FASHION_PL - ranking komunikacji w social media (maj 2022)

Autentyczny personal branding jako element strategii komunikacji marki modowej? Dlaczego nie! Sprytne wykorzystanie wizerunku założyciela, właściciela, dyrektora artystycznego lub głównego projektanta może stać się jednym ze skuteczniejszych wyróżników i elementów wspierających e-commerce. O roli silnej marki osobistej w komunikacji brandu przeczytacie w nowym rankingu FASHION_PL!
Daria Bahlai ▲ 10 czerwca, 2022 ▲ około 8 minut czytania

Autentyczny personal branding jako element strategii komunikacji marki modowej? Dlaczego nie! Sprytne wykorzystanie wizerunku założyciela, właściciela, dyrektora artystycznego lub głównego projektanta może stać się jednym ze skuteczniejszych wyróżników i elementów wspierających e-commerce. O roli silnej marki osobistej w komunikacji brandu przeczytacie w nowym rankingu FASHION_PL!

Teoria percepcji Gestalt, zwana też psychologią postaci, zakłada, iż ludzie postrzegają raczej ogólny obraz przedmiotu, niż poszczególne części, z których ten przedmiot się składa. Według niej wrażenia już nie są wynikiem prostej sumy pojedynczych elementów lub obrazów. Przenieść tę XX-wieczną filozofię na współczesną komunikację odważył się Dr. Jacek Santorski w swojej książce pt. “Dobre życie”. Wyodrębnił 8 zasad komunikacji i budowania dobrych relacji według reguły Gestalt. Jedną z nich jest mówienie w pierwszej osobie i w swoim imieniu. Czy jest to możliwe w świecie digital marketingu? Spójrzmy na działania polskich marek modowych.

Ranking FASHION_PL - TOP 5 maja

Ewa Minge

“Unikanie mówienia w pierwszej osobie oddala odpowiedzialność od nas i tworzy bufor bezpieczeństwa” - czytamy w “Dobrym życiu”.

Pisanie w pierwszej osobie jest często spotykanym zjawiskiem w przypadku autorskich marek modowych, sygnowanych nazwiskiem projektanta lub projektantki. Bezpośredniość staje się głównym narzędziem komunikacji marketingowej. W końcu osobista wypowiedź twórcy najbardziej precyzyjnie oddaje wartości wyznawane przez markę i pozwala nadać jej określoną tożsamość. W tym przypadku zacierają się granice pomiędzy stroną biznesową a profilem osobistym. Zauważcie, komunikacja Ewy Minge jest świetnym przykładem wykorzystania wspomnianej narracji pierwszoosobowej. 

P. S. Więcej przykładów znajdziecie w naszej prelekcji na temat pisania kreatywnego, która odbyła się w maju w ramach naszego cyklu E-commerce espresso. Nagranie jest dostępne tu! 

e1

Paris, Paris, Paris… Galleria ToTuart zaprasza na wystawę prac polskich artystów tworzących po 2000 roku. Wśród zaproszonych twórców znalazły się m.in. Zbigniew Blajerski, Adam Bakalarz, Aleksandra Prusinowska, Bartosz Rejmak oraz Ewa Minge.

NAOKO

Wizerunek marki nieodłączny od sylwetki założyciela? Tak jest w przypadku Moniki Szyndler, współzałożycielki NAOKO, która regularnie wciela się w rolę modelki czy też przejmuje narratorskie stery w komunikacji brandu w mediach społecznościowych. W kwietniu i maju, na IG stories Monika na bieżąco relacjonowała rodzinno-służbowy American Road Trip, a po powrocie od razu zabrała się za przygotowanie nowych kolekcji. Tym samym w ostatnich tygodniach zobaczyliśmy najpierw drop Shapes of Love, którego ambasadorką została Anna Dereszowska, następnie do oferty sklepu trafiły zestawy matchy-matchy dla mamy i córki oraz kolejna odsłona hitowej współpracy z Warner Bros - The Powerpuff Girls. 

n1

W nawiązaniu do Dnia Matki na profilach NAOKO zaprezentowała się kolejna, naturalna ambasadorka marki - córka Moniki, Zuzia. :)

Patrizia Aryton

Zamierzasz wprowadzić do komunikacji własnej marki modowej działania zakresu live commerce? Poszukaj odpowiedniej osoby prowadzącej. Naturalnym kandydatem do tej roli może być osoba z zespołu marki. Przykładowo: transmisje live z cyklu Budowanie Stylu prowadzi dyrektor kreatywna Patrizii Aryton. W tym przypadku siła marki osobistej Patrycji Cierockiej-Szumichory wzmacnia autentyczny i bliski kobietom charakter komunikacji.

pa1

3 sezony i ponad 60 odcinków łącznie. Czyżby najlepszy dowód na to, że live commerce naprawdę działa? :) 

RISK made in warsaw

Ciężko wyobrazić sobie RISK made in warsaw w oderwaniu od działalności jego założycielek, Antoniny Sameckiej i Klary Kowtun. Jest to kolejna marka, która własną komunikację w digitalu tworzy w oparciu o silnie akcentowany mit założycielski. Owe podejście przejawia się nawet w szczegółach. Dla przykładu: zamiast zdjęcia profilowego w postaci logo możemy podziwiać piękny portret Klary i Antoniny. Co ciekawego zaobserwowaliśmy w maju w komunikacji brandu? Przyjrzymy się z bliska działaniom RISKa! ;)  

r1

Czas na reunion! Ponowne otwarcie butiku na Szpitalnej było najbardziej wyczekiwanym wydarzeniem maja dla fanek RISK made in warsaw. Obeszło się bez głośnej zapowiedzi. “Nieoficjalne” zaproszenie pojawiło się w kanałach marki mniej niż 24h przed wydarzeniem.

r3

Paulina Gorzkowska w rozmowie z Martą Niedźwiecką, psycholożka, autorka podcastu "O Zmierzchu" i książki „Slow Seks - uwolnij miłość” o intymności i sile spojrzenia. Całość przeczytacie na profilu RISK made in warsaw.

r2

Alternatywny sposób na budowanie intrygi (i pozyskanie ruchu na sklepie). Świetnie wykorzystana reguła społecznego dowodu słuszności (w postaci pozytywnej opinii) wraz z zabiegiem storytellingowym, w którym odsłaniamy “tajemnicę” po kawałeczku (czyli brak zdjęcia modelu). Wiecie jak wygląda czarna Liberty? Chcielibyście zajrzeć na stronę i się dowiedzieć? Domyślamy się, że tak. ;)

254980811-2934429666774183-7991186299724192304-n

Chcecie dowiedzieć się więcej o kulisach marketingu RISK made in warsaw? Koniecznie obejrzyjcie nagranie rozmowy Angeliki z teamu Niebieskiego Lisa z Klarą i Antoniną z cyklu FASHION_PL LIVE.

Tomasz Ossoliński 

Osobowość marki jest odbiciem persony, dla jakiej ją tworzysz czy raczej odzwierciedleniem postaw jej właściciela? Empatia, życzliwość, samozaparcie, chęć niesienia pomocy - te wszystkie, typowo “ludzkie” cechy, wprost przekładają się na komunikację atelier Tomasza Ossolińskiego. 

Spójrzmy na efekty współpracy marki z fundacją Nutricia w ramach inicjatywy edukacyjnej #jestemopiekunem! Udział w akcji wzięły osoby, których bliscy zmagają się z chorobą przewlekłą, m.in. piosenkarka Natalia Kukulska i dziennikarz Marcel Andino Velez. Wszystkie zaprezentowały się przed obiektywem Marty Wojtal w projektach od Tomasza Ossolińskiego. 

to1

W kampanii “Jestem opiekunem” wystąpiły również “zwykłe” osoby, które odważyły się podzielić swoimi doświadczeniami.

to2

Premiera, na którą z niecierpliwością czekają miłośnicy mody, fani “Queer Eye”, pasjonaci teatru, filmu i sztuki drag. Serial “Królowa” z Andrzejem Sewerynem w roli głównej dostępny na Netflixie już od 23 czerwca. Jesteście gotowi podziwiać kolejne oszałamiające kreacje od Tomasza Ossolińskiego? My tak! :)

TOP 20 rankingu

  • 1. EVA MINGE
    28 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    117.0
    Ukryj szczegóły ↑
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 14-29%
    Top content:03.0530.0515.05
    suma średnia
    Reakcje 🏆 21687 🏆 774.5
    Komentarze 🏆 2050 🏆 73.2
    Udostępnienia 🏆 798 🏆 28.5
    Najczęstsze słowa
    życiu, czasem, nigdy, ludzi, mnie, jestem, człowieka, kocham, moje, drugi
  • 2. NAOKO
    58 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    37.0
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 76-89%
    Top content:13.0523.0519.05
    suma średnia
    Reakcje 13222 228
    Komentarze 470 8.1
    Udostępnienia 174 3
    Najczęstsze słowa
    sukienki, propozycja, kolekcji, stronie, wyjątkowe, kolor, wiele, kurtka, idealnie, okazję
  • 3. Patrizia Aryton
    41 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    21.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:31.0517.0505.05
    suma średnia
    Reakcje 1363 33.2
    Komentarze 1143 27.9
    Udostępnienia 28 0.7
    Najczęstsze słowa
    100%, torebka, paskiem, sukienka, spodnie, jedwab, garnituru, baweŁna, klapki, lnem
  • 4. RISK made in warsaw
    190 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    19.0
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-4%
    Top content:13.0510.0525.05
    suma średnia
    Reakcje 3825 20.1
    Komentarze 1820 9.6
    Udostępnienia 68 0.4
    Najczęstsze słowa
    sukienka, zdjęciach, kolorze, risky, zniżka, wszystko, sprawdzi, style, bluza, maria
  • 5. Tomasz Ossoliński
    8 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    15.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-13%
    Top content:24.0529.0513.05
    suma średnia
    Reakcje 1907 238.4
    Komentarze 117 14.6
    Udostępnienia 58 7.3
    Najczęstsze słowa
    opiekunem, film, miałem, choroby, sobie, mnie, pracy, czas, był, polskiego
  • 6. Laurella
    109 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    12.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 39-41%
    Top content:19.0524.0519.05
    suma średnia
    Reakcje 6378 58.5
    Komentarze 169 1.6
    Udostępnienia 49 0.4
    Najczęstsze słowa
    #fashion, #laurellagirls, sukienka, #summertime, piękne, laurelli, #style, dobry, nowości, dzisiaj
  • 7. Taranko
    77 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    10.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 18-26%
    Top content:29.0527.0515.05
    suma średnia
    Reakcje 4706 61.1
    Komentarze 68 0.9
    Udostępnienia 37 0.5
    Najczęstsze słowa
    kolekcję, sukienki, tarankocom, piękno, modele, wyjątkowe, najpiękniejsze, nowe, mamy, weekend
  • 8. MOLTON
    16 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    9.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 24-44%
    Top content:12.0525.0506.05
    suma średnia
    Reakcje 694 43.4
    Komentarze 118 7.4
    Udostępnienia 92 5.8
    Najczęstsze słowa
    sukienka, będzie, elegancka, uroczystoŚci, zobacz, model, stylizację, waŻne, okazję, propozycje
  • 9. Łukasz Jemioł
    33 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    7.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 39-63%
    Top content:01.0503.0515.05
    suma średnia
    Reakcje 2307 69.9
    Komentarze 33 1
    Udostępnienia 28 0.8
    Najczęstsze słowa
    kolor, link, wiosennej, kolekcji, szorty, online, jeans, bluza, sukienki, wybierz
  • 10. Solar Company S.A.
    16 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    6.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 23-50%
    Top content:18.0514.0525.05
    suma średnia
    Reakcje 1316 82.3
    Komentarze 4 0.3
    Udostępnienia 59 3.7
    Najczęstsze słowa
    #online, zobacz, zapraszamy, wystawa, festival, lato, kolorze, enter, sklepach, odkryj
  • 11. MEDICINE everyday therapy
    32 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    5.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 6-25%
    Top content:26.0519.0509.05
    suma średnia
    Reakcje 1208 37.8
    Komentarze 94 2.9
    Udostępnienia 32 1
    Najczęstsze słowa
    medicine, karolina, modele, przetwarzania, asystent, danych, kolekcji, faces, dyrektor, stylista
  • 12. moodo
    51 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    4.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~8%
    Top content:17.0524.0509.05
    suma średnia
    Reakcje 660 12.9
    Komentarze 5 0.1
    Udostępnienia 124 2.4
    Najczęstsze słowa
    sprawdź, promocji, moodo, stylizacji, ofertę, okazji, zakupy, wszystko, mamy, rabat
  • 13. paprocki&brzozowski
    13 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    4.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 6-8%
    Top content:22.0522.0518.05
    suma średnia
    Reakcje 1104 84.9
    Komentarze 32 2.5
    Udostępnienia 6 0.5
    Najczęstsze słowa
    #paprockibrzozowski, konkurs, zapach, kolorze, jesteśmy, comfort, #mamyrytuały, mamy, #springoutfit, pomarańczowym
  • 14. KOKOworld
    52 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    4.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~8%
    Top content:02.0530.0507.05
    suma średnia
    Reakcje 761 14.6
    Komentarze 153 2.9
    Udostępnienia 38 0.7
    Najczęstsze słowa
    koko, modele, mamy, materiał, kolorowe, dobrze, produktów, sporo, lekki, dziewczyny
  • 15. La Mania
    49 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    4.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-2%
    Top content:29.0508.0503.05
    suma średnia
    Reakcje 813 16.6
    Komentarze 157 3.2
    Udostępnienia 11 0.2
    Najczęstsze słowa
    #lamania, #lamaniafashion, #ss22, black, wearing, beige, english, styled, happy, perfect
  • 16. VISSAVI
    31 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    3.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 3-13%
    Top content:08.0526.0528.05
    suma średnia
    Reakcje 901 29.1
    Komentarze 24 0.8
    Udostępnienia 20 0.6
    Najczęstsze słowa
    sukienki, model, pięknie, vissavi, okazji, stylizacja, wiele, każdej, sandałki, świetnie
  • 17. blue shadow
    36 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    3.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 22-26%
    Top content:23.0513.0510.05
    suma średnia
    Reakcje 603 16.8
    Komentarze 26 0.7
    Udostępnienia 51 1.4
    Najczęstsze słowa
    spodnie, ciebie, bluzka, sukienka, serce, idealna, życie, mamy, stylizacje, kolor
  • 18. wasalaa
    15 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    3.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:12.0515.0529.05
    suma średnia
    Reakcje 466 31.1
    Komentarze 62 4.1
    Udostępnienia 0 0
    Najczęstsze słowa
    jakie, dzień, naszych, kolorze, idealny, chciałybyście, ciepły, unisex…, basicowych, dostępne
  • 19. Stone Skirts
    28 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    3.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~68%
    Top content:13.0512.0510.05
    suma średnia
    Reakcje 781 27.9
    Komentarze 43 1.5
    Udostępnienia 18 0.6
    Najczęstsze słowa
    kompletu, ____, dajcie, sukienka, tego, ​​​​​​​​, połączenie, kolory, idealny, podoba
  • 20. Bäckerei Bytom
    21 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    3.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-14%
    Top content:26.0507.0509.05
    suma średnia
    Reakcje 595 28.3
    Komentarze 26 1.2
    Udostępnienia 12 0.6
    Najczęstsze słowa
    fotografii, sukienki, wszystko, bytom, mamy, piękne, kolory, wiersza, matki, mama
  • 21. Makalu
    46 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    3.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 3-4%
    Top content:06.0501.0508.05
    suma średnia
    Reakcje 755 16.4
    Komentarze 23 0.5
    Udostępnienia 35 0.8
    Najczęstsze słowa
    sukienka, letnie, stylizacje, kolekcja, lato, nature, wyjątkowo, model, sprawiają, kobieco
  • 22. By Insomnia
    32 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    2.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 16-22%
    Top content:26.0502.0507.05
    suma średnia
    Reakcje 617 19.3
    Komentarze 36 1.1
    Udostępnienia 24 0.8
    Najczęstsze słowa
    model, mamy, letnią, konkursu, sukienka, kolorze, możecie, dziś, pants, dress
  • 23. TATUUM
    11 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    2.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 31-55%
    Top content:17.0521.0519.05
    suma średnia
    Reakcje 391 35.5
    Komentarze 3 0.3
    Udostępnienia 22 2
    Najczęstsze słowa
    tatuum, kolekcji, lato, każdy, natural, salonach, produkty, zaproś, propozycji, stacjonarnych
  • 24. Just Paul
    22 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    2.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:15.0503.0509.05
    suma średnia
    Reakcje 614 27.9
    Komentarze 28 1.3
    Udostępnienia 5 0.2
    Najczęstsze słowa
    #polishbrand, #justpaul, #springvibes, #summervibes, #miladress, #musthave, #carriedress, dress, #summerdress, #springdress
  • 25. Vicher
    18 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    2.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-17%
    Top content:08.0503.0509.05
    suma średnia
    Reakcje 552 30.7
    Komentarze 18 1
    Udostępnienia 9 0.5
    Najczęstsze słowa
    kahlo, pięknie, sukienka, dostępna, kochane, vicher, ponownie, okazje, kultowej, sztuk

Ranking FASHION_PL - Top 5 postów

top1

Na początku maja we włoskim dzienniku “Corriere della Sera” ukazał się wywiad z papieżem. Największą kontrowersję wzbudziły jego słowa odnośnie wojny w Ukrainie, prawdopodobnie sprowokowanej “szczekaniem NATO pod drzwiami Rosji”. Do wypowiedzi odnieśli się politycy, dziennikarze oraz osoby publiczne, w tym Ewa Minge. Pisze: “Szkoda, instytucja kościoła już się nie podniesie”.

top2

Budując wizerunek brandu w oparciu o silną markę osobistą należy przygotować się do tego, że wszystkie Twoje decyzje lub zachowania w mediach społecznościowych będą obserwowane i oceniane przez innych. Ignorować negatywne komentarze czy stawić czoło hejterom? Sprawdźcie, którą opcję wybiera Ewa Minge!

 

top3 top4

Wymyślasz kreatywne zadanie dla fanów swojej marki? Bierz przykład z RISK made in warsaw i pamiętaj - im prościej, tym lepiej! :)

top5

Wielu marketerów twierdzi, że dobry produkt to tylko połowa sukcesu modowego e-commerce. Zazwyczaj tak, ale są wyjątki, kiedy to klientki zakochują się w ubraniu od pierwszego wejrzenia. ;) Tak jest w przypadku oversize’owej bluzy z kolekcji New Nomad od NAOKO.

TOP 20 postów

Post Rea. Kom. Udo. Score
1 Szef szefów poszedł tak szeroko, ze jasnym stają się zasoby banku watykańskiego . Nie można in 2979 394 420 500.25
2 W moim życiu jest jedna stała -zmiany . Czytam czasem absurdalne komentarze domorosłych psycholo 2507 286 22 225.45
3 JAK JEJ DAĆ NA IMIĘ? <3 Ta – zapinana z przodu na guziki - wersja sukienki Rzymskie Wakacje to s 167 359 4 118.65
4 JAK JEJ DAĆ NA IMIĘ? Nowa maxi i bardzo letnia sukienka, z którą zachwyt jest gwarantowany. Nie 108 337 2 107.8
5 Długa bluza dresowa to propozycja, którą pokochałyście już jakiś czas temu! Fason oversize or 1028 39 39 88.45
6 Dziękujemy, że byłyście z nami! KONKURS - zgłoś kandydatkę do naszej kampanii, by m 98 241 0 77
7 Dziękujemy, że byłyście z nami! Linki do produktów, które pojawiły się podczas live� 88 224 2 72.9
8 Hello hello! Czy jesteście gotowi na Dzień Mamy? Na naszej stronie dostępne są wyjątkowe zestaw 902 20 4 53.7
9 Andrzej Seweryn Was zaskoczy. Pokazuje się z nieznanej do tej pory strony – jako drag queen. Gr 616 25 20 51.3
10 Wczoraj wieczorem Jerzy Skolimowski dostał nagrodę jury na festiwalu filmowym w Cannes za swój na 559 51 11 50.4
11 Dzień dobry z raju! Kolekcja Wedding z najpiękniejszymi sukienkami na przyjęcia weselne jest ju� 755 15 7 46.8
12 Oddamy ścinki w dobre ręce! Szukamy cudownych miejsc, które zamienią nasze ścinki produkcyj 84 76 27 44.45
13 Dziękujemy Wam wszystkim za obecność na naszym kolejnym live'ie! Mamy nadzieję, że już teraz b 219 67 19 43.3
14 203 87 8 41.45
15 Kolekcję Wedding z wyjątkowymi sukienkami na specjalne okazje na pewno pokochasz już od pierwsze 590 4 3 32.65
16 Laurka na Dzień Mamy? To pozycja obowiązkowa! Bez względu na to ile masz lat, daj się ponieść 72 65 10 29.6
17 Jak Wam się podoba kreacja @aga_wozniak_starak ? My jesteśmy zachwyceni Projekt przygotowany spec 467 17 1 29.1
18 Gold @aga_wozniak_starak #topcharity2022 492 13 0 28.5
19 353 9 4 22.95
20 Dziękujemy Wam pięknie za uczestnictwo w naszym live'ie poświęconym letnim stylizacjom do biura 71 50 5 21.6

Warte uwagi

l1

Wszystkie kreacje Laurelli osobiście testuje współzałożycielka i dyrektor kreatywna marki Laura Reiss-Vogel. Efekty możemy regularnie podziwiać w mediach społecznościowych.

nj2

Maja Bohosiewicz-Kwaśniewska świetnie sprawdza się w roli ambasadorki własnej marki Le Colett. Podtrzymuje tę tezę aż 150 tysięcy fanek. :)

nj1

Jak zdradziła nam Karolina Naji podczas FASHION_PL Conference, te modele, których nie zdąży pokazać na sobie fanom marki w mediach społecznościowych, cieszą mniejszym zainteresowaniem wśród klientek. Czy kojarzycie jakieś marki z tak dużym wpływem wizerunku założycielki na realne wyniki sprzedażowe?

Zrzut-ekranu-143

Sylwia Majdan w rozmowie z Sylwią Królikowską o tym jak łączyć wiele ról życiowych - mamy, partnerki, córki, przyjaciółki i przedsiębiorczyni.

o1

Ludzkie oblicze biznesu - ruszamy we wspólną podróż do Maroka z projektantką biżuterii Anną Orską.

b1

Z okazji Dnia Matki Karolina i Monika z Bäckerei Bytom zaprosiły kobiety do sklepu stacjonarnego na sesję zdjęciową w swoich lnianych ubraniach. Pierwsze portrety pojawiły się na profilu marki w drugiej połowie maja.

Założenia rankingu

  • Na jakiej podstawie ustalany jest ranking?

    Miejsce marki w rankingu zależy od wskaźnika zaangażowania. Wskaźnik ten obliczany jest na podstawie interakcji przy postach publikowanych przez markę na FB z uwzględnieniem różnej siły ich oddziaływania (udostępnienia, komentarze, reakcje). W obliczeniach brana jest pod uwagę również częstotliwość publikowania i wielkość bazy fanów - jeśli dwie strony mają podobny sumaryczny wynik zaangażowania, to w naszej opinii lepiej angażuje ta, która opublikowała mniej postów lub posiada mniejszą bazę fanów. Do obliczania wskaźnika wykorzystujemy aplikację feedbeat.co

  • Jak wybierane są marki do rankingu?

    Ranking obejmuje polskie monobrandy modowe z kategorii damska odzież casual i smart casual z pominięciem marek obuwniczych. W przyszłości planujemy realizację osobnych rankingów dla mody męskiej, jak również dla marek obuwniczych. Nie bierzemy pod uwagę w rankingu multibrandów, marketplace'ów oraz marek zagranicznych. Jeśli Twoim zdaniem brakuje w rankingu jakiejś marki - napisz do nas z propozycją.

Potrzebujesz wsparcia?

Pora przejść do działania?
Wyślij nam brief lub umów się na spotkanie!

Otrzymasz szczegółowy plan i wycenę bez zobowiązań.
Zaufali nam