FASHION_PL - ranking komunikacji w social media (styczeń 2021)

Nowy rok, nowy...ranking FASHION_PL, odwrócony o 180 stopni! Jak wyglądał styczeń w komunikacji polskich marek modowych? O tym poniżej!
Karolina Tułacz ▲ 10 lutego, 2021 ▲ około 9 minut czytania

Nowy rok, nowy...ranking FASHION_PL, odwrócony o 180 stopni! Jak wyglądał styczeń w komunikacji polskich marek modowych? O tym poniżej!

Założenia rankingu

  • Na jakiej podstawie ustalany jest ranking?

    Miejsce marki w rankingu zależy od wskaźnika zaangażowania. Wskaźnik ten obliczany jest na podstawie interakcji przy postach publikowanych przez markę na FB z uwzględnieniem różnej siły ich oddziaływania (udostępnienia, komentarze, reakcje). W obliczeniach brana jest pod uwagę również częstotliwość publikowania i wielkość bazy fanów - jeśli dwie strony mają podobny sumaryczny wynik zaangażowania, to w naszej opinii lepiej angażuje ta, która opublikowała mniej postów lub posiada mniejszą bazę fanów. Do obliczania wskaźnika wykorzystujemy aplikację feedbeat.co

  • Jak wybierane są marki do rankingu?

    Ranking obejmuje polskie monobrandy modowe z kategorii damska odzież casual i smart casual z pominięciem marek obuwniczych. W przyszłości planujemy realizację osobnych rankingów dla mody męskiej, jak również dla marek obuwniczych. Nie bierzemy pod uwagę w rankingu multibrandów, marketplace'ów oraz marek zagranicznych. Jeśli Twoim zdaniem brakuje w rankingu jakiejś marki - napisz do nas z propozycją.


W styczniu:

  • 10 marek awansowało
  • 10 marek spadło
  • 3 marki pojawiły się po raz pierwszy / po przerwie

Największy skok w górę zanotowała marka Stone Skirts (17 pozycji)

  • 1. NAOKO⬆ 5
    60 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    79.0
    Ukryj szczegóły ↑
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 38-72%
    Top content:30.0112.0125.01
    suma średnia
    Reakcje 🏆 15333 255.6
    Komentarze 🏆 3105 🏆 51.8
    Udostępnienia 🏆 432 7.2
    Najczęstsze słowa
    kolekcji, atomówkowej, czekamy, połączenie, dziewczyny, wasze, kurtkę, sukienkę, wszystkie, zdecydować
  • 2. Patrizia Aryton⬆ 1
    29 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    23.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-14%
    Top content:26.0119.0115.01
    suma średnia
    Reakcje 1815 62.6
    Komentarze 852 29.4
    Udostępnienia 86 3
    Najczęstsze słowa
    wełny, jedwabiem, płaszcz, dziewiczej, sukienka, _____, kurtka, tkaniny, whatsapp, aplikację
  • 3. RISK made in warsaw⬇ 2
    111 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    21.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 5-27%
    Top content:23.0112.0129.01
    suma średnia
    Reakcje 7232 65.2
    Komentarze 726 6.5
    Udostępnienia 201 1.8
    Najczęstsze słowa
    sukienka, zdjęcia, risk, sale, spodnie, czas, wszystko, zobaczyć, antoni, modele
  • 4. MEDICINE everyday therapy⬇ 2
    32 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    16.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 6-34%
    Top content:26.0111.0117.01
    suma średnia
    Reakcje 3394 106.1
    Komentarze 179 5.6
    Udostępnienia 163 5.1
    Najczęstsze słowa
    #wearmedicine, kolekcji, ubrania, medicine, współpracując, obraz, roku, ubraniach, twój, dziełami
  • 5. Stone Skirts⬆ 17
    17 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    16.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 51-59%
    Top content:31.0125.0102.01
    suma średnia
    Reakcje 4090 240.6
    Komentarze 45 2.6
    Udostępnienia 51 3
    Najczęstsze słowa
    się, komplety, już, ____, był, widziałyście, mamy, modele, sklepie, roku
  • 6. Bialcon⬆ 5
    58 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    15.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 1-12%
    Top content:14.0113.0121.01
    suma średnia
    Reakcje 1291 22.3
    Komentarze 83 1.4
    Udostępnienia 395 6.8
    Najczęstsze słowa
    5️⃣0️⃣%, promocji, kiermasz, fabryczny, modele, wybrane, sukienka, przecenione, czas, coś
  • 7. Solar Company S.A.⬆ 6
    20 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    14.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 17-40%
    Top content:23.0116.0130.01
    suma średnia
    Reakcje 2273 113.7
    Komentarze 37 1.9
    Udostępnienia 178 8.9
    Najczęstsze słowa
    zamÓw, #nowościsolar, nowoŚci, online, solar, woŚp, modele, kolekcji, złota, sezonu
  • 8. Taranko⬆ 4
    57 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    13.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 4-23%
    Top content:24.0128.0127.01
    suma średnia
    Reakcje 4557 79.9
    Komentarze 151 2.6
    Udostępnienia 104 1.8
    Najczęstsze słowa
    taranko, wyprzedaży, teraz, kupicie, dziewczyna, sukienki, płaszcz, wyjątkowe, sobie, piękna
  • 9. MLEnowa pozycja
    7 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    11.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 11-29%
    Top content:31.0128.0129.01
    suma średnia
    Reakcje 1807 🏆 258.1
    Komentarze 65 9.3
    Udostępnienia 12 1.7
    Najczęstsze słowa
    dzianiny, cleveland, udanych, premium, dzisiaj, elastycznej, zakupów, się, odcieniu, że
  • 10. moodo
    49 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    7.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~16%
    Top content:31.0107.0116.01
    suma średnia
    Reakcje 799 16.3
    Komentarze 6 0.1
    Udostępnienia 211 4.3
    Najczęstsze słowa
    stylizacji, więcej, nowe, ultra, ceny, kolor, rabatu, lubisz, wszystko, zakupy
  • 11. TATUUM⬇ 4
    18 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    7.7
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-11%
    Top content:04.0114.0125.01
    suma średnia
    Reakcje 956 53.1
    Komentarze 19 1.1
    Udostępnienia 106 5.9
    Najczęstsze słowa
    znajdziesz, sweter, teraz, modele, tatuumcom, moments, cozy, ciepły, bardzo, kolekcji
  • 12. Robert Kupisz⬇ 3
    32 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    7.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 11-22%
    Top content:08.0112.0103.01
    suma średnia
    Reakcje 1297 40.5
    Komentarze 64 2
    Udostępnienia 93 2.9
    Najczęstsze słowa
    shop, qΠШ, activewear, tiffi, sale, winter, kids, kolekcję, woŚp, here
  • 13. TOVA⬆ 4
    13 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    7.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 70-92%
    Top content:19.0109.0121.01
    suma średnia
    Reakcje 1770 136.2
    Komentarze 18 1.4
    Udostępnienia 11 0.8
    Najczęstsze słowa
    sprawdź, wiosny, teraz, sukienki, niej, suknię, garderobę, cenami, niższymi, zakładki
  • 14. Laurella⬆ 9
    14 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    7.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:17.0131.0129.01
    suma średnia
    Reakcje 1163 83.1
    Komentarze 118 8.4
    Udostępnienia 16 1.1
    Najczęstsze słowa
    laurella, #fashion, poznaj, akcji, wosp, termin, realizacji, konkursu, pracownie, wszystkich
  • 15. Tomasz Ossoliński⬇ 10
    11 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    7.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-20%
    Top content:01.0110.0130.01
    suma średnia
    Reakcje 1001 91
    Komentarze 81 7.4
    Udostępnienia 15 1.4
    Najczęstsze słowa
    zdjęcia, mojego, model, kolekcji, classic, stylizacja, ossoliński, marcina, tkaniny, ponadczasowy
  • 16. MOLTON
    15 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    5.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 32-40%
    Top content:20.0122.0110.01
    suma średnia
    Reakcje 753 50.2
    Komentarze 9 0.6
    Udostępnienia 54 3.6
    Najczęstsze słowa
    promocja, sklepie, online, wyprzedaży, nowości, wszystkie, produktu, kurtka, puchowa, ceny
  • 17. KOKOworld⬇⬆ 2
    39 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    5.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 12-15%
    Top content:28.0108.0117.01
    suma średnia
    Reakcje 1341 34.4
    Komentarze 69 1.8
    Udostępnienia 55 1.4
    Najczęstsze słowa
    bluzka, odpowiedzialnych, promocja, kolejny, ecovero, wiskozy, kolekcji, materiał, waste, kokoszki
  • 18. By Insomnia⬇ 4
    31 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    5.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-6%
    Top content:02.0116.0126.01
    suma średnia
    Reakcje 1279 41.3
    Komentarze 64 2.1
    Udostępnienia 24 0.8
    Najczęstsze słowa
    bardzo, teraz, lubimy, bluza, modele, naszych, silan, różne, dziś, zimowe
  • 19. BIZUU⬇ 7
    41 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    5.0
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 5-10%
    Top content:13.0120.0113.01
    suma średnia
    Reakcje 1627 39.7
    Komentarze 42 1
    Udostępnienia 22 0.5
    Najczęstsze słowa
    bizuu, kobieta, modelka, jesteś, pracę, #bizuugirl, kolekcji, obsługa, pierwszej, ulubione
  • 20. NUDYESS⬇nowa pozycja
    18 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    4.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:30.0104.0119.01
    suma średnia
    Reakcje 468 26
    Komentarze 33 1.8
    Udostępnienia 36 2
    Najczęstsze słowa
    #nudyess, nudyesscom, jakie, #madeinpoland, modele, sesji, będzie, kolekcji, wszystkie, sukienki
  • 21. THE ODDER SIDEnowa pozycja
    16 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    4.0
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 6-19%
    Top content:25.0115.0113.01
    suma średnia
    Reakcje 1050 65.6
    Komentarze 15 0.9
    Udostępnienia 5 0.3
    Najczęstsze słowa
    time, stores, this, also, yoga, what, pieces, sale, cotton, we’re
  • 22. gego⬆ 2
    19 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    3.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 11-16%
    Top content:16.0125.0124.01
    suma średnia
    Reakcje 666 35.1
    Komentarze 40 2.1
    Udostępnienia 10 0.5
    Najczęstsze słowa
    został, nowości, dział, weekend, bluzy, spodnie, dresy, dostawą, nowe, wiele
  • 23. Makalu⬇ 3
    32 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    3.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:09.0115.0118.01
    suma średnia
    Reakcje 370 11.6
    Komentarze 5 0.2
    Udostępnienia 62 1.9
    Najczęstsze słowa
    sukienki, wyprzedaży, nowości, kolekcja, modele, naszych, zobacz, bluzka, makalu, wiosnę
  • 24. Elementy⬇ 9
    25 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    3.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 12-30%
    Top content:06.0105.0117.01
    suma średnia
    Reakcje 850 34
    Komentarze 13 0.5
    Udostępnienia 11 0.4
    Najczęstsze słowa
    luźny, wykonane, prostej, bluza, miejsce, spodnie, zestaw, modeli, kolekcji, płaszcz
  • 25. Benedict Harper⬇ 4
    15 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    3.0
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 32-47%
    Top content:07.0115.0130.01
    suma średnia
    Reakcje 547 36.5
    Komentarze 6 0.4
    Udostępnienia 11 0.7
    Najczęstsze słowa
    wygoda, kobieca, pięknie, przepiękne, idealna, decyzje, świetnie, życiu, własnej, własną

Poczekalnia:

  • 26) Bäckerei Bytom
  • 27) Manifiq&Co.
  • 28) Rêves
  • 29) Sugarfree
  • 30) JERRY SHEPHERD

Top 5 (+1) rankingu komunikacji

Wyjątkowych 6 pozycji zawdzięczamy marce Stone Skirts, która w ostatnim momencie wskoczyła do TOP rankingu komunikacji. 

NAOKO

W styczniowej edycji rankingu Fashion_PL najwyższe miejsce pod kątem zaangażowania przypadło NAOKO. Marka zainteresowała fanki treściami promującymi nową kolekcję inspirowaną popularną kreskówką. Atomówki po raz drugi podbiły serca #naokogirls, które niecierpliwie czekały na nowości. 

Marka sprawnie budowała napięcie w związku z premierą kolekcji, odliczając wspólnie z fankami dni do jej startu. Premierze towarzyszył także konkurs zorganizowany przy współpracy z ORGANIQUE, Fluff Skin Superfood Poland i MIXIT.pl, w którym do wygrania była tajemnicza “Atomówkowa” paczka. W ostatnim czasie obserwujemy coraz więcej crosspromocyjnych akcji, które uczestniczącym w nich markom pozwalają eksplorować wzajemnie swoje grupy docelowe. 

Pozytywny odbiór wzbudził również post, w którym NAOKO poinformowało o wsparciu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy kwotą 10 000 zł.

Post promujący zbliżającą się premierę Atomówkowej kolekcji.

Konkurs, który NAOKO zorganizowało przy współpracy ORGANIQUE, Fluff Skin Superfood Poland i MIXIT.pl

Post, w którym marka informuje o przekazaniu 10 000 zł na rzecz WOŚP.

NAOKO regularnie publikuje zdjęcia użytkowniczek ubranych w ich stylizacje. Mamy tu nie tylko wykorzystanie społecznego dowodu słuszności (zadowolone klientki), ale także korzyść w postaci prezentacji produktów na różnych typach sylwetek.

Patrizia Aryton

Ze styczniowej aktywności marki w social media zapamiętamy dwie inicjatywy. Pierwszą z nich było zaoferowanie konsultacji w formie telefonicznej lub video (za pomocą messengera) ze stylistką, która miała doradzać w trakcie zakupów online. Druga inicjatywa wydaje się jeszcze ciekawsza. Tu ideą były były wirtualne zakupy w PA z wykorzystaniem WhatsAppa. Dzięki aplikacji miłośniczka marki miała możliwość obejrzenia produktu z bliska i skorzystania z porady stylistki. Koncepcja wpisuje się w przewidywany przez nas rozwój zakupów live w przestrzeni social media. Obie inicjatywy były również promowane w z pomocą stories na Instagramie marki. 

Marka informowała również o podcaście, w którym Patrycja Cierocka-Szumichora, dyrektor kreatywna, opowiada o branży modowej. Każdy z odcinków sprawia wrażenie bardzo osobistego i bliskiego autorce. Oprócz tematyki okołomodowej Patrycja Cichocka-Szumichora dzieli się anegdotami ze swojego życia. 

W styczniu nie zabrakło cyklicznych relacji z serii “Alfabet mody”, porad stylistki prezentującej kreacje z aktualnej wyprzedaży marki oraz nowych odcinków drugiego sezonu “Budowania Stylu”, w którym dyrektor kreatywna razem ze stylistą PA dzielą się radami dotyczącymi tworzenia własnej garderoby.

Post, w którym Patrizia Aryton opisuje szczegóły nowej usługi zakupów za pośrednictwem WhatsAppa.

Marka zaproponowała kobietom pomoc w formie konsultacji telefonicznych ze stylistką.

RISK made in Warsaw

W nowy rok marka weszła znów angażując się w działania aktywistyczne. Tym razem RISK opublikował wypowiedź polsko-białoruskiej aktywistki - Anny Shostak, która walczy o wolność na Białorusi. Oryginalnym wyrazem poparcia ze strony marki było uszycie bestsellerowej sukienki Dreamgirl w kolorze czerwono-biało-czerwonym.

Prowadzone w styczniu wyprzedaże marka promowała za pomocą wydarzenia (wyprzedaż w sklepie stacjonarnym), oraz serii postów wraz z relacją na żywo (wyprzedaż online).

W styczniu w RISKu dominowały posty w formie galerii zdjęć, w których marka prezentowała swoje kreacje z różnych perspektyw. Zdjęcia user generated content (zadowolone klientki w ubraniach marki) w połączeniu z materiałami z sesji lepiej (bo bardziej naturalnie) ukazują rzeczywisty wygląd danego produktu.  

W komunikacji na FB nie zabrakło treści nawiązujących do sztuki i wspierających artystów, których prace można znaleźć w Guest Shopie RISKa.

Post RISK made in warsaw, w którym marka wspiera aktywistkę, Janę Shostak w walce z fałszowaniem wyborów na Białorusi.

Jeden z postów, w którym brand okazuje wsparcie dla artystów.

Ciekawy post z serii “tych angażujących”. Marka za pomocą prostego pytania zachęca fanki do dzielenia się wspomnieniami związanymi z RISKiem. Przed wdrożeniem tego rodzaju pomysłu w życie warto zapytać autora / autorkę komentarza o zgodę na publikowanie danych. Zgadujemy, że tutaj taka zgoda się pojawiła. :)

MEDICINE everyday therapy

Wydarzeniem miesiąca na FB Medicine była premiera nowej kolekcji “EVIVA L’ARTE”, która nawiązuje do obrazów m.in Jana Matejki czy Jacka Malczewskiego. Nowe projekty wywołały zachwyt wśród obserwatorów.

W styczniu marka koncentrowała się także na wyprzedaży do -70%. Promowała również cykl postów #kreatywnaniedziela, w których zachęcała do dzielenia się swoimi dziełami i inspiracjami. Brand przypomniał o inicjatywie , Banku Grafik, w którym graficy i ilustratorzy (i nie tylko;) ) mają szansę dzielić się swoją twórczością. Wybrane grafiki mogą znaleźć się w przyszłości na ubraniach marki.

Medicine opublikowało także podsumowanie akcji charytatywnej “Stylowy Pupil”, z której 10% przeznaczyło na fundację Kundelek. Kwota, którą udało się zgromadzić wyniosła ponad 29 000 zł.

Marka nieco z przymrużeniem oka zestawiła specyfikę produktu z sytuacją w kraju.

Podsumowanie akcji charytatywnej “Stylowy Pupil”.

Stone Skirts

Stone Skirts zanotowało jeden z większych skoków w historii Fashion_Pl - aż o 17 pozycji - gratulacje!  

Już od dłuższego czasu marka koncentruje się na promocji kategorii “homewear” obejmującej przede wszystkim dresy i piżamy. W styczniu brand rozpoczął akcję -30% na nowości.

W komunikacji przeważały typowe dla marki były dość naturalne i spójne zdjęcia lifestyle’owe, które w niewymuszony sposób promowały produkty Stone Skirts.

Stone Skirts w typowy dla siebie sposób stawia na profesjonalne sesje zdjęciowe, które mimo wszystko w dość naturalny, a przede wszystkim spójny sposób promują produkty marki.

Bialcon

Wysoki wynik w rankingu komunikacji marka zawdzięcza przeznaczeniu 60 000 maseczek do placówek zaangażowanych w walkę z COVID 19. Post znalazł się na 2. miejscu TOP 5 najbardziej angażujących wpisów.

Pierwszy miesiąc 2021 roku to dla marki Bialcon czas akcji promocyjnych. Brand przez cały styczeń koncentrował komunikację na promowaniu akcji -20%. 

Wartym uwagi jest post “z życia”, w którym marka udowadnia, że “odpady” krawieckie można wykorzystać w bardzo kreatywny sposób np. aranżując witrynę sklepu.

Bialcon udowodnił, że ścinki i skrawki mogą posłużyć za aranżację witryn sklepów. Działania w duchu less waste - lubimy to!

W jednym z postów Bialcon pokazał, że “czerwony dywan” wcale nie musi być czerwony.

Ranking TOP20 postów

Post Rea. Kom. Udo. Score
1 Cześć #naokogirls! Przekazujemy 10 000 PLN na WOŚP jeśli uzbieramy 1000 serduszek pod tym p 4821 1545 235 857.2
2 Od samego patrzenia na ten płaszcz, nasz poziom słodyczy został przekroczony kilkakrotnie! Jak w 1257 138 32 125.05
3 Matejko, Boznańska, Witkacy... A to tylko kropla w morzu artystów, których obrazy ze światowych 1034 68 80 123.9
4 BIALCON pragnie przekazać - w ramach darowizny - 60 000 maseczek ochronnych. Poszukujemy placówek 38 11 176 119.5
5 ;) 918 6 94 108.8
6 Najpierw chciałyśmy przekazać na WOSP zysk z zakupów w MLE, ale tym razem stwierdziłyśmy, 1638 61 11 107.35
7 Czas na cykl #budowaniestylu w nowej odsłonie! W pierwszym sezonie przeprowadziłyśmy Was przez po 139 165 3 58.4
8 To nie pierwszy raz, gdy mamy problem z wyborem konkursowej nazwy. Tak samo jest w przypadku nowego 40 171 0 53.3
9 Wracamy z cyklem #budowaniestylu w nowej odsłonie! W pierwszym sezonie przeprowadziłyśmy Cię pr 132 130 7 50.15
10 Bestseller Weekendu - Lisa Melanż Big Mamy jeszcze kilka sztuk. ____ www.stoneskirts.pl 762 3 12 46.8
11 We can't believe we have to protest this shit again! #strajkkobiet 536 0 30 45.6
12 Komplet MANILA Khaki, o który taaaaaak długo pytacie, wczoraj pojawił się w sklepie i nie tylko 712 6 7 41.95
13 GRAMY Z WOŚP Aukcja 31 stycznia odbędzie się 29. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy 152 2 48 39.4
14 W K R Ó T C E Już w przyszłym tygodniu zaprezentujemy pierwsze modele z kolekcji Wiosna/Lato 20 366 17 21 37.05
15 Lubisz się wyróżniać? Napisz dlaczego to właśnie do Ciebie ma trafić płaszcz Feng! Wybierzem 86 78 1 28.35
16 Podczas tegorocznej akcji charytatywnej Stylowy Pupil pomagaliśmy Fundacja Kundelek, przekazując n 217 17 16 26.35
17 Już jutro o 10:00 premiera pierwszej odsłony wiosennych nowości Zajrzyjcie do nas i zobaczcie ws 330 11 6 23.7
18 Skoro dziś poniedziałek, to na naszym profilu chcemy Wam pokazać nasz Product of the... Month. Ty 91 7 25 22.9
19 Zapraszamy do udziału w naszej akcji charytatywnej Laurella dla WOSP. Przedmiotem aukcji jest dzie 249 6 12 21.85
20 NEW NOW: THE ART OF SIMPLICITY czyli preludium do wiosny W najnowszej kolekcji wiosna/lato 2021 b� 146 2 18 19.6

Top 5 rankingu postów

WOŚP, Atomówki, maseczki dla szpitali, sztuka i prawdziwe życie - czyli co znalazło się w zestawieniu TOP 5 najbardziej angażujących postów.

Post NAOKO, w którym Monika, założycielka marki, informuje o przekazaniu 10 000 zł na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Post NAOKO promujący nową “Atomówkową” kolekcję.

Marka Bialcon przeznaczyła 60 000 maseczek na rzecz placówek zaangażowanych w walkę z COVID 19.

Post promujący najnowszą kolekcję marki Medicine “EVIVA L’ARTE”.

Post, w którym RISK made in warsaw udostępnił zestawienie grafik, autorstwa Lainey Molnar, które pokazują, że każdy styl życia i każdy wybór jest ok.

Warte uwagi

Elementy wspólnie z kuratorką sztuki stworzyły relację, w której Alicja, szefowa działu komunikacji i mediów Galerii Société pokazała swój dzień. Tego typu treści są świetnym urozmaiceniem komunikacji na FB, szczególnie jeśli tryb życia wybranej postaci jest spójny z przekonaniami marki. 

MLE wsparło WOŚP w duchu zrównoważonej mody.

Marka Balagan Studio szczerze opisała trudną sytuację, w której się znalazła. Fani brandu wykazali się wsparciem, które Balagan bardzo docenił. Siła zaangażowanej społeczności? Lepszego przykładu chyba nie można sobie wyobrazić. I wymarzyć. ;)

THE ODDER SIDE zorganizowało wspólne wydarzenie - warsztaty jogi w samo południe.

Tomasz Ossoliński podsumował 2020 rok w krótkim filmie na FB. Tego typu zestawienia pełnią rolę ciekawej “pamiątki”, która cieszy zarówno twórcę jak i odbiorców.

Podsumowanie

Styczeń w komunikacji marek fashion to czas podsumowań minionego roku, szczerość, utrzymanie zaangażowania, akcje społeczne, ciekawe kampanie (tak Medicine, to o Was mowa! ;) ) oraz - standardowo - wyprzedaże. Marki wykazały się dużą różnorodnością publikowanych postów, co idealnie widać w zestawieniu TOP 5 najbardziej angażujących wpisów, w którym każde z czołowych miejsc zajął zupełnie inny format. Dla regularnych czytelników rankingu zaskakujące mogą być zmiany na podium rankingu, a to zwiastuje że przed nami kolejne bardzo ciekawe tygodnie.

Potrzebujesz wsparcia?

Pora przejść do działania?
Wyślij nam brief lub umów się na spotkanie!

Ponad połowa naszych klientów pochodzi z poleceń od wcześniejszych klientów.
Zaufali nam