FASHION_PL - ranking komunikacji w social media (czerwiec 2021)

Czerwiec był miesiącem zwykłych twarzy w niezwykłej komunikacji. Czytaj najnowszy ranking FASHION_PL!
Daria Bahlai ▲ 05 lipca, 2021 ▲ około 8 minut czytania

Czerwiec był miesiącem zwykłych twarzy w niezwykłej komunikacji. Czytaj najnowszy ranking FASHION_PL!

Czerwiec był miesiącem zwykłych twarzy w niezwykłej komunikacji. Polskie marki modowe zademonstrowały jak umiejętnie wykorzystać potencjał user generated content. RISK made in warsaw nagrał filmik o tym, dlaczego  wspiera zawieranie związków partnerskich wśród osób ze społeczności LGBTQ+. NAOKO poświęciło czas i siły na przygotowanie e-booka o podróżach. W celu pozyskania cennych treści od użytkowników brandypodejmowały próby popularyzowania swoich hashtagów takich jak #dziewczynataranko, #wasalaateam, #naokogirls, #ossolińskigirls oraz #ossolinskiboys.  O najciekawszych działaniach komunikacyjnych wśród marek modowych przeczytacie w naszym czerwcowym rankingu FASHION_PL!

W czerwcu:

  • 10 marek awansowało
  • 13 marek spadło
  • 1 marka pojawiła się po raz pierwszy / po przerwie

Największy skok w górę zanotowała marka gego (o 25 pozycji).

  • 1. gego⬆ 25
    20 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    110.4
    Ukryj szczegóły ↑
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 15-20%
    Top content:11.0628.0623.06
    suma średnia
    Reakcje 2380 119
    Komentarze 🏆 3292 🏆 164.6
    Udostępnienia 🏆 939 🏆 47
    Najczęstsze słowa
    kolory, dostępne, poduch, szorty, organicznej, sprawdźcie, sztuki, link, #gego, rozmiarach
  • 2. NAOKO⬇ 1
    42 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    25.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 40-51%
    Top content:11.0625.0609.06
    suma średnia
    Reakcje 2932 69.8
    Komentarze 1225 29.2
    Udostępnienia 47 1.1
    Najczęstsze słowa
    #naokogirls, #naoko, #naokostore, sukienki, zdjęcia, sukienek, weekend, ebooku, kolejną, idealnie
  • 3. Laurella⬆ 4
    21 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    21.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-14%
    Top content:24.0618.0622.06
    suma średnia
    Reakcje 🏆 4897 🏆 233.2
    Komentarze 316 15
    Udostępnienia 23 1.1
    Najczęstsze słowa
    @lauracocoreiss, sukienki, kolor, zdjęcia, pięknie, możecie, dziś, osobiście, dobranoc, poszukiwana
  • 4. Patrizia Aryton⬇ 2
    26 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    19.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 4-8%
    Top content:08.0622.0618.06
    suma średnia
    Reakcje 1350 51.9
    Komentarze 710 27.3
    Udostępnienia 71 2.7
    Najczęstsze słowa
    sukienka, bluzka, kolekcję, spodnie, bawełny, kolorze, jedwabiu, dzianinowa, biel, lnem
  • 5. RISK made in warsaw⬇ 1
    112 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    14.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 2-4%
    Top content:03.0605.0606.06
    suma średnia
    Reakcje 3230 28.8
    Komentarze 944 8.4
    Udostępnienia 42 0.4
    Najczęstsze słowa
    sukienka, działa, wyprzedaży, zdjęcia, bluza, wszystko, każdej, risk, dodatkowe, sztuki
  • 6. Robert Kupisz⬇ 1
    28 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    9.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 10-14%
    Top content:25.0623.0630.06
    suma średnia
    Reakcje 2039 72.8
    Komentarze 62 2.2
    Udostępnienia 89 3.2
    Najczęstsze słowa
    shop, qΠШ, summer, dostępna, robert, promocja, tank, kolekcja, kids, stay
  • 7. TATUUM⬇ 1
    14 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    9.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 6-29%
    Top content:30.0604.0623.06
    suma średnia
    Reakcje 881 62.9
    Komentarze 86 6.1
    Udostępnienia 103 7.4
    Najczęstsze słowa
    wyjątkowymi, komentarzu, tatuumcom, kolekcji, okazji, kolory, lato, soczyste, postem, znajdziesz
  • 8. Taranko⬇ 3
    60 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    9.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-22%
    Top content:10.0604.0608.06
    suma średnia
    Reakcje 3649 60.8
    Komentarze 81 1.4
    Udostępnienia 40 0.7
    Najczęstsze słowa
    sukienki, taranko, letnie, dziewczyna, wyjątkowe, naszą, kolekcji, zobaczcie, piękna, idealny
  • 9. Tomasz Ossoliński⬆ 8
    13 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    9.0
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:25.0601.0629.06
    suma średnia
    Reakcje 1321 101.6
    Komentarze 86 6.6
    Udostępnienia 32 2.5
    Najczęstsze słowa
    zdjęcia, wszystko, projektu, polskie, był, mojego, modela, przyjemność, bardzo, mody
  • 10. Solar Company S.A.
    18 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    8.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 24-67%
    Top content:26.0628.0616.06
    suma średnia
    Reakcje 1709 94.9
    Komentarze 7 0.4
    Udostępnienia 69 3.8
    Najczęstsze słowa
    wiosnalato, sprawdŹ, kolekcji, stylizację, solar, teraz, festival, sukienka, limitowana, rabat
  • 11. moodo⬇ 5
    51 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    8.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 9-10%
    Top content:01.0629.0628.06
    suma średnia
    Reakcje 715 14
    Komentarze 5 0.1
    Udostępnienia 240 4.7
    Najczęstsze słowa
    stylizacje, zobacz, zestawy, sukienki, mamy, letnie, nowe, moodo, rabat, modele
  • 12. THE ODDER SIDE⬆ 8
    28 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    6.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 3-14%
    Top content:30.0622.0617.06
    suma średnia
    Reakcje 2225 79.5
    Komentarze 10 0.4
    Udostępnienia 13 0.5
    Najczęstsze słowa
    love, from, remember, beach, this, look, take, what, that, name
  • 13. Bialcon
    20 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    6.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 4-10%
    Top content:04.0620.0602.06
    suma średnia
    Reakcje 610 30.5
    Komentarze 28 1.4
    Udostępnienia 88 4.4
    Najczęstsze słowa
    zakupowe, czas, ubrania, nowości, sukienka, blogu, sezonie, każda, urlop, kolekcje
  • 14. MEDICINE everyday therapy⬇ 2
    30 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    6.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 6-23%
    Top content:16.0608.0624.06
    suma średnia
    Reakcje 1448 48.3
    Komentarze 34 1.1
    Udostępnienia 58 1.9
    Najczęstsze słowa
    kolekcję, lato, wakacje, koszula, #wearmedicine, dziś, teraz, słońce, każdego, niech
  • 15. Stone Skirts⬇ 11
    26 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    5.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~38%
    Top content:22.0615.0611.06
    suma średnia
    Reakcje 1361 52.3
    Komentarze 82 3.2
    Udostępnienia 23 0.9
    Najczęstsze słowa
    ____, sklepie, sukienkę, będzie, bardzo, komplet, cornelia, kolory, tkaniny, model
  • 16. wasalaa⬆ 12
    10 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    5.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~20%
    Top content:25.0623.0610.06
    suma średnia
    Reakcje 821 82.1
    Komentarze 46 4.6
    Udostępnienia 7 0.7
    Najczęstsze słowa
    sklepie, wasalaacom, #wasalaateam, szara, niedługo, kolorze, koszulę, dziękuję, ciemnego, naszą
  • 17. By Insomnia⬇ 2
    31 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    5.7
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 3-23%
    Top content:30.0611.0608.06
    suma średnia
    Reakcje 1485 47.9
    Komentarze 70 2.3
    Udostępnienia 23 0.7
    Najczęstsze słowa
    sukienka, insomnia, dziś, lubicie, sportowy, mamy, sprawia, klasyk, dekolt, szyję
  • 18. Bäckerei Bytom⬆ 5
    23 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    5.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-13%
    Top content:11.0604.0602.06
    suma średnia
    Reakcje 710 30.9
    Komentarze 107 4.7
    Udostępnienia 14 0.6
    Najczęstsze słowa
    kolor, sukienka, podomka, szeryszery, lato, fuksja, będzie, nowe, limonkowa, uskrzydlonych
  • 19. MOLTON⬇ 10
    19 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    5.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 23-37%
    Top content:07.0609.0624.06
    suma średnia
    Reakcje 843 44.4
    Komentarze 6 0.3
    Udostępnienia 44 2.3
    Najczęstsze słowa
    promocji, online, salonach, sklepie, sukienka, biała, garnitur, lato, spodnie, molton
  • 20. Just Paul⬆ 4
    20 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    5.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-15%
    Top content:01.0602.0608.06
    suma średnia
    Reakcje 1179 59
    Komentarze 39 2
    Udostępnienia 18 0.9
    Najczęstsze słowa
    #polishbrand, #justpaul, #summervibes, #summerdress, #summeroutfit, #outfitideas, sukienka, kolekcji, drop, #holidayvibes
  • 21. Rêves⬇ 5
    15 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    4.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 57-67%
    Top content:17.0602.0621.06
    suma średnia
    Reakcje 616 41.1
    Komentarze 11 0.7
    Udostępnienia 35 2.3
    Najczęstsze słowa
    każdej, piękno, zdjęciu, wygląda, koszula, tego, rêves, niech, wieczora, kolor
  • 22. TOVA
    15 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    3.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 23-60%
    Top content:10.0605.0612.06
    suma średnia
    Reakcje 763 50.9
    Komentarze 31 2.1
    Udostępnienia 13 0.9
    Najczęstsze słowa
    sukienka, linkiem, gotowa, lata, komplet, tego, pośród, modelki, letnim, czekają
  • 23. KOKOworld⬇ 4
    37 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    3.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 12-22%
    Top content:09.0623.0610.06
    suma średnia
    Reakcje 844 22.8
    Komentarze 67 1.8
    Udostępnienia 16 0.4
    Najczęstsze słowa
    koko, kolekcji, nich, naszych, urodzinowej, dajcie, wiecie, był, #10latkoko, kokoworld
  • 24. ZAQUAD⬆ 1
    32 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    3.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 3-9%
    Top content:02.0613.0617.06
    suma średnia
    Reakcje 616 19.3
    Komentarze 50 1.6
    Udostępnienia 30 0.9
    Najczęstsze słowa
    kolorze, garnitur, piękna, elegancki, stylizacji, polonia, look, paulina, miss, dodatkami
  • 25. Manifiq&Co.nowa pozycja
    32 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    3.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~7%
    Top content:02.0617.0611.06
    suma średnia
    Reakcje 747 23.3
    Komentarze 41 1.3
    Udostępnienia 23 0.7
    Najczęstsze słowa
    sukienka, dziś, każdej, conessa, naszych, długo, zdjęciu, robić, tego, pięknego

Poczekalnia:

  • 26) BIZUU
  • 27) VZOOR
  • 28) Elementy
  • 29) Benedict Harper
  • 30) Makalu

Top 5 rankingu komunikacji

gego

Na gigantyczny skok marki w naszym rankingu wpływ miała przede wszystkim inicjatywa charytatywna #ścinkidlapsinki. W jej ramach powstały poduchy dla psów mieszkających w schroniskach. Jako wypełnienie, gego wykorzystało odpady z wykrojów swoich ubrań (wymiar zero waste z pewnością dodatkowo podbił zainteresowanie akcją). Wszystko zostało udokumentowane - na stronie gego regularnie pojawiały się m.in. stories zza kulis pracowni, przedstawiające proces tworzenia poduch.

Pod koniec miesiąca marka udostępniła post-relację z dnia przekazania pierwszej partii poduch do schroniska we Wrześni. Tego typu inicjatywy charytatywne są sposobem na manifestowanie wartości marki oraz budowanie poczucia wspólnoty w walce o wyższą sprawę. 

Ciekawostka - hasło #ścinkidlapsinki wymyśliła jedna z fanek marki na Facebooku. Zostawiła go w komentarzu pod postem z zapowiedzią akcji, opublikowanym na przełomie maja i czerwca.

Pod koniec czerwca w ramach pierwszego Shopping Day gego zaprosiło klientów odwiedzić swoją nową pracownię.

NAOKO

W czerwcu w NAOKO dominowały konkursowe posty na nazwę nowych sukienek oraz user generated content. Pod koniec miesiąca marka ogłosiła, że rozpoczęła pracę nad e-bookiem tworzonym w kolaboracji z Polkami mieszkającymi w różnych zakątkach świata. W e-booku pojawią się m.in. wakacyjne inspiracje, zdjęcia w kreacjach NAOKO i opisy najciekawszych miejsc na Ziemi, wraz z poleceniami bohaterek - naturalnych ambasadorek marki. 

Szukasz dobrej nazwy sukienki? Zapytaj o nią użytkowników! Daj fanom możliwość wykazać się kreatywnością i mieć realny wpływ na finalną wersję produktu. Z punktu widzenia komunikacji jest to bardzo dobrą decyzją.

 

NAOKO przekazało 11 tysięcy złotych na rzecz fundacji One Day, która wspiera młodzież i dzieci z domów dziecka i placówek opiekuńczo-wychowawczych.

Diabeł ubiera się u Prady, druhna ubiera się u NAOKO. Świadkowa i druhna, po pannie młodej i jej matce jest jedną z ważniejszych kobiet na ślubie. Na niej równie intensywnie będzie skupiał się wzrok weselnych gości, dlatego NAOKO postanowiło zadbać o to by prawa ręka narzeczonej w dniu wesela wyglądała olśniewająco. Na kogo padł wybór? Na razie nie wiadomo. 

Dzień zwierząt domowych w NAOKO. Marka zachęcała fanów do dzielenia się zdjęciami swoich czworonogich skarbów.

Laurella

Nikt nie promuje marki lepiej niż jej prawdziwe twarze. Gwiazdami komunikacji Laurelli ponownie zostały dziewczyny z jej zespołu. Były one bohaterkami publikowanych treści: prezentacji sposobów na stylizację kreacji Laurella, filmików promocyjnych, przeglądów nowej kolekcji oraz materiałów z życia biura.

Konkursowy filmik, w którym w roli modelek wystąpiły założycielka Laurelli oraz dziewczyny z jej zespołu. W treści posta marka prosiła użytkowniczki o napisanie krótkich komentarzy z odpowiedzią na pytanie “którą stylizację wybierasz i dlaczego?”. Autorki trzech wybranych odpowiedzi Laurella nagrodziła wybranymi sukienkami.

Tego typu autentyczne treści zmniejszają dystans między marką a klientem. A gdy zmniejsza się dystans, zwiększa się zaufanie i przystępność. Dziewczynom z zespołu Laurella wypada jedynie napisać “jesteście cudowny team”. :)

Dyrektor kreatywna Laurelli Laura Reiss-Vogel opublikowała filmik-oprowadzanie po siedzibie marki z dopiskiem “to moja firma” i zapowiedzią publikacji kolejnych materiałów z życia biura.

Patrizia Aryton

Na ekspercki wizerunek marki w mediach społecznościowych składa się wiele elementów: posiadane doświadczenie oraz wiedza branżowa, profesjonalne zdjęcia czy opinie od zadowolonych klientów. Patrizia Aryton zasługuje na miano eksperta od stylizacji i kreowania wizerunku za pomocą ubioru. W czerwcu marka opublikowała kolejne odcinki z cyklu merytorycznych live’ów Budowanie stylu oraz Porady stylistki. 

 

W ramach kampanii “Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” prawniczka i organizatorka konferencji #byckobietaontour Marta Klepka poprowadziła rozmowę z Moniką Lewandowską. Kobiety dyskutowały o swoich pasjach, skrywanych marzeniach, o tym jak żyć mądrze i pięknie, inspirując i dając innym odwagę do bycia sobą.

RISK made in Warsaw

Miesiąc dumy w RISK made in Warsaw. W ramach Pride Month z każdej sprzedanej autorskiej bluzy z tęczowym haftem marka przekazywała 50 zł na inicjatywę “Popieram związki” Kampanii Przeciw Homofobii. Poza tym RISK dołączył do szerokiego grona firm, stojących murem za społecznością LGBTQ+ i wsparł akcję #siłatęczy zorganizowanej przez markę Kubota. W krótkim filmie z wyrazami wsparcia dla tęczowej społeczności pojawiły się m.in. KOI, Myszojeleń, Your KAYA, Plantwear, Pola Zag Jewellery, Hairy Tale Cosmetics, AïOLI inspired by Gdańsk, Takapara - be yourself, be different, ZOA concept oraz Many Mornings.

Kojarzycie tego pana - inżyniera robotyki z zamiłowaniem do szpilek? Na zdjęciach Mark Bryan prezentuje się w spódnicy Pocket Face. RISK made in Warsaw wybrał świetny sposób na podkreślenie wartości marki przy pomocy user generated content. W końcu ten niesamowity 61-latek z klasą łamie wszelkie stereotypy.

Użytkowniczka Instagrama @bianson wysłała do RISK’a uroczą wiadomość wraz ze zdjęciem w sukience marki oraz z walizką do szpitala na poród. Czytamy: “Jadę z Wami rodzić najmłodszą Riskoverkę”.

Ranking TOP20 postów

Post Rea. Kom. Udo. Score
1 Jak zawsze możemy liczyć na Waszą kreatywność Nazwa dla sukienki ze zdjęcia to Birdy PS now 692 471 12 183.6
2 JAK JEJ DAĆ NA IMIĘ? Pojawiła się nowa sukienka w Risku - mała czarna dla miejskiej hipiski. Ko 82 319 5 101.35
3 Zgarnij przedpremierowo paczkę z nowościami marki LAURELLA do wygrania trzy paczki niespodzianki. 167 88 79 86.1
4 Przedstawiam Gypsy Moon Uwielbiam proces tworzenia nazw, a szczególnie z Waszą pomocą Dzięki z 200 232 5 82.85
5 196 227 7 82.35
6 JAK JĄ NAZWAĆ? Tiulowa spódnica z pazurem, czyli gdyby Czarna Łabędzica założyła punkowy zes 70 173 1 56.05
7 SUMMER BUSINESS to temat przewodni kolejnego odcinka #budowaniestylu! W trakcie spotkania nasza d 123 143 4 51.65
8 SZAFA KAPSUŁOWA LATEM to temat przewodni kolejnego odcinka #budowaniestylu! W trakcie spotkania 116 118 1 41.85
9 110 93 7 37.95
10 Zostaw nam w komentarzu i zgarnij dodatkowe -10% na bluzy i spodnie dresowe! Po zostawieniu nam 171 66 8 33.55
11 TATUUM dla Boskich Matek Nasza marka pragnie wspierać wszystkie kobiety i ich różnorodne, częs 125 6 35 30.8
12 Już od ponad 27 lat jako polska firma dbamy o wygląd Kobiet ‍‍‍ Z pasją szyjemy eleganckie 113 13 29 28.4
13 51 83 1 28.1
14 Dzień dobrych wiadomości Jest nam bardzo miło przekazać Wam newsa o otwarciu nowego sklepu outl 281 20 10 26.55
15 Zostaw nam w komentarzu i zgarnij rabat -20% na wszystkie nowości! Po zostawieniu nam w koment 45 75 2 26.05
16 X-LECIE TANGO by QΠШ ROBERT KUPISZ Twarzami kampanii TANGO zima 2016/17 marki Qπш Robert Kupis 260 20 9 24.85
17 KONKURS Napisz w komentarzu, co najbardziej lubisz robić wspólnie z Mamą i wygraj pudełko BeG 57 54 8 24.25
18 To są ścinki, czyli niewielkie części materiałów, które zostają z krojenia naszych ubrań. Z 312 11 7 23.45
19 No i stało się! Agata opowiada o KOKO na łamach Forbes.pl! Jeśli nie zdążyliście skoczyć do 227 25 7 23.4
20 Sukienki na których rozkwitają kwiaty, romantyczne dekolty w kształcie serca oraz zachwycające 223 6 7 17.5

Top 4 rankingu postów

Pod czerwcowym wpisem gego o starcie akcji charytatywnej #ścinkidlapsinki pojawiło się mnóstwo komentarzy. Były to odpowiedzi na pytanie marki o schronisko, które potrzebuje wsparcia. Ten post zagwarantował gego pierwsze miejsce w naszym rankingu.

Drugie oraz czwarte miejsce rankingu postów zajęły konkursowe posty Naoko. Zadanie polegało na zaproponowaniu nazwy dla sukienki.

Spotkaliście kiedyś męża, który uważnie wsłuchuje się w słowa swojej towarzyszki życia? Dziewczyny z Laurelli - tak. W poście marka poszukiwała żony mężczyzny, który w sposób absolutnie nieskrępowany podszedł do dziewczyn na ulicy i zapytał o kolejne nowości. Okazało się, że jego partnerka uwielbia kreacje marki. Laurella uznała takie spotkanie za fortunne i zamierza osobiście wręczyć wymarzony model kobiecie. Tego typu działania pozwalają nie tylko przedstawić produkt, a i zbudować jednoznaczne skojarzenia wokół marki oraz zainspirować obecnych lub potencjalnych klientów. Prosty przepis na uśmiech odbiorców. :) 

Zamiast skupiania się tylko i wyłącznie na własnych treściach warto przekazać inicjatywę odbiorcom marki. RISK made in Warsaw zwraca się do fanów z prośbą o wymyślenie nazwy dla sukienki. 

Warte uwagi

MEDICINE zorganizowało konkurs na projekt autorskiego wzoru na T-shirt. Do wygrania wycieczka dla dwojga w Bieszczady, aparat instax oraz karty podarunkowe na zakupy.

Tomasz Ossoliński zaprosił użytkowników na emisję ceremonii rozdania Polskich Nagród Filmowych Orły. Na uroczystości w kreacjach projektanta pojawiły się m.in. Błażej Hrapkowicz i Aleksandra Konieczna. 



Na Bulwarach Wiślanych odbył się wieczór autorski książki “Nowy dress code”. Krzysztof Łoszewski, znany stylista, projektant i kostiumograf opublikował zbiór wywiadów dotyczących stosunku mężczyzn do szeroko pojętego dress code’u. Rozmówcami autora byli m.in. Tomasz Ossoliński, Robert Kupisz, Wojciech Tulwin (Recman), Wojciech Bednarz (Vistula), Sławek Uniatowski oraz Olivier Janiak. 

W czerwcu wasalaa otworzyła swój pierwszy stacjonarny sklep w Warszawie. Aktywna promocja tego wydarzenia w mediach społecznościowych mocno wpłynęła na pozycję marki w naszym rankingu. W czerwcu Wasalaa awansowała o 14 pozycji.

 

Właścicielki Backerei Bytom opowiadają o marce, o lnie, o szyciu i pakowaniu paczek w filmikach nakręconych we współpracy z Only Only oraz Magdaleną Wesołowską z My moments.

Założenia rankingu

  • Na jakiej podstawie ustalany jest ranking?

    Miejsce marki w rankingu zależy od wskaźnika zaangażowania. Wskaźnik ten obliczany jest na podstawie interakcji przy postach publikowanych przez markę na FB z uwzględnieniem różnej siły ich oddziaływania (udostępnienia, komentarze, reakcje). W obliczeniach brana jest pod uwagę również częstotliwość publikowania i wielkość bazy fanów - jeśli dwie strony mają podobny sumaryczny wynik zaangażowania, to w naszej opinii lepiej angażuje ta, która opublikowała mniej postów lub posiada mniejszą bazę fanów. Do obliczania wskaźnika wykorzystujemy aplikację feedbeat.co

  • Jak wybierane są marki do rankingu?

    Ranking obejmuje polskie monobrandy modowe z kategorii damska odzież casual i smart casual z pominięciem marek obuwniczych. W przyszłości planujemy realizację osobnych rankingów dla mody męskiej, jak również dla marek obuwniczych. Nie bierzemy pod uwagę w rankingu multibrandów, marketplace'ów oraz marek zagranicznych. Jeśli Twoim zdaniem brakuje w rankingu jakiejś marki - napisz do nas z propozycją.

Potrzebujesz wsparcia?

Pora przejść do działania?
Wyślij nam brief lub umów się na spotkanie!

Ponad połowa naszych klientów pochodzi z poleceń od wcześniejszych klientów.
Zaufali nam