FASHION_PL - ranking komunikacji w social media (marzec 2022)

Elastyczna - chyba najbardziej trafne określenie reakcji branży modowej na bieżące wydarzenia w Ukrainie. W marcu właściciele i przedstawiciele wielu brandów musieli zmierzyć się z wyzwaniem dopasowania strategii marketingowej do nowej rzeczywistości. W nowym rankingu FASHION_PL zebraliśmy najciekawsze przykłady działań polskich marek modowych w digitalu (i nie tylko ;)) na przestrzeni miesiąca. Zapraszamy do lektury!
Daria Bahlai ▲ 11 kwietnia, 2022 ▲ około 8 minut czytania

Elastyczna - chyba najbardziej trafne określenie reakcji branży modowej na bieżące wydarzenia w Ukrainie. W marcu właściciele i przedstawiciele wielu brandów musieli zmierzyć się z wyzwaniem dopasowania strategii marketingowej do nowej rzeczywistości. W nowym rankingu FASHION_PL zebraliśmy najciekawsze przykłady działań polskich marek modowych w digitalu (i nie tylko ;)) na przestrzeni miesiąca. Zapraszamy do lektury!

Elastyczna - chyba najbardziej trafne określenie reakcji polskich marek modowych na bieżące wydarzenia w Ukrainie. W marcu właściciele i przedstawiciele wielu brandów musieli zmierzyć się z wyzwaniem dopasowania strategii marketingowej do nowej rzeczywistości. 

Ci, którzy potrzebowali małej przerwy, aby wrócić do siebie i uporządkować myśli, niemal całkowicie wstrzymali komunikację. Niektórzy zrezygnowali jedynie z działań wizerunkowych (w tym przesadnie optymistycznych akcji do Dnia Kobiet lub pełnych energii wiosennych kampanii) na rzecz organizacji zbiórek artykułów pierwszej potrzeby, wsparcia licznych fundacji i inicjatywy charytatywnych oraz edukacji na temat dezinformacji w sieci. W nowym rankingu FASHION_PL zebraliśmy najciekawsze przykłady działań polskich marek modowych w digitalu (i nie tylko ;)) na przestrzeni miesiąca. Zapraszamy do lektury!

Ranking FASHION_PL - TOP 5 marca

Ewa Minge

W czasach, gdy komunikacja niemal całkowicie przenosi się do przestrzeni cyfrowej Ewa Minge stawia na… książki. Projektantka właśnie podpisała umowę z wydawnictwem Prószyński i S-ka. Zapowiada pojawienie pierwszego tomu autorskiej trylogii już w tym roku. 

Pod koniec miesiąca ruszył kolejny sezon autorskiego programu Ewy “Piękno, zgłoś się”. Przypominamy, że casting na bohaterek programy odbywał się prosto na profilu marki.


I po premierze. :) W marcu widzowie Warszawskiej Opery Kameralnej podziwiali kostiumy autorstwa Ewy Minge do musicalu Company.

RISK made in warsaw

Ruszył projekt RISK for real people (pisaliśmy o nim w poprzedniej edycji rankingu FASHION_PL) - wzruszający manifest przyjaźni międzynarodowej, międzypokoleniowej, międzykulturowej. Do udziału w wizerunkowej sesji zdjęciowej marka zaprosiła osoby z Ukrainy, Rosji, Kazachstanu, Czeczenii. Całości towarzyszy hasło “tańczcie, śpiewajcie, pokazujcie modę, bo wojna boi się wesołych”. Pomysłodawczyni sesji - Marina Hulia, mieszka w Polsce od 30 lat, ale urodziła się w ukraińskich Czerkasach. Jest m.in. laureatką nagrody im. Ireny Sendlerowej „za naprawianie świata” oraz nagrody im. Sergio Vierira de Mello za „zasługi dla pokojowego współistnienia i współdziałania społeczeństw, religii i kultur”.

“Chciałabym, żeby te zdjęcia uświadomiły ludziom, że warto skupić się na podobieństwach.” - twierdzi Marina. “Żeby różnice zachęcały do poznania nowego, posmakowania czegoś innego, do ciekawości. I łączenia się w działaniu, by wspierać innych. Nosimy hidżab albo jeansy, jesteśmy kolorowi, głośni, weseli. Nie jest tak, że skoro jesteśmy uchodźcami, to nie mamy się czym podzielić z innymi. Człowiek zawsze ma co dać drugiemu człowiekowi”. 

 


Zdjęcia z projektu RISK for real people dostępne również w zakładce Everyone is welcomed na oficjalnej stronie marki.


Wolność dla każdego! 50 zł z każdej zamówionej sukienki z nadrukiem “Wolność” autorstwa Pawła Palikota RISK przekazuje na zbiórkę SOS UKRAINA organizowaną przez Polską Akcję Humanitarną.

NAOKO

Marcowa komunikacja NAOKO obracała się wokół otwartości, chęci niesienia pomocy i wzajemnego wsparcia. Marka powoli wróciła do harmonogramu publikacji sprzed dwóch miesięcy. Nie zabrakło działań wizerunkowych: Monika Szyndler poprowadziła rozmowę LIVE z Joanną Paduszyńską - fundatorką i prezeską Fundacji Słonie na Balkonie, między innymi o wpływie otaczających nas kolorów na samopoczucie. W drugiej części transmisji założycielka NAOKO zaprezentowała produkty z kolekcji Color Therapy, nawiązując do trendu dopamine dressing. Na zakończenie dziewczyny przygotowały materiał - bonus: odprężające ćwiczenia oddechowe. 


Live “Terapia kolorem” w NAOKO - kto oglądał? :)


W NAOKO nadszedł czas na metamorfozy! Uczestniczki konkursu miały okazję na zdobycie wiosennej garderoby o wartości 2000 zł.

Bialcon 

Marka zaliczyła mocny skok w rankingu na skutek intensywnego zaangażowania w pomoc osobom, które w obliczu wojny uciekły do Polski. Przykładowo, na profilu marki pojawiło się kilka ogłoszeń o pracę dla obywateli Ukrainy. Jedno z nich trafiło na listę TOP 5 postów z marca z rekordową liczbą udostępnień. Ile użytkowników kliknęło przycisk “re-post”? Czytaj dalej! ;)    

W połowie miesiąca w Centrum Spotkania Kultur w Lublinie odbył się koncert charytatywny "Lubelskie z Ukrainą". Zaproszenie na wydarzenie Bialcon pojawiło się na profilu Bialcon. Wśród uczestników znalazły się m.in. Enej, Krzysztof Cugowski, Chris Cugowski, soliści i Band Teatru Muzycznego w Lublinie, gitarzysta Adam Drathe, Chór Gospel Rain, Jolanta Sip, Magda Welc oraz tancerze ukraińscy.


Wsparcie nie tylko dla pojedynczych osób. Bialcon zaprasza do współpracy ukraińskie firmy odzieżowe.


Dziennikarka TVN Ania Lewandowska w stylizacji od Bialcon w programie Pytanie na śniadanie.

Patrizia Aryton

Czym mistrzynie live commerce zaskoczyły fanów w marcu? Piątą edycją kampanii “Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”, która z biegiem czasu przybrała formę programu ambasadorskiego. Poznajcie bohaterki najnowszej kampanii! 

→ Anna Kubica - adwokatka i mediatorka, zaangażowana w rozpowszechnianie wiedzy prawniczej dotyczącej zawierania małżeństw. Autorka ebooka „Zanim powiesz tak”. 

→ Ewa Bolińska-Gostkowska - członkini Rady Programowej Fundacji Miasto Literatury, menadżerka kultury. Pomysłodawczyni i koordynatorka projektu Strefa Wolnego Czytania oraz projektów łączących świat filmu i książki: Word2Picture i Film the Book. 

→ Edyta Plich - dyrektorka Towarzystwa Inteligentnej Młodzieży (TIM), prezeska Fundacji Wspierania Młodzieży w Nauka Edico.

Wywiady z ambasadorkami autorstwa Dagmary Rybickiej przeczytacie na stronie Patrizii Aryton. 

 


Czytamy: “Każda z nich spoglądając w lustro widzi kobietę spełnioną, świadomą własnej wartości, akceptującą siebie w stu procentach i żyjącą w zgodzie ze sobą. Takie podejście w pełni oddaje filozofię marki Patrizia Aryton”.

TOP 20 rankingu 

  • 1. EVA MINGE
    29 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    87.7
    Ukryj szczegóły ↑
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-3%
    Top content:20.0315.0309.03
    suma średnia
    Reakcje 🏆 17448 🏆 601.7
    Komentarze 1248 🏆 43
    Udostępnienia 🏆 679 23.4
    Najczęstsze słowa
    życie, świata, było, dziecko, czasem, jestem, całe, wszystkim, ludzi, kochani
  • 2. RISK made in warsaw
    215 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    47.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 3-6%
    Top content:21.0306.0301.03
    suma średnia
    Reakcje 11373 52.9
    Komentarze 🏆 3798 17.7
    Udostępnienia 562 2.6
    Najczęstsze słowa
    marina, sukienka, kolor, działa, bluza, ubrania, wszystkie, nazwę, mówi, riska
  • 3. NAOKO
    47 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    42.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 74-85%
    Top content:19.0318.0310.03
    suma średnia
    Reakcje 8161 173.6
    Komentarze 538 11.4
    Udostępnienia 596 12.7
    Najczęstsze słowa
    kolor, propozycja, płaszcz, kolorów, będzie, wiosenny, wiosnę, stronie, komentarzach, model
  • 4. Bialcon
    18 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    29.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 6-22%
    Top content:15.0315.0302.03
    suma średnia
    Reakcje 705 39.2
    Komentarze 10 0.6
    Udostępnienia 581 🏆 32.3
    Najczęstsze słowa
    bialcon, sukienka, damskie, kolorów, wiosnę, lublinie, doskonały, ukrainy, kobiet, lubelskie
  • 5. Patrizia Aryton
    30 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    25.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-3%
    Top content:22.0308.0311.03
    suma średnia
    Reakcje 1716 57.2
    Komentarze 1082 36.1
    Udostępnienia 67 2.2
    Najczęstsze słowa
    100%, baweŁna, jedwab, sukienka, torebka, garnituru, spodnie, kapturem, pŁaszcz, bluzka
  • 6. Tomasz Ossoliński
    8 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    25.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-25%
    Top content:28.0308.0312.03
    suma średnia
    Reakcje 3298 412.3
    Komentarze 103 12.9
    Udostępnienia 113 14.1
    Najczęstsze słowa
    zdjęcie, był, przeciwko, czołg, protest, widener, wiedział, wietnamie, pokojowy, fotografia
  • 7. MOLTON
    18 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    18.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 27-39%
    Top content:31.0304.0310.03
    suma średnia
    Reakcje 1214 67.4
    Komentarze 146 8.1
    Udostępnienia 243 13.5
    Najczęstsze słowa
    kolekcja, #kobietymolton, #online, ukrainy, znajdziecie, drogie, płaszcz, rabatem, kobiet, okazji
  • 8. KOKOworld
    53 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    11.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 2-8%
    Top content:03.0307.0323.03
    suma średnia
    Reakcje 2412 45.5
    Komentarze 101 1.9
    Udostępnienia 184 3.5
    Najczęstsze słowa
    kolekcji, ukrainy, kolorze, bluzki, pierwszy, koko, wiosny, będzie, projektu, junglee
  • 9. Laurella
    27 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    11.0
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-11%
    Top content:03.0324.0301.03
    suma średnia
    Reakcje 3039 112.6
    Komentarze 176 6.5
    Udostępnienia 9 0.3
    Najczęstsze słowa
    nowościach, dziś, chcemy, #laurella, tego, będzie, wracają, ostatnie, produkty, kochane
  • 10. Solar Company S.A.
    17 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    10.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 19-35%
    Top content:01.0321.0311.03
    suma średnia
    Reakcje 1640 96.5
    Komentarze 28 1.6
    Udostępnienia 114 6.7
    Najczęstsze słowa
    kolekcji, solar, wiosny, zobacz, limitowana, wiosnalato, #kolekcjilimitowanej, dodaje, spodni, wiosennej
  • 11. TATUUM
    8 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    10.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 10-50%
    Top content:04.0322.0322.03
    suma średnia
    Reakcje 762 95.3
    Komentarze 24 3
    Udostępnienia 129 16.1
    Najczęstsze słowa
    tatuum, wiosnę, każdy, kolorami, stylu, salonach, ramię, kolekcji, wszystkich, нас
  • 12. Stone Skirts
    32 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    10.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 41-48%
    Top content:07.0315.0303.03
    suma średnia
    Reakcje 3206 100.2
    Komentarze 52 1.6
    Udostępnienia 43 1.3
    Najczęstsze słowa
    ​​​​​​​​, sukienka, bardzo, dobrze, pięknie, komplet, możemy, wiosną, wasze, spodenkami
  • 13. MEDICINE everyday therapy
    28 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    10.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 3-18%
    Top content:04.0331.0313.03
    suma średnia
    Reakcje 2192 78.3
    Komentarze 152 5.4
    Udostępnienia 55 2
    Najczęstsze słowa
    przetwarzania, wszystkie, obowiązków, konkursu, danych, pomoc, kolekcję, administratora, online, kodem
  • 14. Taranko
    54 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    8.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 6-19%
    Top content:20.0327.0316.03
    suma średnia
    Reakcje 2919 54.1
    Komentarze 92 1.7
    Udostępnienia 57 1.1
    Najczęstsze słowa
    kolekcję, zobacz, tarankocom, premium, sukienki, wiosenne, piękna, nowości, wiosny, dostępna
  • 15. moodo
    57 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    8.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~12%
    Top content:03.0323.0324.03
    suma średnia
    Reakcje 961 16.9
    Komentarze 41 0.7
    Udostępnienia 225 3.9
    Najczęstsze słowa
    promocji, kurtka, wszystko, kobiet, moodo, jeansy, stylizacji, modele, sprawdź, zakupy
  • 16. Łukasz Jemioł
    32 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    8.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 18-28%
    Top content:08.0312.0303.03
    suma średnia
    Reakcje 2738 85.6
    Komentarze 58 1.8
    Udostępnienia 16 0.5
    Najczęstsze słowa
    kolor, link, spodnie, jeansów, online, wiosenne, wiosnę, kurtki, kolekcji, płaszcza
  • 17. Makalu
    61 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    6.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 3-8%
    Top content:31.0323.0302.03
    suma średnia
    Reakcje 1242 20.4
    Komentarze 69 1.1
    Udostępnienia 103 1.7
    Najczęstsze słowa
    modele, kolekcji, kobiecość, sukienka, wiosnę, stylizacje, wiosenne, spodnie, komfortowa, makalu
  • 18. By Insomnia
    31 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    5.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 9-10%
    Top content:15.0304.0325.03
    suma średnia
    Reakcje 1016 32.8
    Komentarze 95 3.1
    Udostępnienia 40 1.3
    Najczęstsze słowa
    kolor, model, sezonie, kolekcji, konkursu, nowych, wiele, jakie, insomnia, sukienka
  • 19. wasalaa
    16 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    5.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~0%
    Top content:31.0324.0309.03
    suma średnia
    Reakcje 665 41.6
    Komentarze 109 6.8
    Udostępnienia 0 0
    Najczęstsze słowa
    dzień, kolorze, nowości, pojawi, nowy, drop, wiosenny, wszystko, kolor, pierwszy
  • 20. La Mania
    39 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    4.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 7-13%
    Top content:27.0313.0315.03
    suma średnia
    Reakcje 930 23.8
    Komentarze 141 3.6
    Udostępnienia 14 0.4
    Najczęstsze słowa
    #lamania, #lamaniafashion, #ss22, green, perfect, black, spring, matcha, wearing, mania
  • 21. VISSAVI
    31 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    3.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-3%
    Top content:20.0312.0308.03
    suma średnia
    Reakcje 788 25.4
    Komentarze 22 0.7
    Udostępnienia 31 1
    Najczęstsze słowa
    #vissavi, sprawdzi, pięknie, skóry, sukienka, stylizacja, spotkanie, wygodny, wygodna, idealnie
  • 22. THE ODDER SIDE
    21 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    3.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 8-14%
    Top content:01.0323.0317.03
    suma średnia
    Reakcje 1083 51.6
    Komentarze 12 0.6
    Udostępnienia 3 0.1
    Najczęstsze słowa
    this, stores, with, collection, spring, about, that, have, ss22, online
  • 23. blue shadow
    44 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    3.0
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 10-14%
    Top content:07.0327.0304.03
    suma średnia
    Reakcje 741 16.8
    Komentarze 12 0.3
    Udostępnienia 39 0.9
    Najczęstsze słowa
    sukienka, bluzy, możesz, kolor, spodnie, bluzka, wiosnę, zakupie, idealnie, stylizacji
  • 24. Vicher
    29 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    3.0
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-3%
    Top content:04.0302.0304.03
    suma średnia
    Reakcje 761 26.2
    Komentarze 32 1.1
    Udostępnienia 13 0.4
    Najczęstsze słowa
    piękna, dostępna, sukienka, vicher, kolekcja, kochane, vichercom, sweter, chusta, czas
  • 25. ZAQUAD
    30 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    2.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 3-7%
    Top content:31.0317.0321.03
    suma średnia
    Reakcje 397 13.2
    Komentarze 17 0.6
    Udostępnienia 43 1.4
    Najczęstsze słowa
    oferta, garnitur, stylu, kobiet, stylizacjach, kolor, sport, idealne, karolina, woman30

Ranking FASHION_PL - Top 5 postów


NAOKO we współpracy z inicjatywą “Łódź ratunkowa” stworzyło punkt zbiórki darów dla rodzin z Ukrainy w siedzibie Spot Boulder Cafe. Do akcji włączyły się siostry Ilona i Milena Krawczyńskie z duetu ADiHD. Wpis zebrał ponad 450 udostępnień.


Numer dwa na naszej liście TOP 5 - post typu only text na stronie RISK made in warsaw, który z kolei zebrał prawie 1000 komentarzy. Marka przeprowadziła swoiste badanie konsumenckie w celu stworzenia oferty jeszcze lepiej dopasowanej do potrzeb klientek.


Jeden obraz zamiast tysiąca słów. Zdjęcie autorstwa Francesco Malavolta, reportera Associated Press, udostępnione na stronie RISKA. W roli głównej - wózki dziecięce, które polskie rodziny przekazały mamom z dziećmi z Ukrainy.


Rekordowe zaangażowanie pod postem z ofertą pracy? Czemu nie. :) Zwłaszcza, że jest to ogłoszenie szczególne - marki Bialcon i Rabarbar zatrudniają obywateli Ukrainy do własnego działu projektowego.


Wyrazy wsparcia Ewy Minge dla aktorki Joanny Opozdy, która w drugiej połowie marca trafiła do szpitala wraz z nowonarodzonym synem Vincentem.

TOP 20 postów

Post Rea. Kom. Udo. Score
1 Prosimy o udostępnienia osoby z Łodzi i okolic. Wraz z mnóstwem wspaniałych osob z inicjatywy 357 13 461 321.4
2 Ile masz wzrostu? Nowe modele z riska mierzymy na osobach o różnych rozmiarach, figurach i wzros 63 989 0 299.85
3 Dziewczyny dziewczynom. Mamy mamom 1502 10 234 230
4 Praca dla Ukrainy Робота для громадянина України! Bialcon zatrudni Oby 80 4 328 218.4
5 Dostałam od Was mnóstwo wiadomości po moim komentarzu pod postem @asiaopozda żebym napisała co� 2371 147 32 183.35
6 Wojny, ludzkie tragedie, to doskonały czas dla wyrobów człekopodobnych, prawdziwych skurwieli. Kr 762 60 190 149.4
7 #KRAKÓW #DAMPRACĘ #SZYCIE #POMOCUKRAINIE Cześć tu Agata! Moi drodzy, mam świadomość, że 335 21 112 95.85
8 Dziękujemy, że byłyście z nami! Linki do produktów, które pojawiły się podczas live’a zna 159 270 4 91.55
9 BIALCON SA Компанія Bialcon nawiąże współpracę z Obywatelami Ukrainy: - producentami 70 1 131 88.95
10 Wiosna czeka na nas tuż za rogiem! A czy Wy jesteście gotowe na wiosenną metamorfozę? Przygotow 136 179 19 72.85
11 Każdy z nas może coś zrobić dla Ukrainy. Кожен із нас може щось зробит 211 14 84 69.15
12 Dziękujemy, że byłyście z nami! Linki do produktów, które pojawiły się podczas live’a z 121 184 3 63.2
13 Od 33. dni nie znajduję słów, by pokazywać modę i pisać o mojej pracy, mając świadomość, � 800 54 8 61.4
14 Marka Medicine solidaryzuje się z naszymi sąsiadami z Ukrainy i dlatego podejmuje kroki, które ws 756 27 22 60.1
15 Dzisiaj KOBIETA jest UKRAINĄ. . #MiędzynarodowyDzieńKobiet 704 15 28 57.5
16 Drogie #kobietyMolton, jeśli któraś z Was nie miała okazji być dziś z nami na żywo, nic strac 169 115 22 57.15
17 #normalnypost wrzucając ten post liczę się z linczem społecznym, który może na mnie spaść. J 743 43 2 51.35
18 #SolidarnizUkrainą UWAGAPostanowiliśmy cały dzisiejszy dochód ze sklepu #online przekazać na #p 167 2 50 41.45
19 Wzajemna pomoc i solidarność to kluczowe wartości dla wszystkich pracujących w SOLAR. Od kilku 406 21 18 38.3
20 Dziennikarka Agnieszka Wozniak - Starak w looku z najnowszej kolekcji ss2022 Marynarka Davie Krata 544 27 1 35.55

Warte uwagi


Wraz z początkiem marca Kubota przywróciła wstrzymaną w lutym komunikację, a już pod koniec miesiąca zaskoczyła fanów marki kolekcją Athleisure, stworzoną we współpracy z Reserved.

Jak budować autentyczny wizerunek dużej marki modowej? Już 20 kwietnia zapraszamy na FASHION_PL Live z Rafałem Gruszkiewiczem - Digital & PR Managerem Reserved. Nie może Was zabraknąć!


Z wyczuciem i mniejszą aktywnością. Elementy po dłuższej przerwie wracają do regularnego postowania. Dotychczasowa komunikacja na profilu skupiała sią na akcji Archive sale, część dochodu z której marka przekazała na zakup bielizny sanitarnej dla osób walczących w Ukrainie.


Akcja “Powrót bestsellerów” w NUDYESS - wyjątkowa okazja dla fanek marki aby zamówić ulubione modele z rabatem 20% i tym samym dołączyć do zbiórki fundacji Pomagam.pl na rzecz Ukrainy.


Na podobną promocję zdecydował się brand Nife. Dochód ze sprzedaży wybranych bestsellerów wspiera działalność fundacji Ocalenie.

w9
Manifiq&Co. zorganizował Sample Sale na stories na Instagramie. Dochód ze sprzedaży marka przekazuje na zakup apteczek pierwszej pomocy dla Ukrainy.


Dzień Kobiet w Chiara Wear minął pod tagiem #RazemDlaUkrainy. Marka przekazała 10 zł z każdego zamówienia złożonego 08.03 na zbiórkę Fundacji To się uda.


Coś dla odmiany - RTM w Diamante. Kto oglądał galę oskarową? Jak wrażenia? :)

w2
Maja Bohosiewicz - Kwaśniewska, założycielka Lecollet, finalistką konkursu Businesswoman Roku 2022 inicjatywy Sukces Pisany Szminką.


Szwedzka modelka Ida Zeile prezentuje się w komplecie od Eppram podczas Tygodnia Mody w Paryżu.


Grupy na Facebooku - czy wciąż warto? Zdecydowanie! gego rusza z projektem gego gang.

Założenia rankingu

  • Na jakiej podstawie ustalany jest ranking?

    Miejsce marki w rankingu zależy od wskaźnika zaangażowania. Wskaźnik ten obliczany jest na podstawie interakcji przy postach publikowanych przez markę na FB z uwzględnieniem różnej siły ich oddziaływania (udostępnienia, komentarze, reakcje). W obliczeniach brana jest pod uwagę również częstotliwość publikowania i wielkość bazy fanów - jeśli dwie strony mają podobny sumaryczny wynik zaangażowania, to w naszej opinii lepiej angażuje ta, która opublikowała mniej postów lub posiada mniejszą bazę fanów. Do obliczania wskaźnika wykorzystujemy aplikację feedbeat.co

  • Jak wybierane są marki do rankingu?

    Ranking obejmuje polskie monobrandy modowe z kategorii damska odzież casual i smart casual z pominięciem marek obuwniczych. W przyszłości planujemy realizację osobnych rankingów dla mody męskiej, jak również dla marek obuwniczych. Nie bierzemy pod uwagę w rankingu multibrandów, marketplace'ów oraz marek zagranicznych. Jeśli Twoim zdaniem brakuje w rankingu jakiejś marki - napisz do nas z propozycją.

Potrzebujesz wsparcia?

Pora przejść do działania?
Wyślij nam brief lub umów się na spotkanie!

Otrzymasz szczegółowy plan i wycenę bez zobowiązań.
Zaufali nam