FASHION_PL - ranking komunikacji w social media (kwiecień 2020)

Od pomocy szpitalom, przez ciekawe i kontrowersyjne posty odnoszące się do sytuacji politycznej, aż po wspieranie kobiet i walkę o równouprawnienie. Co działo się w komunikacji polskich marek modowych w kwietniu 2020 roku? Szczegóły znajdziecie w pierwszej odsłonie naszego rankingu.
Karolina Tułacz ▲ 09 maja, 2020 ▲ około 8 minut czytania

Od pomocy szpitalom, przez ciekawe i kontrowersyjne posty odnoszące się do sytuacji politycznej, aż po wspieranie kobiet i walkę o równouprawnienie. Co działo się w komunikacji polskich marek modowych w kwietniu 2020 roku? Szczegóły znajdziecie w pierwszej odsłonie naszego rankingu.

Szycie maseczek i działania prospołeczne - większość marek, które wzięliśmy pod uwagę w naszej analizie skoncentrowała swoją komunikację wokół działań z zakresu CSR i wizerunkowych. Branża zjednoczyła się w akcji #WspieramyPolskieMarki. Zdecydowanie mniejszym zaangażowaniem cieszyły się treści sprzedażowe, dotyczące produktów czy premier nowych kolekcji (o czym może świadczyć choćby zestawienie TOP 5). Co ciekawe, niektóre marki w ogóle zrezygnowały w tym czasie z komunikacji.

Ranking - kwiecień 2020

Założenia rankingu

  • Na jakiej podstawie ustalany jest ranking?

    Miejsce marki w rankingu zależy od wskaźnika zaangażowania. Wskaźnik ten obliczany jest na podstawie interakcji przy postach publikowanych przez markę na FB z uwzględnieniem różnej siły ich oddziaływania (udostępnienia, komentarze, reakcje). W obliczeniach brana jest pod uwagę również częstotliwość publikowania i wielkość bazy fanów - jeśli dwie strony mają podobny sumaryczny wynik zaangażowania, to w naszej opinii lepiej angażuje ta, która opublikowała mniej postów lub posiada mniejszą bazę fanów. Do obliczania wskaźnika wykorzystujemy aplikację feedbeat.co

  • Jak wybierane są marki do rankingu?

    Ranking obejmuje polskie monobrandy modowe z kategorii damska odzież casual i smart casual z pominięciem marek obuwniczych. W przyszłości planujemy realizację osobnych rankingów dla mody męskiej, jak również dla marek obuwniczych. Nie bierzemy pod uwagę w rankingu multibrandów, marketplace'ów oraz marek zagranicznych. Jeśli Twoim zdaniem brakuje w rankingu jakiejś marki - napisz do nas z propozycją.

  • 1. RISK made in warsaw
    141 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    132.6
    Ukryj szczegóły ↑
    Posty:
    Top content:03.0401.0417.04
    suma średnia
    Reakcje 🏆 18553 131.6
    Komentarze 🏆 4904 🏆 34.8
    Udostępnienia 🏆 2932 20.8
    Najczęstsze słowa
    sukienka, wszystkie, miotła, cały, konkurs, wiele, nazwa, każdy, było, bardzo
  • 2. Tomasz Ossoliński
    9 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    89.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Top content:18.0414.0402.04
    suma średnia
    Reakcje 5259 584.3
    Komentarze 278 30.9
    Udostępnienia 867 96.3
    Najczęstsze słowa
    wszystkich, maseczki, szpitala, medycznej, maszyny, życie, niech, jestem, czas, suknię
  • 3. Dawid Wolinski
    5 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    64.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Top content:15.0414.0423.04
    suma średnia
    Reakcje 14151 🏆 2830.2
    Komentarze 133 26.6
    Udostępnienia 728 🏆 145.6
    Najczęstsze słowa
    friend, birthday, pani, your, come, happy, like, beznadziejna, true, octopus
  • 4. Patrizia Aryton
    31 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    27.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Top content:21.0402.0417.04
    suma średnia
    Reakcje 1993 64.3
    Komentarze 628 20.3
    Udostępnienia 208 6.7
    Najczęstsze słowa
    kobiet, zobacz, jesteś, _____, twoje, produkty, sobą, kolejną, szpiku, zamówienie
  • 5. Taranko
    55 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    25.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Top content:15.0422.0429.04
    suma średnia
    Reakcje 5159 93.8
    Komentarze 196 3.6
    Udostępnienia 374 6.8
    Najczęstsze słowa
    tarankocom, sukienki, kolekcji, #noszepolskamode, polskiej, wszystkie, bezpieczną, jesteś, przed, będzie
  • 6. Viola.Piekut
    42 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    24.7
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Top content:08.0425.0416.04
    suma średnia
    Reakcje 8081 192.4
    Komentarze 339 8.1
    Udostępnienia 97 2.3
    Najczęstsze słowa
    pięknie, będzie, dobrego, najpiękniejszych, dzisiaj, pamiętajcie, koloru, siebie, niech, czas
  • 7. Bialcon
    78 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    22.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Top content:02.0430.0408.04
    suma średnia
    Reakcje 2334 29.9
    Komentarze 161 2.1
    Udostępnienia 461 5.9
    Najczęstsze słowa
    bialcon, rabarbar, #wspierampolskaprodukcje, #wspierampl, maseczki, kolekcjĘ, sukienka, 2️⃣0️⃣%, biała, czas
  • 8. Makalu
    41 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    20.7
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Top content:03.0418.0427.04
    suma średnia
    Reakcje 1210 29.5
    Komentarze 241 5.9
    Udostępnienia 320 7.8
    Najczęstsze słowa
    kolekcja, makalu, oferty, czas, #m_a_k_a_l_u, wszystkie, wiosnę, dziś, ważna, dodatkowe
  • 9. Mosquito
    360 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    17.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Top content:01.0418.0418.04
    suma średnia
    Reakcje 14312 39.8
    Komentarze 635 1.8
    Udostępnienia 284 0.8
    Najczęstsze słowa
    dresy, wszystkie, dostawa, darmowa, kolor, dziewczyny, wygodny, bluzy, sukienka, prawda
  • 10. MEDICINE everyday therapy
    31 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    12.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Top content:06.0403.0414.04
    suma średnia
    Reakcje 2495 80.5
    Komentarze 94 3
    Udostępnienia 197 6.4
    Najczęstsze słowa
    #wearmedicine, medicine, photo, karolina, kolejną, znajdziecie, znajdź, więcej, szpitalom, maseczek
  • 11. MOLTON
    20 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    9.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Top content:07.0423.0421.04
    suma średnia
    Reakcje 1218 60.9
    Komentarze 31 1.6
    Udostępnienia 75 3.8
    Najczęstsze słowa
    online, wszystko, sklepie, teraz, kolekcji, bezpiecznie, dostawa, dzisiaj, spodnie, uwaga
  • 12. NAOKO
    15 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    9.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Top content:06.0401.0401.04
    suma średnia
    Reakcje 1959 130.6
    Komentarze 106 7.1
    Udostępnienia 47 3.1
    Najczęstsze słowa
    odkrywaniem, angeles, zapraszamy, bali, brazylii, czwartek, sukienki, podróżami, wybierzemy, gdzie
  • 13. La Mania
    20 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    9.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Top content:08.0416.0418.04
    suma średnia
    Reakcje 1880 94
    Komentarze 156 7.8
    Udostępnienia 25 1.3
    Najczęstsze słowa
    #lamania, #wyzwanielamania, #lamaniadlakobiet, kolekcji, #lamaniafashion, maseczki, blow, najnowszej, #zostańwdomu, mind
  • 14. paprocki&brzozowski
    13 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    9.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Top content:14.0413.0406.04
    suma średnia
    Reakcje 2743 211
    Komentarze 19 1.5
    Udostępnienia 19 1.5
    Najczęstsze słowa
    #newcollection, energiczny, #pinksweatshirt, @joannakoroniewska, razem, #weneedfashion, #plantsbypaprockibrzozowski, śpimy, nowej, hello
  • 15. TOVA
    16 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    8.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Top content:02.0414.0412.04
    suma średnia
    Reakcje 1649 103.1
    Komentarze 39 2.4
    Udostępnienia 43 2.7
    Najczęstsze słowa
    kolekcji, tova, garderobie, będzie, najnowszej, sezon, jeansowa, radzka, spódnic, sprawdźcie
  • 16. THE ODDER SIDE
    23 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    8.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Top content:03.0410.0407.04
    suma średnia
    Reakcje 2438 106
    Komentarze 51 2.2
    Udostępnienia 14 0.6
    Najczęstsze słowa
    this, dress, it’s, series, vintage, wearing, from, with, @brygidamagdalena, your
  • 17. Manifiq&Co.
    21 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    8.0
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Top content:08.0414.0416.04
    suma średnia
    Reakcje 1108 52.8
    Komentarze 177 8.4
    Udostępnienia 43 2
    Najczęstsze słowa
    maseczkę, zamówienia, domu, dziś, sukienka, zdrowie, różową, każdego, ochronną, czas
  • 18. Laurella
    28 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    6.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Top content:20.0408.0409.04
    suma średnia
    Reakcje 1522 54.4
    Komentarze 85 3
    Udostępnienia 3 0.1
    Najczęstsze słowa
    laurellapl, piękne, wiosnę, dziś, dziewczyny, damy, wszystkim, dużo, czas, weekend
  • 19. sugarfree
    116 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    5.7
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Top content:25.0411.0413.04
    suma średnia
    Reakcje 2586 22.3
    Komentarze 121 1
    Udostępnienia 77 0.7
    Najczęstsze słowa
    piękna, sukienki, promocja, dzisiaj, wszystko, sugarfreenoelia, czas, zakładkę, mamy, sale
  • 20. Elementy
    33 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    4.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Top content:19.0402.0409.04
    suma średnia
    Reakcje 1103 33.4
    Komentarze 38 1.2
    Udostępnienia 11 0.3
    Najczęstsze słowa
    kolekcji, jeans, kolory, dziś, lulu, więcej, strony, ogromnie, naszych, there
  • 21. BIZUU
    29 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    3.7
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Top content:02.0406.0429.04
    suma średnia
    Reakcje 788 27.2
    Komentarze 33 1.1
    Udostępnienia 27 0.9
    Najczęstsze słowa
    dnia, bizuu, wspaniałego, zakupisz, akcja, modeli, rabatem, kolekcji, dzień, zakładce
  • 22. Benedict Harper
    18 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    3.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Top content:02.0403.0417.04
    suma średnia
    Reakcje 502 27.9
    Komentarze 7 0.4
    Udostępnienia 17 0.9
    Najczęstsze słowa
    czas, sukienki, mnie, siebie, serii, pracy, kilka, zamówienia, domu, powstaje
  • 23. aeterie
    62 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    3.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Top content:25.0430.0423.04
    suma średnia
    Reakcje 913 14.7
    Komentarze 32 0.5
    Udostępnienia 18 0.3
    Najczęstsze słowa
    wiosna, kolekcji, sukienka, wiosenne, dziś, wszystkie, spring, minione, prespring, kobieco
  • 24. Nife
    33 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    3.0
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Top content:06.0404.0409.04
    suma średnia
    Reakcje 611 18.5
    Komentarze 5 0.2
    Udostępnienia 42 1.3
    Najczęstsze słowa
    czas, dostawa, darmowa, outfity, wiosenny, sukienka, start, najwyżej, parysko, palcem
  • 25. ZAQUAD
    18 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    2.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Top content:09.0420.0430.04
    suma średnia
    Reakcje 222 12.3
    Komentarze 23 1.3
    Udostępnienia 31 1.7
    Najczęstsze słowa
    maseczki, każdej, piękne, stylizacji, wiosenny, krzan, wielkie, bluza, garnitur, czas

Poczekalnia:

  • 26) MLE
  • 27) Veclaim
  • 28) Madelle
  • 29) BOHOBOCO
  • 30) Stone Skirts 

TOP 5 rankingu komunikacji

RISK made in Warsaw

RISK made in Warsaw to marka, która wyróżniła się na tle innych wysokimi wskaźnikami zaangażowania, postawiła w kwietniu na działania mocno wizerunkowe. Firma przyłączyła się m.in do zbiórki na Park Biebrzański, pokazała jak uszyć własną maseczkę ochronną i wsparła walkę o równouprawnienie. Marka publikowała bardzo dużo postów, w których dominował UGC - naturalne zdjęcia od klientek, zdarzały się też udostępnienia zewnętrznych treści niepowiązanych z bieżącymi działaniami marki. Język, którym się posługiwała jest bezpośredni, miejscami wręcz chaotyczny (np. pod względem interpunkcji i układu treści). 

Marka skupiła się na budowaniu wizerunku, jednocześnie nie zapominając o tym, że działa w branży modowej. Na profilu możemy zauważyć elementy grywalizacji i ogromne zaangażowanie kobiet, które wspólnie starały się wybrać nazwę dla nowej kreacji. 

Promowane posty, a także udostępniane treści dotyczące produktów innych marek pokazały, że RISK nie tylko zachęca do wspierania polskich przedsiębiorstw ale również sam je wspiera. Oprócz najlepszego wyniku w rankingu ogólnym, marka opublikowała wpis cieszący się największą liczbą udostępnień (2245). W połączeniu z reakcjami i komentarzami dało jej to najwyższy wynik w TOP 5 kwietniowych postów. 

Całość komunikacji marki była bardzo naturalna, ale momentami nieco partyzancka.

Tomasz Ossoliński

Profil Tomasza Ossolińskiego sprawia wrażenie autentycznej wizytówki twórcy (jeśli stoi za tym agencja - dobra robota!). Projektant - podobnie jak RISK - w kwietniu postawił na tematykę wizerunkową, odsuwając temat mody na dalszy plan. 

W swoich postach namawiał do szycia maseczek na podstawie stworzonego przez siebie wykroju. Dzięki wspólnemu czytaniu i krótkiej formie video wsparł również promocję książki Aleksandry Koniecznej - aktorki i autorki “Anyżowych Dropsów”.

Dawid Woliński

W ostatnim miesiącu projektant postawił na mocno osobiste treści rezygnując z tematów modowych. Krótkie, lecz poruszające kontrowersyjne tematy posty traktujące m.in. o tzw. “ustawie Godek” zapewniły publikowanym przez niego treściom duże zainteresowanie i uplasowały go wysoko w rankingu, mimo bardzo skromnej liczby publikacji (5 postów w całym kwietniu).

Patrizia Aryton

Patrizia Aryton zdecydowanie wyróżniła się na tle innych licznymi materiałami video i live’ami oraz uruchomieniem telefonicznych porad stylistki. W ten sposób marka skutecznie wzmocniła wizerunek eksperta i w prosty sposób zaangażowała się w życie klientek w trakcie pandemii. Osoby odpowiedzialne za komunikację marki dzieliły się z odbiorcami swoją wiedzą w zakresie budowania swojego stylu czy psychologii koloru, zaprezentowały też kolekcję ubrań prosto z butiku. Podobnie jak większość projektantów firma przekazała maseczki w ramach pomocy szpitalom.

Marka w ramach akcji #jestesidealnakiedyjestessoba zaprosiła do współpracy Prezes Fundacji Dar Szpiku - Dorotę Raczkiewicz, założycielkę i redaktor naczelną magazynu Miasto Kobiet - Anetę Pondo i właścicielkę biura nieruchomości - Anetę Łanochę. Do wyzwania zaproszono również influencerki stylistkę - Osę Osobistą Stylistkę oraz ANGIsteps - Angelikę Chrapkiewicz-Gądek. Cała kampania “Jesteś idealna kiedy jesteś sobą” została wypromowana przy użyciu krótkiego video z backstage’u. Dzięki pokazaniu silnych i pewnych siebie kobiet, które przeszły w życiu wiele Patrizia Aryton pokazała z jakimi odbiorcami się utożsamia.

Taranko

Taranko postanowiło pomóc jednemu ze szpitali wystawiając na licytację unikatową jedwabną sukienkę. W porównaniu do działań innych marek jest to ciekawe połączenie tematyki modowej i prospołecznej. Oprócz tego umożliwiło dokonywanie zakupów przez telefon i uruchomiło Mid Season Sale do - 70%.

W swojej komunikacji marka wykorzystała płatne kampanie promując m.in dodatki. 

Ranking TOP20 postów

Warto zwrócić uwagę, że wśród 20 postów z największym zaangażowaniem w kwietniu, aż 12 pochodzi ze strony RISK made in warsaw.

Post Rea. Kom. Udo. Score
1 Zanim ogarniemy (a jesteśmy w trakcie;) jak wykroje ubrań robione "na szwalnię" przerobić na wer 2719 166 2245 1644.2
2 Kobieta Kobietom...wstyd! Pani Godek nie dość, ze beznadziejnie sie Pani ubiera to na dodatek jest 11652 119 708 1076.3
3 Uszyj ze mną maseczkę Nośmy maseczki w geście solidarności z innymi, tak jak inni ludzie, zakr 3252 113 771 697.55
4 A może by tak wziąć przykład z Czechów? 247 7 274 192.55
5 Podczas #zostańwdomu nie ma nudy! 1544 86 134 190
6 KONKURS NA NAZWĘ No dobra, jesteśmy trochę retro;) Uwielbiamy ubrania, które pamiętamy z analo 157 546 1 172.3
7 TO JAK SIĘ POWINNA NAZYWAĆ? #konkurs Uwielbiamy kopertowe sukienki za to, jak się w nich wygląda 200 500 2 161.3
8 Jak to się stało, że nie było konkursu na nazwę nowego płaszcza, to nie wiemy, ale to skandal, 141 452 0 142.65
9 KONKURS Ta tkaninowa sukienka jest bliską krewną naszej flagowej Ciao Belli i czujemy, że powinn 136 383 2 123
10 Mamy zagwozdkę z nazwą dla tej sukienki.Roboczo to była Marilyn, z konkursowych propozycji najbar 116 380 2 121.1
11 Znalazłyśmy takie stare zdjęcie i przyszło nam do głowy -może jak teraz ma się więcej czasu, 721 256 11 120
12 2042 4 14 111.8
13 David - Covid - Święta. 531 18 121 110.2
14 Dziewczyny, gdybyście mogły to gdzie byście się teraz teleportowały? 902 119 41 107.45
15 Cały sercem z kobietami! #strajkkobiet #strajkmezczyzn #strajkonline #odrzućprojektgodek #prawakob 1993 7 10 107.35
16 Niektóre z Was na pewno też mają swoje biznesy - może wklejcie linki i opowiedzcie trochę o nic 237 283 12 104.55
17 Niedawno wspólnie z ANSWEAR przekazaliśmy krakowskim szpitalom 20 000 sztuk maseczek. Odzew był n 292 24 123 101.65
18 Róż i już na zdrowie od Manifiq! Jako rodzinna firma produkująca ubrania, nie wyobrażamy sobi 526 131 24 81.2
19 JAKBYŚ JĄ NAZWAŁA? Oversizowa klasyka z drobnymi niespodziankami, które dużo dają. Malutkie gu 67 240 0 75.35
20 Czy są tu na sali lekarki, diagnostki, ratowniczki, pielęgniarki, farmaceutki? #wspieramy 212 208 0 73

TOP 5 rankingu postów

RISK made in Warsaw pokazało jak samodzielnie uszyć maseczkę. Post zyskał dużą aprobatę użytkowników, którzy w komentarzach podzielili się zdjęciami swoich dzieł.

 

Tego rodzaju content generuje zaangażowanie, warto jednak pamiętać, że sentyment reakcji dla takich wypowiedzi nie zawsze musi być pozytywny.

 

Tomasz Ossoliński podobnie jak RISK zdecydował się pokazać swoim odbiorcom sposób na własnoręczne wykonanie maseczki jednorazowej.

 

Kolejny post RISK made in Warsaw znalazł się na podium. Tym razem jest to film czeskiej uczennicy, która opowiada jak radzą sobie z zapobieganiem rozprzestrzeniania pandemii. Video jest w języku angielskim i idealnie opisuje działania, do których stale jesteśmy namawiani przez rząd i media.

 

Mosquito wykorzystało tzw. lol content pokazując jak w zabawny sposób można spędzać czas w domu. Wspomniało również o darmowej dostawie na dresy i uzupełniło wpis linkiem do sklepu. Duże zaangażowanie raczej nie idzie tu w parze z efektami wizerunkowymi, ani tym bardziej biznesowymi.

Warte uwagi

Ranita Sobańska postawiła na treści z życia, co akurat nie jest w przypadku tej konkretnej marki nowością. Tego rodzaju posty wzmacniają autentyczność marki, budują personal branding dyrektor kreatywnej i uczłowieczają ją w oczach odbiorców.

 

NAOKO buduje swoją komunikację w oparciu o motyw podróży, w związku z czym marka postanowiła zorganizować transmisje live z influencerkami, które opowiedziały o Los Angeles, Sao Paulo i Bali. 

 

Na niekonwencjonalne działanie zdecydowała się marka Elementy, która zorganizowała warsztaty parzenia kawy przy współpracy z Cafe Targowa i Coffee Figa oraz warsztaty kolażu modowego z magazynem Zwykłe Życie. Oba wydarzenia były udostępnione w formie live’a na Instagramie.

 

Bizuu w zabawny i kreatywny sposób pokazało oczekiwania vs rzeczywistość na home office.

 

Jedna z projektantek The Other Side Brygida Handzelewicz Wacławek podjęła próbę skrócenia dystansu między marką a użytkownikiem. Nagrała i udostępniła na Facebooku video, w którym opowiada o ubraniach przywiezionych z podróży.

 

La Mania rzuciła wyzwanie modelce Gosi Guzowskiej, która pokazała różne stylizacje na wybrane przez markę okazje. W dobie #zostanwdomu jest to zdecydowanie dobry pomysł na współpracę z influencerem bez narażania się na ewentualny hejt.

 

Podsumowanie

Komunikację wśród marek modowych zdominowała pandemia. Każda z nich musiała wykazać się elastycznością i dopasować content pod #stayathome. Premiery kolekcji na letni sezon nie wzbudzały tylu emocji co ciekawe akcje wizerunkowe.

Kwiecień okazał się być miesiącem, w którym górowały działania prospołeczne, a sama moda odeszła na dalszy plan. Nie można zaprzeczyć, że branża modowa może być jedną z najmocniej dotkniętych przez obostrzenia związane z pandemią. Jak wykazuje raport PWC, do tej pory sprzedaż ubrań i dodatków w kanale online stanowiła zaledwie 7% przychodów branży. Na jakich elementach komunikacji skoncentrują się marki w maju, po otwarciu stacjonarnych butików? Tej kwestii przyjrzymy się w kolejnej odsłonie rankingu.

Co za miesiąc?

Pracujemy nad rozwojem narzędzi analitycznych i w rankingu podsumowującym maj chcemy poszerzyć raport o:

  1. Estymację, jaki odsetek postów na każdej stronie jest wzmacniany budżetem reklamowym.
  2. Przedstawienie wybranych wskaźników w formie wykresów / wizualizacji.
  3. Wskazanie trendów i zmian w poszczególnych metrykach w stosunku miesiąc do miesiąca.

Obserwujcie naszego bloga w pierwszych dniach czerwca!

Potrzebujesz wsparcia?

Pora przejść do działania?
Wyślij nam brief lub umów się na spotkanie!

Ponad połowa naszych klientów pochodzi z poleceń od wcześniejszych klientów.
Zaufali nam