Pierwsza w Polsce konferencja online w pełni poświęcona digital marketingowi branży modowej powraca!
🎓 Weź udział w evencie! Skorzystaj z wiedzy profesjonalistów i praktyków z branży. Dowiedz się, jak rozwijać markę modową z wykorzystaniem pełni możliwości digital marketingu. W trakcie prelekcji poznasz strategie i metody działania ekspertów, a wyjątkowe panele dyskusyjne pozwolą Ci spojrzeć na kluczowe wyzwania branży z różnych perspektyw i doświadczeń.
🎯 FASHION_PL Conference 2023 to wyjątkowe wydarzenie online kierowane do: założycieli marek modowych, marketerów, freelancerów i każdego, kto na co dzień zajmuje się marketingiem branży fashion lub pragnie zwiększać sprzedaż.
🔔 Zarezerwuj miejsce dziś, bądź z nami w czwartek 19.10.23 i zdobądź wiedzę, która pozwoli Ci wprowadzić swoje działania w digitalu na nowy poziom.
⭐⭐⭐⭐⭐
81% uczestników, biorących udział w ankiecie po pierwszej edycji eventu, oceniło konferencję jako "doskonałą".
Sami jesteśmy marketingowymi praktykami, a to pozwala nam stworzyć program konferencji dopasowany do potrzeb osób działających na pograniczu mody i marketingu. Prelegentki i prelegenci #FASH_PL to praktycy, którzy na co dzień opracowują i koordynują wielokanałowe działania digital marketingowe dla najciekawszych polskich marek modowych. W ramach konferencji podzielą się swoją wartościową wiedzą oraz doświadczeniami - tego nie znajdziesz w żadnym podręczniku!
Wspieramy ideę knowledge sharing i pragniemy dzielić się wiedzą możliwie jak najszerzej, dlatego dołączenie do grona uczestników FASHION_PL Conference ‘23 jest takie proste! Wypełnij formularz i skorzystaj z indywidualnego linku, który prześlemy do Ciebie drogą mailową. Bezpłatnie! Dzięki wygodnej formule online możesz być z nami skądkolwiek zechcesz. Laptop lub smartfon - potrzebujesz jedynie sprawnie działającego urządzenia z dostępem do Internetu.
Zadawaj pytania ekspertom i ekspertkom występującym podczas konferencji korzystając z bloków Q&A, które uwzględniliśmy w ramach każdego wystąpienia. I niech nie ograniczają Cię tylko prelekcje! Skorzystaj z okazji do networkingu i działaj aktywnie na konferencyjnym czacie: poznaj ludzi z branży, podziel się doświadczeniami, nawiąż wartościowe kontakty - spędzisz cały dzień w towarzystwie pasjonatów mody i marketingu. Wykorzystaj ten potencjał maksymalnie!
📅 9:10 - 9:50 (🙋 w tym sesja Q&A)
👨💼 Monika Szyndler, założycielka marki NAOKO
🔹 sztuczna inteligencja jako silne wsparcie w pracy nad nową kolekcji
🔹 strategie angażowania społeczności przy wykorzystaniu AI
🔹 mierzenie efektów i skuteczność działań
📅 9:55 - 10:35 (🙋 w tym sesja Q&A)
👨💼 Martyna Poniatowska, Performance Specialist, agencja Niebieski Lis
🔹 renesans działań email marketing & marketing automation - kluczowe korzyści
🔹 triki, które przeniosą email marketing modowego e-commerce na wyższy poziom
📅 10:40 - 12:10 (🙋 w tym sesja Q&A)
👨💼 Mateusz Nowak (Niebieski Lis)
👨💼 Magdalena Kulesza (Balagan Studio)
👨💼 Fabian Romańczyk (Click Leaders)
👨💼 Prowadzenie: Vanessa Wilkołek (Niebieski Lis)
📅 12:15 - 12:40 (w tym sesja Q&A)
👨💼 Maciej Biegajewski, LiveWebinar / prelekcja partnera eventu
🔹 webinary w marce fashion - przykłady znanych brandów wykorzystujących format z sukcesem
🔹 webinary a skuteczna sprzedaż i budowanie wizerunku marki
🔹 zanim zaczniesz - o czym pamiętać
📅 12:55 - 13:35 (🙋 w tym sesja Q&A)
👨💼 Marianna Kupść, założycielka KERN Institute
🔹 ile treści generowanych przez mózg czerpie z podświadomości
🔹 czy zakupy faktycznie mogą podnieść poczucie wartości
🔹 w jaki sposób marki oddziałują na potrzeby zakupowe klientów
📅 13:40 - 14:20 (🙋 w tym sesja Q&A)
👨💼 Sonia Jatczak, SoMe & Influencer Marketing Team Manager MODIVO / Eobuwie
🔹 zrozumienie oraz wdrożenie działań łączących kampanie z influenceramin oraz bieżącą komunikację w mediach społecznościowych
🔹 współpraca z twórcami, a zwiększanie zaangażowania i sprzedaży
🔹 rola pokoleń w działaniach z obszaru influencer marketingu - dlaczego jest ważna
📅 14:25 - 15:05 (🙋 w tym sesja Q&A)
👨💼 Radosław Zarzeczny, dyrektor ds. komunikacji wizualnej w House (LPP)
🔹 tba
📅 15:10 - 15:50 (🙋 w tym sesja Q&A)
👨💼 Michał Olesiński, Head of Content OTCF S.A.
🔹 wyedukowany klient - czy nadal można go przekonać do zakupu za pomocą opisu?
🔹 co powinien zawierać skuteczny opis sprzedażowy? - te wskazówki mają znaczenie
🔹 opis to nie 100% sukcesu - na jakie elementy e-shopu warto zwrócić uwagę, aby produkt został dodany do koszyka?
Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ
Posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach. Więcej informacji TUTAJ.
Punktacja: Uczestnik - 10 pkt, Prelegent - 30 pkt.
Partner technologiczny:
Partner:
Partner medialny:
Partner medialny:
Partner medialny: