BIŻUTERIA_PL - ranking komunikacji w social media (jesień 2021)

Umiejętny copywriting oraz atrakcyjne treści wizualne w mediach społecznościowych - uniwersalny przepis na sukces marki biżuteryjnej w digitalu? Przyjrzyjmy się z bliska działaniom liderów na rynku! Aktualne trendy, zachwycające premiery nowych kolekcji, treści edukacyjne, akcji charytatywne, mocna dawka inspiracji modowych i artystycznych. Sprytna komunikacja w branży jubilerskiej - które polskie marki robią to dobrze? Sprawdź ranking BIŻUTERIA_PL!
Daria Bahlai ▲ 15 listopada, 2021 ▲ około 9 minut czytania

Umiejętny copywriting oraz atrakcyjne treści wizualne w mediach społecznościowych - uniwersalny przepis na sukces marki biżuteryjnej w digitalu? Przyjrzyjmy się z bliska działaniom liderów na rynku! Aktualne trendy, zachwycające premiery nowych kolekcji, treści edukacyjne, akcji charytatywne, mocna dawka inspiracji modowych i artystycznych. Sprytna komunikacja w branży jubilerskiej - które polskie marki robią to dobrze? Sprawdź ranking BIŻUTERIA_PL!

Umiejętny copywriting oraz atrakcyjne treści wizualne w mediach społecznościowych - uniwersalny przepis na sukces marki biżuteryjnej w digitalu? Przyjrzyjmy się z bliska działaniom liderów na rynku! Aktualne trendy, zachwycające premiery nowych kolekcji, treści edukacyjne, akcji charytatywne, mocna dawka inspiracji modowych i artystycznych. Sprytna komunikacja w branży jubilerskiej - które polskie marki robią to dobrze? Sprawdź ranking BIŻUTERIA_PL! 

W tym sezonie:

  • 11 marek awansowało
  • 8 marek spadło

Największy skok w górę zanotowała marka I COAL YOU. (o 15 pozycji). 

 

  • 1. YES
    88 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    71.5
    Ukryj szczegóły ↑
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 76-87%
    Top content:30.1028.1016.08
    suma średnia
    Reakcje 🏆 29657 🏆 337
    Komentarze 🏆 745 🏆 8.5
    Udostępnienia 🏆 622 🏆 7.1
    Najczęstsze słowa
    kolekcji, biżuterię, salonie, złota, każdego, diamentami, historię, zamów, konkursie, kobiety
  • 2. SADVA
    88 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    42.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 4-7%
    Top content:10.1031.0801.09
    suma średnia
    Reakcje 16706 189.8
    Komentarze 503 5.7
    Udostępnienia 294 3.3
    Najczęstsze słowa
    kolekcji, zdjęciu, naszyjnik, jakie, kolczyki, flywithsadva, bransoletka, biżuterię, piękne, sadvapl
  • 3. Orska - biżuteria
    41 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    24.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 28-54%
    Top content:12.1017.1029.09
    suma średnia
    Reakcje 5904 144
    Komentarze 255 6.2
    Udostępnienia 209 5.1
    Najczęstsze słowa
    orska, anna, kolekcji, biżuterii, stacjonarnych, butikach, inspiracje, mare, kamienie, bałtyku
  • 4. be my LILOU
    117 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    21.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 14-50%
    Top content:20.0801.0829.09
    suma średnia
    Reakcje 9859 84.3
    Komentarze 302 2.6
    Udostępnienia 186 1.6
    Najczęstsze słowa
    #bemylilou, idealnie, lilou, odkryj, kolorach, szczęście, bransoletka, butikach, kwarcem, osobistym
  • 5. W.KRUK
    97 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    18.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 3-18%
    Top content:21.1014.0924.10
    suma średnia
    Reakcje 3942 40.6
    Komentarze 194 2
    Udostępnienia 471 4.9
    Najczęstsze słowa
    wkruk, salonach, biżuteria, kolekcji, motywem, złota, dostępna, rabatem, propozycje, oferta
  • 6. ANIA KRUK
    57 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    10.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 35-39%
    Top content:03.0908.1005.10
    suma średnia
    Reakcje 1695 29.7
    Komentarze 268 4.7
    Udostępnienia 125 2.2
    Najczęstsze słowa
    promocja, biżuterii, mamy, #jewellery, stylizacji, okazji, kolekcji, konkurs, sprawdź, sobie
  • 7. I COAL YOU.
    5 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    6.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:13.1015.1028.10
    suma średnia
    Reakcje 577 115.4
    Komentarze 38 7.6
    Udostępnienia 17 3.4
    Najczęstsze słowa
    biżuterii, #polskabizuteria, węgiel, węglem, ostatni, była, wielu, #blackjewelry, roku, moim
  • 8. Anka Krystyniak
    17 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    3.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-13%
    Top content:05.1019.1017.08
    suma średnia
    Reakcje 917 53.9
    Komentarze 14 0.8
    Udostępnienia 4 0.2
    Najczęstsze słowa
    kochani, pełnia, lunula, weekendu, zapraszamy, pięknego, promocja, dobrze, stronie, pełne
  • 9. Berries&Co.
    60 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    2.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~14%
    Top content:25.0931.1030.10
    suma średnia
    Reakcje 1226 20.4
    Komentarze 14 0.2
    Udostępnienia 10 0.2
    Najczęstsze słowa
    kolekcji, naszyjnik, birthstones, bransoletka, secrets, kobiet, memories, możesz, poznaj, kamienie
  • 10. Jagg.
    54 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    2.7
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-2%
    Top content:20.0929.1014.10
    suma średnia
    Reakcje 994 18.4
    Komentarze 23 0.4
    Udostępnienia 4 0.1
    Najczęstsze słowa
    #jaggjewels, jaggpl, butiku, vintage, biżuterii, #jaggvintage, #love, #lovegold, złota, znajdziesz
  • 11. Wishbone fine jewellery
    31 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    1.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~10%
    Top content:04.0826.1020.08
    suma średnia
    Reakcje 592 19.1
    Komentarze 3 0.1
    Udostępnienia 7 0.2
    Najczęstsze słowa
    naszyjnik, stronie, wszystko, summer, kolekcji, coral, końca, summerflash, nowości, kodem
  • 12. KOPI
    17 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    1.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 6-18%
    Top content:30.1025.1030.10
    suma średnia
    Reakcje 409 24.1
    Komentarze 12 0.7
    Udostępnienia 0 0
    Najczęstsze słowa
    kopi, will, home, architectural, october, hooray, able, projects, made, there
  • 13. Pola Zag Jewellery
    55 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    1.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:08.0904.1010.08
    suma średnia
    Reakcje 356 6.5
    Komentarze 9 0.2
    Udostępnienia 21 0.4
    Najczęstsze słowa
    #rings, #jewelry, it’s, foil, godzinach, kodem, polazagticktock35, @alawesolowska, #photo, #model
  • 14. Anna Samków
    55 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    1.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:19.0930.1021.10
    suma średnia
    Reakcje 394 7.2
    Komentarze 13 0.2
    Udostępnienia 13 0.2
    Najczęstsze słowa
    #gold, #sygnet, #annasamkow, #symbolicjewelry, kolor, #nature, siebie, litera, symbolem, #ring
  • 15. UMIAR
    64 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    1.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:30.1030.0809.09
    suma średnia
    Reakcje 431 6.7
    Komentarze 7 0.1
    Udostępnienia 11 0.2
    Najczęstsze słowa
    naszyjnik, umiarpl, srebra, #bizuteria, kolekcji, koralików, gold, kolczyki, #umiarroom, dostępne
  • 16. MOOD Jewels
    37 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    1.0
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:08.0931.0819.08
    suma średnia
    Reakcje 245 6.6
    Komentarze 7 0.2
    Udostępnienia 5 0.1
    Najczęstsze słowa
    #moodjewels, #mood, #rings, #necklace, #summer, #jewelryaddict, #jewelrydesign, #picoftheday, #new, #vibe
  • 17. GROOVY
    4 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    0.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~25%
    Top content:20.1012.0807.08
    suma średnia
    Reakcje 31 7.8
    Komentarze 1 0.3
    Udostępnienia 2 0.5
    Najczęstsze słowa
    kolekcji, będziemy, groovin, targi, najnowszej, jesteśmy, sobotę
  • 18. LAU jewellery
    13 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    0.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:10.0809.0816.09
    suma średnia
    Reakcje 76 5.8
    Komentarze 1 0.1
    Udostępnienia 1 0.1
    Najczęstsze słowa
    #lovearturban, gold, ring, laujewellerypl, sunday, yours, summer
  • 19. Farys
    4 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    0.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:24.0806.0810.09
    suma średnia
    Reakcje 48 12
    Komentarze 1 0.3
    Udostępnienia 0 0
    Najczęstsze słowa
    #zmiłościdokoni, #gdziekolwiekjesteś, #farysdesign, #faryshorsejewellery, dziś, naszyjnika, wakacje, modeli, trochę
  • 20. ROSA
    1 post
    Wskaźnik zaangażowania
    0.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:16.08
    suma średnia
    Reakcje 7 7
    Komentarze 0 0
    Udostępnienia 0 0
    Najczęstsze słowa

TOP 5 rankingu komunikacji

YES

YES kontynuuje pasmo zwycięstw i utrzymuje pozycję lidera rankingu BIŻUTERIA_PL! Wszystko na skutek wyjątkowej kampanii świątecznej “Jestem kobietą”, którą wystartowała pod koniec października. W spocie wizerunkowym w reżyserii Krzysztofa Grajpera wystąpiły influencerka Aleksandra Żebrowska, modelka Christina Flegmeier, aktywistka Aleksandra Wiederek-Barańska, modelka plus size Bogna Golec, Katarzyna Zillmann, wicemistrzyni olimpijska, mistrzyni świata i Europy w wioślarstwie oraz jej partnerka Julia Walczak. Kampania ma stanowczy przekaz: “Chcemy tworzyć świat, w którym wszystkie kobiety, zamiast NO, słyszą YES”. 

„Żyjemy w świecie, w którym my kobiety ciągle słyszymy NIE. Słyszymy NIE, kiedy chcemy definiować kobiecość na nowo. Kiedy jesteśmy odważne i silne, i kiedy wychodzimy poza schemat. Chcemy tworzyć świat, w którym każda z nas z dumą powie: Jestem kobietą” – podkreślają twórcy kampanii. 

To nie koniec premier w YES! Na początku września marka przedstawiła nową odsłonę kolekcji Queen B, zaprojektowaną przez Kasię Bukowską. Wspiera ona program #TAKdlaPszczół, utworzony przez Rafała i Macieja Szela. Bracie popularyzują wiedzę o pszczołach i pomagają w budowie nowych uli dla Banku Pszczelego.

Kampania “Jestem kobietą” wywołała gorącą dyskusję w mediach społecznościowych. Tysiące osób pozostawiły pozytywne recenzje i komentarze.

 

unnamed-2

Na skrzyżowaniu ulic Hożej i Marszałkowskiej w Warszawie powstał mural “Jestem kobietą” autorstwa ilustratorki Alicji Białej.

 

unnamed-3

Na początku października marka świętowała swoje 40. urodziny!

 

SADVA

SADVA tworzy uniwersalne treści, które są aktualne dla każdej grupy odbiorców, pomimo upływu czasu. Poza aktywnością w social mediach marka nawiązuje współpracę z mediami z branży modowej oraz ślubnej. Artykuły sponsorowane oraz sesje zdjęciowe, ukazujące biżuterię SADVA zobaczymy na lamach magazynów Vogue Polska, ELLE.pl, Glamour oraz VIVA.

Marka sięga po autorskie filtry AR na Instagramie. W ten sposób tworzy autentyczny, wyróżniający się content. Jakie korzyści z tego płyną? Nieszablonowa promocja własnych produktów, wzrost zaangażowania użytkowników, stymulowanie indywidualnej interakcji z marką oraz wspieranie kreatywności twórców internetowych.

unnamed-2

Użytkownicy muszą wykorzystać autorski filtr SADVA do wykonania zadania konkursowego. Do wygrania bon podarunkowy na zakupy w sklepie marki.

 

Treści poradnikowe typu “Jak dobrać rozmiar pierścionka?” są przydatne zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn.

 

SADVA przesyła pocztówkę z Bałtyku i zachęca użytkowników do dzielenia się zdjęciami z wakacji.

 

Orska

Głównym wydarzeniem jesieni w Orska była premiera limitowanej kolekcji biżuterii Baltica. Bursztyn wykorzystany w projektach został oszlifowany w małej rodzinnej firmie z Mierzei Wiślanej. Obok bursztynu gwiazdą nowej kolekcji biżuterii jest syntetyczny kamień Mare, wytworzony ze starych lin i sieci rybackich, wyłowionych z bałtyckiego dna. 20 procent dochodu ze sprzedaży nowości wspiera działalność fundacji MARE, której misją jest ochrona ekosystemu morza Bałtyckiego.  

Jesienią Anna Orska odwiedziła Gdańsk, nazywany światową stolicą bursztynu. W efekcie powstał wzruszający, przepełniony emocjami film dokumentalny, który przedstawia wieloletnie lokalne tradycje rzemieślnicze w branży jubilerskiej. Premierowy pokaz produkcji "Warsztaty Świata - Anna Orska w Stolicy Bursztynu" odbył się na kanale TVN Style. 

W październiku Niebieski Lis gościł Monikę Pawłowską, PR & Business Development Manager w marce Orska w ramach cyklu FASHION_LIVE. Jesteście ciekawi zdania specjalistki odnośnie kluczowych elementów komunikacji budujących obecność brandu biżuteryjnego w digitalu? Nagranie rozmowy obejrzycie na grupie FASHION_PL: Sprytny marketing w branży modowej!

Dołącz do społeczności FASHION_PL - miejsca wartościowych dyskusji o digital marketingu w polskiej branży modowej!

 

Fotorelacja z premierowych pokazów kolekcji Baltica na terenie warszawskiego domu handlowego Mysia 3 oraz centrum sztuki Stary Browar w Poznaniu.

 

Premiera dokumenty "Warsztaty Świata - Anna Orska w Stolicy Bursztynu", zrealizowanego przez TVN Discovery.

 

be my LILOU

Pomoc na wagę złota. Obserwując działania be my LILOU na przestrzeni ostatnich miesięcy mieliśmy okazję odkryć sens tych słów na nowo. 

W okresie jesiennym marka angażowała się w liczne inicjatywy społeczne. Są to m.in. współpraca z fundacją DKMS Polska, która pomaga w odnalezieniu genetycznych bliźniaków osobom chorym na białaczkę. Trwa charytatywny projekt “Kobiety w oczach LILOU”. Całkowity dochód ze sprzedaży wyjątkowych, czarno-białych portretów wybranych kobiet w autorskiej biżuterii Magdalena Mousson-Lestang, twórczyni i właścicielka be my Lilou, przekazuje na rzecz Stowarzyszenia Piękne Anioły. 

Marka wspiera dzieci z placówki opiekuńczo-wychowawczej „Ochronka Bałucka" w Łodzi. Zobacz podsumowanie akcji charytatywnej “Kobiety w oczach LILOU”!

Dochód ze sprzedaży modeli z linii bransoletek Puzzle be my LILOU przeznacza na cele charytatywne.

 

Kolejny przystanek na Instagramowej mapie Warszawy! Wyjątkowy mural powstał w samym sercu stolicy. 

 

W. KRUK

“Życie to droga. Niezależnie od tego, którędy idziesz i dokąd zmierzasz, ważne, by być w zgodzie ze sobą”. Tymi słowami Magda Mołek opisuje kolekcję MEA, którą gwiazda dziennikarstwa zaprojektowała dla W. KRUK. We wrześniu marka przedstawiła wykonaną ze złoconego srebra biżuterię, inspirowaną ponadczasowym motywem drogi. Po raz pierwszy oprócz wyrobów jubilerskich w ofercie pojawiły się skórzane torebki, etui, portfele oraz jedwabne chusty.

“To nie pierwsza współpraca W.KRUK ze sławną ambasadorką” - czytamy w artykule na ELLE.pl. “Od 2013 r. powstało siedem autorskich kolekcji gwiazd: Freedom Martyny Wojciechowskiej, OHELO Ewy Chodakowskiej, Przyjaźń Magdaleny Cieleckiej i Mai Ostaszewskiej, EOS Alicji Bachledy-Curuś, VIS Kingi Rusin oraz VOCALISE Anny Marii Jopek”.

Magda Mołek, jako nowa ambasadorka marki W.KRUK, stworzyła autorską kolekcję nawiązującą do wyznawanych przez nią wartości: rozwoju i samorealizacji.

 

Sukcesywna promocja nowej kolekcji w mediach społecznościowych? Wykorzystaj materiały z backstage’a sesji zdjęciowej! 

Ranking TOP 20 postów 

 

Post Rea. Kom. Udo. Score
1 JESTEM KOBIETĄ / 3.11.2021⁠ 1889 36 57 142.3
2 JESTEM KOBIETĄ / 3.11.2021⁠ 1535 37 66 126.25
3 KONKURS! Mamy dla Was konkurs, w którym do wygrania jest wybrany naszyjnik Ania Kruk o wartości d 150 185 71 109.15
4 Miłość może być jedyna, szczęśliwa, romantyczna, wieczna, doskonała ale też tajemnicza... 442 52 39 63.05
5 ROZDANIE Bardzo cenimy, że jesteście tu z nami i mamy dla Was NIESPODZIANKĘ! Wygraj komplet 230 64 49 62.55
6 Wracamy z akcją, którą uwielbiacie! W dniach 20-29 sierpnia przyjdź do butiku, a w prezencie do 681 32 22 57.95
7 Premiera limitowanej kolekcji biżuterii Baltica już dziś! bit.ly/kolekcja_baltica Kilkadziesiąt 594 40 24 57.3
8 W trakcie lata robiliśmy dla Was zdjęcia cudownych zachodów nad Bałtykiem Dziś ostatni dzie� 231 111 2 46.15
9 "Życie to droga. Niezależnie od tego, którędy idziesz i dokąd zmierzasz, ważne, by być w zgod 274 20 37 43.65
10 Drodzy, ostatni post pojawił się tutaj prawie pół roku temu. W ostatnich miesiącach była tut 359 37 6 32.65
11 Już dziś zabieramy Was w podróż do nadbałtyckich pracowni rzemieślniczych. Premiera dokumentu 264 22 18 31.5
12 Charytatywny projekt „Kobiety w oczach Lilou” dostarczył wiele radości i szczęścia Dzięki 368 14 7 27.15
13 KONKURS ANIA KRUK X RENEÉ Wraz z marką Renee przygotowaliśmy dla Wask konkurs! Do wygarnia V 58 26 17 21.75
14 -15% z kodem SUMMERFLASH www.wishbone.pl 205 1 7 15.1
15 Naszyjniki z kolekcji Birthstones najlepiej komponują się w zestawach. Możesz nadać im szczegól 185 3 1 10.8
16 Dziękuję za słowa wsparcia, za reakcje, za przeczytanie ostatniego posta. Sporo mnie kosztował e 88 1 7 9.25
17 • Natalia Kukulska z córką Anną Dąbrówką w biżuterii UMIAR w sesji dla magazynu VIVA • st 107 4 3 8.5
18 Kochani Legendarne kopalnie złota Króla Salomona się przed nami otwierają Jako dowód - jedna z 121 4 1 7.9
19 a oto i ona Lunula z morganitów https://ankakrystyniak.com/produkt/lunula-z-morganitow/ Wniesie d 100 2 2 6.9
20 Who of you has already visited the new #KOPIHOME showroom? All projects here are original, created 132 1 0 6.9

TOP 5 rankingu postów

Posty z zapowiedzią świątecznej kampanii marki YES “Jestem kobietą” zajęły pierwsze oraz drugie miejsce w jesiennym rankingu.

 

Trzecia pozycja na liście postów - konkurs współorganizowany przez Anię Kruk i Beauty Cosmetics.  

 

Nowość w ofercie W. KRUK - pierścionek zaręczynowy z czarnym brylantem z kolekcji Tajemniczy.

 

Jesienne rozdanie w SADVA zamyka listę Top 5 rankingu postów.

Warte uwagi

Pierwszy wpis na profilu I Coal You od lutego 2021. Założycielka marki, Kasia Depa, informuje o niewyobrażalnej sytuacji, do której doszło na początku roku, a mianowicie: kradzieży tożsamości projektantki.

 

Opakowanie ma znaczenie! Berries&Co przedstawia nowy projekt pudełek do własnej biżuterii wraz z upominkową kartką - ilustracją autorstwa Dobrochny Łowickiej.

 

Natalia Kopiszka, projektantka marki KOPI z nominacją do nagrody Kobieta roku w kategorii styl.

 

Pola Zag Jewellery wspiera fundację Rak’n’Roll w ramach miesiąca świadomości raka piersi.

 

unnamed-4

Kasia Depa, właścicielka I Coal You, prezentuje książkę o kolekcjonowaniu biżuterii.

 

Prawdziwe wakacje w Rzymie! Październikowa premiera kolekcji Solo Tu marki GROOVY.

Założenia rankingu

  • Na jakiej podstawie ustalany jest ranking?

    Miejsce marki w rankingu zależy od wskaźnika zaangażowania. Wskaźnik ten obliczany jest na podstawie interakcji przy postach publikowanych przez markę na FB z uwzględnieniem różnej siły ich oddziaływania (udostępnienia, komentarze, reakcje). W obliczeniach brana jest pod uwagę również częstotliwość publikowania i wielkość bazy fanów - jeśli dwie strony mają podobny sumaryczny wynik zaangażowania, to w naszej opinii lepiej angażuje ta, która opublikowała mniej postów lub posiada mniejszą bazę fanów. Do obliczania wskaźnika wykorzystujemy aplikację feedbeat.co

  • Jak wybierane są marki do rankingu?

    Ranking obejmuje polskie monobrandy modowe z kategorii damska odzież casual i smart casual z pominięciem marek obuwniczych. W przyszłości planujemy realizację osobnych rankingów dla mody męskiej, jak również dla marek obuwniczych. Nie bierzemy pod uwagę w rankingu multibrandów, marketplace'ów oraz marek zagranicznych. Jeśli Twoim zdaniem brakuje w rankingu jakiejś marki - napisz do nas z propozycją.

Potrzebujesz wsparcia?

Pora przejść do działania?
Wyślij nam brief lub umów się na spotkanie!

Ponad połowa naszych klientów pochodzi z poleceń od wcześniejszych klientów.
Zaufali nam