FASHION_PL - ranking komunikacji w social media (listopad 2021)

Każdego roku branża modowa z niecierpliwością czeka na ten wyjątkowy miesiąc. Wcale nas to nie dziwi, bowiem przygotowania do zakupowego szaleństwa z okazji Black Friday zaczynają się dość wcześnie. Przyjrzeliśmy się z bliska działaniom polskich marek modowych w Internecie w tym gorącym okresie. Okazuje się, że atrakcyjne rabaty nie są jedynym sposobem na zachętę użytkowników do zakupu. Green Friday, No Black Friday, Buy Nothing Friday, wspólne medytacje na rozluźnienie i liczne inicjatywy charytatywne. Czytaj listopadowy ranking FASHION_PL!
Daria Bahlai ▲ 06 grudnia, 2021 ▲ około 10 minut czytania

Każdego roku branża modowa z niecierpliwością czeka na ten wyjątkowy miesiąc. Wcale nas to nie dziwi, bowiem przygotowania do zakupowego szaleństwa z okazji Black Friday zaczynają się dość wcześnie. Przyjrzeliśmy się z bliska działaniom polskich marek modowych w Internecie w tym gorącym okresie. Okazuje się, że atrakcyjne rabaty nie są jedynym sposobem na zachętę użytkowników do zakupu. Green Friday, No Black Friday, Buy Nothing Friday, wspólne medytacje na rozluźnienie i liczne inicjatywy charytatywne. Czytaj listopadowy ranking FASHION_PL!

Każdego roku branża modowa z niecierpliwością czeka na ten wyjątkowy miesiąc. Wcale nas to nie dziwi, bowiem przygotowania do zakupowego szaleństwa z okazji Black Friday zaczynają się dość wcześnie. Przyjrzeliśmy się z bliska działaniom polskich marek modowych w Internecie w tym gorącym okresie. Okazuje się, że atrakcyjne rabaty nie są jedynym sposobem na zachętę użytkowników do zakupu. Green Friday, No Black Friday, Buy Nothing Friday, wspólne medytacje na rozluźnienie i liczne inicjatywy charytatywne. Czytaj listopadowy ranking FASHION_PL!  

  • 1. EVA MINGE
    31 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    148.4
    Ukryj szczegóły ↑
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-7%
    Top content:16.1105.1111.11
    suma średnia
    Reakcje 🏆 31457 🏆 1014.7
    Komentarze 🏆 2623 🏆 84.6
    Udostępnienia 🏆 889 🏆 28.7
    Najczęstsze słowa
    kochani, świat, mnie, było, drugiego, życie, ludzi, moje, polskie, pani
  • 2. NAOKO
    64 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    45.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 78-84%
    Top content:11.1111.1113.11
    suma średnia
    Reakcje 10919 170.6
    Komentarze 1579 24.7
    Udostępnienia 222 3.5
    Najczęstsze słowa
    kolor, kolekcji, sukienki, kurtki, propozycja, wyjątkowe, wyróżnić, zimowe, poniższych, stronie
  • 3. Patrizia Aryton
    34 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    24.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~3%
    Top content:23.1112.1109.11
    suma średnia
    Reakcje 1835 54
    Komentarze 1050 30.9
    Udostępnienia 68 2
    Najczęstsze słowa
    weŁny, pŁaszcz, spodnie, torebka, kamel, bear, teddy, buty, sukienka, dzianinowa
  • 4. RISK made in warsaw
    160 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    20.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 3-8%
    Top content:04.1109.1109.11
    suma średnia
    Reakcje 6694 41.8
    Komentarze 1291 8.1
    Udostępnienia 117 0.7
    Najczęstsze słowa
    sukienka, risku, zdjęcia, zniżki, pięknie, przyjemnie, kobiet, działa, wszystko, było
  • 5. Stone Skirts
    57 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    15.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 77-85%
    Top content:17.1118.1126.11
    suma średnia
    Reakcje 5767 101.2
    Komentarze 133 2.3
    Udostępnienia 76 1.3
    Najczęstsze słowa
    ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀, komplet, sukienka, black, model, wasze, kolor, mamy, sprawia, został
  • 6. Tomasz Ossoliński
    14 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    14.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-14%
    Top content:24.1108.1117.11
    suma średnia
    Reakcje 1870 133.6
    Komentarze 95 6.8
    Udostępnienia 99 7.1
    Najczęstsze słowa
    garnitur, zdjęcia, zdjęcie, mody, polskiej, mojej, kolekcji, najwyższy, będą, warszawie
  • 7. MEDICINE everyday therapy
    31 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    12.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 8-26%
    Top content:15.1109.1114.11
    suma średnia
    Reakcje 2633 84.9
    Komentarze 202 6.5
    Udostępnienia 88 2.8
    Najczęstsze słowa
    konkursu, wszystkie, danych, rabatem, promocja, kolekcji, online, obowiązuje, teraz, black
  • 8. Solar Company S.A.
    18 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    12.7
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 18-44%
    Top content:10.1122.1106.11
    suma średnia
    Reakcje 2228 123.8
    Komentarze 70 3.9
    Udostępnienia 105 5.8
    Najczęstsze słowa
    instagramie, więcej, jesieńzima, #online, zamÓw, wyróżnionych, regulamin, swobodnie, rabat, wyjątkowa
  • 9. wasalaa
    24 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    10.0
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:09.1129.1114.11
    suma średnia
    Reakcje 1623 67.6
    Komentarze 125 5.2
    Udostępnienia 43 1.8
    Najczęstsze słowa
    #wasalaa, #wasalaałączy, jakie, czego, wieku, nowy, weekend, mamy, albo, dzień
  • 10. La Mania
    63 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    9.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 5-16%
    Top content:21.1109.1128.11
    suma średnia
    Reakcje 2344 37.2
    Komentarze 378 6
    Udostępnienia 23 0.4
    Najczęstsze słowa
    #lamania, #lamaniafashion, #aw21, black, week, live, berries, mania, friday, możecie
  • 11. Taranko
    63 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    8.7
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 1-6%
    Top content:15.1111.1122.11
    suma średnia
    Reakcje 3256 51.7
    Komentarze 85 1.3
    Udostępnienia 52 0.8
    Najczęstsze słowa
    modeli, taranko, kolekcji, wyjątkowych, dziewczyna, sobie, midnight, wygląda, sukienki, cowboy
  • 12. moodo
    55 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    8.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~11%
    Top content:24.1126.1105.11
    suma średnia
    Reakcje 1033 18.8
    Komentarze 16 0.3
    Udostępnienia 222 4
    Najczęstsze słowa
    wiesz, moodo, stylizacje, sprawdź, black, week, będziesz, dzięki, akcent, koniecznie
  • 13. Laurella
    35 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    6.0
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:10.1104.1117.11
    suma średnia
    Reakcje 1815 51.9
    Komentarze 80 2.3
    Udostępnienia 10 0.3
    Najczęstsze słowa
    #laurella, #blackfriday, sweter, wasze, #blackfridayshopping, #blackweek, zamówienia, kolory, #outfitinspiration, sukienki
  • 14. Robert Kupisz
    30 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    5.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 3-10%
    Top content:02.1128.1108.11
    suma średnia
    Reakcje 1122 37.4
    Komentarze 53 1.8
    Udostępnienia 58 1.9
    Najczęstsze słowa
    shop, kolekcji, wszystko, bluza, kids, sale, kamizelka, kurtki, wyprzedaż, jeden
  • 15. Bialcon
    15 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    5.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-13%
    Top content:10.1103.1119.11
    suma średnia
    Reakcje 528 35.2
    Komentarze 25 1.7
    Udostępnienia 55 3.7
    Najczęstsze słowa
    bialcon, rabarbar, koszule, produkty, dodatkowe, sukienki, kurtka, przecenione, modele, chłodem
  • 16. TOVA
    15 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    4.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 37-60%
    Top content:09.1123.1116.11
    suma średnia
    Reakcje 737 49.1
    Komentarze 35 2.3
    Udostępnienia 33 2.2
    Najczęstsze słowa
    wszystkie, sprawdź, wełniany, płaszcz, dostępna, ankietę, poznaj, black30, sukienka, kodu
  • 17. MOLTON
    16 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    4.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~25%
    Top content:23.1110.1117.11
    suma średnia
    Reakcje 538 33.6
    Komentarze 29 1.8
    Udostępnienia 36 2.3
    Najczęstsze słowa
    sklepie, rabat, online, skorzystaj, promocji, stylizacji, salonach, teraz, kolekcję, outlet
  • 18. paprocki&brzozowski
    64 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    4.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 13-21%
    Top content:05.1106.1115.11
    suma średnia
    Reakcje 1785 27.9
    Komentarze 28 0.4
    Udostępnienia 15 0.2
    Najczęstsze słowa
    #paprockibrzozowski, wszystkie, @elektrownia_powisle, weekendowa, #sale, uptown, modele, #blackfriday, online, living
  • 19. KOKOworld
    63 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    4.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~3%
    Top content:09.1127.1130.11
    suma średnia
    Reakcje 906 14.4
    Komentarze 148 2.3
    Udostępnienia 24 0.4
    Najczęstsze słowa
    kolorach, spodnie, wasze, będzie, każdy, odpowiedzialnie, bluzki, jesieni, czapki, model
  • 20. Le Collet
    22 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    4.0
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-5%
    Top content:20.1119.1116.11
    suma średnia
    Reakcje 936 42.5
    Komentarze 43 2
    Udostępnienia 4 0.2
    Najczęstsze słowa
    #lecollet, pierwszy, dziś, wszystko, stronie, odcinek, collet, spodoba, bardzo, propozycja
  • 21. Rêves
    30 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    3.7
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~20%
    Top content:13.1104.1115.11
    suma średnia
    Reakcje 495 16.5
    Komentarze 9 0.3
    Udostępnienia 52 1.7
    Najczęstsze słowa
    modele, stronie, promocja, wełny, black, kolejne, promocje, zakładek, dziś, rêves
  • 22. natalia siebuła
    3 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    3.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 27-33%
    Top content:22.1111.1129.11
    suma średnia
    Reakcje 195 65
    Komentarze 12 4
    Udostępnienia 17 5.7
    Najczęstsze słowa
    prace, pracowni, grześkiewiczów, warszawie, piotr, ceramiki, były, ceramicznych, lech, helena
  • 23. By Insomnia
    30 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    3.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 5-13%
    Top content:16.1118.1122.11
    suma średnia
    Reakcje 905 30.2
    Komentarze 26 0.9
    Udostępnienia 17 0.6
    Najczęstsze słowa
    kolorze, świetnie, tshirt, model, black, wiemy, narzutek, avery, spódnic, zalia
  • 24. Makalu
    47 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    3.0
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~2%
    Top content:11.1116.1110.11
    suma średnia
    Reakcje 521 11.1
    Komentarze 4 0.1
    Udostępnienia 56 1.2
    Najczęstsze słowa
    rabat, sukienki, modele, skorzystaj, black, makalu, wszystkie, zniżki, okazje, cyber
  • 25. TATUUM
    5 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    2.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-20%
    Top content:04.1126.1102.11
    suma średnia
    Reakcje 258 51.6
    Komentarze 6 1.2
    Udostępnienia 25 5
    Najczęstsze słowa
    eleganckich, modele, teraz, propozycja, stronie, neutralne, skorzystaj, romantyczny, niej, wszystkich

Top 5 rankingu komunikacji

Ewa Minge 

Znowu na szczycie! Ewa Minge wraca na piedestał i zajmuje honorowe pierwsze miejsce w naszym listopadowym rankingu komunikacji. Które działania wpłynęły na jej pozycję? Przede wszystkim wyróżnienie w kategorii Twórca Polskiego Rynku Dóbr Luksusowych w ramach oficjalnej gali Luksusowej Marki Roku 2021. “Ewa Minge to ja. Moja marka osobista, która przenosi na przedmioty jakie osobiście projektuje, nadzoruje, wdrażam do świata realnego moje kanony piękna” - czytamy na profilu marki. 

W poprzednich edycjach rankingu FASHION_PL niejednokrotnie zwracaliśmy uwagę na to, jak bardzo osobisty wymiar przebrała komunikacja Ewy Minge. Gdzie leży ta cienka granica pomiędzy firmowym profilem autorskiej marki modowej a blogiem osobistym projektanta czy projektantki? Jesteśmy ciekawi waszego zdania!

ew1

Premierowy odcinek autorskiego programu Ewy Minge “Piękno, zgłoś się!” na TVP Kobieta. Czas na pierwszą metamorfozę!

 

Ewa Minge w zaszczytnym gronie laureatów nagrody Luksusowa Marka Roku 2021.

 

ew2

Aida Kosojan-Przybysz w rozmowie z Ewą Mingę. 

 

NAOKO

Kto pamięta komplety dresowe z wizerunkiem Bójki, Bajki i Brawurki z poprzednich kolekcji NAOKO? W listopadzie marka powróciła z zupełnie nową, limitowaną odsłoną bluz, kardiganów i płaszczy modeli dla najwierniejszych fanek Atomówek. 

Jak marka obchodziła Black Friday? Klienci, którzy dokonali zakupów na kwotę powyżej 599 zł otrzymywali w prezencie ręcznie robione naszyjniki z podróżniczymi zawieszkami i naturalnym turkusem afrykańskim w wykonaniu łódzkiej manufaktury biżuterii Kulka.

na1

Atomówki x NAOKO. Wyjątkowa kolekcja, inspirowana postaciami z kultowej amerykańskiej kreskówki The Powerpuff Girls.

 

na2

Zapowiedź kolekcji dziecięcej w NAOKO. Co powiecie na zestaw #matchymatchy?  

 

Patrizia Aryton

Macie wśród swoich znajomych wyjątkową kobietę, która na co dzień jest Waszą inspiracją? Patrizia Aryton ogłasza start przyjmowania zgłoszeń do udziału w kolejnej edycji kampanii wizerunkowej “Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”. Wystarczy wypełnić formularz na stronie marki! W listopadzie wśród bohaterek akcji znalazła się influencerka Aleksandra Korulczyk, autorka bloga Biegająca Bio Mama. 

W ramach Black Week modele z kolekcji jesienno-zimowej były dostępne do zamówienia z rabatem do -20%. Ponadto marka przygotowała specjalną promocję wyłącznie dla subskrybentów newslettera. Z doświadczenia wiemy, że e-mail marketing jest jednym z lepszych narzędzi do budowania zaangażowanej społeczności wokół marki. Pomaga rozbudowywać bazę klientów, utrzymywać z nimi stały kontakt oraz zwiększać ich zaangażowanie. 

Na laureatkę konkursu czeka voucher o wartości 500 zł na zakupy w Patrizia Aryton.

 

pat1

Kulisy kampanii “Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”. 

 

RISK made in warsaw 

Plebiscyt Warszawianka roku 2021 dla marki, która darzy to miasto szczególną miłością, miał ogromne znaczenie. Podczas uroczystej gali w Teatrze Studio założycielki RISKa wręczyły laureatce statuetki, Wandzie Traczyk-Stawskiej, zaprojektowaną na tę okazję apaszkę „transparent” z printem WOLNOŚĆ autorstwa Pawła Żukowskiego.

W połowie listopada Niebieski Lis zaprosił Antoninę i Klarę na wyjątkową rozmowę na temat digital marketingu, komunikacji i działań wizerunkowych marki na grupie FASHION_PL: Sprytny marketing w branży modowej. Nie mieliście okazji obejrzeć FASHION_LIVE? Zawsze możecie nadrobić zaległości i zobaczyć nagranie. :) 

Transmisje na żywo zaliczone? Czas na słuchowisko! Jak w praktyce wygląda, a jak powinna wyglądać równość płci w pracy? Odpowiadają goście audycji Jarosława Sroki i Pawła Sołtysa Firmament w Radio 357. Antonina Samecka zabrała głos obok Marty Poślad (Google), Tomasza Magda (Amrop) i Józefa Wancera. 

A co z okazji Black Friday? Flash Sale z rabatami do -30% na zakupy online i w butiku RISKa na Szpitalnej. Na tych, którzy jako pierwsi zawitali do sklepu stacjonarnego czekały zaproszenia na 18. Warszawskie Targi Sztuki. 

Dla RISK made in warsaw sztuki nigdy nie za wiele. Prawdopodobnie największym zaskoczeniem tego miesiąca okazuje się książka “Sztuka szycia”. Jest to pierwsza wspólna publikacja Klary Kowtun i Antoniny Sameckiej. W proces tworzenia zaangażowały się m.in. aktorka Maria Komorowska, fotografka Celestyna Król, graficy Antek Mroziński i Sławek Żamojda, wizażystka Ada Gregorczyk oraz córka Antoniny Zosia Sufin.

r1

Doskonały prezent na Gwiazdkę dla miłośników szycia, mody... i marki RISK made in warsaw. :) Książka dostępna w przedsprzedaży na stronie empik.com. 

 

Z okazji Święta Niepodległości marka przygotowała dla swoich klientek zaproszenia na wystawę Bolesława Biegasa “Gdzie sztuka spotyka się z polityką”.

 

Wartościowe, merytoryczne dyskusje na temat digital marketingu w branży modowej? Tylko na grupie FASHION_PL!

 

r2

Let’s Talk - Instagramowy live z Joanną Trepką, założycielką marki obuwniczej L37.

 

Fotorelacja z gali plebiscytu Warszawianka Roku 2021. 

 

Tomasz Ossoliński 

Czy na miłośników projektów Ossolińskiego czekały w tym roku promocje z okazji Black Friday? “Nie! Jakości się nie wyprzedaje” - czytamy lakoniczny komentarz projektanta odnośnie listopadowego szaleństwa zakupów. Nie zabrakło natomiast ciekawych akcji charytatywnych. Sprawdź szczegóły!

Na początku listopada do grona ambasadorów marki pod hashtagiem #ossolinskiboys dołączył Kamil Syprzak, reprezentant Polski oraz Paris Saint-Germain w piłce ręcznej i uczestnik XXXI Letnich Igrzysk Olimpijskich w Rio De Janeiro. “To najwyższy facet którego ubierałem” - podkreśla Tomasz Ossoliński w dedykowanym poście i zaprasza do swojej pracowni, gdzie “szyje garnitury na miarę nawet na najbardziej nietypowe sylwetki”.

Ruszyła 16. edycja akcji charytatywnej “Podaruj misia” Fundacji TVN. Cztery maskotki - Małgosia, Dorotka, Paulinka oraz Marcinek - trafiły do sprzedaży 1 grudnia. Dochód ze sprzedaży zabawek wesprze budowę pierwszego w Polsce Centrum Psychiatrii Dzieci i Młodzieży przy Centrum Zdrowia Dziecka. Cztery polskie marki modowe biorą udział w akcji. Wśród nich - autorski brand Tomasza Ossolińskiego. 

We współpracy z Marcinem Prokopem powstał miś Marcinek, pluszak ubrany w eleganckie granatowe sztruksowe spodnie i kraciastą marynarkę. Na liście uczestników akcji znalazły się również Paulina Krupińska i Petite Maison (miś Paulinka), BIZUU i Małgorzata Kożuchowska (miś Małgosia). Robert Kupisz i Dorota Wellman (miś Dorotka).

Mały misiek z wielką mocą pomagania. Pluszak Marcin - projekt autorstwa Tomasza Ossolińskiego i Marcina Prokopa w ramach akcji “Podaruj misia” Fundacji TVN.

 

Kontynuacja projektu “Less is more. Raw man”. Zdjęciom autorstwa Patrycji Toczyńskiej oraz Iwony Kowalczyk będzie towarzyszył film dokumentalny. Już teraz możemy obejrzeć fragment na profilu atelier Tomasza Ossolińskiego.

 

Jak umiejętnie wykorzystać zasięgi rozpoznawalnej marki modowej w mediach społecznościowych i wesprzeć szczytny cel? Mamy przykład! Tomasz Ossoliński zaprasza na aukcję dzieł Jerzego Antkowiaka, wybitnego projektanta Mody Polskiej oraz utalentowanego rysownika.

Ranking TOP20 postów

Post Rea. Kom. Udo. Score
1 Tak czytam o nieładnych, dziwnych moich japońskich oczach .... Ponieważ nie mam szans już na ży 2692 437 77 315.65
2 Długo się zastanawiałam czy opisać moje osobiste doświadczenie, które pomimo upływu czasu jes 2642 176 255 282.45
3 JAK JEJ DAĆ NA IMIĘ? Cieplejsza siostra Bogini — ma "zimowy", bardziej zabudowany dekolt, dłuż 182 452 4 147.3
4 Poznajcie Pumpkin Spice <3 www.naoko-store.pl 138 416 6 135.6
5 Poznajcie płaszcz Ginger Fire <3 www.naoko-store.pl 146 396 7 130.65
6 Dziękujemy, że byłyście z nami! :) Linki do produktów, które pojawiły się podczas live'a zn 152 249 2 83.3
7 LAUR KLIENTA 2021 Marka Solar została wyróżniona Złotym Laurem Klienta w kategorii: Najwyższa 702 52 31 70.85
8 156 168 5 61.35
9 Dziękujemy, że byłyście z nami! Linki do produktów, które pojawiły się podczas live'a znajd 141 168 1 57.9
10 Pani Helena jest idealnym przykładem na to, że wiek to tylko liczba Polska aktorka teatralna i f 301 14 42 46.55
11 Tworzysz i kochasz zwierzęta? Mamy coś dla Ciebie! Masz szansę zaprojektować wzór, który w 353 19 33 44.8
12 Właśnie zostały ogłoszone wyniki: Warszawianką Roku 2021 została WANDA TRACZYK-STAWSKA — psy 550 22 16 44.4
13 To nie sen! Te piękne pościele i poszewki znajdziesz w MEDICINE. Skompletuj swój zestaw i lecimy 480 32 9 39.45
14 KONKURS NA NAZWĘ NOWEGO KOMINA W KOLEKCJI FW21/22 HU! HU! HA! - szukamy nazwy dla naszego nowego Z 45 114 2 37.75
15 KOD: LIVE15 na kategorie live 161 84 6 36.95
16 Amelia White Bardzo lubimy ten model. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Krój sukienki pasuje niemalże d 529 1 8 31.95
17 JAKOŚĆ się nie wyprzedaje. 289 16 11 26.4
18 Znów mam honor być częścią mojej ulubionej akcji charytatywnej "Podaruj Misia" Fundacji TVN. Ra 219 18 15 26.1
19 10 lat - dokładnie tyle minie w kolejnym roku od kiedy TOVA pojawiła się na rynku. To dobry cza 89 20 24 25.85
20 Jak to Panie powiedziały „teraz nikt nie podskoczy” taka niespodzianka z rana od zespołu LAURE 488 4 0 25.6

Top 5 rankingu postów na Facebooku

Czy oceniamy książkę po okładce? Czy publiczne osoby są skazane na hejt? Przeczytajcie mocno osobisty wpis Ewy Minge.

 

Wzruszający wpis Ewy Minge w sprawie śmierci kobiety w ciąży, której odmówiono aborcji ze względu na wyrok Trybunału Konstytucyjnego. Od początku listopada w Internecie trwa akcja “Ani jednej więcej”.

 

Współdecydowanie o ofercie marki? W RISK made in warsaw to już tradycja. Pod tym postem pojawiło się prawie 500 propozycji nazwy dla zimowej odsłony sukienki Bogini.

 

Czy są wśród nas miłośnicy Pumpkin Spice? Na czwartym oraz piątym miejscu Top 5 rankingu postów konkursy na nazwę wybranych modeli od NAOKO.

 

Warte uwagi

Tydzień bez futra w gego. Marka wspiera stowarzyszenie Otwarte Klatki w trosce o los zwierząt hodowlanych.

 

IMG-1331

Łódzka marka Gabriella przedstawia przyjazne środowisku rajstopy Now ocean, które powstały z przędz z odzyskanych z mórz i oceanów sieci rybackich. 10% dochodu z ich sprzedaży przekazywany jest na rzecz Fundacji MARE, działającej na rzecz ochrony Bałtyku.

 

Stylowy Pupil - niezwykła jesienno-zimowa kolekcja ubranek dla zwierząt domowych od MEDICINE everyday therapy.

 

ranking-11-6

Na profilu BIZUU na TikToku zobaczycie jak powstają autorskie printy na tkaninach marki.

 

Zaproś modę do swoich wnętrz! Poznaj nową markę Living by Paprocki&Brzozowski. “Klucz dostępu” do przedsprzedaży premierowej kolekcji miał każdy użytkownik, który zapisał się do firmowego newslettera. 

 

ranking-11-4

Alternatywa dla Black Week’owych wyprzedaży? Marka Natula przekazuje 15% wartości każdego zamówienia złożonego w dniach 26-28.11 na rzecz Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

 

Rozgrzewająca (darmowa!) kawa oraz muffinki z kremem w kolorze fuksji w towarzystwie influencerki, restauratorki Lary Gessler? To wszystko w ramach wydarzenia BIZUU Coffee Truck organizowanego we współpracy z restauracją NA LATO. By wziąć udział wystarczyło podać hasło FOLLOW US, które marka komunikowała wyłącznie na Insta Stories.

 

ranking-11-7

Czasem warto trochę zwolnić. Dziewczyny z zespołu Le Colette zorganizowały wspólną medytację z Magdaleną Janik w wersji LIVE.

 

ranking-11-2

“I feel dosyć!”, nowa kampania autorskiej marki Damiana Malesy na łamach hiszpańskiego magazynu modowego Vous Magazine.

 

Green Friday w KOKOworld. Marka wspiera Żywą Pracownię. Inicjatywa regularnie organizuje warsztaty artystyczne, na które zaprasza lokalną społeczność i grupy marginalizowane — dzieci ulicy, seniorów, migrantów, osoby w kryzysie bezdomności, z niepełnosprawnościami, ubogich i samotnych.

 

IMG-1332

Yanowska.pl zaprasza na #buynothingday. W dedykowanym poście marka zachęca do przemyślanych zakupów.

 

ranking-11-1

Erwin Unique, influencer, choreograf, tancerz high heels, ambasador Chiara Wear otwiera pokaz marki efektownym performancem. Nagranie obejrzało ponad 6000 uśytkowników.

Założenia rankingu

  • Na jakiej podstawie ustalany jest ranking?

    Miejsce marki w rankingu zależy od wskaźnika zaangażowania. Wskaźnik ten obliczany jest na podstawie interakcji przy postach publikowanych przez markę na FB z uwzględnieniem różnej siły ich oddziaływania (udostępnienia, komentarze, reakcje). W obliczeniach brana jest pod uwagę również częstotliwość publikowania i wielkość bazy fanów - jeśli dwie strony mają podobny sumaryczny wynik zaangażowania, to w naszej opinii lepiej angażuje ta, która opublikowała mniej postów lub posiada mniejszą bazę fanów. Do obliczania wskaźnika wykorzystujemy aplikację feedbeat.co

  • Jak wybierane są marki do rankingu?

    Ranking obejmuje polskie monobrandy modowe z kategorii damska odzież casual i smart casual z pominięciem marek obuwniczych. W przyszłości planujemy realizację osobnych rankingów dla mody męskiej, jak również dla marek obuwniczych. Nie bierzemy pod uwagę w rankingu multibrandów, marketplace'ów oraz marek zagranicznych. Jeśli Twoim zdaniem brakuje w rankingu jakiejś marki - napisz do nas z propozycją.


Potrzebujesz wsparcia?

Pora przejść do działania?
Wyślij nam brief lub umów się na spotkanie!

Ponad połowa naszych klientów pochodzi z poleceń od wcześniejszych klientów.
Zaufali nam