FASHION_PL - ranking komunikacji w social media (październik 2021)

Za nami długo wyczekiwany sezon premier kolekcji jesienno-zimowych, lecz październik to nie tylko miesiąc przytulnych swetrów, halloweenowych promocji czy pumpkin spice latte. Dla polskich marek modowych to czas na proaktywne działania wizerunkowe, wspieranie inicjatyw charytatywnych oraz realizację kampanii społeczne, które skutecznie łączą świat realny z przestrzenią digital.
Daria Bahlai ▲ 08 listopada, 2021 ▲ około 8 minut czytania

Za nami długo wyczekiwany sezon premier kolekcji jesienno-zimowych, lecz październik to nie tylko miesiąc przytulnych swetrów, halloweenowych promocji czy pumpkin spice latte. Dla polskich marek modowych to czas na proaktywne działania wizerunkowe, wspieranie inicjatyw charytatywnych oraz realizację kampanii społeczne, które skutecznie łączą świat realny z przestrzenią digital.

Za nami długo wyczekiwany sezon premier kolekcji jesienno-zimowych, lecz październik to nie tylko miesiąc przytulnych swetrów, halloweenowych promocji czy pumpkin spice latte. Dla polskich marek modowych to czas na proaktywne działania wizerunkowe, wspieranie inicjatyw charytatywnych oraz realizację kampanii społeczne, które skutecznie łączą świat realny z przestrzenią digital.

Ewa Minge przeznaczyła dwie autorskie rzeźby na licytację charytatywną, RISK made in Warsaw zorganizował wydarzenie offline w ramach miesiąca świadomości nowotworu piersi, a 10% ze sprzedaży ubrań przekazał na konto fundacji Stacja Czułość. Patrizia Aryton ruszyła z kolejną edycją kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”. Tomasz Ossoliński wziął udział w kampanii “Less Is More. Raw Man”, która zwraca uwagę na kryzys męskości we współczesnym społeczeństwie. Moda tłem kampanii społecznych? Sprawdź październikowy ranking FASHION_PL!  

W październiku:

  • 11 marek awansowało
  • 9 marek spadło
  • 4 marki pojawiły się po raz pierwszy / po przerwie

Największy skok w górę zanotowała marka KOKOworld (o 18 pozycji). 

 

  • 1. NAOKO
    58 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    81.6
    Ukryj szczegóły ↑
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 88-95%
    Top content:02.1003.1004.10
    suma średnia
    Reakcje 15575 268.5
    Komentarze 🏆 3422 🏆 59
    Udostępnienia 325 5.6
    Najczęstsze słowa
    kolor, kolekcja, czas, jesieni, wiele, idealna, podczas, świat, kurtki, będzie
  • 2. EVA MINGE
    32 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    79.7
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 3-6%
    Top content:02.1030.1011.10
    suma średnia
    Reakcje 🏆 17535 🏆 548
    Komentarze 1401 43.8
    Udostępnienia 🏆 407 🏆 12.7
    Najczęstsze słowa
    moje, czas, świat, życie, był, ludzi, własne, miałam, mnie, temu
  • 3. RISK made in warsaw
    174 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    40.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 4-16%
    Top content:27.1020.1003.10
    suma średnia
    Reakcje 9772 56.2
    Komentarze 3401 19.5
    Udostępnienia 143 0.8
    Najczęstsze słowa
    riska, ciała, zdjęcia, wszystko, nazwę, sukienki, pięknie, pierwszy, było, bluza
  • 4. Patrizia Aryton
    34 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    30.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-6%
    Top content:12.1019.1026.10
    suma średnia
    Reakcje 2534 74.5
    Komentarze 1238 36.4
    Udostępnienia 99 2.9
    Najczęstsze słowa
    weŁny, kamel, pŁaszcz, spodnie, teddy, bear, buty, torebka, 100%, merynosowa
  • 5. Tomasz Ossoliński
    15 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    17.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 11-13%
    Top content:11.1006.1026.10
    suma średnia
    Reakcje 2918 194.5
    Komentarze 153 10.2
    Udostępnienia 58 3.9
    Najczęstsze słowa
    zdjęcia, projektu, stylu, mnie, sukienkę, wszystkie, ossoliński, filmu, musiałem, tego
  • 6. MEDICINE everyday therapy
    36 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    17.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 10-34%
    Top content:07.1020.1025.10
    suma średnia
    Reakcje 2714 75.4
    Komentarze 368 10.2
    Udostępnienia 159 4.4
    Najczęstsze słowa
    kolekcji, szymborskiej, wisławy, wybierasz, przetwarzania, medicine, sklepach, kolaże, wszystkie, znajdziesz
  • 7. KOKOworld
    51 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    15.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 7-8%
    Top content:16.1003.1010.10
    suma średnia
    Reakcje 1688 33.1
    Komentarze 127 2.5
    Udostępnienia 382 7.5
    Najczęstsze słowa
    paski, projekty, jesienne, bawełna, bluzy, sprawia, wasze, dobrze, będzie, kolekcji
  • 8. Stone Skirts
    47 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    13.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~68%
    Top content:27.1027.1011.10
    suma średnia
    Reakcje 4861 103.4
    Komentarze 63 1.3
    Udostępnienia 78 1.7
    Najczęstsze słowa
    ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀, pięknie, sklepie, ____, dziewczyny, rabat, kolorze, model, bardzo, sukienka
  • 9. Taranko
    59 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    12.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 3-19%
    Top content:30.1007.1020.10
    suma średnia
    Reakcje 4640 78.6
    Komentarze 100 1.7
    Udostępnienia 77 1.3
    Najczęstsze słowa
    kolekcji, taranko, jesienne, dziewczyna, wyjątkowe, sukienki, sobie, płaszcz, limited, premiera
  • 10. La Mania
    71 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    10.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 7-18%
    Top content:24.1013.1014.10
    suma średnia
    Reakcje 2480 34.9
    Komentarze 462 6.5
    Udostępnienia 31 0.4
    Najczęstsze słowa
    #lamania, #lamaniafashion, #aw21, black, look, kimmy, biggie, idealny, #inspo, brown
  • 11. Robert Kupisz
    35 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    9.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 8-23%
    Top content:19.1018.1028.10
    suma średnia
    Reakcje 2014 57.5
    Komentarze 87 2.5
    Udostępnienia 94 2.7
    Najczęstsze słowa
    shop, kurtki, nowe, spodnie, kamizelki, kolekcji, online, wyprzedaż, wasze, ponownie
  • 12. Solar Company S.A.
    18 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    9.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 46-89%
    Top content:01.1025.1027.10
    suma średnia
    Reakcje 1542 85.7
    Komentarze 12 0.7
    Udostępnienia 98 5.4
    Najczęstsze słowa
    kolekcji, rabatem, zobacz, jesiennej, wiĘcej, jesieńzima, stylizacji, sezon, swobodnie, online
  • 13. moodo
    50 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    8.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~6%
    Top content:27.1023.1019.10
    suma średnia
    Reakcje 838 16.8
    Komentarze 6 0.1
    Udostępnienia 248 5
    Najczęstsze słowa
    stylizacje, koszula, jesienny, ciepło, moodo, spróbuj, zestaw, zobacz, mamy, sweter
  • 14. TATUUM
    13 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    7.7
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 6-31%
    Top content:07.1010.1011.10
    suma średnia
    Reakcje 830 63.8
    Komentarze 15 1.2
    Udostępnienia 98 7.5
    Najczęstsze słowa
    slowly, tatuum, stylu, kolory, stylizacja, znajdziesz, wyjątkowy, najlepszym, kolekcji, marek
  • 15. Bialcon
    17 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    7.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 5-24%
    Top content:04.1005.1017.10
    suma średnia
    Reakcje 791 46.5
    Komentarze 45 2.6
    Udostępnienia 79 4.6
    Najczęstsze słowa
    płaszcze, sukienki, bialcon, czas, kurtki, zdjęciu, konkursu, damskie, programie, połączeniu
  • 16. By Insomnia
    37 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    7.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 14-32%
    Top content:15.1015.1017.10
    suma średnia
    Reakcje 1654 44.7
    Komentarze 139 3.8
    Udostępnienia 38 1
    Najczęstsze słowa
    kolekcji, stylu, dziękujemy, kolor, nami, jesteśmy, wszystkie, życzenia, weekend, dziś
  • 17. wasalaa
    26 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    7.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:09.1021.1018.10
    suma średnia
    Reakcje 1283 49.3
    Komentarze 141 5.4
    Udostępnienia 2 0.1
    Najczęstsze słowa
    kolor, #wasalaateam, jakieś, stronie, sklepie, miał, dostępna, dzień, szafie, sobota
  • 18. BIZUU
    34 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    6.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 5-32%
    Top content:26.1024.1013.10
    suma średnia
    Reakcje 1396 41.1
    Komentarze 127 3.7
    Udostępnienia 30 0.9
    Najczęstsze słowa
    jesiennych, stylizacjach, fall, zestaw, konkurs, sukienka, duplo, kolekcji, aprÈsmidi, futro
  • 19. Makalu
    56 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    5.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 2-7%
    Top content:23.1004.1011.10
    suma średnia
    Reakcje 939 16.8
    Komentarze 33 0.6
    Udostępnienia 98 1.8
    Najczęstsze słowa
    kolekcji, jesienne, rabatem, kurtka, modele, sukienka, makalu, fundacji, swetry, kobietĄ
  • 20. Elementy
    24 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    4.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 37-38%
    Top content:13.1005.1006.10
    suma średnia
    Reakcje 1156 48.2
    Komentarze 14 0.6
    Udostępnienia 8 0.3
    Najczęstsze słowa
    kolory, jesienne, ciepły, jesień, wełna, mario, sweter, vincent, kurka, wszystko
  • 21. MOLTON
    11 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    3.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 42-55%
    Top content:22.1015.1006.10
    suma średnia
    Reakcje 400 36.4
    Komentarze 2 0.2
    Udostępnienia 32 2.9
    Najczęstsze słowa
    kolekcję, płaszcz, stylowe, salon, znajdziesz, model, kolorze, kolorach, bordo, rabatu
  • 22. TOVA
    13 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    3.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 48-85%
    Top content:12.1007.1014.10
    suma średnia
    Reakcje 707 54.4
    Komentarze 20 1.5
    Udostępnienia 12 0.9
    Najczęstsze słowa
    sukienki, kolor, bluzka, twojej, dostępne, linkiem, szara, vibe, spódnica, jesienią
  • 23. Rêves
    24 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    3.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 15-17%
    Top content:21.1014.1023.10
    suma średnia
    Reakcje 484 20.2
    Komentarze 9 0.4
    Udostępnienia 38 1.6
    Najczęstsze słowa
    kolekcji, rÊves, piękny, model, wild, nowości, wyjątkowej, najnowszej, sukienka, twoje
  • 24. Manifiq&Co.
    34 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    3.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 14-15%
    Top content:01.1028.1028.10
    suma średnia
    Reakcje 812 23.9
    Komentarze 61 1.8
    Udostępnienia 13 0.4
    Najczęstsze słowa
    sukienka, płaszcz, tkaniny, piękne, będzie, mamy, dziś, jesteśmy, dziewczyny, ostatnie
  • 25. Le Collet
    32 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    3.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-6%
    Top content:21.1011.1015.10
    suma średnia
    Reakcje 948 29.6
    Komentarze 27 0.8
    Udostępnienia 3 0.1
    Najczęstsze słowa
    #lecollet, model, sukienka, weekend, wszystko, dziś, czeka, princie, #newdress, sprzedaży

Top 5 rankingu komunikacji

NAOKO

Odwiedzić Islandię bez konieczności wychodzenia z domu? To jest możliwe! 7 października w NAOKO odbyła się premiera kolekcji Dance of Fire and Rain. Jak pisaliśmy we wrześniowej edycji rankingu FASHION_PL sesję zdjęciową marka zrealizowała na tle zachwycających krajobrazów Islandii. W październiku marka wywalczyła pozycję lidera rankingu FASHION_PL!

Premierze towarzyszyła kampania Weekend z Paulą, zrealizowana we współpracy z blogerką Paulą Jagodzińską. W ramach działań z zakresu influencer marketingu w kanałach marki i na profilu blogerki pojawiła się seria postów. Wszystkich zainteresowanych użytkowników NAOKO kierowało na dedykowany landing page, na którym użytkownicy mogli zaznajomić się z listą polecanych przez Paulę modeli z oferty sklepu. Warto zwrócić uwagę, że to nie pierwsze wspólne działania podejmowane przez markę i blogerkę. Takie długofalowe, spójne działania mocno do nas trafiają - brawo!

Czas na jesienno-zimowe nowości w NAOKO. Kolekcja Dance of Fire and Rain trafiła do sprzedaży 7 października.

Przegląd nowości NAOKO na łamach internetowego wydania magazynu ELLE.pl.

Ranking-1

Jaki jest najlepszy sposób, żeby wyglądać i czuć się dobrze w chłodne jesienne dni? Odpowiedź na pytanie pod postem i otrzymaj zestaw kosmetyków od Elfa Pharm Polska.

Weekend z Paulą - kampania z zakresu influencer marketingu, którą NAOKO zrealizował we współpracy z blogerką Paulą Jagodzińską.

 

Ewa Minge

Znana i ceniona na świecie projektantka mody, aktywistka społeczna, dusza artystyczna, miłośniczka kotów - autorska marka Ewy Minge zajęłą drugie miejsce w rankingu FASHION_PL. W lipcu projektantka przejęła ster władzy nad Facebookowym fanpagem marki, który im dalej, tym bardziej przypomina jej profil osobisty. 

Nowe możliwości - tak brzmiało hasło 6. edycji Kongresu 590, który odbył się w Warszawie w dniach 5-6 października. Ewa Minge znalazła się wśród liderów i zaprezentowała własną markę podczas tego jednego z kluczowych wydarzeń gospodarczych w Polsce. 

Pod koniec października użytkownicy mieli okazję podziwiać zdjęcia projektantki w autorskim garniturze podczas wielkiej Gali Gwiazd Plejady 2021. Na fotografii Ewa Minge trzyma w ręku statuetkę Super Gwiazda Plejady. Twórczyni pojawiła się również na gali Osobowości i Sukcesy Roku 2021, w ramach której odebrała nagrodę Osobowość dekady.

Występ Ewy Minge w ramach 6. edycji Kongresu 590.  

Ranking-2

Transmisja na żywo z udziałem dr. Anny Płatkowskiej-Szczerek. Temat przewodni - dermatologia estetyczna.

Statuetka Super Gwiazda Plejady - kolejne wyróżnienie dla projektantki.

Ranking-3

Ewa Minge laureatką nagrody Osobowość dekady.  

 

RISK made in warsaw

Dla RISK made in warsaw październik 2021 roku był wyjątkowym miesiącem. Marka obchodziła swoje 10. urodziny! Zobacz, co Klara i Antonina, współzałożycielki RISKa, przygotowały dla klientek z tej okazji.

Z kodem URODZINY każdy z produktów można było zamówić z rabatem w wysokości 10%. Nie zabrakło też wspomnień. Relacje na Stories na Instagramie z dnia otwarcia pierwszego butiku RISKa, cykl transmisji na żywo z udziałem osób, z którymi marka współpracuje od momentu jej założenia. Dodatkowo, w połowie października w butiku na Szpitalnej 6A w Warszawie odbyło się spotkanie "Głębszy kontakt ze swoim ciałem, umysłem i emocjami" w ramach miesiąca świadomości nowotworu piersi. 

To już 10 lat! Marka wspomina dekadę swojej obecności na rynku.

Ranking-4

LIVE z Magdą Bator i Weroniką Szwejk, założycielkami fundacji Stacja Czułość, o profilaktyce choroby nowotworowej.

Ranking-5

Aktorka Ada Fijał w garniturze od RISKa.

Ranking-6

Transmisja na żywo podczas której Piotr Płoski, projektant wnętrz butików RISKa oprowadza po autorskiej wystawie MASTERPIECES. 

 

Patrizia Aryton

Patrizia Aryton przedstawia kolejną edycję kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”.  Kim są bohaterki? Aleksandra Korulczyk, autorka bloga biegajacabiomama.pl. Innocenta Dźwierzyńska, aktywistka, działająca na rzecz osób dotkniętych chorobą nowotworową. Karolina Rokicka-Murszewska, specjalistka od prawa administracyjnego. Katarzyna Konewecka-Hołój, założycielką i prezeską Stowarzyszenia Piękne Anioły, które wykonuje remonty pokoi dla dzieci dotkniętych ubóstwem. Patrycja Zwolska-Radosławska, szefowa fundacji Świat Wspólnych Możliwości. Patrizia Aryton przedstawia historie ambasadorek w formie wywiadów na blogu marki oraz w dedykowanych spotach video.  

Poznaj historię Katarzyna Konewecka-Hołój, bohaterki kolejnej edycji kampanii wizerunkowej Patrizii Aryton.

Vogue Polska o kampanii “Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”.

Ranking-7

#styletip od Patrycji Cierockiej-Szumichory, dyrektor kreatywnej marki.

 

Tomasz Ossoliński

Stanowczo do przodu! Tomasz Ossoliński po raz pierwszy od grudnia 2020 roku znalazł się w naszym Top 5 rankingu komunikacji. Jakie działania wpłynęły na jego pozycję? Przyjrzymy się im z bliska!

Pojawiła się z warsztatów Music MasterClass dla stypendystów Fundacji Fabryki Norblina. W październiku uczestnicy odwiedziedziły atelier Ossoliński w Warszawie, gdzie zgłębiali własną wiedzę na temat kreowania wizerunku artysty. 

Na profilu marki na Facebooku ukazał się post z sylwetką nowej bohaterki cyklu #ossolinskigirls - Julie Uszpolewicz. Jej smoking na studniówkę 2019, obszyty kryształkami Swarovskiego, to projekt Tomasza Ossolińskiego. 

Pod koniec miesiąca projektant opublikował efekty jego współpracy z fotografką Patrycją Toczyńską w ramach projektu “Less Is More. Raw Man”. Jest to fotograficzna opowieść o prawdziwej męskiej sile, indywidualności i pasji życia. Wśród uczestników kampanii znalazły się m.in. aktor Janusz Chabior, scenarzysta i reżyser Andrzej Saramonowicz, bloger Styleman oraz raper Vienio. Poza albumem zdjęć powstał dodatkowo film dokumentalny.

Jeszcze więcej publikacji w mediach branżowych! Adam Pluciński sfotografował aktorkę Agnieszkę Więdłochę la magazynu K-MAG w sukience z kolekcji Ossoliński wiosna-lato 2022. Śpiewak operowy Jakub Józef Orliński stanął przed obiektywem Aldony Karczmarczyk w płaszczu “Thomas" z kolekcji Ossoliński Classic. 

Kampania “Less Is More. Raw Man”.

Editorial Vogue Ukraine pod tytułem “W domu: 9 modnych zdjęć na pierwsze chłodne dni”. Wśród wybranych stylizacji znalazły się dwa projekty Tomasza Ossolińskiego.

Historia jednej sukienki - szmaragdowa kreacja, w której aktorka Maja Ostaszewska pojawiła się na planie komedii “Teściowie”.

Top 5 ranking postów

 

Przedpremierowo - NAOKO zdradza pierwsze modele z kolekcji jesień/zima 2021.

KOKOworld wspiera Grupę Granica, pomagającą uchodźcom.

Fani NAOKO z niecierpliwością czekały na premierę nowej kolekcji. To już drugi post marki w naszym zestawieniu Top 5.

Jest kilka tradycji, z których nie wolno rezygnować. Wśród nich - konkurs na nazwę w RISK made in warsaw.

Pozbyć się rudych loków i zamienić psy na koty! Weekendowa retrospekcja Ewy Minge zamyka październikowy ranking Top 5 postów.

Warte uwagi

Black Friday - święto konsumpcji? KOKOworld ogłasza inicjatywę Green Friday, w ramach której marka przekaże 10% dochodu ze sprzedaży podczas weekendu zakupów na konto wybranej fundacji.

Ranking-8

Magdalena Swat, Miss Polonia 2017 i reprezentantka Polski w konkursie Miss Universe, prezentuje wybrane stylizacje od Taranko. Filmik na TikToku obejrzało ponad 1,000 osób.

MEDICINE everyday therapy łączy siły z fundacją Wisławy Szymborskiej. Zobaczcie filmik promujący nową kolekcję, w którym Andrzej Seweryn, Marek Napiórkowski, Dorota Miśkiewicz oraz Michał Rusinek czytają fragmenty wiersza noblistki „Możliwości”.

Ranking-9

Dominik Rupiński, influencer, blogger z ekipy The Blaze House, autor książki “So sweet challenge” w dresie z nowej kolekcji marki La Mania.

Ranking-10

Branża modowa to nie tylko głośne premiery, przyjęcia w luksusowych wnętrzach czy gwiazdorskie przyjaźnie. To również aromatyczna poranna kawa w pracowni. Zobacz materiał z życia marki Le Colette.

Założenia rankingu

  • Na jakiej podstawie ustalany jest ranking?

    Miejsce marki w rankingu zależy od wskaźnika zaangażowania. Wskaźnik ten obliczany jest na podstawie interakcji przy postach publikowanych przez markę na FB z uwzględnieniem różnej siły ich oddziaływania (udostępnienia, komentarze, reakcje). W obliczeniach brana jest pod uwagę również częstotliwość publikowania i wielkość bazy fanów - jeśli dwie strony mają podobny sumaryczny wynik zaangażowania, to w naszej opinii lepiej angażuje ta, która opublikowała mniej postów lub posiada mniejszą bazę fanów. Do obliczania wskaźnika wykorzystujemy aplikację feedbeat.co

  • Jak wybierane są marki do rankingu?

    Ranking obejmuje polskie monobrandy modowe z kategorii damska odzież casual i smart casual z pominięciem marek obuwniczych. W przyszłości planujemy realizację osobnych rankingów dla mody męskiej, jak również dla marek obuwniczych. Nie bierzemy pod uwagę w rankingu multibrandów, marketplace'ów oraz marek zagranicznych. Jeśli Twoim zdaniem brakuje w rankingu jakiejś marki - napisz do nas z propozycją.

Potrzebujesz wsparcia?

Pora przejść do działania?
Wyślij nam brief lub umów się na spotkanie!

Ponad połowa naszych klientów pochodzi z poleceń od wcześniejszych klientów.
Zaufali nam