FASHION_PL - ranking komunikacji w social media (luty 2022)

Czy moda powinna trzymać się z dala od polityki? Ostatnie dni lutego kazały nam mocno zastanowić się nad tym tematem. Początek rosyjskiej inwazji na Ukrainę - to czarny dzień w historii całego świata, a jednocześnie sprawdzian dla nas, na wielu polach. W sieci toczy się dyskusja - czy to dobry czas na publikację zdjęć promujących wiosenne nowości? Niektóre brandy przeżywają konflikt w milczeniu, inne na bieżąco dzielą się informacjami na temat udzielanej pomocy. Jak polskie marki modowe odnajdują się w obecnej rzeczywistości? Czytajcie ranking FASHION_PL!
Daria Bahlai ▲ 15 marca, 2022 ▲ około 7 minut czytania

Czy moda powinna trzymać się z dala od polityki? Ostatnie dni lutego kazały nam mocno zastanowić się nad tym tematem. Początek rosyjskiej inwazji na Ukrainę - to czarny dzień w historii całego świata, a jednocześnie sprawdzian dla nas, na wielu polach. W sieci toczy się dyskusja - czy to dobry czas na publikację zdjęć promujących wiosenne nowości? Niektóre brandy przeżywają konflikt w milczeniu, inne na bieżąco dzielą się informacjami na temat udzielanej pomocy. Jak polskie marki modowe odnajdują się w obecnej rzeczywistości? Czytajcie ranking FASHION_PL!

Czy moda powinna trzymać się z dala od polityki? Ostatnie dni lutego kazały nam mocno zastanowić się nad tym tematem. Początek rosyjskiej inwazji na Ukrainę - to czarny dzień w historii całego świata, a jednocześnie sprawdzian dla nas, na wielu polach. W sieci toczy się dyskusja - czy to dobry czas na publikację zdjęć promujących wiosenne nowości? Niektóre brandy przeżywają konflikt w milczeniu, inne na bieżąco dzielą się informacjami na temat udzielanej pomocy. Jak polskie marki modowe odnajdują się w obecnej rzeczywistości? Czytajcie ranking FASHION_PL!

Ranking FASHION_PL - TOP 5 lutego

Ewa Minge 

Projektantka, modelka, jedna z najbardziej rozpoznawalnych postaci polskiej branży modowej od 2021 roku rozwija program autorski “Piękno, zgłoś się!” w TVP Kobieta. Media społecznościowe odgrywają kluczową rolę w promocji całego projektu. Ewa Minge regularnie publikuje zdjęcia oraz relacje z backstage’u, na których pojawiają się gościnnie reżyserka Ewa Kraśko wraz z ekipą filmującą. Na początku lutego pomysłodawczyni programu ogłosiła casting na bohaterek kolejnych edycji.

Trwa casting do programu Ewy Minge “Piękno zgłoś się” o metamorfozach modowych.

 

Wsparcie dla każdego! Projektantka otwiera drzwi własnego domu dla uchodźców i jednocześnie wspiera markę sztosy.co w organizacji pomocy dla zwierząt z Ukrainy.

 

RISK made in warsaw 

Po krótkiej przerwie marka wraca na listę TOP 5 rankingu FASHION_PL. Głównie za sprawą premiery nowego wzoru autorstwa grafika Pawła Palikota - współczesnej interpretacji tkanin zakładów włókienniczych Karola Steinerta z roku 1937. Wyraziste kolory podbiły serca wielu klientek. 

Co z okazji Walentynek? RISK made in warsaw i Klub Komediowy zaprosił na improwizowany spektakl Love story transmitowany na żywo ze studia nagraniowego R11 na warszawskiej Pradze Północ. Aktorki wystąpiły w najnowszych kreacjach marki. Dodatkowo w dniu 14.02 do każdego zakupu w butiku klientki dostawały mały upominek - słoiczek miodu z truskawką od Pasieki Rodziny Sadowskich.

RISK made in warsaw również wspiera Ukrainę. Antonina i Klara, założycielki RISKa, przeznaczyły całe piętro swojej pracowni na Szpitalnej dla obywateli Ukrainy, którzy potrzebują schronienia. Fanki marki chętnie zaangażowały się w proces wyposażenia przestrzeni do potrzeb mieszkalnych. Pod koniec miesiąca dziewczyny wraz z Mariną Hulią, koordynatorką kampanii RISK: open your heart zaprosiły do butiku osoby z Czeczenii, Afganistanu, Ukrainy i Rosji na spotkanie integracyjne przeciwko wojnie.

RISK made in warsaw połączył spektakl walentynkowy z przedpremierową prezentacją nowej kolekcji.

 

Założycielki fundacji Kobiety bez diety: Katarzyna Błażejewska Stuhr, Daria Gradziuk, Marta Kielak, Elżbieta Lange i Agata Ziemnicka dla swojej wizerunkowej sesji zdjęciowej wybrały ubrania od RISK made in warsaw.

 

Ciekawy sposób na user generated content. Marka wykorzystała kreatywne komentarze użytkowników do stworzenia cyklu postów “antyporadnikowych”.

 

NAOKO

“Wszystko co mamy jest tu i teraz, małe chwile, serdeczne uśmiechy, spokojne poranki. A gdyby tak pomalować swoją codzienność odpowiednimi kolorami, otoczyć ją właściwymi kontrastami i ubarwić kwiecistymi motywami?”. W lutym w NAOKO trwały ostatnie przygotowania do marcowej premiery kolekcji Color Therapy.  

Jak zareagowało NAOKO na eskalację konfliktu zbrojnego w Ukrainie? W koordynacji z wolontariuszami i pracownikami Urzędu Miasta Łodzi zorganizowało ok. 15 samochodów z ubraniami oraz środkami pierwszej pomocy. Marka przekazuje część dochodu ze sprzedaży nowej kolekcji na rzecz łódzkiej fundacji Słonie na Balkonie, która oferuje wsparcie psychologiczne dzieciom i kobietom, w tym rodzinom dotkniętym ukraińskim kryzysem wojennym. Przeczytajcie całość!

Komentarz Moniki Szyndler, założycielki NAOKO, w związku z sytuacją za wschodnią granicą. 

 

Kolekcja Color Therapy - modowa terapia kolorem, której tak bardzo potrzebujemy.

 

Ambasadorki marki ubrane w bestsellerowe modele z limitowanej kolekcji NAOKO x Atomówki.

 

MEDICINE everyday therapy 

Teraz coś dla miłośników kotów - kolekcja MEDICINE x Jakub Zasada. ;) Grafik zachęca do tego by “wpisać kolorowe kocie zabawy w codzienne swoje sprawy”. Premierze towarzyszył konkurs “Fota na Dzień Kota”, lider naszego lutowego rankingu postów na FB. 

Aktywizacja użytkowników - jak robić to dobrze? MEDICINE opanowało tę sztukę (taki wychodzi kalambur) do perfekcji. Mówimy tu przede wszystkim o konkursie kreatywnym dla fanów marki na Facebooku. Zadanie polegało na stworzeniu stylizacji inspirowanej jednym z obrazów z kolekcji Eviva L’arte. Na rozgrzewkę marka przedstawiła autorskie filtry VR, nawiązujące do malarstwa Van Gogha. 

MEDICINE również solidaryzuje się z Ukrainą. Marka organizuje pomoc dla uchodźców tworząc fundusz pomocowy, na który marka przeznaczyła 100 000 zł.

 

Konkurs Eviva L’arte został już rozstrzygnięty, ale nadal możemy podziwiać kreatywność fanów MEDICINE w komentarzach.

 

Jakub Zasada x MEDICINE - oryginalne printy na co dzień.

 

Patrizia Aryton

Live commerce podbija branżę modową. Wśród liderów na rynku polskim zdecydowanie króluje Patrizia Aryton. Marka rusza z trzecim sezonem cyklu “Budowanie Stylu” i “Zestawy Stylistki”.

Jubileuszowy LIVE z gościem specjalnym - aktorką Ewą Leśniak.

 

Walentynkowy konkurs z miłości do siebie. W jaki sposób Wy dbacie o swój nastrój i komfort? :)

TOP 20 rankingu 

  • 1. EVA MINGE
    27 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    81.5
    Ukryj szczegóły ↑
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 3-15%
    Top content:09.0227.0208.02
    suma średnia
    Reakcje 🏆 16836 🏆 623.6
    Komentarze 1233 45.7
    Udostępnienia 🏆 438 🏆 16.2
    Najczęstsze słowa
    kobiet, było, świata, ludzie, pracy, mają, tego, czasem, był, mnie
  • 2. NAOKO
    74 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    38.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 76-82%
    Top content:23.0223.0206.02
    suma średnia
    Reakcje 13092 176.9
    Komentarze 831 11.2
    Udostępnienia 227 3.1
    Najczęstsze słowa
    stronie, kolor, propozycja, płaszcz, poniższym, kolekcji, model, sprawi, zimowych, kurtki
  • 3. RISK made in warsaw
    151 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    36.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 2-6%
    Top content:15.0223.0224.02
    suma średnia
    Reakcje 5693 37.7
    Komentarze 🏆 2864 19
    Udostępnienia 326 2.2
    Najczęstsze słowa
    bluza, zdjęcia, sukienka, riska, naszych, ciała, sprawia, wszystko, kolekcja, dodatkowe
  • 4. MEDICINE everyday therapy
    26 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    35.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 8-27%
    Top content:17.0223.0225.02
    suma średnia
    Reakcje 3335 128.3
    Komentarze 1431 🏆 55
    Udostępnienia 63 2.4
    Najczęstsze słowa
    konkursu, przetwarzania, danych, uczestników, administratora, medicine, obowiązków, karolina, sztuki, jakub
  • 5. Patrizia Aryton
    30 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    32.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:23.0208.0214.02
    suma średnia
    Reakcje 1842 61.4
    Komentarze 1272 42.4
    Udostępnienia 148 4.9
    Najczęstsze słowa
    torebka, weŁny, kapturem, pŁaszcz, spodnie, baweŁna, garnituru, bluzka, dzianinowa, 100%
  • 6. Tomasz Ossoliński
    11 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    17.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 9-36%
    Top content:04.0217.0206.02
    suma średnia
    Reakcje 2025 184.1
    Komentarze 121 11
    Udostępnienia 114 10.4
    Najczęstsze słowa
    zdjęcia, były, filmie, był, projektant, antkowiak, mody, wystawĘ, polskiej, autoportret
  • 7. Vicher
    22 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    16.7
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): za mało danych
    Top content:18.0224.0220.02
    suma średnia
    Reakcje 3530 160.5
    Komentarze 83 3.8
    Udostępnienia 130 5.9
    Najczęstsze słowa
    vicher, kolekcja, kochane, nami, love, dostępna, checkmate, fotografka, asystent, stylistka
  • 8. Laurella
    30 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    14.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~3%
    Top content:26.0202.0203.02
    suma średnia
    Reakcje 4047 134.9
    Komentarze 165 5.5
    Udostępnienia 47 1.6
    Najczęstsze słowa
    dziś, jesteśmy, zdjęcie, magazyn, możemy, poznaniu, rodziny, ukrainy, gotowi, osoby
  • 9. Stone Skirts
    24 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    11.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~63%
    Top content:08.0226.0204.02
    suma średnia
    Reakcje 2990 124.6
    Komentarze 49 2
    Udostępnienia 60 2.5
    Najczęstsze słowa
    komplet, ​​​​​​​​, kolor, bardzo, ostatnie, lisa, tego, możemy, model, sklepu
  • 10. paprocki&brzozowski
    15 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    10.0
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 24-53%
    Top content:01.0211.0226.02
    suma średnia
    Reakcje 868 57.9
    Komentarze 163 10.9
    Udostępnienia 87 5.8
    Najczęstsze słowa
    #paprockibrzozowski, #myvalentine, love, here, #love, @livingbypaprockibrzozowski, @elektrownia_powisle, tshirt, atelier, każdego
  • 11. Robert Kupisz
    30 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    9.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:27.0224.0202.02
    suma średnia
    Reakcje 1814 60.5
    Komentarze 48 1.6
    Udostępnienia 118 3.9
    Najczęstsze słowa
    shop, idealny, sale, warstwy, stylizacji, kolory, icons, trwa, kamizelki, dodają
  • 12. Solar Company S.A.
    14 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    9.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 23-36%
    Top content:10.0219.0207.02
    suma średnia
    Reakcje 1525 108.9
    Komentarze 36 2.6
    Udostępnienia 76 5.4
    Najczęstsze słowa
    kolekcji, #online, solar, kolory, nowy, sklepach, sezon, wiosnę, zobacz, wiosnalato
  • 13. Taranko
    51 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    7.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-10%
    Top content:28.0214.0220.02
    suma średnia
    Reakcje 2438 47.8
    Komentarze 55 1.1
    Udostępnienia 48 0.9
    Najczęstsze słowa
    kolekcji, tarankocom, zobacz, weekend, dreamer, dziewczyna, naszych, butikach, dzianinowe, wiosny
  • 14. wasalaa
    12 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    7.0
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:15.0221.0216.02
    suma średnia
    Reakcje 435 36.3
    Komentarze 182 15.2
    Udostępnienia 0 0
    Najczęstsze słowa
    •wasalaa•, jakieś, chciałybyście, kolorze, pojawiły, sklep, wasze, stylizacji, mały, pojawić
  • 15. Łukasz Jemioł
    34 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    7.0
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 14-29%
    Top content:26.0201.0201.02
    suma średnia
    Reakcje 2236 65.8
    Komentarze 38 1.1
    Udostępnienia 25 0.7
    Najczęstsze słowa
    link, online, kolekcji, zakładki, welur, koloru, love, wiosenne, zestaw, swetra
  • 16. MOLTON
    14 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    6.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 33-50%
    Top content:17.0202.0209.02
    suma średnia
    Reakcje 519 37.1
    Komentarze 6 0.4
    Udostępnienia 81 5.8
    Najczęstsze słowa
    sukienka, sukience, modele, wyprzedaży, kolekcji, rabatem, promocja, #kobietymolton, miłości, okazji
  • 17. KOKOworld
    60 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    6.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 1-5%
    Top content:25.0219.0225.02
    suma średnia
    Reakcje 1655 27.6
    Komentarze 71 1.2
    Udostępnienia 84 1.4
    Najczęstsze słowa
    projekty, pierwsze, wiosny, kolekcji, będzie, zamówienia, bluzkę, wszystkim, ubrania, krakowie
  • 18. moodo
    48 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    6.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~6%
    Top content:07.0215.0210.02
    suma średnia
    Reakcje 641 13.4
    Komentarze 25 0.5
    Udostępnienia 159 3.3
    Najczęstsze słowa
    propozycje, sprawdź, moodo, promocja, koszula, zestaw, wiosna, kolorami, stylizacji, dobrze
  • 19. La Mania
    39 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    5.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~10%
    Top content:13.0228.0209.02
    suma średnia
    Reakcje 1474 37.8
    Komentarze 115 2.9
    Udostępnienia 7 0.2
    Najczęstsze słowa
    #lamania, #lamaniafashion, #ss22, perfect, chocolate, matcha, #quote, black, happy, #inspo
  • 20. Bialcon
    12 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    4.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 7-8%
    Top content:23.0225.0216.02
    suma średnia
    Reakcje 334 27.8
    Komentarze 2 0.2
    Udostępnienia 58 4.8
    Najczęstsze słowa
    sukienkach, sukienki, kobiet, modeli, kolorów, bialcon, kiermasz, nawet, ceny, cenie
  • 21. Makalu
    45 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    3.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:10.0215.0208.02
    suma średnia
    Reakcje 581 12.9
    Komentarze 17 0.4
    Udostępnienia 52 1.2
    Najczęstsze słowa
    kolekcji, sukienka, modele, skorzystaj, makalu, oferta, wyprzedaży, możesz, elegancja, stylizacji
  • 22. blue shadow
    37 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    3.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): za mało danych
    Top content:21.0223.0217.02
    suma średnia
    Reakcje 656 17.7
    Komentarze 17 0.5
    Udostępnienia 41 1.1
    Najczęstsze słowa
    sukienka, bluza, halka, kolor, jesteśmy, szafie, jeansowy, spódnica, masz, moessi
  • 23. VISSAVI
    28 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    2.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): za mało danych
    Top content:19.0228.0212.02
    suma średnia
    Reakcje 661 23.6
    Komentarze 10 0.4
    Udostępnienia 21 0.8
    Najczęstsze słowa
    #vissavi, idealnie, model, kolorze, świetnie, sukienka, ciało, kobieca, stylizacja, sprawdzi
  • 24. ZAQUAD
    38 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    2.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:21.0215.0206.02
    suma średnia
    Reakcje 379 10
    Komentarze 27 0.7
    Udostępnienia 45 1.2
    Najczęstsze słowa
    czerwonym, zaquad, kolorze, sale, trendy, butiku, mokotowska412, look, valentines, oferta
  • 25. NUDYESS
    7 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    2.7
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:26.0210.0215.02
    suma średnia
    Reakcje 131 18.7
    Komentarze 4 0.6
    Udostępnienia 27 3.9
    Najczęstsze słowa
    modele, nudyesscom, zakładce, wszystkie, pomoc, #newcollection, walentynki, #madeinpoland, bestsellery, kolekcji

Ranking FASHION_PL - Top 5 postów

Dzień Kota w MEDICINE everyday therapy. Marka zorganizowała konkurs, w którym nagrodami były torby z kolekcji specjalnej Jakuba Zasady - grafika, twórcy plakatów do filmów niezależnych, wydarzeń kulturowych oraz społecznych inicjatyw.

 

W lutym projektantka Ewa Minge opublikowała komentarz odnośnie afery social mediowej dot. zbiórki na leczenie syna piłkarza Jakuba Rzeźniczaka i modelki Magdaleny Stępień.

 

W jaki sposób możemy przedstawiać emocje w sztuce? Ewa Minge sięga po malarstwo.

 

Tradycyja, którą uwielbiają klientki RISKa - post z cyklu “Jak jej dać na imię?”.

 

Wymyślić idealną nazwę dla małej czarnej? RISK made in warsaw zaprasza do zabawy.

TOP 20 postów

Post Rea. Kom. Udo. Score
1 Z okazji Dnia Kota mamy dwie niespodzianki! 1️⃣ Rozdajemy 10 kocich toreb z nowej kolekcji Jak 275 895 13 290.7
2 Dostałam kilkadziesiąt próśb z prośba o komentarz w tej sprawie. Nie jestem głosem narodu ale 1907 199 88 211.45
3 Płaszcz o klasycznym kroju Blossom to idealna propozycja dla miłośniczek kultowych #powerpuffgirl 2112 222 41 198.65
4 Ukraina Zwycięstwo Akryl 110/140 Tak mi zagrało jakoś samo z siebie . Dwa tygodnie temu jak zac 1851 118 85 183.2
5 JAK JEJ DAĆ NA IMIĘ? Kopertowy ideał, dla tych, którzy lubią wysmuklające kroje. Ta sukienka m 183 566 4 181.55
6 Czekacie??? 1903 21 104 169.05
7 JAK JEJ DAĆ NA IMIĘ? Najprostsze rozwiązania są często najbardziej skuteczne. Mała czarna ze 183 513 2 164.35
8 Szukamy nazwy dla kociego kwartetu Jakuba Zasady! Pomożesz? bit.ly/MEDICINExJAKUBZASADA 142 399 6 130.7
9 #bemyvalentine rozdajemy prezenty pełne miłości... #konkurs sezon walentynek najlepiej rozpocz� 369 154 85 119.9
10 Dziękujemy za to, że ponownie byłyście z nami! Linki do produktów odnajdziecie poniżej oraz w 136 297 4 98.4
11 Dziękujemy za to, że byłyście z nami! Linki do produktów znajdziecie niżej i w komentarzach :) 192 252 4 87.7
12 Terapia kolorem - to hasło przewodnie nadchodzącej kolekcji! Postawiliśmy na bestsellerowe kroje 1351 20 20 86.55
13 #freedom #StandWithUkraine 727 32 39 71.3
14 Pisały o tym wtedy wszystkie media na świecie, łącznie z "The New York Timesem"! Pamiętam, jak 682 62 24 68.3
15 Kochani! Od poniedziałku od godziny 7 do 15 możecie przynosić na nasz magazyn mieszczący się na 461 23 31 50.1
16 #freedom 340 1 50 47.5
17 Kochan!!! Jak wiecie, staramy się nie komentować szeroko zjawisk politycznych. Ale, to, co się 613 13 15 43
18 Dzieeeeń dobry! Zastanawiam się w jakim mieście najbardziej chciałybyście, aby pojawił się ko 47 131 0 41.65
19 Jesteśmy solidarni z Ukrainą #prayforukraine Cały przychód ze sprzedaży na online jemiol.com 463 10 16 36.55
20 141 86 2 34.05

Warte uwagi

lala

Internauci skrytykowali akcję LALA POMAGA by PLNY LALA. Z założenia od każdego zamówienia powyżej 100 zł marka miała przekazać 10 zł na konto fundacji "Nasz Wybór", która prowadzi "Ukraiński Dom" w Warszawie. Wielu użytkowników odebrało to jako próbę zarobienia na pomaganiu i stwierdziło, że “woli kupić od kogoś, kto przeznaczy cały dochód”. Dzień później marka wydała dodatkowe oświadczenie z przeprosinami oraz informacją o modyfikacji akcji.

 

l1

Laurella zabiera głos w sprawie sytuacji w Ukrainie. Marka przerabia własny magazyn w Poznaniu na punkt zbiórki najważniejszych rzeczy dla uchodźców, oferują pracę ukraińcom bez znajomości języka polskiego, przekazują ubrania oraz środki finansowe.

 

k1

Kolekcja #forUKRAINE od KOKOworld. Dochód ze sprzedaży niebiesko-żółtych ubrań marka dzieli na 3 części. 1/3 przekazuje ukraińskim krawcowym, 1/3 przeznacza na rzecz fundacji HAPPY KIDS, która przyjmuje dzieci z domów dziecka z Ukrainy. Resztę inwestuje w zakup materiałów i maszyn do szycia.

Założenia rankingu

  • Na jakiej podstawie ustalany jest ranking?

    Miejsce marki w rankingu zależy od wskaźnika zaangażowania. Wskaźnik ten obliczany jest na podstawie interakcji przy postach publikowanych przez markę na FB z uwzględnieniem różnej siły ich oddziaływania (udostępnienia, komentarze, reakcje). W obliczeniach brana jest pod uwagę również częstotliwość publikowania i wielkość bazy fanów - jeśli dwie strony mają podobny sumaryczny wynik zaangażowania, to w naszej opinii lepiej angażuje ta, która opublikowała mniej postów lub posiada mniejszą bazę fanów. Do obliczania wskaźnika wykorzystujemy aplikację feedbeat.co

  • Jak wybierane są marki do rankingu?

    Ranking obejmuje polskie monobrandy modowe z kategorii damska odzież casual i smart casual z pominięciem marek obuwniczych. W przyszłości planujemy realizację osobnych rankingów dla mody męskiej, jak również dla marek obuwniczych. Nie bierzemy pod uwagę w rankingu multibrandów, marketplace'ów oraz marek zagranicznych. Jeśli Twoim zdaniem brakuje w rankingu jakiejś marki - napisz do nas z propozycją.

Potrzebujesz wsparcia?

Pora przejść do działania?
Wyślij nam brief lub umów się na spotkanie!

Otrzymasz szczegółowy plan i wycenę bez zobowiązań.
Zaufali nam