Perfekcyjna kampania na Black Friday & Black Week 2023 - jak to zrobić w social media

4 dni, w trakcie których sklepy online są w stanie wykręcić przychody osiągane normalnie w kilka(naście) tygodni. Całość spotęgowana jest skokowym wzrostem znaczenia e-commerce w nowych realiach. Jak nadchodzące szaleństwo zakupów optymalnie wykorzystać w social media? Jak zaplanować komunikację i działania reklamowe w kluczowym okresie? Jak z pomocą zaangażowania zwiększyć efekty sprzedażowe? Które formaty reklamowe wykorzystać i jak zabrać się za optymalizację adsów w tak krótkim czasie?
Mateusz Nowak ▲ 23 lipca, 2023 ▲ około 0 minuta czytania

4 dni, w trakcie których sklepy online są w stanie wykręcić przychody osiągane normalnie w kilka(naście) tygodni. Całość spotęgowana jest skokowym wzrostem znaczenia e-commerce w nowych realiach. Jak nadchodzące szaleństwo zakupów optymalnie wykorzystać w social media? Jak zaplanować komunikację i działania reklamowe w kluczowym okresie? Jak z pomocą zaangażowania zwiększyć efekty sprzedażowe? Które formaty reklamowe wykorzystać i jak zabrać się za optymalizację adsów w tak krótkim czasie?

Pora przejść do działania?
Wyślij nam brief lub umów się na spotkanie!

Ponad połowa naszych klientów pochodzi z poleceń od wcześniejszych klientów.
Zaufali nam