Skorzystaj z mocnej dawki wiedzy i doświadczenia podczas konferencji online poświęconej skutecznemu skalowaniu sprzedaży w internecie!
🎓 Weź udział w evencie i zyskaj dostep do wiedzy profesjonalistów i praktyków z branży. W trakcie prelekcji poznasz strategie i metody działania ekspertów, ich perspektywę oraz doświadczenia.
🎯 Event kierujemy do właścicieli, założycieli i marketerów z branży e-commerce, a także agencji, freelancerów i każdego, kto na co dzień mierzy się z wyzwaniem w postaci skalowania sprzedaży w sieci!
🔔 Zarezerwuj miejsce dziś, bądź z nami 21 maja i zdobądź wiedzę, która pozwoli Ci wprowadzić swoje działania w digitalu na nowy poziom. Zapisz się już dziś i uzyskaj bezpłatny, nieograniczony dostęp do wszystkich wystąpień!
Sami jesteśmy marketingowymi praktykami, a to pozwala nam stworzyć program konferencji dopasowany do potrzeb osób działających w branży e-commerce. Zaproszeni eksperci i ekspertki to praktycy, którzy na co dzień opracowują, koordynują bądź realizują i wielokanałowe działania digital marketingowe - w ramach konferencji podzielą się swoją wartościową wiedzą oraz doświadczeniami. Tego nie znajdziesz w żadnym podręczniku!
Wspieramy ideę knowledge sharing i pragniemy dzielić się wiedzą możliwie jak najszerzej, dlatego dołączenie do grona uczestników FOX ECOMMERCE Conference jest takie proste! Laptop lub smartfon - potrzebujesz jedynie sprawnie działającego urządzenia z dostępem do Internetu. Nie czekaj, wypełnij formularz i skorzystaj z indywidualnego linku, który prześlemy do Ciebie drogą mailową. Bezpłatnie!
Zadawaj pytania ekspertom i ekspertkom występującym podczas konferencji. I niech nie ograniczają Cię tylko prelekcje! Skorzystaj z okazji do networkingu i działaj aktywnie na konferencyjnym czacie: poznaj innych specjalistów, podziel się doświadczeniami, nawiąż wartościowe kontakty - spędzisz cały dzień w towarzystwie osób mierzących się na co dzień z podobnymi wyzwaniami w obszarze skutecznego ecommerce. Wykorzystaj ten potencjał maksymalnie!
📅 9:10 - 9:50 (🙋 w tym sesja Q&A)
👨💼 Oscar Lipiński, Co-owner i dyrektor ecommerce w Daag
🔹 → kluczowe kamienie milowe w strategii skalowania sprzedaży
🔹 → jak osiągnęliśmy sprzedaż sięgającą 20 milionów rocznie w modelu DTC
📅 9:55 - 10:35 (🙋 w tym sesja Q&A)
👨💼 Marek Palutkiewicz, Performance Specialist, agencja Niebieski Lis
🔹 → jak nie wpaść w pułapki domyślnych ustawień kampanii i konta
🔹→ jak analizować dane w kampaniach i na jakie kolumny zwracać uwagę
🔹→ jak dzielić produkty i grupy odbiorców
📅 10:45 - 11:25 (🙋 w tym sesja Q&A)
👨💼 Karolina Kociołek, Trenerka Digital Marketing Institute i Social Media Lead w Socjomania
🔹 → dlaczego warto tworzyć płatne kampanie reklamowe na Pintereście i dla kogo będą one dobrym wyborem
🔹 → jak wykorzystać potencjał płatnych działań na Pintereście i jak realizować swoje cele biznesowe, dzięki reklamie na tej platformie
🔹 → w jaki sposób łączyć działania na Pintereście z obecnością w innych kanałach digitalowych.
📅 11:30 - 12:10 (w tym sesja Q&A)
👨💼 Michał Barczyk, Head of Performance & Lead Generation w x-kom / Właściciel agencji MediaWIN
🔹 → jak planować budżety marketingowe
🔹 → jak mierzyć skuteczność działań marketingowych
🔹 → na co uważać i dlaczego suma sprzedaży w różnych narzędziach jest większa od realnej sprzedaży?
📅 12:15 - 12:55 (🙋 w tym sesja Q&A)
👨💼 Paweł Mielczarek, CEO i Twórca w szkoleniaallegro.pl
🔹 → jak budować skuteczną strukturę kampanii ADS Allegro
🔹 → co mierzyć i jakie wnioski wyciągać z raportów
🔹 → w jaki sposób dopracowywać obecne reklamy aby skalować sprzedaż
📅 13:15 - 13:40 (w tym sesja Q&A)
👨💼 Maciej Biegajewski, Live Webinar
🔹 Wprowadzenie do webinarów jako narzędzia sprzedażowego.
🔹 Jak efektywnie planować i organizować webinary
🔹 Studia przypadków firm, które skutecznie zwiększyły sprzedaż dzięki webinarom
📅13:40 - 14:20 (w tym sesja Q&A)
👨💼Alicja Narewska, kierownik marketingu sklepu turystycznego Horyzont
🔹 → Jak określić charakter firmy który będzie definiował ją w oczach klientów
🔹 → Jak różnicować ofertę sklepu internetowego aby dotrzeć do różnych segmentów klientów
🔹 → W jakich miejscach i w jaki sposób komunikować się z otoczeniem aby budować zaangażowaną społeczność
Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ
Posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach..
Punktacja: Uczestnik - 10 pkt, Prelegent - 30 pkt.
Partner technologiczny:
Partner:
Partner:
Partner: