FASHION_PL - ranking komunikacji w social media (lipiec 2021)

Czy warto wracać do tego, co minęło? Wiele marek modowych stawia na ciągły rozwój, nowoczesność, innowacyjne rozwiązania. Jednak nie oznacza to bezwarunkowej rezygnacji z historii. Czytajcie najnowszy ranking FASHION_PL!
Daria Bahlai ▲ 06 sierpnia, 2021 ▲ około 8 minut czytania

Czy warto wracać do tego, co minęło? Wiele marek modowych stawia na ciągły rozwój, nowoczesność, innowacyjne rozwiązania. Jednak nie oznacza to bezwarunkowej rezygnacji z historii. Czytajcie najnowszy ranking FASHION_PL!

Czy warto wracać do tego, co minęło? Wiele marek modowych stawia na ciągły rozwój, nowoczesność, innowacyjne rozwiązania. Jednak nie oznacza to bezwarunkowej rezygnacji z historii. W lipcu polskie marki modowe czerpały inspiracje z tego, co było kiedyś. RISK made in warsaw w swojej najnowszej kolekcji “Polish Archives. Poza Czasem” wrócił do XX-wiecznego wzornictwa. W TOP 5 lipcowej edycji FASHION_PL po raz pierwszy pojawia się założona w 1989 roku autorska marka projektantki Ewy Minge. Laureatka prestiżowej nagrody Oskar Mody, wielokrotnie nagradzana tytułem osobowości roku oraz luksusowej marki roku, jedyna Polka, która miała okazję prezentować swoje kolekcje podczas Tygodnia Mody w Nowym Jorku, Rzymie, Paryżu i Moskwie znalazła się na szczycie podium i tym samym zaliczyła największy skok w historii naszych rankingów, bo aż o 55 pozycji! Jesteście ciekawi co najmocniej wpłynęło na ten wynik? Zapraszamy do lektury!

W czerwcu:

  • 14 marek awansowało
  • 10 marek spadło
  • 4 marki pojawiły się po raz pierwszy / po przerwie

Największy skok w górę zanotowała marka EWA MINGE (o 55 pozycji).

  • 1. EVA MINGE⬆ 55
    50 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    108.3
    Ukryj szczegóły ↑
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-9%
    Top content:18.0728.0727.07
    suma średnia
    Reakcje 🏆 29624 🏆 592.5
    Komentarze 🏆 2305 🏆 46.1
    Udostępnienia 🏆 534 🏆 10.7
    Najczęstsze słowa
    mojej, było, świat, czasem, miałam, kochani, własne, mnie, piękna, życie
  • 2. RISK made in warsaw⬆ 3
    112 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    23.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 5-14%
    Top content:22.0719.0707.07
    suma średnia
    Reakcje 5620 50.2
    Komentarze 1246 11.1
    Udostępnienia 182 1.6
    Najczęstsze słowa
    sukienka, zdjęcia, kwiaty, kolekcja, wieku, print, czasem, muzeum, maria, poza
  • 3. Patrizia Aryton⬆ 1
    33 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    17.0
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:20.0702.0723.07
    suma średnia
    Reakcje 1670 50.6
    Komentarze 667 20.2
    Udostępnienia 43 1.3
    Najczęstsze słowa
    spodnie, bawełny, sukienka, stylizacji, bluzka, kolekcji, deseń, kolorze, skorzystaj, promocja
  • 4. NAOKO⬇ 2
    59 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    16.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 65-77%
    Top content:29.0717.0727.07
    suma średnia
    Reakcje 5429 92
    Komentarze 321 5.4
    Udostępnienia 59 1
    Najczęstsze słowa
    sukienki, pięknej, zdjęcia, #naokogirls, jakie, #naoko, wakacje, wasze, mnie, stronie
  • 5. Solar Company S.A.⬆ 5
    19 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    12.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 24-67%
    Top content:19.0731.0707.07
    suma średnia
    Reakcje 2287 120.4
    Komentarze 34 1.8
    Udostępnienia 119 6.3
    Najczęstsze słowa
    kolekcji, wiosnalato, #solarweekend, zobacz, online, sezonu, wygoda, pierwsza, sukienka, wiĘcej
  • 6. Laurella⬇ 3
    12 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    12.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~8%
    Top content:17.0719.0701.07
    suma średnia
    Reakcje 2770 230.8
    Komentarze 92 7.7
    Udostępnienia 10 0.8
    Najczęstsze słowa
    #laurellagirls, @laurella, bĘdzie, będzie”, nowości, zapraszamy, otwarcia, widzimy, torebkę, @lauracocoreiss
  • 7. Stone Skirts⬆ 8
    58 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    12.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 44-45%
    Top content:03.0719.0707.07
    suma średnia
    Reakcje 4430 76.4
    Komentarze 134 2.3
    Udostępnienia 66 1.1
    Najczęstsze słowa
    ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀, kolor, pięknie, sukienka, #summer, sklepie, komplet, layla, #woman, bardzo
  • 8. Tomasz Ossoliński⬆ 1
    20 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    10.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-15%
    Top content:26.0728.0721.07
    suma średnia
    Reakcje 1708 85.4
    Komentarze 115 5.8
    Udostępnienia 46 2.3
    Najczęstsze słowa
    pokaz, kolekcji, mody, plaży, gdańsku, ubrania, tkanin, projekt, cyrkularnej, drugiej
  • 9. THE ODDER SIDE⬆ 4
    40 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    9.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-13%
    Top content:09.0703.0704.07
    suma średnia
    Reakcje 3742 93.6
    Komentarze 19 0.5
    Udostępnienia 11 0.3
    Najczęstsze słowa
    this, store, ibiza, with, dress, back, your, what, it’s, shade
  • 10. Taranko⬇ 2
    47 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    8.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-15%
    Top content:28.0712.0716.07
    suma średnia
    Reakcje 3031 64.5
    Komentarze 93 2
    Udostępnienia 36 0.8
    Najczęstsze słowa
    tarankocom, sukienki, piękna, letniej, kolekcji, teraz, wyprzedaży, dziewczyna, wyjątkowych, modele
  • 11. Robert Kupisz⬇ 5
    31 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    8.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 15-23%
    Top content:02.0720.0713.07
    suma średnia
    Reakcje 2215 71.5
    Komentarze 45 1.5
    Udostępnienia 58 1.9
    Najczęstsze słowa
    shop, qΠШ, summer, konkursu, kids, robert, tank, marki, kupisz, roots
  • 12. wasalaa⬆ 4
    46 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    7.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:15.0702.0728.07
    suma średnia
    Reakcje 2055 44.7
    Komentarze 168 3.7
    Udostępnienia 1 0
    Najczęstsze słowa
    #wasalaateam, kolory, sukienki, morze, bluzy, #sukienka, •wasalaa•, koszula, dzień, #letniastylizacja
  • 13. moodo⬇ 2
    50 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    7.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~8%
    Top content:09.0708.0721.07
    suma średnia
    Reakcje 679 13.6
    Komentarze 11 0.2
    Udostępnienia 220 4.4
    Najczęstsze słowa
    rabat, mamy, kolory, zobacz, sprawdź, outlet, sukienkę, dziś, lubisz, wszystko
  • 14. KOKOworld⬆ 9
    39 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    7.0
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 18-19%
    Top content:15.0702.0701.07
    suma średnia
    Reakcje 805 20.6
    Komentarze 259 6.6
    Udostępnienia 46 1.2
    Najczęstsze słowa
    koko, kolekcji, podróż, wszystkie, odpowiedzialnej, promocja, projekt, waste, spodnie, nazwa
  • 15. Bialcon⬇ 1
    18 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    6.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-17%
    Top content:18.0728.0722.07
    suma średnia
    Reakcje 660 36.7
    Komentarze 16 0.9
    Udostępnienia 77 4.3
    Najczęstsze słowa
    rozmiar, sukienki, bialcon, zdjęciami, stylizacji, modeli, kolekcji, sezon, wiele, kreacji
  • 16. TATUUM⬇ 9
    13 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    5.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 6-23%
    Top content:15.0729.0713.07
    suma średnia
    Reakcje 800 61.5
    Komentarze 29 2.2
    Udostępnienia 54 4.2
    Najczęstsze słowa
    model, sukienka, kolekcji, kolorami, letniej, tatuum, inspirowane, wyjątkowych, elegancki, czeka
  • 17. By Insomnia
    31 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    5.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 11-16%
    Top content:05.0721.0729.07
    suma średnia
    Reakcje 1514 48.8
    Komentarze 45 1.5
    Udostępnienia 35 1.1
    Najczęstsze słowa
    dress, letnim, sukienka, idealny, fanek, wygodnym, kolorów, kolorze, modelu, mieście
  • 18. MEDICINE everyday therapy⬇ 3
    31 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    5.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 8-23%
    Top content:12.0726.0701.07
    suma średnia
    Reakcje 1417 45.7
    Komentarze 54 1.7
    Udostępnienia 33 1.1
    Najczęstsze słowa
    #wearmedicine, koszula, wakacje, medicine, lato, zapraszamy, koniecznie, sukienka, będzie, modele
  • 19. Bäckerei Bytom⬇ 1
    18 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    5.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 6-17%
    Top content:07.0716.0725.07
    suma średnia
    Reakcje 767 42.6
    Komentarze 48 2.7
    Udostępnienia 24 1.3
    Najczęstsze słowa
    kolor, karolina, turkus, czarno, kilka, bytomiu, lniane, zapraszamy, będzie, fuksja
  • 20. La Mania⬆ 13
    15 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    4.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 14-15%
    Top content:28.0715.0707.07
    suma średnia
    Reakcje 640 42.7
    Komentarze 115 7.7
    Udostępnienia 10 0.7
    Najczęstsze słowa
    live, kolor, powered, restream, baby, mania, kochacie, dres, letnie, nowości
  • 21. Rêves
    18 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    4.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 43-56%
    Top content:21.0727.0701.07
    suma średnia
    Reakcje 644 35.8
    Komentarze 13 0.7
    Udostępnienia 39 2.2
    Najczęstsze słowa
    czasu, sukienka, wiecie, zdjęcie, karolina, koniecznie, zobaczcie, olga, mamy, towarzystwie
  • 22. MOLTON⬇ 3
    16 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    4.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 50-63%
    Top content:14.0719.0713.07
    suma średnia
    Reakcje 716 44.8
    Komentarze 9 0.6
    Udostępnienia 25 1.6
    Najczęstsze słowa
    wyprzedaży, letniej, salonów, teraz, spódnica, produkty, kolorze, rabat, lato, więcej
  • 23. Makalu⬆ 7
    33 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    3.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:02.0713.0714.07
    suma średnia
    Reakcje 291 8.8
    Komentarze 17 0.5
    Udostępnienia 65 2
    Najczęstsze słowa
    letnie, stylizacje, rabatem, salonach, sukienki, wyprzedaży, lato, kolekcja, promocyjny, extra
  • 24. Just Paul⬇ 4
    23 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    3.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-4%
    Top content:13.0721.0717.07
    suma średnia
    Reakcje 885 38.5
    Komentarze 20 0.9
    Udostępnienia 6 0.3
    Najczęstsze słowa
    #summerdress, #summervibes, #polishbrand, #justpaul, #jpvibes, #summermusthave, #beatricedress, #musthave, letnie, sukienka
  • 25. TOVA⬇ 3
    16 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    3.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 40-75%
    Top content:09.0718.0704.07
    suma średnia
    Reakcje 763 47.7
    Komentarze 11 0.7
    Udostępnienia 7 0.4
    Najczęstsze słowa
    wyprzedaży, modele, tova25, sukienki, cenie, sprawdźcie, niższej, tego, zakładce, dziś

Poczekalnia: 

26. paprocki&brzozowski
27. Manifiq&Co.
28. Benedict Harper
29. Natula Natural Clothing
30. ZAQUAD

Top 5 rankingu komunikacji

Ewa Minge

Nowe początki i nowe szanse. Ewa Minge, właścicielka linii ubrań EWA MINGE, przeszła od reklamy towarów wszelakich do inspirujących historii z życia. Komunikację na stronie od początku lipca projektantka prowadzi osobiście. Zapowiedziała wielkie zmiany i stopniowo wdraża je w życie. Jaki ta decyzja miała wpływ na wizerunek marki? Obecnie strona Ewy Minge jest bardziej podobna do pamiętnika niżeli konta firmowego. Posty przypominają naskrobane długopisem akapity w notatniku. Nie są to teksty doszlifowane pod względem językowym czy zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek internetowych. 
W postach projektantka opisuje własne doświadczenia życiowe oraz wyzwania, z którymi musiała się zmierzyć. Doradza jak wzmocnić poczucie własnej wartości, zachęca do realizacji własnych marzeń, publikuje archiwalne zdjęcia, którym towarzyszą rozważania o szczęściu, rodzinie, miłości, pięknie czy sile charakteru. Nie zabrakło treści o modzie i stylu.   
Lipcowa komunikacja marki opierała się na szczerości wobec odbiorców. Ewa Minge na własnym przykładzie pokazała, że warto wyrażać własną opinię bez obawy o bycie skrytykowanym lub odrzuconym. W ślad za nią podążyło prawie 60 tys. użytkowników. Tego typu działania pomagają skutecznie budować relacje z fanami, zdobywać ich zaufanie i zwiększać zaangażowanie na stronie. Na efekty nie musieliśmy długo czekać - Ewa Minge triumfuje w naszym rankingu Fashion_PL.


Przepełniony miłością i szacunkiem tekst z okazji 30 urodzin syna Ewy Amadeusza. Post znalazł się na czwartym miejscu lipcowego rankingu Top5.  

Sztuka bywa modą, moda bywa sztuką. Ewa Minge zaprasza do galerii ToTuart, gdzie można zobaczyć obrazy oraz rzeźbę autorstwa projektantki.

RISK made in WARSAW

Na początku lipca w RISKu odbyła się premiera kolekcji “Polish Archives. Poza Czasem”, która powstała we współpracy z Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi. Marka szukała inspiracji w modzie sprzed 100 lat, a konkretnie - w tkaninach. Ich fakturach, nadrukach, kolorach. Po przejrzeniu archiwalnych zbiorów wzorów muzeum od połowy XIX wieku do lat 80. XX wieku wybór padł na epokę dwudziestolecia międzywojennego. Prace nad kolekcją trwały półtora roku. Dyrektor artystyczny Paweł Palikot odtwarzał wzory od nowa, nadając im klimat materiałów z dawnych lat. Stylizowana sesja zdjęciowa nowej kolekcji odbyła się w znajdującym się na terenie CMW Łódzkim Parku Kultury Miejskiej. 

Tuż przed premierą RISK przeprowadził swoją pierwszą transmisję na żywo i na tym nie poprzestał. W kolejnym live’ie (tym razem na Instagramie) stylista Paweł Zasim przedstawił własne propozycje stylizacji nowości marki. Na koniec miesiąca na klientów czekała niespodzianka - próbki kosmetyków CosmIQ w prezencie do każdego zamówienia.

Post-premiera kolekcji Polish Archives. Poza Czasem.

Czas na wyjście ze strefy komfortu! Współzałożycielki marki Antonina Samecka i Klara Kowtun w swojej pierwszej transmisji na żywo opowiedziały o kulisach powstania nowej kolekcji.

W opisach nowych modeli RISK umieszczał historie pierwowzorów poszczególnych printów.

W komunikacji nie zabrakło materiałów #BehindTheScenes. RISK zapowiada powrót męskiej kolekcji.

Patrizia Aryton

Grupy na Facebooku są świetnym narzędziem do budowania lojalnej i zaangażowanej społeczności wokół marki. Z tego narzędzia korzystają m.in. Laurella, Diamante, Malesa. Teraz do tego grona dołączyła Patrizia Aryton. Marka zaprasza na prywatną  grupę “Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”, na której użytkowniczki dyskutują o świadomym budowaniu stylu, a ekspertki oferują doradztwo zakresie komponowania ubioru. Jest to doskonałe wzmocnienie działań marki w mediach społecznościowych. 

Patrizia Aryton rozwija działania wideo marketingu, uzupełniając komunikację o nowe, bogate treści. Zaczęła od organizowania cyklicznych transmisji na żywo, w których ekspertki opowiadały o modzie, stylu, budowaniu swojego wizerunku. W lipcu marka zaczęła podbijać TikToka i publikować uwielbiane przez internautów krótkie filmiki z prezentacją produktu w codziennym użytkowaniu.

Drugi sezon cyklu live’ów “Budowanie stylu” z udziałem dyrektor kreatywnej marki Patrycją Cierocką-Szumichorą oraz doradcą wizerunku Magdaleną Właszynowicz.

NAOKO

W NAOKO trwa sezon weselny. Komunikację marki zdominował content od zadowolonych klientek. Na zdjęciach roześmiane panny młode i ich druhny prezentują się w wybranych sukienkach marki. To jeden z najlepszych sposobów na wykorzystanie społecznego dowodu słuszności. Kto jak nie druhny mógłyby przedstawić sukienki jako idealne na letnie przyjęcia? 

Na początku miesiąca mieliśmy okazję podziwiać fantastyczne ujęcia z Sardynii. Pocztówka z wakacji była dobrą okazją, aby przypomnieć o darmowym e-booku, który doskonale sprawdził się jako upominek do każdego zamówienia złożonego w lipcu.

Monika Szyndler, założycielka marki NAOKO, przesyła pozdrowienia ze słonecznej Sardynii.

Zdjęcia z wesela to pamiątka na całe życie. Patrząc na te kadry od razu mamy ochotę na imprezę, a Wy?

Weekend z Małgorzatą Ohme w NAOKO. Dziennikarka i prezenterka telewizyjna przez cały tydzień zachwycała widzów “Dzień Dobry TVN” sukienkami z nowej kolekcji marki.

Solar Company S.A.

Miesiąc nowości w Solar Company S.A. W lipcu miały miejsce: publikacja pierwszego zwiastuna kolekcji jesień/zima 2021/22 oraz premiera kolekcji WEEKEND, nawiązującej do konceptu hygge. Sportowe sukienki, bawełniane bluzy, komfortowe joggersy -  w Solar Company S.A. znajdziemy ubrania stworzone po to, aby poczucie szczęście towarzyszyło nam na co dzień.

Kolekcja WEEKEND trafi do sprzedaży wraz z początkiem sierpnia.

Szukasz inspiracji modowych na wieczorne wyjście na miasto? Odkryj sesję City Lights od Solar Company S.A.

Ranking TOP20 postów

Post Rea. Kom. Udo. Score
1 Ile razy w życiu zaczynaliście od nowa ? Jeden stół, jedno krzesło...a czasem i bez tego? Stoj� 1646 100 66 155.2
2 KONKURS NA NAZWĘ Nowa letnia sukienka w Risku potrzebuje nazwy. Szyta z koła Prima Ballerina to na 91 421 3 132.8
3 Zauważyłam taką zależność, że ludzie szczęśliwi, spełnieni, często ci, którym nie podano 1251 97 57 128.7
4 Co się stanie, jeśli ze zdjęć usuniemy mężczyzn? 588 38 99 88.05
5 Zapraszamy do obejrzenia kolejnego odcinka z cyklu #budowaniestylu! W trakcie spotkania nasza dyrek 139 184 3 63.9
6 KONKURS NA NAZWĘ NOWEGO PRINTU KOLEKCJI JZ21/22 Jak ptaki na print Dawida doleciały do nas inform 64 173 6 59
7 Odliczamy już tylko dni do otwarcia! Widzimy się na miejscu! 865 18 0 48.65
8 232 104 9 48.45
9 Zainspiruj się propozycjami naszej stylistki. Pamiętaj, że trwa u nas wyprzedaż do -40% na ca� 98 107 2 38.3
10 KONKURS NA X-LECIE MARKI QΠШ! Świętuj razem z nami 10-te urodziny marki QΠШ! Weź udział w k 582 2 10 36.2
11 Na budowie cały czas czegoś brakuje.. jak neonu w „L” dlatego bezpieczniej jest nam przesuną 511 20 0 31.55
12 PIERWSZA ODSŁONA #SolarWeekend Linia WEEKEND to kwintesencja miękkości i wygody. Kolekcja opier 225 11 14 23.65
13 Zawsze z głową w chmurach, często błądzę gdzieś myślami, nie mogę się skupić na mniej ist 363 9 2 22.15
14 Weekend z @gosiaohme w NAOKO sprawdźcie co na dzisiaj wybrała Gosia i dajcie znać, która styliz 278 22 2 21.8
15 X-lecie QПШ Robert Kupisz Te 10 lat to jedna wielka, ekscytująca przygoda, która trwa i planuje 182 15 11 20.75
16 Hello weekend! Jak u Was pogoda ? Na Podlasiu nie najgorzej, jednak mogłoby być lepiej ⠀⠀⠀� 307 2 4 18.55
17 – Tak bardzo zaśmiecamy planetę, że wreszcie inaczej spojrzeliśmy na nasze ubrania. Myślałem 214 11 6 17.9
18 W sklepie pojawiła się nowa sukienka Layla Blush Napiszcie w komentarzach, jak Wam się podoba w 169 21 4 17.35
19 "Teraz polska branża mody zebrała się nad polskim morzem, by podziwiać sylwetki z nowej kolekcji 172 18 5 17.25
20 Fotograf/ka poszukiwany/a "Wiecie, że 10 lat temu jak zakładałam firmę KOKO to wówczas sama r 26 33 9 17.05

Top 5 rankingu postów

Lider naszego lipcowego rankingu postów - Ewa Minge. Na liście znalazło się aż cztery wpisy marki. W poście, który cieszył się największym zaangażowaniem projektantka przypomina, że nigdy nie jest za późno, by zacząć wszystko od nowa. 

W lipcu w RISKu nie zabrakło konkursowych postów na nazwę sukienki.

Trzecie miejsce w rankingu Top5 postów - Ewa Minge pisze o szczęściu, życzliwości i wzajemnym wsparciu.

Letni przegląd ulubionych produktów kosmetycznych od Ewy Minge.

Warte uwagi

Wywiad Tomasza Ossolińskiego dla Dzień Dobry TVN o zrównoważonej modzie i kulisach powstania premierowej kolekcji, która powstała we współpracy z Electrolux oraz inicjatywą Ubrania do oddania.


THE ODDER SIDE zaprasza na Lunch Break Yoga z @madalenayoga. 

Artysta Arek Morawski a.k.a. Lis Kula zaprojektował wzory dla nowej kolekcji MEDICINE.

Rêves wraca do dzieciństwa. Premiera zakładki KIDS w sklepie internetowym oraz pierwszego produktu - sukienki LITTLE MONKEY.

Założenia rankingu

  • Na jakiej podstawie ustalany jest ranking?

    Miejsce marki w rankingu zależy od wskaźnika zaangażowania. Wskaźnik ten obliczany jest na podstawie interakcji przy postach publikowanych przez markę na FB z uwzględnieniem różnej siły ich oddziaływania (udostępnienia, komentarze, reakcje). W obliczeniach brana jest pod uwagę również częstotliwość publikowania i wielkość bazy fanów - jeśli dwie strony mają podobny sumaryczny wynik zaangażowania, to w naszej opinii lepiej angażuje ta, która opublikowała mniej postów lub posiada mniejszą bazę fanów. Do obliczania wskaźnika wykorzystujemy aplikację feedbeat.co

  • Jak wybierane są marki do rankingu?

    Ranking obejmuje polskie monobrandy modowe z kategorii damska odzież casual i smart casual z pominięciem marek obuwniczych. W przyszłości planujemy realizację osobnych rankingów dla mody męskiej, jak również dla marek obuwniczych. Nie bierzemy pod uwagę w rankingu multibrandów, marketplace'ów oraz marek zagranicznych. Jeśli Twoim zdaniem brakuje w rankingu jakiejś marki - napisz do nas z propozycją.

Potrzebujesz wsparcia?

Pora przejść do działania?
Wyślij nam brief lub umów się na spotkanie!

Otrzymasz szczegółowy plan i wycenę bez zobowiązań.
Zaufali nam