Blog

Piszemy nie tylko o komunikacji, social media i analityce.

22 września, 2020

Akcja wyprzedażowa w social media - wszystko, co musisz wiedzieć

Czasem słyszymy o historiach marek, które wolały zniszczyć swoje kolekcje niż obniżyć ich cenę. Jednak dla większości sprzedawców wyprzedaże i rabaty są naturalnym elementem cyklu sprzedaży. To idealny sposób na porządki w stanach magazynowych przed wprowadzeniem nowej kolekcji i jednocześnie dodatkowa zachęta do zakupów dla nowych i stałych klientów. Akcje rabatowe są również często organizowane z okazji różnego rodzaju świąt i dni typu pierwszy dzień lata czy Dzień Kobiet. To sprawia, że marka naturalnie synchronizuje się z kalendarzami klientów i dotrzymuje im kroku w przygotowaniach do momentów, które są dla nich ważne. Co warto wiedzieć, decydując się na takie działanie?

27 sierpnia, 2020

5 kroków do spójnej siatki, czyli kilka słów o estetyce profilu na Instagramie

Estetyczna wizytówka naszych czasów - tak krótko można zdefiniować Instagram. Powrót społeczeństwa do kultury obrazkowej może być dla Twojej marki szansą, ale jest też sporym wyzwaniem. Co zrobić, aby zaistnieć wśród milionów profili? Jak stworzyć piękną siatkę, oddającą osobowość marki i czerpać z niej realne korzyści? Odpowiedź znajdziecie w naszym artykule. Przeczytajcie. :)

29 lipca, 2020

Fotowoltaiczne leady - czy social media mogą być skuteczniejsze od wyszukiwarki?

Zainteresowanie fotowoltaiką konsekwentnie rośnie i widać to na wielu płaszczyznach - również w szeroko rozumianym digitalu. Firmy z branży sięgają po wszystkie potencjalne kanały komunikacji, a więc szturmem atakują również media społecznościowe. Czy Facebook i Instagram mają potencjał w pozyskiwaniu leadów zainteresowanych uruchomieniem własnej instalacji? Na bazie naszych doświadczeń z tym wyzwaniem, odpowiedź brzmi: zdecydowanie tak.

16 czerwca, 2020

Komunikacja w branży beauty: jak robić to dobrze

Komunikacja w social media (w pewnym sensie) jest jak podkład do twarzy - idealnie dobrana stanowi świetną bazę, źle dobrana potrafi zaszkodzić niszcząc cały nakład pracy. Jak kreatywnie, a przede wszystkim skutecznie komunikować markę beauty w mediach społecznościowych? Dowiesz się tego z poniższego artykułu.

14 września, 2020

Ranking fashion_PL na FB - sierpień 2020

Altruizm, walka z nietolerancją i ubrania, które leczą. Co działo się w sierpniowej komunikacji marek fashion w Polsce? Kto angażował skutecznie, a kto zaliczył spadek - czytajcie ranking Fashion_PL.

11 sierpnia, 2020

Ranking fashion_PL na FB - lipiec 2020

Ciekawe koncepcje modowe, kreatywne kampanie i nowe kolekcje - tym razem bez wielkich kryzysów wizerunkowych w tle. Zapraszamy Was do naszego lipcowego rankingu marek modowych w Polsce.

08 lipca, 2020

Ranking fashion_PL na FB - czerwiec 2020

Wybory prezydenckie, tolerancja i walka z nieufnością klientów - tak wyglądał czerwiec w mediach społecznościowych marek z branży fashion. Co sprawiło, że niektóre z nich poszybowały na szczyt rankingu, a inne spadły na niższe pozycje? O tym przeczytacie poniżej.

08 czerwca, 2020

Ranking fashion_PL na FB - maj 2020

Stopniowy koniec wątków pandemicznych i powrót do komunikacji produktowej, wielki kryzys "fałszywej metki" i kolejne świetne aktywizacje w wykonaniu RISK made in Warsaw, który pozostaje na czele rankingu - tak w skrócie wyglądał maj w komunikacji polskich marek modowych. Zapraszamy Was do naszego rankingu i szerszego podsumowania.

23-10-2017

Akcja wyprzedażowa w social media - wszystko, co musisz wiedzieć

Czasem słyszymy o historiach marek, które wolały zniszczyć swoje kolekcje niż obniżyć ich cenę. Jednak dla większości sprzedawców wyprzedaże i rabaty są naturalnym elementem cyklu sprzedaży. To idealny sposób na porządki w stanach magazynowych przed wprowadzeniem nowej kolekcji i jednocześnie dodatkowa zachęta do zakupów dla nowych i stałych klientów. Akcje rabatowe są również często organizowane z okazji różnego rodzaju świąt i dni typu pierwszy dzień lata czy Dzień Kobiet. To sprawia, że marka naturalnie synchronizuje się z kalendarzami klientów i dotrzymuje im kroku w przygotowaniach do momentów, które są dla nich ważne. Co warto wiedzieć, decydując się na takie działanie?

23-10-2017

Ranking fashion_PL na FB - sierpień 2020

Altruizm, walka z nietolerancją i ubrania, które leczą. Co działo się w sierpniowej komunikacji marek fashion w Polsce? Kto angażował skutecznie, a kto zaliczył spadek - czytajcie ranking Fashion_PL.

23-10-2017

5 kroków do spójnej siatki, czyli kilka słów o estetyce profilu na Instagramie

Estetyczna wizytówka naszych czasów - tak krótko można zdefiniować Instagram. Powrót społeczeństwa do kultury obrazkowej może być dla Twojej marki szansą, ale jest też sporym wyzwaniem. Co zrobić, aby zaistnieć wśród milionów profili? Jak stworzyć piękną siatkę, oddającą osobowość marki i czerpać z niej realne korzyści? Odpowiedź znajdziecie w naszym artykule. Przeczytajcie. :)

23-10-2017

Ranking fashion_PL na FB - lipiec 2020

Ciekawe koncepcje modowe, kreatywne kampanie i nowe kolekcje - tym razem bez wielkich kryzysów wizerunkowych w tle. Zapraszamy Was do naszego lipcowego rankingu marek modowych w Polsce.

23-10-2017

Fotowoltaiczne leady - czy social media mogą być skuteczniejsze od wyszukiwarki?

Zainteresowanie fotowoltaiką konsekwentnie rośnie i widać to na wielu płaszczyznach - również w szeroko rozumianym digitalu. Firmy z branży sięgają po wszystkie potencjalne kanały komunikacji, a więc szturmem atakują również media społecznościowe. Czy Facebook i Instagram mają potencjał w pozyskiwaniu leadów zainteresowanych uruchomieniem własnej instalacji? Na bazie naszych doświadczeń z tym wyzwaniem, odpowiedź brzmi: zdecydowanie tak.

23-10-2017

Ranking fashion_PL na FB - czerwiec 2020

Wybory prezydenckie, tolerancja i walka z nieufnością klientów - tak wyglądał czerwiec w mediach społecznościowych marek z branży fashion. Co sprawiło, że niektóre z nich poszybowały na szczyt rankingu, a inne spadły na niższe pozycje? O tym przeczytacie poniżej.

23-10-2017

Komunikacja w branży beauty: jak robić to dobrze

Komunikacja w social media (w pewnym sensie) jest jak podkład do twarzy - idealnie dobrana stanowi świetną bazę, źle dobrana potrafi zaszkodzić niszcząc cały nakład pracy. Jak kreatywnie, a przede wszystkim skutecznie komunikować markę beauty w mediach społecznościowych? Dowiesz się tego z poniższego artykułu.

23-10-2017

Ranking fashion_PL na FB - maj 2020

Stopniowy koniec wątków pandemicznych i powrót do komunikacji produktowej, wielki kryzys "fałszywej metki" i kolejne świetne aktywizacje w wykonaniu RISK made in Warsaw, który pozostaje na czele rankingu - tak w skrócie wyglądał maj w komunikacji polskich marek modowych. Zapraszamy Was do naszego rankingu i szerszego podsumowania.

Pora przejść do działania?
Wyślij nam brief lub umów się na spotkanie!

Otrzymasz szczegółowy plan i wycenę bez zobowiązań.