Black Friday to zdecydowanie najgorętszy okres w roku dla każdego e-commerce. Nie inaczej było dla jednego z naszych Klientów - marki z ekskluzywną odzieżą premium. ROAS 55? Czemu nie! Czytaj dalej.
Założenia
Promocja trwała cały tydzień od 21 do 28 listopada włącznie i była podzielona na dwie części:
→ rabat 15% na wyprzedażowe modele (początek promocji w poniedziałek)
→ rabat 15% na wszystko (początek promocji w piątek)
Dodatkowo subskrybenci newslettera zostali wyróżnieni i otrzymali kody rabatowe na 20% zniżki.
Synergia działań
Dla Klienta realizujemy działania z zakresu FB/IG Ads, GAds oraz email marketing i marketing automation. Odpowiedni plan oraz synergia działań na tych polach pozwoliły nam na maksymalizację przychodów w tym okresie.
→ nakładki na reklamy karuzelowe - umieść na nich kod rabatowy lub wielkość promocji,
→ reklamy typu single prezentujące bestsellery z informacją o rabacie
→ przekreślone ceny - jeśli tylko Twój feed na to pozwala, pokaż starą i nową (atrakcyjną) cenę
→ dedykowane reklamy na ostatni dzień promocji
Efekty
W okresie Black Week zapewniliśmy łącznie Klientowi ponad 236 tysięcy złotych przychodów.
→ ROAS = 55,6 w FB/IG Ads
→ ROAS = 42,8 w GA Ads
→ ok. 16 tysięcy zł przychodów z email marketing i marketing automation
W tym miejscu warto wspomnieć, że średnia wartość zakupu to ok. 2 000 zł. Akcja zakończona sukcesem!
Za działania po stronie agencji odpowiadają Martyna Poniatowska i Marek Palutkiewicz.
Chcesz sprawdzić, co możemy zrobić dla Twojej marki? Skontaktuj się z nami już dziś:
→ telefonicznie: 48 737 138 848