46 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    25.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 2-4%
    Top content:19.0405.0408.04
    suma średnia
    Reakcje 1912 41.6
    Komentarze 1363 29.6
    Udostępnienia 48 1
    Najczęstsze słowa
    baweŁnĄ, 100%, sukienka, torebka, paskiem, lnem, spodnie, garnituru, kapturem, dzianinowa
  • 4. MEDICINE everyday therapy
    30 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    17.0
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 9-27%
    Top content:14.0406.0412.04
    suma średnia
    Reakcje 1496 49.9
    Komentarze 728 24.3
    Udostępnienia 47 1.6
    Najczęstsze słowa
    medicine, kolekcji, grafiki, grafików, jakuba, karolina, wszystko, modele, promocja, salonach
  • 5. RISK made in warsaw
    184 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    16.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 2-4%
    Top content:01.0422.0403.04
    suma średnia
    Reakcje 3645 19.8
    Komentarze 🏆 1556 8.5
    Udostępnienia 49 0.3
    Najczęstsze słowa
    sukienka, bluza, zniżką, modele, zdjęcia, wszystkie, risk, style, kolor, wiosny
  • 6. Taranko
    60 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    13.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 18-38%
    Top content:06.0410.0428.04
    suma średnia
    Reakcje 5282 88
    Komentarze 134 2.2
    Udostępnienia 48 0.8
    Najczęstsze słowa
    sukienki, kolekcja, tarankocom, butikach, zajrzyj, kobiecy, dostępna, butików, święta, spotkania
  • 7. MOLTON
    16 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    12.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 43-44%
    Top content:12.0408.0428.04
    suma średnia
    Reakcje 887 55.4
    Komentarze 93 5.8
    Udostępnienia 135 8.4
    Najczęstsze słowa
    kolorze, magazynu, garnitur, spotkanie, okazji, znajdziecie, skorzystać, naszych, polecamy, kolekcji
  • 8. Solar Company S.A.
    17 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    8.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 31-53%
    Top content:02.0408.0427.04
    suma średnia
    Reakcje 1571 92.4
    Komentarze 30 1.8
    Udostępnienia 77 4.5
    Najczęstsze słowa
    zobacz, #online, promocja, rabatem, dostawy, sklepach, modele, darmowej, zamÓw, wiĘcej
  • 9. Łukasz Jemioł
    34 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    8.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 38-56%
    Top content:01.0403.0422.04
    suma średnia
    Reakcje 2816 82.8
    Komentarze 45 1.3
    Udostępnienia 26 0.8
    Najczęstsze słowa
    wiosenny, idealna, jeans, link, kolor, kolekcja, bawełny, online, swetra, płaszcz
  • 10. Tomasz Ossoliński
    3 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    6.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-33%
    Top content:05.0416.0414.04
    suma średnia
    Reakcje 751 250.3
    Komentarze 33 11
    Udostępnienia 8 2.7
    Najczęstsze słowa
    #nigdywięcejwojny
  • 11. KOKOworld
    67 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    5.7
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 10-13%
    Top content:16.0418.0405.04
    suma średnia
    Reakcje 1300 19.4
    Komentarze 186 2.8
    Udostępnienia 43 0.6
    Najczęstsze słowa
    kolekcji, projekty, kolorowe, spodnie, sukienki, społeczne, koko, sztuki, wasze, będzie
  • 12. paprocki&brzozowski
    28 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    5.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-11%
    Top content:01.0427.0427.04
    suma średnia
    Reakcje 1457 52
    Komentarze 77 2.8
    Udostępnienia 3 0.1
    Najczęstsze słowa
    #paprockibrzozowski, #newcollection, timeless, @elektrownia_powisle, #spring, power, color, fuksja, #orange, dostępne
  • 13. moodo
    55 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    4.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~5%
    Top content:27.0407.0411.04
    suma średnia
    Reakcje 487 8.9
    Komentarze 37 0.7
    Udostępnienia 129 2.3
    Najczęstsze słowa
    sprawdź, stylizacji, moodo, kolory, rabat, zakupie, mamy, online, spodnie, wszystko
  • 14. Robert Kupisz
    14 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    4.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 20-21%
    Top content:08.0425.0427.04
    suma średnia
    Reakcje 946 67.6
    Komentarze 21 1.5
    Udostępnienia 24 1.7
    Najczęstsze słowa
    shop, zakupy, macie, majówki, jakie, stylowe, pogoda, założenia, akcja, trwa
  • 15. Stone Skirts
    42 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    4.7
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 53-56%
    Top content:02.0402.0415.04
    suma średnia
    Reakcje 1519 36.2
    Komentarze 39 0.9
    Udostępnienia 21 0.5
    Najczęstsze słowa
    ​​​​​​​​, sukienka, każdej, zestaw, komplet, pięknie, model, kobietek, totalnie, połączeniu
  • 16. wasalaa
    12 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    4.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:05.0403.0426.04
    suma średnia
    Reakcje 564 47
    Komentarze 67 5.6
    Udostępnienia 0 0
    Najczęstsze słowa
    urodziny, •wasalaa•, będziemy, wasalaacom, @wasalaa, profil, dostępne…, stacjonarnie, zdjęciu, można
  • 17. By Insomnia
    30 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    4.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 15-17%
    Top content:29.0410.0414.04
    suma średnia
    Reakcje 769 25.6
    Komentarze 61 2
    Udostępnienia 37 1.2
    Najczęstsze słowa
    kolorze, zestaw, sukienka, promocję, stylowe, zakupy, pomoc, czas, model, wiosennych
  • 18. Bialcon
    14 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    4.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-21%
    Top content:08.0401.0413.04
    suma średnia
    Reakcje 350 25
    Komentarze 6 0.4
    Udostępnienia 53 3.8
    Najczęstsze słowa
    bialcon, garniturze, spodnie, sukienkę, czas, kurtki, nowości, kolorze, projektowego, wybór
  • 19. Makalu
    54 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    4.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 1-6%
    Top content:11.0414.0422.04
    suma średnia
    Reakcje 936 17.3
    Komentarze 55 1
    Udostępnienia 45 0.8
    Najczęstsze słowa
    sukienka, kolekcji, model, okazje, wiosnę, makalu, stylizacje, elegancji, kobiecy, kolorze
  • 20. La Mania
    53 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    3.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~8%
    Top content:24.0410.0404.04
    suma średnia
    Reakcje 957 18.1
    Komentarze 132 2.5
    Udostępnienia 5 0.1
    Najczęstsze słowa
    #lamania, #lamaniafashion, #ss22, biggie, black, perfect, styled, ready, afternoon, your
  • 21. natalia siebuła
    2 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    2.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 40-50%
    Top content:05.0420.04
    suma średnia
    Reakcje 161 80.5
    Komentarze 6 3
    Udostępnienia 13 6.5
    Najczęstsze słowa
    ciechocinek, „perełka”, sanatorium, ośrodek, kolekcji, wieku, kompleksu, polski, sanatoryjne, wiele
  • 22. Rêves
    22 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    2.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~9%
    Top content:21.0404.0419.04
    suma średnia
    Reakcje 323 14.7
    Komentarze 9 0.4
    Udostępnienia 34 1.5
    Najczęstsze słowa
    kobiece, zestaw, idealny, sukienek, długość, podkreślają, wiosennym, wyjątkowy, przed, krój
  • 23. gego
    17 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    2.7
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~12%
    Top content:21.0409.0429.04
    suma średnia
    Reakcje 486 28.6
    Komentarze 30 1.8
    Udostępnienia 10 0.6
    Najczęstsze słowa
    legginsy, działa, nowości, magazynowy, gshirty, nieco, gego, dziś, sporo, wczoraj
  • 24. VISSAVI
    29 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    2.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-10%
    Top content:15.0403.0428.04
    suma średnia
    Reakcje 654 22.6
    Komentarze 10 0.3
    Udostępnienia 13 0.4
    Najczęstsze słowa
    pięknie, sukienki, kolory, idealny, spotkanie, model, wiele, wiosenne, kwiatowe, wykonana
  • 25. TOVA
    20 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    2.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 5-25%
    Top content:12.0428.0430.04
    suma średnia
    Reakcje 485 24.3
    Komentarze 22 1.1
    Udostępnienia 11 0.6
    Najczęstsze słowa
    #polskamarka, #polskamoda, #tova, #tovafashion, sukienka, #timelessstyle, #bialasukienka, #whitedress, wiosny, #sukienkanawiosne

Ranking FASHION_PL - Top 5 postów


Sezon plażowy już się zaczął! “Bądźmy dla siebie mili i pochwalmy efekty własnej, ciężkiej pracy” - pisze Ewa Minge do swoich fanek.


Ulubiony konkurs fanek RISK made in warsaw na najciekawszą nazwę sukienki powraca!


Z okazji Świąt Wielkanocnych nie zabrakło wspomnień rodzinnych. Ewa Minge odwołuje się do tradycji jedności.


Alternatywny pomysł na zwiększenie zaangażowania odbiorców - konkurs, przeprowadzony za pomocą chatbota. Takie rozwiązanie szczególnie dobrze sprawdza się w komunikacji większych marek. Wtedy cały proces, od przyjmowania zgłoszeń do wyłonienia zwycięzcy, przejmuje technologia.


Patrizia Aryton zaprasza na kolejny LIVE z cyklu Budowaniu stylu. Temat przewodni: stylizacje w kolorze czarnym.

TOP 20 postów

Post Rea. Kom. Udo. Score
1 Chwale się ! Bądźmy dla siebie mili i pochwalmy efekty własnej, ciężkiej pracy ! Sezon plażow 3590 382 13 302.55
2 JAK JĄ NAZWAĆ? Jeśli kochasz sukienkę Życie to Scena, to znalazłaś nowy ideał – na lato. 165 373 2 121.45
3 Zawsze w okresie świątecznym myśle o przeszłości...w kontekście ludzi, miejsc, zdarzeń. Braku 1242 119 33 118.95
4 Do wygrywania jeden krok, jeden jedyny krok i zdjęcie. Ale najpierw - skomentuj post, a odezwie 96 347 5 112.15
5 Dziękujemy za to, że byłyście z nami! Linki do produktów znajdziecie poniżej i w komentarzac 124 282 3 92.65
6 Palec pod budkę, kto ma ochotę na nagrody? Do wygrania są bony na zakupy (o wartości 500, 300, 103 229 7 78.4
7 Dziękujemy za to, że znowu byłyście z nami! Linki do produktów znajdziecie w komentarzach i pon 108 227 1 73.95
8 Ulubiony film, w którym są najlepsze ciuchy, to: 15 224 2 69.25
9 OMG! Patrzcie tylko, kto założył naszą sukienkę Jak zobaczyliśmy to zdjęcie, padliśmy z wra 851 53 5 61.7
10 Wow! Nasza najnowsza kolekcja Forget Me Not dopiero co miała premierę, a Wy już zdążyłyście w 790 19 13 53.65
11 Wkrótce powiemy Wam do jakiego projektu udało nam się zaprosić @kimkardashian we współpracy z 693 39 1 46.9
12 Jakie macie plany na weekend? My zaczynamy akcję STYLOWE ZAKUPY Kod rabatowy -20% znajdziecie w ma 659 14 13 45.6
13 Za nami kolejne spotkanie z naszą niezastąpioną stylistką @asia.lelejko. Tym razem mówiła o st 154 68 12 35.9
14 Weekend majowy: czas START! A my chcemy, aby ten czas był dla Was wyjątkowo przyjemny i przygotow 98 40 26 33.8
15 Kolekcja Cocktail jest już dostępna! Jeśli szukasz sukienki na nadchodzące święta, rodzinne s 389 14 7 28.2
16 Już za chwilę święta Zajrzyj na TARANKO.COM po najpiękniejsze sukienki, idealne na specjalne o 384 20 4 27.8
17 #nigdywięcejwojny 418 8 5 26.55
18 59 75 1 26.1
19 STYLOWE ZAKUPY czas start! Zapraszamy do udziału w ogólnopolskiej akcji zakupowej i skorzystania z 82 9 28 25
20 #NowościSOLAR DARMOWA DOSTAWA Naturalne tkaniny i egzotyczne printy - zainspiruj się nowościami 249 5 12 21.75

Warte uwagi

fs

“Małe kroczki to duży postęp!”. Młoda marka Foreverever o działaniach slow fashion w ramach Fashion Revolution Week.


Monika Urzon i Karolina Jakoweńko, założycielki Bäckerei Bytom, w nawiązaniu do Tygodnia Odpowiedzialnej Mody przygotowały serię wpisów o składzie tkanin, konstrukcji, szyciu, realizacji sesji zdjęciowych. Innymi słowy: od projektu po sprzedaż. :)


Inicjatywa Fashion Revolution Week to nie tylko działania wizerunkowe, ale również edukacyjne. Slogan opublikował na blogu materiał dot. odpowiedzialności w branży odzieżowej od strony produkcyjnej.


Marketing edukacyjny to technika, na którą mocno stawiamy w działaniach agencji na co dzień. W kwietniu Angelika z Niebieskiego Lisa pochyliła się nad tematem etycznej mody od strony marketingowej. Wśród zaproszonych ekspertów znajdziecie takie marki jak Łyko, Bohema clothing, OSNOVA i Skrojone.

fs2

Mona Rena Górska, założycielka Mona Rena Studio, o wizji marki, nastawionej na modę zrównoważoną i cyrkularną.


Redaktorki Angelika Kucińska i Aga Kozak ruszyły z drugim sezonem podcastu “Sharing is caring”, w którym co tydzień, wraz z zaproszonymi gościniami poruszają tematy relacji międzyludzkich, emocji, siostrzeństwa, różnorodności, siłę i władzę. Partnerem jest marka Reserved.

r3

Kampania NAGO #VoicesOfUkraine przedstawia sylwetki młodych ukraińskich artystek, projektantek, tancerek, fotografek, które uciekły do Polski w wyniku rosyjskiej agresji.


Rozmowę Natalii Stępień z Łukaszem Jemiołem o procesie tworzenia autorskiej marki modowej przeczytacie na łamach magazynu Forbes.pl.


Wyjazd Sary Tomiczek, CEO Chiara Wear, do Kenii w ramach współpracy z Mają Kotalą, założycielką inicjatywy Sewing Together.


Minimalistyczna komunikacja i stonowana estetyka Tomasza Ossolińskiego zamieniła się w wyraziste niebiesko-żółte grafiki pod hashtagiem #nigdywięcejwojny.


Mocne, orzeźwiające i budzące natchnienie - mieszkańcy Włoch, którzy słyną z modowych rewolucji, uwielbiają espresso. My w Niebieskim Lisie odkrywamy rytuał picia kawy na nowo. Już 23.05 ruszamy z E-commerce espresso: cyklem merytorycznych prelekcji na temat skutecznego digital marketingu w sklepie online. Sprawdźcie harmonogram → https://bit.ly/LISpresso_22 i do zobaczenia!

Założenia rankingu

  • Na jakiej podstawie ustalany jest ranking?

    Miejsce marki w rankingu zależy od wskaźnika zaangażowania. Wskaźnik ten obliczany jest na podstawie interakcji przy postach publikowanych przez markę na FB z uwzględnieniem różnej siły ich oddziaływania (udostępnienia, komentarze, reakcje). W obliczeniach brana jest pod uwagę również częstotliwość publikowania i wielkość bazy fanów - jeśli dwie strony mają podobny sumaryczny wynik zaangażowania, to w naszej opinii lepiej angażuje ta, która opublikowała mniej postów lub posiada mniejszą bazę fanów. Do obliczania wskaźnika wykorzystujemy aplikację feedbeat.co

  • Jak wybierane są marki do rankingu?

    Ranking obejmuje polskie monobrandy modowe z kategorii damska odzież casual i smart casual z pominięciem marek obuwniczych. W przyszłości planujemy realizację osobnych rankingów dla mody męskiej, jak również dla marek obuwniczych. Nie bierzemy pod uwagę w rankingu multibrandów, marketplace'ów oraz marek zagranicznych. Jeśli Twoim zdaniem brakuje w rankingu jakiejś marki - napisz do nas z propozycją.

Potrzebujesz wsparcia?

Pora przejść do działania?
Wyślij nam brief lub umów się na spotkanie!

Ponad połowa naszych klientów pochodzi z poleceń od wcześniejszych klientów.
Zaufali nam