FASHION_PL - ranking komunikacji w social media (lipiec 2020)

Ciekawe koncepcje modowe, kreatywne kampanie i nowe kolekcje - tym razem bez wielkich kryzysów wizerunkowych w tle. Zapraszamy Was do naszego lipcowego rankingu marek modowych w Polsce.
Karolina Tułacz ▲ 11 sierpnia, 2020 ▲ około 7 minut czytania

Ciekawe koncepcje modowe, kreatywne kampanie i nowe kolekcje - tym razem bez wielkich kryzysów wizerunkowych w tle. Zapraszamy Was do naszego lipcowego rankingu marek modowych w Polsce.

Założenia rankingu

  • Na jakiej podstawie ustalany jest ranking?

    Miejsce marki w rankingu zależy od wskaźnika zaangażowania. Wskaźnik ten obliczany jest na podstawie interakcji przy postach publikowanych przez markę na FB z uwzględnieniem różnej siły ich oddziaływania (udostępnienia, komentarze, reakcje). W obliczeniach brana jest pod uwagę również częstotliwość publikowania i wielkość bazy fanów - jeśli dwie strony mają podobny sumaryczny wynik zaangażowania, to w naszej opinii lepiej angażuje ta, która opublikowała mniej postów lub posiada mniejszą bazę fanów. Do obliczania wskaźnika wykorzystujemy aplikację feedbeat.co

  • Jak wybierane są marki do rankingu?

    Ranking obejmuje polskie monobrandy modowe z kategorii damska odzież casual i smart casual z pominięciem marek obuwniczych. W przyszłości planujemy realizację osobnych rankingów dla mody męskiej, jak również dla marek obuwniczych. Nie bierzemy pod uwagę w rankingu multibrandów, marketplace'ów oraz marek zagranicznych. Jeśli Twoim zdaniem brakuje w rankingu jakiejś marki - napisz do nas z propozycją.


W lipcu:

  • 10 marek awansowało 
  • 9 marek spadło
  • 4 marki pojawiły się po raz pierwszy / po przerwie

Największy skok w górę zanotowała marka Le Collet (o 24 pozycje).

Częstotliwość publikacji

Najczęściej publikującą stroną był zwycięzca lipcowego rankingu - RISK made in Warsaw, który w ciągu miesiąca zamieścił 136 postów (4,4 posta dziennie).

Średnia miesięczna liczba postów dla całego zestawienia majowego to 34,4 posta, mediana wyniosła natomiast 29.  

  • 1. RISK made in warsaw⬆ 1
    136 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    49.1
    Ukryj szczegóły ↑
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 7-33%
    Top content:15.0728.0711.07
    suma średnia
    Reakcje 🏆 15174 111.6
    Komentarze 🏆 2909 🏆 21.4
    Udostępnienia 171 1.3
    Najczęstsze słowa
    ciało, wszystko, seks, sukienka, działa, seksualności, polsce, kochamy, dobrze, życia
  • 2. Taranko⬆ 3
    67 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    20.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 3-14%
    Top content:14.0721.0731.07
    suma średnia
    Reakcje 7496 111.9
    Komentarze 232 3.5
    Udostępnienia 156 2.3
    Najczęstsze słowa
    sukienki, tarankocom, teraz, kupicie, pięknie, dziewczyna, letnie, wyprzedaŻy, kolekcji, zajrzyjcie
  • 3. Patrizia Aryton
    29 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    20.0
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~26%
    Top content:28.0707.0731.07
    suma średnia
    Reakcje 2584 89.1
    Komentarze 366 12.6
    Udostępnienia 162 5.6
    Najczęstsze słowa
    kreatywna, promocja, odcinku, kolekcji, sukienki, wyprzedaży, salonach, dyrektor, patrycja, cierockaszumichora
  • 4. NAOKOnowa pozycja
    30 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    17.7
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 41-64%
    Top content:23.0716.0716.07
    suma średnia
    Reakcje 4105 136.8
    Komentarze 141 4.7
    Udostępnienia 138 4.6
    Najczęstsze słowa
    symbol, lata, słońca, sukienka, dnia, jesteśmy, kolory, każdego, tego, energia
  • 5. By Insomnia⬆ 5
    32 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    15.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-7%
    Top content:12.0719.0714.07
    suma średnia
    Reakcje 4501 140.7
    Komentarze 158 4.9
    Udostępnienia 35 1.1
    Najczęstsze słowa
    kolor, wasze, model, sukienki, nowy, spełniamy, nowej, dziś, niebieski, czyli
  • 6. Le Collet⬆ 24
    5 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    13.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~80%
    Top content:28.0716.0720.07
    suma średnia
    Reakcje 1852 🏆 370.4
    Komentarze 30 6
    Udostępnienia 24 4.8
    Najczęstsze słowa
    cudownie, lata, idealny, dość, delikatna, luźna, sweter, rękawy, dziewczęco, czujesz
  • 7. TOVA⬆ 1
    16 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    12.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 48-81%
    Top content:17.0728.0719.07
    suma średnia
    Reakcje 2930 183.1
    Komentarze 34 2.1
    Udostępnienia 52 3.3
    Najczęstsze słowa
    sukienka, zapraszamy, lato, charlizemystery, tovapl, summer, będziecie, ostatnie, wszystko, macie
  • 8. moodo⬇ 4
    55 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    12.7
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 12-15%
    Top content:29.0719.0702.07
    suma średnia
    Reakcje 1225 22.3
    Komentarze 211 3.8
    Udostępnienia 🏆 279 5.1
    Najczęstsze słowa
    sukienki, lubisz, moodo, wkrótce, stylizacje, letnie, dziś, zakupy, sprawdź, ciebie
  • 9. MEDICINE everyday therapy⬆ 3
    32 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    12.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 3-16%
    Top content:20.0707.0701.07
    suma średnia
    Reakcje 2750 85.9
    Komentarze 75 2.3
    Udostępnienia 117 3.7
    Najczęstsze słowa
    produkty, medicine, #wearmedicine, zakupach, konkursu, wyprzedaŻy, stacjonarnych, esklepie, kolekcji, wszystko
  • 10. Bialcon⬇ 4
    46 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    12.0
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 4-9%
    Top content:06.0726.0709.07
    suma średnia
    Reakcje 1221 26.5
    Komentarze 54 1.2
    Udostępnienia 259 5.6
    Najczęstsze słowa
    sukienka, 3️⃣0️⃣%, modeli, letnia, wyprzedaż, idealna, bialcon, nawet, kolorowa, teraz
  • 11. Tomasz Ossoliński⬇ 10
    20 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    11.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 6-17%
    Top content:25.0709.0713.07
    suma średnia
    Reakcje 1974 98.7
    Komentarze 134 6.7
    Udostępnienia 47 2.4
    Najczęstsze słowa
    była, mody, projekt, town, woman, moją, piżamy, polski, kobiety, moje
  • 12. KOKOworld⬆ 9
    37 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    11.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 2-17%
    Top content:02.0721.0704.07
    suma średnia
    Reakcje 1440 38.9
    Komentarze 67 1.8
    Udostępnienia 210 5.7
    Najczęstsze słowa
    polska, odpowiedzialna, organicznej, bawełny, życia, chcemy, biżuterii, świat, mamy, fairtrade
  • 13. THE ODDER SIDE
    20 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    10.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 4-11%
    Top content:10.0710.0731.07
    suma średnia
    Reakcje 3144 157.2
    Komentarze 27 1.4
    Udostępnienia 8 0.4
    Najczęstsze słowa
    this, love, dress, what, remember, like, their, don’t, yoga, though
  • 14. Robert Kupisz⬇ 7
    36 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    10.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 2-17%
    Top content:10.0717.0714.07
    suma średnia
    Reakcje 2655 73.8
    Komentarze 97 2.7
    Udostępnienia 70 1.9
    Najczęstsze słowa
    shop, qΠШ, kids, summer, sale, online, reborn, stores, vibes, waniafoto
  • 15. JERRY SHEPHERDnowa pozycja
    15 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    10.0
    Ukryj szczegóły ↑
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 47-53%
    Top content:01.0720.0704.07
    suma średnia
    Reakcje 1000 66.7
    Komentarze 22 1.5
    Udostępnienia 98 🏆 6.5
    Najczęstsze słowa
    wierzymy, kapsułowej, letniej, kolekcji, bawełna, siebie, 100%, ludzi, wełna, duże
  • 16. Solar Company S.A.⬇ 2
    17 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    8.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 16-18%
    Top content:30.0720.0722.07
    suma średnia
    Reakcje 1638 96.4
    Komentarze 21 1.2
    Udostępnienia 66 3.9
    Najczęstsze słowa
    garderobę, stacjonarnych, online, promocji, zapraszamy, letnich, kolekcji, skorzystaj, pierwsze, sezonu
  • 17. MOLTON⬆ 1
    18 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    7.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 33-41%
    Top content:22.0716.0701.07
    suma średnia
    Reakcje 1447 80.4
    Komentarze 20 1.1
    Udostępnienia 46 2.6
    Najczęstsze słowa
    letnich, teraz, promocja, więcej, kolekcji, sukienka, pięknie, naszych, rabatem, wyprzedaż
  • 18. bynamesakkenowa pozycja
    22 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    7.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 14-41%
    Top content:28.0721.0706.07
    suma średnia
    Reakcje 1915 87
    Komentarze 27 1.2
    Udostępnienia 42 1.9
    Najczęstsze słowa
    sukienki, produkty, letnie, się, przecenione, sale, rabatem, promocja, nawet, który
  • 19. BOHOBOCO⬇ 8
    24 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    6.7
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 25-48%
    Top content:23.0729.0702.07
    suma średnia
    Reakcje 1620 67.5
    Komentarze 61 2.5
    Udostępnienia 28 1.2
    Najczęstsze słowa
    gilbert, michał, lach, bohoboco, live, helena, norowicz, akcja, zapraszamy, kreatywnego
  • 20. sugarfree⬆ 2
    80 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    5.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 1-4%
    Top content:01.0711.0708.07
    suma średnia
    Reakcje 2377 29.7
    Komentarze 39 0.5
    Udostępnienia 43 0.5
    Najczęstsze słowa
    #sukienkaallie, kolekcja, sukienka, dostępna, promocja, dzień, dzisiaj, summer, wszystko, vibes
  • 21. Elementy⬇ 4
    34 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    5.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 13-22%
    Top content:09.0724.0708.07
    suma średnia
    Reakcje 1552 45.6
    Komentarze 49 1.4
    Udostępnienia 12 0.4
    Najczęstsze słowa
    sukienka, letnia, #elementy, bardzo, naszych, luźny, tkanina, pięknym, wykonane, fason
  • 22. Benedict Harper⬆ 1
    19 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    5.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 35-37%
    Top content:17.0702.0727.07
    suma średnia
    Reakcje 809 42.6
    Komentarze 24 1.3
    Udostępnienia 33 1.7
    Najczęstsze słowa
    przyjaźni, wspaniałe, życia, serca, czas, swoją, marta, jesteśmy, sobie, teatru
  • 23. Stone Skirts⬆ 1
    31 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    5.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 15-23%
    Top content:08.0731.0716.07
    suma średnia
    Reakcje 1184 38.2
    Komentarze 34 1.1
    Udostępnienia 48 1.5
    Najczęstsze słowa
    _________, komplet, maggie, się, letniej, idealnie, model, kolor, kolekcji, wybieracie
  • 24. Makalu⬇ 8
    26 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    4.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:02.0731.0707.07
    suma średnia
    Reakcje 300 11.5
    Komentarze 1 0
    Udostępnienia 98 3.8
    Najczęstsze słowa
    rabatu, rabatem, nowości, oferty, letnich, skorzystać, wyprzedaż, sukienki, stylizacje, modele
  • 25. MLEnowa pozycja
    14 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    4.7
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:15.0714.0717.07
    suma średnia
    Reakcje 931 66.5
    Komentarze 25 1.8
    Udostępnienia 7 0.5
    Najczęstsze słowa
    model, sukienka, zakupów, udanych, odszyta, dzisiaj, letnie, kolekcji, #newin, wysokiej

Poczekalnia:

  • 26) NAGO
  • 27) ŁYKO
  • 28) Manifiq&Co.
  • 29) Aeterie
  • 30) La Mania

Top 5 rankingu komunikacji

RISK made in warsaw

Motywem przewodnim komunikacji RISK made in warsaw była nowa kolekcja “Nie mam nic do ukrycia”- trzecia odsłona “Lata Miłości”, która nawiązuje do ciałopozytywności i ciałoneutralności. Liczne treści, dla których powstania inspiracją była akceptacja siebie, swojego ciała i seksualności towarzyszyły marce przez cały lipiec. Odważnym krokiem było wykorzystanie printów z motywem aktów Egona Schielego - austriackiego malarza i grafika, znanego z kontrowersyjnego podejścia do sztuki i kobiecego ciała.

Oprócz wyżej wymienionej kampanii marka z miłości do sztuki i… miłości wsparła twórców wystawy “MIŁOŚĆ” w Shefter Gallery w Krakowie. Podczas wspólnej sesji zdjęciowej pokazała elementy swojej kolekcji, natomiast w jednym z postów opisała historię dwójki interesujących artystów, którzy współtworzyli wystawę. RISK wspomniał w treści o obrazie namalowanym przez artystkę Monikę Chlebek, przedstawiającym suczkę Kolę, która również wzięła udział w sesji.

RISK nie zrezygnował ze wspierania Kampanii Przeciw Homofobii, na której cel przeznacza 10 zł ze sprzedaży każdego produktu z dedykowanej kolekcji. 

RISK od początku naszego rankingu dominuje pod kątem zaangażowania. Naszym zdaniem warto jednak przemyśleć częstotliwość publikacji ponieważ jest duża szansa, że przy aktualnej komunikacja spowszednieje odbiorcom.

Post RISK nawiązujący do nowej kolekcji, w której wykorzystane zostały printy z motywem aktów Egona Schielego

Efekty wspólnej sesji fotograficznej RISK made in warsaw i pary artystów, których dzieła można zobaczyć na wystawie “Miłość” w Shefter Gallery w Krakowie.

Taranko

Z miejsca piątego na drugie. Taranko awansowało dzięki nowej, jesiennej kolekcji, która wyróżniła je na tle innych marek, w większości pozostających jeszcze w klimacie lata. Charakterystyczna dla komunikacji w lipcu była duża ilość krótkich treści lifestylowych linkujących do konkretnych produktów lub sklepu internetowego. 

Komunikację urozmaiciły treści video pokazujące kreacje w ruchu oraz zdjęcia typu flatlay. Taranko prowadziło również liczne akcje wyprzedażowe, które w każdym etapie pogłębiały się o kolejne obniżki aż do 70%.

 

Jeden z postów marki Taranko z wykorzystaniem zdjęcia typu flatlay przedstawiającego dodatki.

Patrizia Aryton

Patrizia Aryton po raz kolejny postawiła na transmisje live, które z powodzeniem służą naturalnemu budowaniu relacji między marką a klientem. Dyrektor kreatywna razem z projektantką Alicją Kaiser zdecydowały się poprowadzić live’a prosto z Florencji, do której wybrały się w poszukiwaniu tkanin do zimowej kolekcji. Panie poruszyły temat pracy nad kolekcją i zdradziły swoje ulubione trendy sezonu. 

W lipcu marka częściej niż zwykle pokazywała główną siedzibę mieszczącą się w sercu Kaszub. Patrycja Cierocka-Szumichora wirtualnie oprowadziła użytkowników po pracowni, a udostępniony post "Szwajcaria-Kaszubska.pl" z widocznym w 360º Chmielnem i osobistym opisem zaangażował  ponad 100 osób. 

Marka nie pominęła akcji wyprzedażowej, jednak wzbogaciła ją o porady stylistki, która doradziła użytkowniczkom w doborze kreacji do typu sylwetki. 

Spośród TOP5 marka opublikowała najmniej postów (29) - ponad 4x mniej niż RISK made in warsaw.

Post Szwajcaria-Kaszubska.pl udostępniony przez Patryzia Aryton.

NAOKO

Stałym wyróżnikiem marki jest świetny content tworzony przy współpracy z influencerkami i modelkami oraz konsekwentnie utrzymywany motyw podróży. Liczne współprace np. z Paulą Jagodzińską pomogły NAOKO zbudować społeczność zaangażowaną wokół marki. 

W lipcu NAOKO skupiło się na pokazaniu kreacji w różnych odsłonach wykorzystując do tego format galerii. Marka świętowała także 4 lata działalności i z tej okazji powstał film z zespołem NAOKO. 

Angażujący post NAOKO stworzony przy współpracy z influencerką Paulą Jagodzińską.

By Insomnia

Wysokie miejsce w rankingu zapewniła marce duża liczba komentarzy i reakcji - 158 komentarzy, 4500 reakcji. Brand wykorzystał wiele zdjęć ukazujących elementy kolekcji w ujęciu lifestyle’owym oraz user generated content.

Marce całkiem skutecznie udało się zaangażować użytkowniczki zadając pytania np. o kolor sukienek preferowanych podczas lata lub co sądzą o nowej kreacji. Charakterystycznym dla komunikacji By Insomnia były bardzo krótkie treści mieszczące się w 1 - 2 zdaniach.

Ranking TOP20 postów

Post Rea. Kom. Udo. Score
1 KONKURS NA NAZWĘ Jeszcze się szyje, ale przyda jej się nazwa, zanim pojawi się u nas na dobre, b 196 613 4 196.3
2 Nie było jeszcze KONKURSU dla niej, a chyba powinen, bo komuś będzie miło wygrać taką przyjemn 131 487 1 153.3
3 NIe ma nowej kolekcji bez nowej sukienki, a więc i bez konkursu;) To jak się powinna nazywać suki 120 381 3 122.25
4 KONKURS #szukamynazwy Tiszert dla osób, które zwykle tiszertów nie noszą. Owszem jest wygodny, a 133 368 1 117.7
5 I jak wrażenia? Nowa kolekcja LADY BOHO już dostępna Która sukienka spodobała Wam się najbard 1271 11 41 93.5
6 115 179 24 75.05
7 Rafał #jaktobybyloekstra 1246 29 2 71.6
8 Ważna wiadomość od Agaty Do tej pory Edu pomagał innym. Dziś to on potrzebuje naszego wsparc 103 12 94 69.85
9 Sukienka choker to nasz hit tego lata Masz ją już w swojej szafie? Sprawdź wszystkie dostępne m 893 14 14 57.95
10 Ktoś już wypatrzył? Niewiele jest sztuk, ale zawsze <3 https://bit.ly/30hgbiH #ŁOWICZ #wymówic 669 62 5 55.3
11 W tym sezonie Taranko sprawi, że jeszcze bardziej pokochacie sukienki i puszyste swetry Zobaczcie 655 20 22 53.05
12 Wolność i możliwość podejmowania spontanicznych decyzji to moje ulubione elementy lata Bez zas 756 7 13 48.35
13 Kwiatowy wzór to bezapelacyjnie charakterystyczna cecha lata. Urzekaj w tej sukience na każdej uli 666 12 11 43.95
14 Wygraj przedpremierowo nasze perfumy 93 41 41 43.6
15 Jest i on! W pełnej krasie i we wszystkich możliwych kolorach! Mural Wild City od dziś już ofic 521 10 20 42.05
16 W słońce, w beztroskę, w lato. W przyjaciół i ich obecność. W ulotność chwili. W wolność 175 6 41 37.2
17 W tym sezonie czujemy miętę do takich kompletów 551 11 8 35.95
18 >>> DAMIAN DIDEŃKO dla Medicine <<< Didiusz, bo pod takim pseudonimem tworzy na co dzień, przela� 435 17 13 35.3
19 Drogie KOKOszki, widziałyście już film „Można panikować"? https://bit.ly/39eEmS1 Jeśli ni 159 8 38 35.05
20 Zmysłowa. Tak byśmy ją opisali na Twojej figurze – opięta i luźna na biodrach. I te rękawy, 591 12 3 35

Top 5 rankingu postów

Ranking TOP 20 najbardziej angażujących postów ponownie zdominował RISK made in warsaw ze swoim stałym formatem konkursu na nazwę kreacji. Dzięki częstym i regularnie pojawiającym się nowościom marka może pozwolić sobie na działania tego typu.

 Pierwsze cztery miejsca należą do RISK made in warsaw i do postów z konkursami na nazwę kreacji. Od początku istnienia rankingu zauważamy bardzo duże zaangażowanie pod tym formatem postów.

Po raz pierwszy wśród pięciu najbardziej angażujących postów pojawiła się marka sugarfree promująca nową kolekcję.  

Warte uwagi

Kampania Tomasza Ossolińskiego “WOMAN IN TOWN” , o której wspominaliśmy w poprzedniej edycji rankingu była w lipcu jednym z ciekawszych wydarzeń w komunikacji  wszystkich marek modowych. Projektant przy współpracy z bliskimi mu kobietami i jednocześnie ciekawymi postaciami stworzył koncepcję promującą kolekcję “piżamowych garniturów”. Inspiracją dla nich był okres przedwojenny, pandemia i pytanie “co kobiety chcą nosić podczas home office”.

Ciekawa inicjatywa RISK promująca nową kolekcję “Nie mam nic do ukrycia”. Marka wspólnie z Moniką Borzym - wokalistką i psychoseksuolożką (która jako jedna z nielicznych kobiet plus size pojawiła się na okładce Playboya) stworzyła koncepcję kreatywną teledysku, w którym pojawiły się kreacje z nowej kolekcji. Przekaz piosenki “Takie ciało” jest ściśle powiązany z ideą kampanii “Nie mam nic do ukrycia”. 

Marka Patrizia Aryton połączyła zaproszenie do swojej siedziby na Kaszubach z poleceniem miejsc wartych odwiedzenia.

NAOKO i jeden z serii postów łączących symbolikę z modą.

Marka MEDICINE wraz ze swoimi grafikami stworzyła mural WILD CITY będący częścią galerii sztuki w Krakowie.

Marka KOKOworld postanowiła pomóc Eduardo, którego założycielka Agata Kurek poznała podczas pobytu w Kolumbii. Eduardo to artysta tworzący biżuterię, dzięki czemu może dawać pracę matkom samotnie wychowującym dzieci oraz pomagać kobietom osadzonym w więzieniu. 

Podsumowanie

Lipiec w komunikacji branży fashion był zdecydowanie bardziej pozytywny od ubiegłych miesięcy. Motywem przewodnim było lato, które przeplatało się między tematami dotyczącymi kobiecości i wzajemnego wsparcia. Przykłady? Wiele marek oprócz standardowych letnich wyprzedaży postanowiło wyjść z nowymi i niestandardowymi działaniami jak np. RISK made in warsaw z kolekcją “Nie mam nic do ukrycia”, czy Tomasz Ossoliński z “WOMAN IN TOWN”. Obie inicjatywy akcentowały kobiecość i związaną z nią, siłę i świadomość siebie.

Potrzebujesz wsparcia?

Pora przejść do działania?
Wyślij nam brief lub umów się na spotkanie!

Ponad połowa naszych klientów pochodzi z poleceń od wcześniejszych klientów.
Zaufali nam