FASHION_PL - ranking komunikacji w social media (sierpień 2021)

Coraz mniejsza rola influencerów w strategiach marketingowych polskich marek modowych? Wręcz przeciwnie. Zmianie ulega z pewnością jej formuła - coraz częściej uwagę zwracają dojrzałe i przemyślane, długofalowe koncepcje na działania z digitalowymi twórcami. Zaczynając od treści umieszczanych na kanałach influencera w mediach społecznościowych, poprzez udane przejęcia historii na Instagramie, wizerunkowe sesje zdjęciowe, aż do bardziej zaawansowanych działań z ambasadorami. Jakie sposoby na kreatywne kampanie z twórcami mają bohaterowie naszego rankingu? Czytajcie!
Daria Bahlai ▲ 10 września, 2021 ▲ około 10 minut czytania

Coraz mniejsza rola influencerów w strategiach marketingowych polskich marek modowych? Wręcz przeciwnie. Zmianie ulega z pewnością jej formuła - coraz częściej uwagę zwracają dojrzałe i przemyślane, długofalowe koncepcje na działania z digitalowymi twórcami. Zaczynając od treści umieszczanych na kanałach influencera w mediach społecznościowych, poprzez udane przejęcia historii na Instagramie, wizerunkowe sesje zdjęciowe, aż do bardziej zaawansowanych działań z ambasadorami. Jakie sposoby na kreatywne kampanie z twórcami mają bohaterowie naszego rankingu? Czytajcie!

Coraz mniejsza rola influencerów w strategiach marketingowych polskich marek modowych? Wręcz przeciwnie. Zmianie ulega z pewnością jej formuła - coraz częściej uwagę zwracają dojrzałe i przemyślane, długofalowe koncepcje na działania z digitalowymi twórcami. Zaczynając od treści umieszczanych na kanałach influencera w mediach społecznościowych, poprzez udane przejęcia historii na Instagramie, wizerunkowe sesje zdjęciowe, aż do bardziej zaawansowanych działań z ambasadorami. Jakie sposoby na kreatywne kampanie z twórcami mają bohaterowie naszego rankingu? Czytajcie!

W sierpniu:

  • 13 marek awansowało
  • 7 marek spadło
  • 3 marki pojawiły się po raz pierwszy / po przerwie

Największy skok w górę zanotowała marka gego. (o 28 pozycji). 

  • 1. EVA MINGE
    45 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    103.5
    Ukryj szczegóły ↑
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 2-9%
    Top content:07.0826.0828.08
    suma średnia
    Reakcje 🏆 26902 🏆 597.8
    Komentarze 🏆 2163 🏆 48.1
    Udostępnienia 🏆 612 🏆 13.6
    Najczęstsze słowa
    dobrego, czas, pracy, wielu, polityki, życie, było, mnie, choć, ludzi
  • 2. NAOKO⬆ 1
    58 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    43.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 81-93%
    Top content:05.0831.0826.08
    suma średnia
    Reakcje 11097 191.3
    Komentarze 1237 21.3
    Udostępnienia 217 3.7
    Najczęstsze słowa
    sukienki, kolekcji, stylizacji, znajdziecie, kolory, yourself, zdjęcia, model, wasze, #naokogirl
  • 3. RISK made in warsaw⬇ 1
    110 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    27.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 6-16%
    Top content:08.0828.0829.08
    suma średnia
    Reakcje 5151 46.8
    Komentarze 1895 17.2
    Udostępnienia 81 0.7
    Najczęstsze słowa
    sukienka, zdjęcia, kolekcja, kobic, ubrania, przyjemny, wszystko, nazwę, każdym, wakacje
  • 4. Patrizia Aryton
    29 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    26.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-10%
    Top content:31.0817.0806.08
    suma średnia
    Reakcje 1789 61.7
    Komentarze 1091 37.6
    Udostępnienia 67 2.3
    Najczęstsze słowa
    promocja, wełna, spodnie, sukienka, kolorze, płaszcz, stylizacji, 100%, kolekcji, deseń
  • 5. Stone Skirts
    38 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    13.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 62-63%
    Top content:15.0826.0827.08
    suma średnia
    Reakcje 3405 89.6
    Komentarze 226 5.9
    Udostępnienia 64 1.7
    Najczęstsze słowa
    ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀, sukienka, sklepie, jesienna, bardzo, pojawiła, alice, zajrzyjcie, ostatnie, podoba
  • 6. Tomasz Ossoliński⬆ 2
    16 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    12.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 7-20%
    Top content:31.0811.0805.08
    suma średnia
    Reakcje 1626 101.6
    Komentarze 136 8.5
    Udostępnienia 69 4.3
    Najczęstsze słowa
    zdjęcia, kolekcji, mody, pokazie, projekt, pierwszy, biżuterii, najnowszej, mojej, wesele
  • 7. Taranko⬆ 3
    52 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    10.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 3-17%
    Top content:26.0831.0822.08
    suma średnia
    Reakcje 3912 75.2
    Komentarze 68 1.3
    Udostępnienia 49 0.9
    Najczęstsze słowa
    kolekcji, sukienki, taranko, piękna, dziewczyna, wyjątkowe, nowej, zestawiła, modele, nowości
  • 8. gego⬆ 28
    13 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    10.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 8-15%
    Top content:26.0805.0825.08
    suma średnia
    Reakcje 490 37.7
    Komentarze 282 21.7
    Udostępnienia 45 3.5
    Najczęstsze słowa
    wyprzedaży, magazynów, ostatnie, modele, sztuk, nowości, rozmiarów, sprawdźcie, kolekcji, rozmiarach
  • 9. Solar Company S.A.⬇ 2
    20 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    10.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 21-70%
    Top content:15.0818.0830.08
    suma średnia
    Reakcje 1871 93.6
    Komentarze 18 0.9
    Udostępnienia 109 5.5
    Najczęstsze słowa
    kolekcji, zobacz, #weekend, #nowościsolar, jesieŃzima, limitowanej, sezon, swoboda, wiĘcej, #online
  • 10. moodo⬆ 3
    50 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    9.7
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 13-14%
    Top content:24.0802.0829.08
    suma średnia
    Reakcje 1051 21
    Komentarze 9 0.2
    Udostępnienia 263 5.3
    Najczęstsze słowa
    modele, zobacz, torba, sukienki, moodo, nowe, miejsce, kolory, sprawdź, pięknie
  • 11. TATUUM⬆ 5
    16 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    7.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 13-69%
    Top content:17.0805.0815.08
    suma średnia
    Reakcje 1246 77.9
    Komentarze 34 2.1
    Udostępnienia 72 4.5
    Najczęstsze słowa
    tatuum, wyjątkową, konkursu, postem, #tadaam, otrzymają, posty, #tadaamtatuum, profilu, jesieni
  • 12. wasalaa
    28 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    6.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:27.0826.0806.08
    suma średnia
    Reakcje 1399 50
    Komentarze 108 3.9
    Udostępnienia 1 0
    Najczęstsze słowa
    kolory, #wasalaateam, jesienne, dnia, wczoraj, dzisiaj, będzie, spokojnie, nela, sukienka
  • 13. Bialcon⬆ 2
    24 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    5.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 3-8%
    Top content:26.0830.0809.08
    suma średnia
    Reakcje 587 24.5
    Komentarze 25 1
    Udostępnienia 87 3.6
    Najczęstsze słowa
    sukienki, stylizacje, idealna, bialcon, stacjonarnych, 7️⃣0️⃣%, znajdziesz, konkursu, kwiaty, pani
  • 14. By Insomnia⬆ 3
    31 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    5.7
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 12-23%
    Top content:19.0826.0822.08
    suma średnia
    Reakcje 1218 39.3
    Komentarze 61 2
    Udostępnienia 47 1.5
    Najczęstsze słowa
    ostatniej, dziś, dobry, insomnia, dzień, konkurs, sukienka, niedzieli, moment, szorty
  • 15. MEDICINE everyday therapy⬆ 3
    36 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    5.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 10-31%
    Top content:10.0824.0811.08
    suma średnia
    Reakcje 1506 41.8
    Komentarze 36 1
    Udostępnienia 31 0.9
    Najczęstsze słowa
    medicine, przetwarzania, kolekcja, karolina, konkursu, ilikephotocom, danych, niego, niej, administratora
  • 16. Robert Kupisz⬇ 5
    30 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    4.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 5-23%
    Top content:26.0827.0823.08
    suma średnia
    Reakcje 1158 38.6
    Komentarze 45 1.5
    Udostępnienia 34 1.1
    Najczęstsze słowa
    shop, kolekcji, online, sprawdź, sale, limitowanej, butikach, stacjonarnych, kids, bluz
  • 17. MOLTON⬇ 5
    16 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    4.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 18-44%
    Top content:12.0823.0817.08
    suma średnia
    Reakcje 734 45.9
    Komentarze 10 0.6
    Udostępnienia 38 2.4
    Najczęstsze słowa
    wyprzedaży, kolekcji, salonach, online, sklepie, rabatu, nowości, spodniami, stylizację, naszych
  • 18. Laurella⬇ 12
    5 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    4.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-40%
    Top content:31.0809.0803.08
    suma średnia
    Reakcje 570 114
    Komentarze 57 11.4
    Udostępnienia 3 0.6
    Najczęstsze słowa
    dzisiaj, jakich, miastach
  • 19. Rêves⬆ 2
    12 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    4.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 53-67%
    Top content:21.0814.0811.08
    suma średnia
    Reakcje 566 47.2
    Komentarze 19 1.6
    Udostępnienia 21 1.8
    Najczęstsze słowa
    mamy, rabatowy, karolina, pięknej, będziemy, urodziny, olga, promocją, wszystkim, white
  • 20. paprocki&brzozowski⬆ 6
    19 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    4.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-11%
    Top content:21.0819.0818.08
    suma średnia
    Reakcje 1025 53.9
    Komentarze 21 1.1
    Udostępnienia 13 0.7
    Najczęstsze słowa
    #paprockibrzozowski, yachts, #pbcomfort, galeon, wyprzedaży, powerful, #finalsale, linia, odkryj, #sale
  • 21. KOKOworld⬇ 7
    43 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    3.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 9-12%
    Top content:09.0809.0831.08
    suma średnia
    Reakcje 774 18
    Komentarze 86 2
    Udostępnienia 19 0.4
    Najczęstsze słowa
    jeansu, kolekcji, odpowiedzialny, tundra, bluzki, wody, #denimolution, fairtrade, wszystkie, sweter
  • 22. TOVA⬆ 3
    13 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    3.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 46-69%
    Top content:19.0816.0821.08
    suma średnia
    Reakcje 754 58
    Komentarze 18 1.4
    Udostępnienia 8 0.6
    Najczęstsze słowa
    chwila, jesieni, będzie, najlepszym, tovapl, pożegnaj, dodać, kodu, sale35, tego
  • 23. Makalu
    44 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    3.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 2-5%
    Top content:19.0831.0805.08
    suma średnia
    Reakcje 569 12.9
    Komentarze 11 0.3
    Udostępnienia 58 1.3
    Najczęstsze słowa
    sukienki, kolekcji, jesienne, wyprzedaży, stylizacje, rabatu, modele, czarną, jesień, makalu
  • 24. Bäckerei Bytom⬇ 5
    14 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    2.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-7%
    Top content:01.0809.0823.08
    suma średnia
    Reakcje 462 33
    Komentarze 31 2.2
    Udostępnienia 2 0.1
    Najczęstsze słowa
    będzie, miejsca, roku, było, sklepie, koloch, plac, bytomia, wszystkich, przewodnik
  • 25. BIZUU⬆ 5
    36 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    2.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 3-6%
    Top content:04.0816.0825.08
    suma średnia
    Reakcje 938 26.1
    Komentarze 18 0.5
    Udostępnienia 8 0.2
    Najczęstsze słowa
    bizuu, modelka, follow, wyjątkowego, film, stylizację, marek, kolekcji, produkcja, letnią

Top 5 rankingu komunikacji

EWA MINGE

W lipcowym FASHION_PL informowaliśmy o wielkim powrocie Ewy Minge. W sierpniu marka jednej z najbardziej znanych polskich projektantek utrzymuje pozycję lidera naszego rankingu. W sierpniowej komunikacji przeważa osobisty charakter treści: przemyślenia o odwadze, relacje z wydarzeń i eventów. W komentarzach czytamy: “Powinna Pani napisać książkę. Tak dobrze się Panią czyta, każdy wpis wciąga, same fajne życiowe prawdy o których często głośno się nie mówi”. Nie zabrakło też postów sponsorowanych, były to m.in. recenzja książki Blanki Lipińskiej “365 dni” oraz video-zaproszenie do sanatorium Medical Sensus. 

W marcu 2021 roku, we współpracy z Ewą Minge, Allegro uruchomiło program wspierający rozwój polskiej mody. W efekcie powstała marka “Allegro Projektownia”, która ma być symbolem polskiego rzemieślnictwa modowego na platformie. Ważnym etapem programu był konkurs na "Najlepszy polski produkt" oraz "Produkt publiczności". 

Pod koniec sierpnia na profilu marki pojawiła się relacja z konferencji ramówkowej TVP, w której wzięła udział m. in. Ewa Minge. A to dlatego, że na antenie TVP Kobieta w październiku pojawi się nowy, autorski program projektantki “Piękno - zgłoś się”. Po ogłoszeniu, że Ewa Minge dołącza do Telewizji Polskiej na projektantkę szybko posypała się krytyka. Stanowczą odpowiedź Ewy przeczytamy w osobnym poście na stronie marki na Facebooku.

 

Odpowiedź Ewy Minge na krytykę internautów odnośnie jej dołączenia do TVP Kobieta zajmuje drugie miejsce w rankingu Top 5 postów.

 

Post o współpracy Ewy Minge z agencją eventową Cool Compa

 

Poznajcie zwyciężczynię konkursu “Allegro Projektownia”!

image

Retrospekcja - pokaz Ewy Minge, w którym wzięła udział Agata Roczniak, pierwsza polska modelka na wózku

 

NAOKO

Marki modowe coraz chętniej i odważniej sięgają po transmisje na żywo - w sierpniu swój pierwszy live przeprowadziło NAOKO. Tematem przewodnim była premiera jesiennej kolekcji Colors of Change - Monika, Olga i Gabi przedstawiły nadchodzące nowości, przymierzyły wybrane modele i pokazały, jak prezentują się one na różnych sylwetkach. 

Komunikację w mediach społecznościowych marka w dużej mierze oparła na influencer marketingu. W stylizacjach NAOKO pojawiły się m.in Adrianna Gowin, Julia Canew, Gosia Bednarczuk, Daria Ładocha, Paulina Rudnicka, autorka bloga Kapuczina, oraz Wera i Aneta Osińska, które wspólnie prowadzą profil MAMAiWERKA. 

Marka aktywnie rozwija specjalną linię Naoko Studio, którą wprowadziła po raz pierwszy w zeszłym roku. W połowie sierpnia odbyła się premiera limitowanej kolekcji Yourself. 

Z okazji Międzynarodowego Dnia Psa NAOKO opublikowało galerię zdjęć dziewczyn z zespołu marki wraz z ich ukochanymi pupilami. W treści posta marka poinformowała o przekazaniu 10% dochodu od weekendowych zamówień na rzecz Fundacji Azylu pod Psim Aniołem. 

 

Pierwszy live w NAOKO z prezentacją jesiennej kolekcji Colors of Change.

Duet MAMAiWERKA w sukienkach Infinity z oferty NAOKO.

Screenshot-2021-09-08-at-13-52-37

Pod postem z okazji Międzynarodowego Dnia Psa użytkownicy chętnie dzielili się zdjęciami swoich czworonogów. 

 

Tik-Tok-Naoko

Backstage sesji zdjęciowej jesiennej kolekcji na TikToku NAOKO.

 

RISK made in Warsaw 

RISK made in warsaw aktywnie współpracuje z influencerami, dzięki czemu łatwiej dociera ze swoim przekazem do użytkowników, którzy podzielają jego wartości. W sierpniu miłośnicy marki mieli okazję podziwiać zdjęcia Darii Diering-Kurdyk, autorki bloga Trufelkowo, wokalistki jazzowej Agi Zaryan, Beli Komoszyńskiej z Sorry Boys oraz redaktorki Wysokich Obcasów Pauliny Reiter. Wszystkie w stylizacjach od RISKa. 

Marka wykorzystuje potencjał Stories do zwiększenia zaangażowania oraz budowania relacji z klientami. W sierpniu Antonina Samecka, jedna z założycielek RISKa, opowiadała o tym, jak wygląda jej typowy dzień w pracy i chętnie odpowiadała na pytania od fanów. 

25 sierpnia miała miejsce premiera kolekcji Modoterapia, która odwołuje się do czasów sprzed 1989 roku. Marka zaprosiła do współpracy fotografa Krzysztofa Gierałtowskiego, który w latach 1968-1971 był głównym fotografem mody w kultowym miesięczniku „Ty i Ja”. Na wybranych modelach z tej kolekcji pojawił się napis „WOLNOŚĆ”, który stworzył artysta i aktywista Paweł Żukowski, korzystając z oryginalnych, popularnych w latach 70. i 80. arkuszy Letraset. Obydwie założycielki marki w osobnych postach opowiedziały o modowych lekcjach od osób, które najmocniej wpłynęły na ich styl - własnych rodzicach. Sama nazwa kolekcji nawiązuje do książki “Modoterapia”, napisanej pięć lat temu przez Antoninę.

 

Jesienna kolekcja RISK made in warsaw Modoterapia to kolekcja o wolności. „Próba zajrzenia głębiej we wspomnienia i wrażenia, które nas ukształtowały” - Antonina i Klara.

Stylistka Kinga Waszak na jeden dzień przejęła InstaStories RISKa.

 


Materiał prasowy o tęczowej kolekcji Risk For Love oraz o wpływie działalności marki na sytuację społeczności LGBT w Polsce opublikowany w niemieckim serwisie informacyjnym Deutsche Welle Business.

 

IG-RISK

Zobaczcie skok Huberta na bungee w garniturze od RISK made in Warsaw. Ubrania, które uskrzydlają? Na pewno zwiększają pewność siebie.

 

Patrizia Aryton

Transmisje na żywo stały się wizytówką Patrizii Aryton. Dzięki nim użytkownicy regularnie mają okazję zainspirować się modowymi propozycjami doradcy wizerunku Magdaleny Właszynowicz z cyklu Zestawy Stylistki oraz odkryć sposoby na stylizacje ubrań z oferty marki podczas live’ów Budowanie Stylu.  

W sierpniu marka zorganizowała offline-wydarzenie Konsultacje stylistki. W salonie Patrizia Aryton w Galerii Krakowskiej oraz butiku na ul. Szpitalnej klientki mogły skorzystać z doradztwa wizerunkowego i poznać nowości z jesiennej kolekcji.

Patrizia Aryton zaprasza na 2. sezon cyklu Budowanie wizerunku.

Premiera limitowanej kolekcji akcesoriów w Patrizii Aryton.

 

Stone Skirts 

W sierpniu marka zaprosiła użytkowników do współtworzenia kulinarnego e-booka. Wszystkie pozyskane środki finansowe Stone Skirts planuje przekazać na rzecz Fundacji One Day, która wspiera młodzież i dzieci z domów dziecka. Każdy chętny może dołączyć do wydarzenia.

Coraz więcej marek modowych decyduje się na taką formę komunikacji w Internecie. W lipcu NAOKO wydało e-booka o podróżach, ze zdjęciami pozyskanymi od kobiet z całego świata. E-book nie jest dostępny w osobnej sprzedaży. Książkę marka dodaje jako prezent do zakupów w sklepie. 

Interesujesz się gotowaniem i modą? Chcesz wesprzeć inicjatywę charytatywną? Stone Skirts ma propozycję specjalnie dla Ciebie!

 

Serduszkowa akcja w Stone Skirts. Dla każdej użytkowniczki, która zostawi serduszko w komentarzu pod postem marka przygotowała rabat -10%.

Ranking TOP20 postów

Post Rea. Kom. Udo. Score
1 Życie zaczyna się i kończy ale czy możemy szczerze powiedzieć jak kończy? Czy ten koniec nie j 1479 165 95 184.4
2 Wielka awantura o media . Wczoraj podobno „wylądowałam na planecie Kurskiego”. Na tej planecie 1198 117 54 129.5
3 Pamiętacie o naszej akcji #scinkidlapsinki? Mamy kolejną partię poduch, którą bez wahania oddam 221 269 37 115.8
4 KONKURS NA NAZWĘ Kopertowe sukienki szyjemy od lat, ale ta jest wyjątkowa. To nasza pierwsza „ko 96 365 2 115.6
5 KONKURS NA NAZWĘ Do ubrań roboczych nawiązuje zwykle raczej moda męska, my jednak jesteśmy za r 97 367 0 114.95
6 POMYSŁ NA NAZWĘ Zgarnij wybraną przez Ciebie sukienkę z nowej kolekcji! I pomóż nam znaleź 136 321 4 105.7
7 POMYSŁ NA NAZWĘ Zgarnij wybraną przez Ciebie sukienkę z nowej kolekcji! Pomóż nam znaleźć 148 274 2 90.9
8 Zapraszamy do obejrzenia kolejnego odcinka z cyklu #budowaniestylu! W trakcie spotkania nasza dyrek 157 181 3 64
9 Zapraszamy do obejrzenia kolejnego odcinka z cyklu #budowaniestylu! W trakcie spotkania nasza dyrekt 149 174 4 62.15
10 Zostaw nam w komentarzu i zgarnij dodatkowy rabat -10% na wszystkie rzeczy z wyprzedaży oraz na no 20 152 0 46.6
11 "Wesele" to historia miłości tak mocnej, że przekracza granice, nie mieści się w ramach i jest 300 20 31 41.05
12 W sklepie pojawiła się pierwsza, jesienna, dresowa propozycja Kolor jest Wam dobrze znany - i uwi 495 6 8 31.65
13 Z pewnych źródeł wiemy, że czekaliście na nią z niecierpliwością.. Już jest! Nowa kolekcja 244 20 13 26.65
14 "Mówiłem im, że się nie rozdwoję, ale się uparli. Poznajcie Sylwestra i Lorettę" - Andrzej Se 221 20 12 24.85
15 Zwolnij, zatrzymaj się na chwilę, zamknij oczy i odpocznij. Kolory, które potrafią uspokoić i 21 0 35 23.8
16 Kawa u Manifiq:) 26 64 0 20.5
17 Konkurs: LAST MINUTE z by INSOMNIA: Do końca wakacji bliżej niż dalej, dlatego mamy dla Was coś 62 22 16 20.1
18 -40% na drugą rzecz :D super! Stwórz duet idealny <3 <3 https://moodo.pl/ 91 1 23 19.8
19 Bluzka o kolorze nieba w pogodny dzień Bufiaste rękawy, powlekane guziczki i lekki materiał. Jak 234 13 3 17.55
20 Kolekcja Business jest już dostępna Jesienna odsłona biznesowej kolekcji to stylowa odpowiedź n 283 0 4 16.75

Top 5 ranking postów 

Ewa Minge żegna swoją najstarszą kocicę Felkę. Osobisty i pełen emocji wpis projektantki cieszył się największym zaangażowaniem miłośników marki.

 


Trzecie oraz piąte miejsce w rankingu Top 5 postów zajmują uwielbiane przez fanów RISK made in warsaw konkursy na nazwę sukienki.

 

Liderem czerwcowego rankingu FASHION_PL było gego. z akcją charytatywną #ścinkidlapsinki. W sierpniu marka poszukuje kolejnego schroniska (tym razem w obrębie województwa Wielkopolskiego), do którego trafią poduchy dla psów. Ogłoszenie zajmuje 4. pozycję na liście Top 5.

Warte uwagi 

Tomasz Ossoliński gości w swoim warszawskim atelier młodych muzyków z Fundacji Fabryki Norblina. W ramach programu Music Masterclass projektant poprowadził warsztaty Wizerunek artysty.

 

W sierpniu La Mania nawiązała współpracę z Sylwią Gierz oraz Nikolettą Papyrą. YouTuberki opublikowały na własnych kanałach wideorelacje z cyklu “zakupowy haul”.

 

Reves tworzy społeczność pełną marzeń. W sierpniu marka ogłosiła start grupy na Facebooku.

 

IG-GWP

Rozmowa Pauliny Kołaczek, właścicielki brandu Girls Watch Porn z Olą, twórczyni podcastu Ej Dziewczyny! w ramach cyklu #sisterforce

 

Konkurs w MEDICINE everyday therapy. W ramach nagród dla zwycięzców marka przygotowała książki od wydawnictwa Znak, kolorowe torby i naturalne kosmetyki od 4szpaki oraz vouchery na zakupy w sklepach stacjonarnych.

 

Założenia rankingu

  • Na jakiej podstawie ustalany jest ranking?

    Miejsce marki w rankingu zależy od wskaźnika zaangażowania. Wskaźnik ten obliczany jest na podstawie interakcji przy postach publikowanych przez markę na FB z uwzględnieniem różnej siły ich oddziaływania (udostępnienia, komentarze, reakcje). W obliczeniach brana jest pod uwagę również częstotliwość publikowania i wielkość bazy fanów - jeśli dwie strony mają podobny sumaryczny wynik zaangażowania, to w naszej opinii lepiej angażuje ta, która opublikowała mniej postów lub posiada mniejszą bazę fanów. Do obliczania wskaźnika wykorzystujemy aplikację feedbeat.co

  • Jak wybierane są marki do rankingu?

    Ranking obejmuje polskie monobrandy modowe z kategorii damska odzież casual i smart casual z pominięciem marek obuwniczych. W przyszłości planujemy realizację osobnych rankingów dla mody męskiej, jak również dla marek obuwniczych. Nie bierzemy pod uwagę w rankingu multibrandów, marketplace'ów oraz marek zagranicznych. Jeśli Twoim zdaniem brakuje w rankingu jakiejś marki - napisz do nas z propozycją.

Potrzebujesz wsparcia?

Pora przejść do działania?
Wyślij nam brief lub umów się na spotkanie!

Ponad połowa naszych klientów pochodzi z poleceń od wcześniejszych klientów.
Zaufali nam