Oczekiwania i świadomość klientów rosną z roku na rok, co nieustannie stawia przed markami modowymi nowe wyzwania. Nie inaczej jest w przypadku zwrotów. Wygoda, szybkość i elastyczność to elementy, które dla konsumenta zdają się być oczywistością - rynek bezlitośnie weryfikuje marki, które na tym polu nie dowożą oczekiwanej jakości. W rozmowie z Rafałem Pasterczykiem, marketing managerem odpowiedzialnym za marketing B2B usługi Wygodne Zwroty, omawiamy temat zwrotów jako integralnego elementu procesu zakupowego.
Wizerunkowa kampania Dni Otwarte miała na celu silne zaakcentowanie i dotarcie do nowej grupy odbiorców z kompleksową i współczesną ofertą marki.
Mądrze opracowane KPI, briefing, egzekucja, bieżąca optymalizacja działań płatnych, raportowanie. To kluczowe elementy kampanii z influencerami, które pozwolą nam zrealizować koncepcję kreatywną i będą drogowskazem, z którym szybciej i skuteczniej dotrzemy do założonego celu. Ale czy to wszystko?
Memoriał już na stałe wpisał się w harmonogram największych wydarzeń lekkoatletycznych w Polsce. Zwłaszcza po dołączeniu do Diamentowej Ligi, w której o zwycięstwo rywalizują ze sobą największe gwiazdy z całego świata. Pomimo szerokich działań marketingowych, frekwencja i potencjał Stadionu Śląskiego jako miejsca rozgrywania imprezy nie były w pełni wykorzystane. Kiedy zwrócono się do nas o pomoc w promowaniu wydarzenia, poczuliśmy, że to może być dla Memoriału bardzo dobry rok? ;)
Black week - święto zakupów, które rozpoczyna jeden z najgorętszych sprzedażowo okresów w roku. Jak wycisnąć z niego maksimum potencjału? Sprawdź przykład butiku modowego Ricca Fashion, z którym współpracujemy już od od sierpnia 2020 r. Tutaj działaliśmy nad akcją zarówno w Meta Ads, jak i w Google Ads. ROAS kont nawet w okolicach 15 - krótka promocja (24-27.11), a efekty takie, że warto się pochwalić! Zobacz, jak to zrobiliśmy!
Jak zwiększyć swoją widoczność i zaangażowanie użytkowników w social mediach, wyprzedzić konkurencję i wygenerować sprzedaż? Włączyć do marketingowego mixu działania na platformie, która aktualnie rośnie najszybciej ze wszystkich. Pomoc specjalistów? Zobacz, jak może wyglądać współpraca i wsparcie agencji na tym polu - na przykładzie naszych działań dla modowego e-commerce.
Współpraca wyjątkowa na wielu płaszczyznach. Znany brand z unikalną historią oraz wyrazistym, konsekwentnie budowanym przez 50 lat DNA, a do tego nasze pomysły na odświeżenie działań - zarówno w obszarach komunikacji jak i performance marketingu. Beneficjentem miała być nie tylko rozległa sieć sprzedaży stacjonarnej, ale także rosnący dynamicznie kanał e-commerce. Cel: wyraźne zwiększenie znaczenia social mediów w digitalowym mixie marketingowym marki.
Tu liczą się ułamki sekund, a chwila nudy z miejsca motywuje do dalszego scrollowania. Próg startu jest naprawdę niski - jeden ruch palca z dołu w górę kieruje wprost ku tysiącom innych, potencjalnie fascynujących treści. TikTok, bo o nim mowa, to przestrzeń absolutnie wyjątkowa zarówno dla użytkowników, jak i Twórców czy marek. Tu liczba całkowitych odtworzeń znajduje się wysoko na liście kluczowych KPI - pytanie, jak przyciągnąć uwagę odbiorcy i zachęcić go do obejrzenia z zaciekawieniem całego materiału? Poznaj sposoby na angażujące TikToki, wprowadź je do swoich przekazów i zadbaj o coraz lepsze zasięgi!
Pora przejść do działania?
Wyślij nam brief