Przekonaj się, że TikTok nawet kilkukrotnie może pobić inne kanały social media pod kątem atrakcyjności kosztu dotarcia do odbiorców.
Tiktok to nie tylko młodzież, 60% proc polskich użytowników to młodzi dorośli w wieku 18-34 lata. I dotrzesz do nich w zupełnie inny sposób - angażując ich wzrok oraz słuch.
Łatwo dostrzec analogię do modelu działania na Instagramie w latach 2016-18, kiedy za sprawą mixu działań płatnych i organicznych marki budowały pozycję przy niewspółmiernie mniejszym zaangażowaniu wydatków niż dziś.
Na podstawie briefu i analizy komunikacji Twojej marki oraz jej otoczenia biznesowego zaprojektujemy dedykowany model działania w tym kanale.
Wiemy, jak wykorzystać każdy rodzaj contentu pod kątem oczekiwań odbiorców na TikToku. Otrzymasz od nas wskazówki, wytyczne i gotowe scenariusze pod kątem przygotowania materiałów video.
Od momentu startu kampanii będziemy prowadzić ciągłą optymalizację w celu założonych wspólnie efektów biznesowych.
Jesteśmy zorientowaną na nowe technologie agencją digital z mocnym fundamentem strategicznym. Realizujemy skuteczne kampanie reklamowe w social media. Poznaj nas i przekonaj się, że warto wykorzystać nasze mocne strony, narzędzia i autorskie metody do zwiększenia sprzedaży w Twoim biznesie.
W świecie, w którym nie istnieje podział na online i offline, wspieramy marki w dynamicznym wzroście. Wspólnie odnosimy sukcesy dzięki synergii unikalnych koncepcji komunikacyjnych i kompetencji w zakresie korzystania z najnowszych narzędzi reklamowych.
Z TikToka korzysta średnio 47% wszystkich polskich użytkowników internetu!* Ta liczba wciąż rośnie, obejmując przy tym nie tylko nastolatków ale również dojrzałych odbiorców - w tak licznej, a przede wszystkim zaangażowanej i różnorodnej grupie z pewnością znajdą się osoby zainteresowane Twoją ofertą.
*raport Digital 2023 - Poland
Bazę dla popularności TikToka być może stanowiły wyzwania taneczne oraz content mający na celu dostarczenie rozrywki. Dzisiaj w serwisie znajdziesz maksymalnie różnorodne treści - od prostego humoru, przez rozrywkę wysokiej jakości, po eksperckie profile pełne wiedzy podanej w interesujący i dynamiczny sposób.
TikTok może sprzedawać, przede wszystkim jednak może stać się silnym graczem w wypełnianiu górnych etapów sprzedażowego lejka. Zwracaj uwagę, wzmacniaj świadomość marki, skutecznie zwiększaj ruch na swojej stronie. Te działania pośrednio stanowią fundament silnego brandu, po którego ofertę warto wracać!
Opcji na realizację contentu na TikToku jest wiele, a im bardziej dynamicznie i autentycznie - tym lepiej! Nie musisz mieć gotowych filmów - wystarczą zdjęcia lub krótkie nagrania - z przyjemnością zrealizujemy na ich podstawie atrakcyjne, dynamiczne i przyciągające uwagę spoty.
Każdy projekt zaczynamy od maksymalnie pełnego poznania charakterystyki marki, z którą współpracujemy: jej modelu biznesowego, potrzeb, planów i oczekiwań.
Na bazie researchu, analizy oraz informacji z briefów stworzymy dedykowaną koncepcję kampanii i założenia do kreacji reklamowych dopasowanych do planowanych targetów
Po akceptacji warstwy kreatywnej, przystąpimy do zbudowania kompletnej struktury na koncie reklamowym i uruchomimy kampanie.
Od momentu uruchomienia, kampania będzie pod stałą opieką dedykowanego specjalisty, a także zostanie zsynchronizowana z naszymi autorskimi aplikacjami, które dostarczą wsparcie analityczne.
Struktura działań reklamowych nigdy nie jest ostateczna. Konsekwentnie będziemy proponować działania mające na celu jej rozwój, a także wykorzystywanie okazji sprzedażowych i trendów sezonowych.
Dzięki przejrzystym raportom będziesz w stanie na bieżąco kontrolować efektywność wszystkich działań reklamowych.