Blog

Piszemy nie tylko o komunikacji, social media i analityce.

23 października, 2020

Perfekcyjna kampania na Black Week - jak to zrobić w social media

4 dni, w trakcie których sklepy online są w stanie wykręcić przychody osiągane normalnie w kilka(naście) tygodni. Całość spotęgowana jest skokowym wzrostem znaczenia e-commerce w nowych realiach. Jak nadchodzące szaleństwo zakupów optymalnie wykorzystać w social media? Jak zaplanować komunikację i działania reklamowe w kluczowym okresie? Jak z pomocą zaangażowania zwiększyć efekty sprzedażowe? Które formaty reklamowe wykorzystać i jak zabrać się za optymalizację adsów w tak krótkim czasie?

22 września, 2020

Akcja wyprzedażowa w social media - wszystko, co musisz wiedzieć

Czasem słyszymy o historiach marek, które wolały zniszczyć swoje kolekcje niż obniżyć ich cenę. Jednak dla większości sprzedawców wyprzedaże i rabaty są naturalnym elementem cyklu sprzedaży. To idealny sposób na porządki w stanach magazynowych przed wprowadzeniem nowej kolekcji i jednocześnie dodatkowa zachęta do zakupów dla nowych i stałych klientów. Akcje rabatowe są również często organizowane z okazji różnego rodzaju świąt i dni typu pierwszy dzień lata czy Dzień Kobiet. To sprawia, że marka naturalnie synchronizuje się z kalendarzami klientów i dotrzymuje im kroku w przygotowaniach do momentów, które są dla nich ważne. Co warto wiedzieć, decydując się na takie działanie?

27 sierpnia, 2020

5 kroków do spójnej siatki, czyli kilka słów o estetyce profilu na Instagramie

Estetyczna wizytówka naszych czasów - tak krótko można zdefiniować Instagram. Powrót społeczeństwa do kultury obrazkowej może być dla Twojej marki szansą, ale jest też sporym wyzwaniem. Co zrobić, aby zaistnieć wśród milionów profili? Jak stworzyć piękną siatkę, oddającą osobowość marki i czerpać z niej realne korzyści? Odpowiedź znajdziecie w naszym artykule. Przeczytajcie. :)

29 lipca, 2020

Fotowoltaiczne leady - czy social media mogą być skuteczniejsze od wyszukiwarki?

Zainteresowanie fotowoltaiką konsekwentnie rośnie i widać to na wielu płaszczyznach - również w szeroko rozumianym digitalu. Firmy z branży sięgają po wszystkie potencjalne kanały komunikacji, a więc szturmem atakują również media społecznościowe. Czy Facebook i Instagram mają potencjał w pozyskiwaniu leadów zainteresowanych uruchomieniem własnej instalacji? Na bazie naszych doświadczeń z tym wyzwaniem, odpowiedź brzmi: zdecydowanie tak.

12 października, 2020

Ranking fashion_PL na FB - wrzesień 2020

Jak marki komunikowały rozpoczęcie sezonu jesienno-zimowego? W jaki sposób starały się wykorzystać swoje zasięgi i możliwości oraz co skłoniło je do działań charytatywnych? Zapraszamy do lektury wrześniowej edycji naszego rankingu!

14 września, 2020

Ranking fashion_PL na FB - sierpień 2020

Altruizm, walka z nietolerancją i ubrania, które leczą. Co działo się w sierpniowej komunikacji marek fashion w Polsce? Kto angażował skutecznie, a kto zaliczył spadek - czytajcie ranking Fashion_PL.

11 sierpnia, 2020

Ranking fashion_PL na FB - lipiec 2020

Ciekawe koncepcje modowe, kreatywne kampanie i nowe kolekcje - tym razem bez wielkich kryzysów wizerunkowych w tle. Zapraszamy Was do naszego lipcowego rankingu marek modowych w Polsce.

08 lipca, 2020

Ranking fashion_PL na FB - czerwiec 2020

Wybory prezydenckie, tolerancja i walka z nieufnością klientów - tak wyglądał czerwiec w mediach społecznościowych marek z branży fashion. Co sprawiło, że niektóre z nich poszybowały na szczyt rankingu, a inne spadły na niższe pozycje? O tym przeczytacie poniżej.

23-10-2017

Perfekcyjna kampania na Black Week - jak to zrobić w social media

4 dni, w trakcie których sklepy online są w stanie wykręcić przychody osiągane normalnie w kilka(naście) tygodni. Całość spotęgowana jest skokowym wzrostem znaczenia e-commerce w nowych realiach. Jak nadchodzące szaleństwo zakupów optymalnie wykorzystać w social media? Jak zaplanować komunikację i działania reklamowe w kluczowym okresie? Jak z pomocą zaangażowania zwiększyć efekty sprzedażowe? Które formaty reklamowe wykorzystać i jak zabrać się za optymalizację adsów w tak krótkim czasie?

23-10-2017

Ranking fashion_PL na FB - wrzesień 2020

Jak marki komunikowały rozpoczęcie sezonu jesienno-zimowego? W jaki sposób starały się wykorzystać swoje zasięgi i możliwości oraz co skłoniło je do działań charytatywnych? Zapraszamy do lektury wrześniowej edycji naszego rankingu!

23-10-2017

Akcja wyprzedażowa w social media - wszystko, co musisz wiedzieć

Czasem słyszymy o historiach marek, które wolały zniszczyć swoje kolekcje niż obniżyć ich cenę. Jednak dla większości sprzedawców wyprzedaże i rabaty są naturalnym elementem cyklu sprzedaży. To idealny sposób na porządki w stanach magazynowych przed wprowadzeniem nowej kolekcji i jednocześnie dodatkowa zachęta do zakupów dla nowych i stałych klientów. Akcje rabatowe są również często organizowane z okazji różnego rodzaju świąt i dni typu pierwszy dzień lata czy Dzień Kobiet. To sprawia, że marka naturalnie synchronizuje się z kalendarzami klientów i dotrzymuje im kroku w przygotowaniach do momentów, które są dla nich ważne. Co warto wiedzieć, decydując się na takie działanie?

23-10-2017

Ranking fashion_PL na FB - sierpień 2020

Altruizm, walka z nietolerancją i ubrania, które leczą. Co działo się w sierpniowej komunikacji marek fashion w Polsce? Kto angażował skutecznie, a kto zaliczył spadek - czytajcie ranking Fashion_PL.

23-10-2017

5 kroków do spójnej siatki, czyli kilka słów o estetyce profilu na Instagramie

Estetyczna wizytówka naszych czasów - tak krótko można zdefiniować Instagram. Powrót społeczeństwa do kultury obrazkowej może być dla Twojej marki szansą, ale jest też sporym wyzwaniem. Co zrobić, aby zaistnieć wśród milionów profili? Jak stworzyć piękną siatkę, oddającą osobowość marki i czerpać z niej realne korzyści? Odpowiedź znajdziecie w naszym artykule. Przeczytajcie. :)

23-10-2017

Ranking fashion_PL na FB - lipiec 2020

Ciekawe koncepcje modowe, kreatywne kampanie i nowe kolekcje - tym razem bez wielkich kryzysów wizerunkowych w tle. Zapraszamy Was do naszego lipcowego rankingu marek modowych w Polsce.

23-10-2017

Fotowoltaiczne leady - czy social media mogą być skuteczniejsze od wyszukiwarki?

Zainteresowanie fotowoltaiką konsekwentnie rośnie i widać to na wielu płaszczyznach - również w szeroko rozumianym digitalu. Firmy z branży sięgają po wszystkie potencjalne kanały komunikacji, a więc szturmem atakują również media społecznościowe. Czy Facebook i Instagram mają potencjał w pozyskiwaniu leadów zainteresowanych uruchomieniem własnej instalacji? Na bazie naszych doświadczeń z tym wyzwaniem, odpowiedź brzmi: zdecydowanie tak.

23-10-2017

Ranking fashion_PL na FB - czerwiec 2020

Wybory prezydenckie, tolerancja i walka z nieufnością klientów - tak wyglądał czerwiec w mediach społecznościowych marek z branży fashion. Co sprawiło, że niektóre z nich poszybowały na szczyt rankingu, a inne spadły na niższe pozycje? O tym przeczytacie poniżej.

Pora przejść do działania?
Wyślij nam brief lub umów się na spotkanie!

Ponad połowa naszych klientów pochodzi z poleceń od wcześniejszych klientów.