Druga edycja konferencji online w pełni poświęconej digital marketingowi branży modowej dostępna w formie nagrań!
🎓 Zobacz wszystkie prelekcje i panele! Skorzystaj z wiedzy profesjonalistów i praktyków z branży. Dowiedz się, jak rozwijać markę modową z wykorzystaniem pełni możliwości digital marketingu. Poznaj strategie i metody działania ekspertów, a dzięki panelom dyskusyjnym spójrz na kluczowe wyzwania branży z różnych perspektyw i doświadczeń.
🎯 FASHION_PL Conference 2 to wyjątkowe wydarzenie online skierowane do: założycieli marek modowych, marketerów, freelancerów i każdego, kto na co dzień zajmuje się marketingiem branży fashion lub pragnie zwiększać sprzedaż.
🔔 Kup dziś dostęp do nagrań i zdobądź wiedzę, która pozwoli Ci wprowadzić swoje działania w digitalu na nowy poziom.
⭐⭐⭐⭐⭐
81% uczestników, biorących udział w ankiecie po poprzedniej edycji eventu, oceniło konferencję jako "doskonałą".
Prezentacje sprzedażowe? Nie tym razem! Prelegenci #FASH_PL to praktycy, którzy na co dzień z powodzeniem realizują działania digital marketingowe dla czołowych polskich marek modowych. W ramach konferencji eksperci będą dzielić się wartościową wiedzą, której nie znajdziesz w żadnym podręczniku!
Sami jesteśmy marketingowymi praktykami, a to pozwala nam zaproponować program konferencji dopasowany do potrzeb osób działających na pograniczu mody i marketingu. Wszystko z uwzględnieniem najważniejszych trendów czy nadchodzących zmian. Rozwijasz własny brand? Działasz po stronie marki lub agencji? Na pewno znajdziesz coś dla siebie!
Laptop lub smartfon - potrzebujesz jedynie sprawnie działającego urządzenia z dostępem do Internetu żeby skorzystać z wiedzy uczestników. Otrzymasz roczny dostęp do nagrań i bez pośpiechu przyswoisz wszystkie porady, strategie i wnioski.
👨💼 Agnieszka Pala-Jasikowska / Mentor biznesu, co-owner Maison Misaga
🔹 Strategia marki
🔹 Sprzedaż → marketing
🔹 Organizacja pracy
👨💼 Aneta Chrzanowska, Global Head of Social Media & Influencer Marketing w Eobuwie.pl
🔹 Jak sprawdzić konto influencera i na co zwrócić uwagę przed rozpoczęciem współpracy
🔹Jakie zapisy powinny znaleźć się w umowie z influencerem
🔹 Jak zmierzyć skuteczność współpracy z influencerem
👨💼 Tomek Grande (CEO Diamante)
👨💼 Maciek Lebiedowicz (CEO, współzałożyciel Pan tu nie stał)
👨💼 Paulina Kołaczek (CEO GWP Brand)
👨💼 Prowadzenie: Angelika Dąbek (Niebieski Lis)
👨💼 Mateusz Nowak, CEO Niebieski Lis
🔹 Jak przeprowadzić krótką, ale wyjątkowo skuteczną kampanię sprzedażową na FB/IG?
🔹
Które wskaźniki analizować, zwłaszcza w warunkach ograniczonego czasu?
🔹
Czy promocja z okazji Black Friday to dobry pomysł i jak poradzić sobie z intensywną konkurencją?
👨💼 Katarzyna Zajączkowska, OdpowiedzialnaModa.pl
🔹 Odpowiedzialność: jeszcze wyróżnik, czy już must have
🔹 Zrównoważony marketing - oksymoron, greenwashing, czy nowa rzeczywistość
🔹 Czego eko-marki mogą się nauczyć od fast fashion
🔹 Eko-projektowanie, cyrkularność i inne postrachy branży mody :)
👨💼 Aga Pałka (CEO getdressed)
👨💼 Kasia Gola (założycielka GeekGoesChic, Industry Advisor w WEARFITS)
👨💼 Prowadzenie: Angelika Dąbek (Niebieski Lis)
👨💼 Piotr Kaleta
🔹 Na tym wybiegu rządzi technika.
🔹 Long taile – to się zawsze nosi.
🔹 Product content to apaszka, nie marynarka.
🔹 Treści muszą być trendy (o optymalizacji i fresh content)
👨💼 Aneta Rutkowska, Koordynator Operacyjny i Marketingu LH.pl
LH.pl jest partnerem wydarzenia
🔹 Szybki, wydajny, bezpieczny i dostępny sklep internetowy: jak to osiągnąć te cele niezależnie od wielkości sprzedaży?
🔹 Jak wybrać odpowiedni serwer, by spać spokojnie?
🔹 Czy hosting może wpłynąć na konwersje w e-commerce?