Black week - święto zakupów, które rozpoczyna jeden z najgorętszych sprzedażowo okresów w roku. Jak wycisnąć z niego maksimum potencjału? Sprawdź przykład butiku modowego Ricca Fashion, z którym współpracujemy już od od sierpnia 2020 r. Tutaj działaliśmy nad akcją zarówno w Meta Ads, jak i w Google Ads. ROAS kont nawet w okolicach 15 - krótka promocja (24-27.11), a efekty takie, że warto się pochwalić! Zobacz, jak to zrobiliśmy!
Jak zwiększyć swoją widoczność i zaangażowanie użytkowników w social mediach, wyprzedzić konkurencję i wygenerować sprzedaż? Włączyć do marketingowego mixu działania na platformie, która aktualnie rośnie najszybciej ze wszystkich. Pomoc specjalistów? Zobacz, jak może wyglądać współpraca i wsparcie agencji na tym polu - na przykładzie naszych działań dla modowego e-commerce.
Współpraca wyjątkowa na wielu płaszczyznach. Znany brand z unikalną historią oraz wyrazistym, konsekwentnie budowanym przez 50 lat DNA, a do tego nasze pomysły na odświeżenie działań - zarówno w obszarach komunikacji jak i performance marketingu. Beneficjentem miała być nie tylko rozległa sieć sprzedaży stacjonarnej, ale także rosnący dynamicznie kanał e-commerce. Cel: wyraźne zwiększenie znaczenia social mediów w digitalowym mixie marketingowym marki.
Tu liczą się ułamki sekund, a chwila nudy z miejsca motywuje do dalszego scrollowania. Próg startu jest naprawdę niski - jeden ruch palca z dołu w górę kieruje wprost ku tysiącom innych, potencjalnie fascynujących treści. TikTok, bo o nim mowa, to przestrzeń absolutnie wyjątkowa zarówno dla użytkowników, jak i Twórców czy marek. Tu liczba całkowitych odtworzeń znajduje się wysoko na liście kluczowych KPI - pytanie, jak przyciągnąć uwagę odbiorcy i zachęcić go do obejrzenia z zaciekawieniem całego materiału? Poznaj sposoby na angażujące TikToki, wprowadź je do swoich przekazów i zadbaj o coraz lepsze zasięgi!
Wśród wielu możliwości, jakie dzisiaj daje nam internet, współprace i crosspromocje pomiędzy markami są świetnym sposobem na wyjście po większe zasięgi oraz dotarcie do - być może - zupełnie nowej społeczności. Dlaczego warto i o czym pamiętać przy starcie z tego rodzaju działaniami? Czytaj dalej!
Dobrej jakości zdjęcia, oryginalne copy oraz chwytliwy claim nie wystarczają we wciąż zmieniającym się świecie digital marketingu. Dynamiczny wzrost TikToka oraz wprowadzenie formatu reels na Instagramie wniosły krótkie treści filmowe na piedestał, sprawiając, że dziś niemal wszystkie marki pragną nagrywać, montować i promować produkty za pomocą atrakcyjnych, dynamicznych klipów. Jak robić to dobrze? Czytaj dalej!
4 dni, w trakcie których sklepy online są w stanie wykręcić przychody osiągane normalnie w kilka(naście) tygodni. Całość spotęgowana jest skokowym wzrostem znaczenia e-commerce w nowych realiach. Jak nadchodzące szaleństwo zakupów optymalnie wykorzystać w social media? Jak zaplanować komunikację i działania reklamowe w kluczowym okresie? Jak z pomocą zaangażowania zwiększyć efekty sprzedażowe? Które formaty reklamowe wykorzystać i jak zabrać się za optymalizację adsów w tak krótkim czasie?
Serwis zmienia się dynamicznie i o ile dawno temu można go było uznać za przestrzeń do publikacji pięknych zdjęć służących promocji wyidealizowanego życia, o tyle dzisiaj Instagram - dla wielu branż - stał się ulubioną przestrzenią do regularnej komunikacji ze swoimi odbiorcami. Nowe funkcje umożliwiają zdecydowanie bardziej różnorodne formy angażowania. Piękne filmy i video? Serwis wychodzi zdecydowanie szerzej, o czym świadczą ostatnie nowinki.
Pora przejść do działania?
Wyślij nam brief