FASHION_PL - ranking komunikacji w social media (marzec 2021)

O kobietach, kreatywnej stronie konkursów na Facebooku i ciekawych działaniach polskich marek modowych. Bądźcie na bieżąco i czytajcie podsumowanie marca w rankingu Fashion_PL.
Karolina Tułacz ▲ 09 kwietnia, 2021 ▲ około 8 minut czytania

O kobietach, kreatywnej stronie konkursów na Facebooku i ciekawych działaniach polskich marek modowych. Bądźcie na bieżąco i czytajcie podsumowanie marca w rankingu Fashion_PL.

O kobietach, kreatywnej stronie konkursów na Facebooku i ciekawych działaniach polskich marek modowych. Bądźcie na bieżąco i czytajcie podsumowanie marca w rankingu Fashion_PL. 

Założenia rankingu

  • Na jakiej podstawie ustalany jest ranking?

    Miejsce marki w rankingu zależy od wskaźnika zaangażowania. Wskaźnik ten obliczany jest na podstawie interakcji przy postach publikowanych przez markę na FB z uwzględnieniem różnej siły ich oddziaływania (udostępnienia, komentarze, reakcje). W obliczeniach brana jest pod uwagę również częstotliwość publikowania i wielkość bazy fanów - jeśli dwie strony mają podobny sumaryczny wynik zaangażowania, to w naszej opinii lepiej angażuje ta, która opublikowała mniej postów lub posiada mniejszą bazę fanów. Do obliczania wskaźnika wykorzystujemy aplikację feedbeat.co

  • Jak wybierane są marki do rankingu?

    Ranking obejmuje polskie monobrandy modowe z kategorii damska odzież casual i smart casual z pominięciem marek obuwniczych. W przyszłości planujemy realizację osobnych rankingów dla mody męskiej, jak również dla marek obuwniczych. Nie bierzemy pod uwagę w rankingu multibrandów, marketplace'ów oraz marek zagranicznych. Jeśli Twoim zdaniem brakuje w rankingu jakiejś marki - napisz do nas z propozycją.


W marcu:

  • 8 marek awansowało
  • 9 marek spadło
  • 4 marki pojawiły się po raz pierwszy / po przerwie

Największy skok w górę zanotowała marka Rêves (o 9 pozycji)

  • 1. RISK made in warsaw⬆ 2
    120 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    39.9
    Ukryj szczegóły ↑
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 2-13%
    Top content:21.0328.0319.03
    suma średnia
    Reakcje 8439 70.3
    Komentarze 🏆 2899 24.2
    Udostępnienia 74 0.6
    Najczęstsze słowa
    zdjęcia, sukienka, kolorze, dobrze, kolekcja, bluza, produkcji, wiele, wody, kamieniak
  • 2. Patrizia Aryton
    26 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    32.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 11-19%
    Top content:30.0323.0302.03
    suma średnia
    Reakcje 2266 87.2
    Komentarze 1203 🏆 46.3
    Udostępnienia 101 3.9
    Najczęstsze słowa
    dzianinowa, spodnie, bluzka, torba, bawełny, biała, wełny, buty, kolorze, bawełniany
  • 3. NAOKO
    108 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    27.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 44-66%
    Top content:12.0309.0308.03
    suma średnia
    Reakcje 🏆 10423 96.5
    Komentarze 781 7.2
    Udostępnienia 208 1.9
    Najczęstsze słowa
    kolekcji, kolor, magic, jestem, wiosnę, wasze, kobiet, kurtka, wszystko, sukienka
  • 4. MEDICINE everyday therapy⬆ 3
    33 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    20.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 5-42%
    Top content:11.0317.0325.03
    suma średnia
    Reakcje 3603 109.2
    Komentarze 312 9.5
    Udostępnienia 198 6
    Najczęstsze słowa
    #wearmedicine, konkursu, kahlo, kolekcji, danych, inspired, frida, przetwarzania, fridą, tattoo
  • 5. Bialcon⬆ 3
    50 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    15.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 4-8%
    Top content:08.0304.0315.03
    suma średnia
    Reakcje 2080 41.6
    Komentarze 104 2.1
    Udostępnienia 316 6.3
    Najczęstsze słowa
    bialcon, idealna, sukienka, promocji, print, 9️⃣0️⃣%, rabarbar, wiosenny, wiosnalato, marki
  • 6. Solar Company S.A.⬇ 1
    28 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    15.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 24-54%
    Top content:02.0308.0309.03
    suma średnia
    Reakcje 2707 96.7
    Komentarze 34 1.2
    Udostępnienia 213 7.6
    Najczęstsze słowa
    kolekcja, wiosnalato, limitowana, modele, rabat, zobacz, dostawa, darmowa, sukienki, #nowościsolar
  • 7. Stone Skirts⬇ 3
    32 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    14.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 65-66%
    Top content:12.0304.0322.03
    suma średnia
    Reakcje 4490 🏆 140.3
    Komentarze 55 1.7
    Udostępnienia 53 1.7
    Najczęstsze słowa
    ____, sklepie, komplet, nowości, pojawiły, się, modele, czas, kochamy, zajrzyjcie
  • 8. TATUUM⬆ 2
    14 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    13.7
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 7-14%
    Top content:29.0331.0302.03
    suma średnia
    Reakcje 1084 77.4
    Komentarze 83 5.9
    Udostępnienia 184 🏆 13.1
    Najczęstsze słowa
    kolekcji, tatuum, wiosenna, modele, znajdziesz, stylizacji, neofolk, czeka, naszych, salonach
  • 9. Taranko⬇ 3
    52 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    11.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 2-17%
    Top content:10.0313.0325.03
    suma średnia
    Reakcje 4007 77.1
    Komentarze 157 3
    Udostępnienia 51 1
    Najczęstsze słowa
    bluzki, taranko, sukienkę, zobaczcie, wyjątkowe, wiosnę, kolekcji, sobie, naszą, wszystkie
  • 10. Robert Kupisz⬆ 4
    36 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    11.7
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 9-28%
    Top content:17.0317.0324.03
    suma średnia
    Reakcje 2168 60.2
    Komentarze 135 3.8
    Udostępnienia 139 3.9
    Najczęstsze słowa
    qΠШ, shop, robert, kupisz, kolekcji, stylowe, marca, kids, warszawie, collection
  • 11. moodo
    54 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    10.7
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~7%
    Top content:09.0303.0322.03
    suma średnia
    Reakcje 767 14.2
    Komentarze 15 0.3
    Udostępnienia 🏆 330 6.1
    Najczęstsze słowa
    wiosenne, sprawdź, stylizacje, wszystko, sukienkę, kobiet, moodo, nowe, rabatem, coś
  • 12. Rêves⬆ 9
    19 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    10.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 60-68%
    Top content:29.0312.0308.03
    suma średnia
    Reakcje 1329 69.9
    Komentarze 38 2
    Udostępnienia 86 4.5
    Najczęstsze słowa
    marzenia, czasie, ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀, kobiet, było, wiele, olga, się, każda, piękną
  • 13. By Insomnia⬆ 3
    31 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    7.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 5-10%
    Top content:31.0305.0304.03
    suma średnia
    Reakcje 2005 64.7
    Komentarze 70 2.3
    Udostępnienia 44 1.4
    Najczęstsze słowa
    kolekcji, dzień, nowy, nasza, bardzo, dziś, model, pojawia, ss2021, sezon
  • 14. KOKOworld⬇ 2
    47 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    7.0
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 10-19%
    Top content:10.0324.0330.03
    suma średnia
    Reakcje 1262 26.9
    Komentarze 149 3.2
    Udostępnienia 82 1.7
    Najczęstsze słowa
    projektów, produkty, kobiety, kolekcji, będzie, sale, czekamy, dziewczyny, produktów, ostatnie
  • 15. THE ODDER SIDEnowa pozycja
    11 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    6.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 7-36%
    Top content:23.0323.0326.03
    suma średnia
    Reakcje 1443 131.2
    Komentarze 18 1.6
    Udostępnienia 13 1.2
    Najczęstsze słowa
    your, with, what, would, this, need, everything, there, take, where
  • 16. MOLTON⬆ 3
    15 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    6.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 32-40%
    Top content:11.0325.0328.03
    suma średnia
    Reakcje 853 56.9
    Komentarze 15 1
    Udostępnienia 50 3.3
    Najczęstsze słowa
    wszystkie, sklepie, online, rabatem, salonach, naszych, kolekcja, dzianina, nowy, wiosnę
  • 17. Tomasz Ossoliński⬇ 4
    6 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    6.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:22.0329.0323.03
    suma średnia
    Reakcje 683 113.8
    Komentarze 62 10.3
    Udostępnienia 11 1.8
    Najczęstsze słowa
    piżamy, kostiumy, mnie, dzień, mojej, kolekcji, dużo, opera, wielkim, zobaczyłem
  • 18. BIZUU
    42 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    6.0
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 2-7%
    Top content:19.0310.0329.03
    suma średnia
    Reakcje 1541 36.7
    Komentarze 104 2.5
    Udostępnienia 33 0.8
    Najczęstsze słowa
    woman, kolekcji, wiosennych, fotograf, kobiet, kolorach, duplo, modelka, produktowy, batonik
  • 19. Laurella⬇ 10
    14 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    5.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-7%
    Top content:27.0301.0330.03
    suma średnia
    Reakcje 1093 78.1
    Komentarze 66 4.7
    Udostępnienia 4 0.3
    Najczęstsze słowa
    #laurella, #shoponline, #fashionstyle, flowers, #ootdfashion, wasze, #modnadziewczyna, #bizuteria, #fashionlook, print
  • 20. TOVA⬇ 5
    15 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    4.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 45-87%
    Top content:02.0320.0306.03
    suma średnia
    Reakcje 1146 76.4
    Komentarze 16 1.1
    Udostępnienia 14 0.9
    Najczęstsze słowa
    wiosenną, komplet, będzie, dziś, sukienka, którą, kolorach, nowościami, zakładce, wybierz
  • 21. Makalu⬇ 1
    30 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    4.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:05.0324.0301.03
    suma średnia
    Reakcje 468 15.6
    Komentarze 17 0.6
    Udostępnienia 83 2.8
    Najczęstsze słowa
    wiosna, nowości, modele, happy, rabatu, kolekcji, sukienki, ciebie, outlet, jakie
  • 22. Bäckerei Bytomnowa pozycja
    16 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    4.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 6-13%
    Top content:11.0314.0307.03
    suma średnia
    Reakcje 562 35.1
    Komentarze 68 4.3
    Udostępnienia 12 0.8
    Najczęstsze słowa
    kolor, kobiet, wiosna, będzie, piękny, nazwy, mała, nasza, chustę, lniane
  • 23. NUDYESSnowa pozycja
    16 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    4.0
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-6%
    Top content:31.0304.0303.03
    suma średnia
    Reakcje 519 32.4
    Komentarze 44 2.8
    Udostępnienia 17 1.1
    Najczęstsze słowa
    #nudyess, wieku, nudyesscom, #newcollection, rozmiarach, #newiscoming, kolekcji, #highquality, wyjątkowe, piękno
  • 24. sugarfreenowa pozycja
    57 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    3.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 2-5%
    Top content:12.0316.0321.03
    suma średnia
    Reakcje 761 13.4
    Komentarze 19 0.3
    Udostępnienia 50 0.9
    Najczęstsze słowa
    promocja, zapraszamy, kolekcji, dostępna, sukienka, #blooming, zakupy, wszystko, nowości, stronie
  • 25. Benedict Harper⬇ 2
    19 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    3.0
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 19-32%
    Top content:20.0326.0327.03
    suma średnia
    Reakcje 407 21.4
    Komentarze 19 1
    Udostępnienia 22 1.2
    Najczęstsze słowa
    mnie, inspiracją, kobiet, cudowny, wiosna, idealna, wszystko, dzień, sukienkę, fasony

Poczekalnia:

  • 26) Nife
  • 27) Just Paul
  • 28) DayShift
  • 29) Elementy
  • 30) La Mania

Top 5 rankingu komunikacji

RISK made in warsaw 

W marcu marka opublikowała aż 120 postów. Wśród nich znalazły się liczne konkursy, zdjęcia z sesji fotograficznych, treści “z życia”, wpisy poświęcone kobietom i równouprawnieniu oraz informacje o kolejnych współpracach w ramach guest shopu - przestrzeni na stronie internetowej RISKa, na której zamówicie produkty zaprzyjaźnionych marek. Nie zabrakło także materiałów poświęconych Wildze Badowskiej, malarce, będącej inspiracją do powstania najnowszej kolekcji “Połącz kropki”. 

Z okazji Dnia Kobiet RISK razem z zaproszonymi gościniami zorganizował cykl konkursów poświęconych celebracji kobiecego wsparcia. Każda z zaproszonych zadała fankom marki pytanie dotyczące m.in solidarności wśród kobiet. Święto wszystkich pań brand uczcił również prezentami rozdawanymi w butiku stacjonarnym oraz online.

Marka udostępniła zapowiedź improwizacji Magdaleny Kostyszyn, znanej jako Chujowa Pani Domu, która wspólnie z Klubem Komediowym stworzyła spektakl improwizowany “Jak przeżyć wiosnę”. Autorka podczas nagrania była ubrana w jedną z bestsellerowych sukienek RISKa - dreamgirl. 

Marka dość często wspominała o jednym z wykorzystywanych przez nią materiałów - tencelu. W treściach nawiązywała do ekologii i praktyczności tkaniny. To rozsądny  sposób na zwalczanie uprzedzeń wśród klientek, które obawiają się tkanin innych niż, te które intuicyjnie uznają za w pełni naturalne. Edukowanie użytkowników jest też działaniem, które proaktywnie zapobiega pojawianiu się negatywnych komentarzy i opinii na temat składów ubrań - oczywiście jeśli tezy są poparte faktami. 

RISK podzielił się z fanami zrzutem ekranu z zebrania swojego zespołu.

Post, w którym RISK made in Warsaw zachęca do wzięcia udziału w spektaklu improwizowanym Klubu Komediowego i Chujowej Pani Domu, którego był partnerem.

Post konkursowy z okazji Dnia Kobiet, którego temat przewodni to kobieca solidarność. Do udziału zaproszono także Panów.

Post ukazujący kulisy powstania printu kolekcji “Połącz kropki”.

Patrizia Aryton

Marzec w komunikacji PA ponownie zdominowały treści promujące kolejne transmisje na żywo - porady stylistki i odcinki z cyklu “Budowanie stylu”. Z okazji Dnia Kobiet marka zaproponowała fankom rabat 15% na kolekcję Wiosna / Lato 2021. 

Dyrektor kreatywna Patrycja Cierocka-Szumichora, opublikowała odcinek podcastu “Patrizia Aryton” na temat współczesnego szlaku jedwabnego.

Patrizia Aryton przeprowadziła również akcję rabatową -20% na kreacje znajdujące się w outlecie oraz na żakiety i płaszcze.

Post Patrizia Aryton, którego głównym celem jest zaangażowanie.

NAOKO

U NAOKO pojawiły się posty promujące najnowszą kolekcję “YOU ARE MAGIC!”. Dzięki niej na stronie FB marki mogliśmy poczuć wiosnę.

Marka przez cały marzec publikowała zdjęcia z sesji najnowszej kolekcji, która odbyła się w Barcelonie. Nie zabrakło także treści zza kulis.

Na uwagę zasługuje e-book, który NAOKO stworzyło przy współpracy z Agnieszką Witkowską, Architekt Porządku, na który składa się 9 lekcji i pomysłów dotyczących porządkowania codzienności. Była to forma prezentu dołączanego do zamówień najnowszej kolekcji. Kolejnym działaniem w ramach “YOU ARE MAGIC!” była współpraca z fundacją wspierającą dzieci i młodzież z domów dziecka oraz ośrodków opiekuńczo-wychowawczych. Otrzymała ona 5% zysku z każdej sprzedanej kreacji. Monika Szyndler, założycielka marki wspólnie z Moniką Krzyżanowską, założycielką fundacji przeprowadziły live, w którym opowiedziały o współpracy oraz o tym, w jaki sposób można wesprzeć podopiecznych.

Z okazji Dnia Kobiet marka przeprowadziła konkurs, w którym fanki mogły wygrać bon o wartości 500 zł. Pytanie konkursowe brzmiało: Jak powinien wyglądać Twój wymarzony Dzień Kobiet?

Post informujący o współpracy NAOKO z fundacją One Day.

Post, w którym założycielka marki opowiada o nowej, ciekawej akcji. Do każdego zamówienia z nowej kolekcji klientki otrzymały e-booka z 9 lekcjami i pomysłami jak uporządkować codzienność.

MEDICINE

W najnowszej kolekcji marki, a co za tym idzie również w komunikacji na FB, centralną  postacią była Frida Kahlo. Bohaterka była motywem przewodnim wielu postów publikowanych przez brand. Fani Medicine docenili koncepcję kreatywną i patrząc na zaangażowanie w social media marka ponownie trafiła w oczekiwania swoich fanów.

To nie koniec ciekawych działań w wykonaniu Medicine. W roli modeli w jednej z sesji zdjęciowych wystąpili pracownicy brandu. To pomysł, który zdecydowanie warto zauważyć i docenić - naturalni ambasadorzy Twojej marki modowej mogą być bliżej niż myślisz. :) 

Ten kto śledzi Medicine na FB, miał szansę wziąć udziału w marcu w dwóch konkursach. Pierwszy marka przeprowadziła przy współpracy ze Śliwką Nałęczowską (producent śliwiek w czekoladzie). Zadanie polegało na zaprojektowaniu T-shirtu do limitowanej kolekcji. Drugi konkurs mógł być za to gratką dla pasjonatów wizażu. Marka zaprosiła uczestników do stworzenia makijażu inspirowanego Fridą Kahlo. 

Z okazji Dnia Kobiet Medicine przygotowało rabat 20% na nową kolekcję przy zakupach za min. 150 zł.

Efekty sesji zdjęciowej, w której wzięli udział pracownicy Medicine.

Post Medinice informujący o akcji rabatowej z okazji Dnia Kobiet. Marka w ciekawy sposób wykorzystała bit.ly, które włączyła w treść posta. 

Bialcon 

W marcu Bialcon rozpoczął cykl filmów z udziałem stylistki. Fanki marki mogły zaczerpnąć inspiracji i skorzystać z porad dotyczących m.in trendów i doboru kreacji do swojej figury. Brand wziął także udział w inicjatywie Stylowe Zakupy i podarował zainteresowanym -20% na nową kolekcję. 

Komunikacja Bialcon to przede wszystkim dość powtarzalne galerie zdjęć, na których fanki mogły zobaczyć różne kreacje. Duża część zaangażowania pochodzi na stronie marki od lokalnych sklepów, które udostępniają publikowane posty. Na wyróżnienie zasługuje natomiast fakt, że przedstawiciele marki gościli na lekcji dla uczniów szkoły podstawowej, na której opowiadali o pracy w dziale projektowym.

Bialcon poprowadził lekcję dla uczniów szkoły podstawowej. 

Ranking TOP20 postów

Post Rea. Kom. Udo. Score
1 KONKURS NA NAZWĘ Efekt końcowy tego płaszcza bardzo nas zachwycił. Kształtuje sylwetkę jak kop 87 428 2 134.05
2 KONKURS NA NAZWĘ Że kopertowa sukienka pięknie kształtuje sylwetkę, to wie każda kobieta, któ 116 344 3 110.95
3 Charyzmatyczna osobowość, intrygująca uroda, wyjątkowy talent. Tej wiosny inspirujemy się Frid� 829 68 41 88.5
4 Inspiruj i daj się zainspirować! Niech przewodzi Ci Frida Kahlo i jej wyrazisty styl. Zrób artyst 226 140 32 74.1
5 Oglądaj kolejny odcinek #budowaniestylu! W pierwszym sezonie przeprowadziłyśmy Cię przez poszcz 197 202 4 73.05
6 Oglądaj II sezon cyklu #budowaniestylu w nowej odsłonie! W każdym odcinku nasza dyrektor kreatyw 174 196 5 70.55
7 Zdobądź bon o wartości 500 zł na zakupy w NAOKO! U nas Dzień Kobiet trwa cały tydzień! Dlate 104 89 28 50.1
8 Nasza nowa kolekcja You Are Magic w ELLE Polska To dla nas wszystkich zawsze duże wyróżnienie! P 857 6 6 48.55
9 190 20 36 38.9
10 551 10 6 34.35
11 Uzupełniliśmy rozmiarówkę Lisa Red - model w tym kolorze szyliśmy tylko raz bo nie miałyśmy p 486 6 5 29.35
12 NeoFolk TATUUM x Dorota Koziara Niezależnie od szerokości geograficznej czy klimatu ludzie zaw 168 1 28 26.9
13 NeoFolk - podróżuj z nami do korzeni, poznając historię powstawania kolekcji. 64 9 32 26.7
14 Dziewczyny, pomóżcie! Najnowsza, wiosenna kolekcja kończy się szyć, ale to wcale nie znaczy, � 17 86 0 26.65
15 Powrócił WIOSENNY KIERMASZ FABRYCZNY Sprawdź co tym razem przygotowaliśmy specjalnie dla Ciebie 151 0 29 26.4
16 Uzupełniłyśmy rozmiary weluru Blue - modele Manila, Adeje, Cornelia Koniecznie zajrzyjcie - s� 506 1 1 26.25
17 Odkrywamy przed Wami nasze archiwa! Dokładnie 10 lat temu odbył się pierwszy pokaz QΠШ Robert K 270 20 7 23.95
18 X-LECIE DEBIUT by QΠШ Robert Kupisz W czwartek 17 marca 2011 r. odbył się pierwszy pokaz Robert 158 24 11 22.25
19 TOTAL LOOK City break Szałwia, rozbielony fiolet, indyjski róż czy morelowy odcień beżu - wio 254 6 10 21
20 KOLEKCJA LIMITOWANA Świadoma swojego piękna kobieta. Obrazy pełne dynamizmu. Zdjęcia z sesji to 159 7 15 19.8

Top 5 rankingu postów

Poniżej znajdziecie 5 najbardziej angażujących postów rankingu Fashion_PL.

Dwa posty konkursowe marki RISK made in warsaw. Oba dotyczące kreacji w tym samym odcieniu.

Post, w którym Medicine przedstawia bohaterkę najnowszej kolekcji - Fridę Kahlo. 

Czwarte miejsce zajął konkurs zorganizowany przez Medicine w ramach kampanii promującej kolekcję inspirowaną Fridą Kahlo.

 

Transmisja live marki Patrizia Aryton z serii Budowanie Stylu.

Warte uwagi

Film, w którym TATUUM w bardzo ciekawy sposób opowiada o kolekcji NeoFolk.

KOKOworld kolejny raz zaangażowało użytkowniczki w proces twórczy, jednocześnie pozwoliło im wybrać kolor spodni., które zostaną dołączone do kolekcji.

Z okazji Dnia Kobiet marka KOKOworld poruszyła trudny temat, jakim jest wyzysk w sektorze odzieżowym.

Marka This is Commitment wykorzystała ciekawą formę zapowiedzi nowości, których motywem przewodnim jest kolor.

Post, którego nie mogło zabraknąć mimo, że Zalando nie jest brane pod uwagę w rankingu Fashion_PL. Wpis pokazuje dystans marki i wpisuje się w gusta odbiorców - bo kto nie kocha Makłowicza, prawda? ;)

Podsumowanie 

Marzec to zdecydowanie miesiąc Kobiet. Naturalnie nie zabrakło promocji najnowszych kolekcji opartych na ciekawych sesjach zdjęciowych oraz konkursów, które pozwoliły uczestnikom wykazać się kreatywnością. Niemal wszystkie marki przygotowały dla swoich klientek rabaty, inne postanowiły wykorzystać okazję i poruszyć ważne tematy społeczne związane z solidarnością wśród kobiet i wyzyskiem w branży odzieżowej. Coraz częściej i mocniej w komunikacji marek pojawiają się elementy zaangażowania społecznego, a my im skromnie przyklaskujemy. Gdy w codziennym życiu towarzyszy nam wciąż wiele niepewności i niepokoju, komunikacja silnych marek nie może ograniczyć się wyłącznie do  zapewnień o wysokiej jakości produktu. Kluczowa staje się wrażliwość na wszystko co dzieje się wokół. 

Potrzebujesz wsparcia?

Pora przejść do działania?
Wyślij nam brief lub umów się na spotkanie!

Otrzymasz szczegółowy plan i wycenę bez zobowiązań.
Zaufali nam