'

Ranking fashion_PL na FB - maj 2021

Czy w komunikacji marek modowych obraz jest ważniejszy niż słowo? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w naszym najnowszym rankingu Fashion_PL.
Daria Bahlai ▲ 10 czerwca, 2021 ▲ około 9 minut czytania

Czy w komunikacji marek modowych obraz jest ważniejszy niż słowo? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w naszym najnowszym rankingu Fashion_PL.

Czy w komunikacji marek modowych obraz jest ważniejszy niż słowo? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w naszym najnowszym rankingu Fashion_PL.

W branży modowej króluje obraz. Fotografia modowa to potężny przemysł, który łączy specjalistów w wielu obszarach - fotografowie, styliści, projektanci, makijażyści, scenografowie. Marki wydają gigantyczne kwoty na profesjonalne i niebanalne zdjęcia. Ale w komunikacji w mediach społecznościowych każde słowo ma znaczenie takie samo jak akcesoria dla kompletnej stylizacji. W zależności od tego czy trafnie ubierzemy w słowa myśl przewodnią możemy umocnić własną pozycję na rynku, albo ją osłabić. Która marka świetnie poradziła sobie z wyzwaniami komunikacyjnymi, a która znalazła się w ogniu krytyki? Szczegóły poniżej.

W maju:

  • 11 marek awansowało
  • 9 marek spadło
  • 3 marki pojawiły się po raz pierwszy / po przerwie

Największy skok w górę zanotowała marka Laurella (o 24 pozycje)

  • 1. NAOKO
    53 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    31.7
    Ukryj szczegóły ↑
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 37-62%
    Top content:10.0514.0512.05
    suma średnia
    Reakcje 5244 98.9
    Komentarze 🏆 1357 25.6
    Udostępnienia 134 2.5
    Najczęstsze słowa
    #naoko, #naokogirls, #naokostore, sukienki, #ootd, kolekcji, weekend, #ootdinspiration, vagabonding, stylizacji
  • 2. Patrizia Aryton
    30 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    22.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 3-17%
    Top content:25.0511.0521.05
    suma średnia
    Reakcje 1664 55.5
    Komentarze 858 🏆 28.6
    Udostępnienia 91 3
    Najczęstsze słowa
    sukienka, spodnie, bluzka, jedwabiu, promocja, lnem, zakup, bawełny, kolekcji, jedwabny
  • 3. RISK made in warsaw
    66 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    22.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 5-26%
    Top content:09.0521.0525.05
    suma średnia
    Reakcje 3188 48.3
    Komentarze 1305 19.8
    Udostępnienia 69 1
    Najczęstsze słowa
    zdjęciach, wszystko, sukienka, kamieniak, działa, kolor, riska, paweł, pięknie, midsale
  • 4. Stone Skirts⬆ 4
    29 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    14.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 71-76%
    Top content:08.0513.0512.05
    suma średnia
    Reakcje 3630 🏆 125.2
    Komentarze 179 6.2
    Udostępnienia 57 2
    Najczęstsze słowa
    spodenki, podoba, zestawy, komplet, zostawieniu, ____, cornelia, przepięknie, wyglądają, będzie
  • 5. Taranko⬆ 2
    65 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    14.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 2-16%
    Top content:09.0522.0518.05
    suma średnia
    Reakcje 🏆 5580 85.8
    Komentarze 150 2.3
    Udostępnienia 75 1.2
    Najczęstsze słowa
    kolekcji, tarankocom, sukienki, wyjątkowe, bluzki, dziewczyna, zobaczcie, premiera, sprawdzą, delikatną
  • 6. TATUUM⬆ 3
    12 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    11.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-33%
    Top content:17.0519.0531.05
    suma średnia
    Reakcje 1083 90.3
    Komentarze 30 2.5
    Udostępnienia 140 11.7
    Najczęstsze słowa
    kobiety, programu, naszych, wszystkie, znajdziecie, wyjątkowa, matki, fundacja, modele, nowości
  • 7. Laurella⬆ 24
    5 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    10.7
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-20%
    Top content:02.0513.0521.05
    suma średnia
    Reakcje 580 116
    Komentarze 112 22.4
    Udostępnienia 81 🏆 16.2
    Najczęstsze słowa
    laurella, paczkę, nowościami, @lauracocoreiss
  • 8. Solar Company S.A.⬇ 3
    21 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    10.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 34-67%
    Top content:03.0527.0504.05
    suma średnia
    Reakcje 1879 89.5
    Komentarze 11 0.5
    Udostępnienia 111 5.3
    Najczęstsze słowa
    wiosnalato, kolekcji, sprawdŹ, stylizacji, limitowana, zobacz, city, solar, idealny, sukienka
  • 9. MOLTON⬇ 5
    16 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    9.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 36-56%
    Top content:06.0506.0520.05
    suma średnia
    Reakcje 1095 68.4
    Komentarze 114 7.1
    Udostępnienia 55 3.4
    Najczęstsze słowa
    sklepie, promocji, online, salonach, wyjątkowe, kurtka, znajdziesz, sukienki, odzież, okazji
  • 10. La Mania⬆ 7
    15 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    9.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 12-13%
    Top content:09.0527.0512.05
    suma średnia
    Reakcje 614 40.9
    Komentarze 324 21.6
    Udostępnienia 11 0.7
    Najczęstsze słowa
    promocji, zakupie, sukienka, kolejne, dostajecie, pyskaty, trwa, zamsz, każdy, majówkowej
  • 11. Robert Kupisz
    34 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    8.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 2-12%
    Top content:06.0518.0511.05
    suma średnia
    Reakcje 1669 49.1
    Komentarze 60 1.8
    Udostępnienia 96 2.8
    Najczęstsze słowa
    kupisz, robert, _______________, kolekcji, hippies, qΠШ, collection, shop, xlecie, tango
  • 12. MEDICINE everyday therapy⬇ 6
    33 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    7.7
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 8-30%
    Top content:26.0531.0528.05
    suma średnia
    Reakcje 1612 48.8
    Komentarze 87 2.6
    Udostępnienia 70 2.1
    Najczęstsze słowa
    konkursu, danych, administratora, przetwarzane, ipsum, lorem, uczestników, uczestnicy, kolekcję, #wearmedicine
  • 13. Bialcon⬆ 3
    20 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    7.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-5%
    Top content:18.0525.0520.05
    suma średnia
    Reakcje 642 32.1
    Komentarze 69 3.5
    Udostępnienia 88 4.4
    Najczęstsze słowa
    sylwetki, matki, bialcon, wybierając, dzień, sukienki, mamy, produkt, materiałów, kobiet
  • 14. moodo⬇ 2
    53 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    7.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 4-6%
    Top content:19.0528.0504.05
    suma średnia
    Reakcje 541 10.2
    Komentarze 5 0.1
    Udostępnienia 🏆 231 4.4
    Najczęstsze słowa
    moodo, stylizacje, zakupy, mamy, ciebie, dzień, promocji, rabat, sukienka, zestawy
  • 15. By Insomnia⬆ 3
    32 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    7.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 13-31%
    Top content:04.0526.0524.05
    suma średnia
    Reakcje 1701 53.2
    Komentarze 83 2.6
    Udostępnienia 48 1.5
    Najczęstsze słowa
    idealny, dzień, mamy, dziś, sprawdzi, prostym, stylu, możecie, bardzo, nowy
  • 16. Rêves⬇ 3
    22 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    4.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 21-32%
    Top content:15.0501.0511.05
    suma średnia
    Reakcje 675 30.7
    Komentarze 20 0.9
    Udostępnienia 47 2.1
    Najczęstsze słowa
    karolina, rêves, każde, olga, siebie, marzenie, czekajcie, czekają, był, wszystkim
  • 17. Tomasz Ossoliński⬇ 7
    7 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    4.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-29%
    Top content:17.0513.0527.05
    suma średnia
    Reakcje 552 78.9
    Komentarze 44 6.3
    Udostępnienia 13 1.9
    Najczęstsze słowa
    moje, przyjemności, mnie, moich, zdjęcia, robocza, nowy, powiedziałby, odzież, dywanie
  • 18. Makalu⬇ 3
    37 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    4.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 2-3%
    Top content:13.0520.0520.05
    suma średnia
    Reakcje 429 11.6
    Komentarze 102 2.8
    Udostępnienia 54 1.5
    Najczęstsze słowa
    kolekcji, rabatu, stylizacje, sukienki, skorzystać, makalu, outlet, lato, letnie, okazje
  • 19. KOKOworld⬇ 5
    48 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    4.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 16-27%
    Top content:10.0513.0515.05
    suma średnia
    Reakcje 1264 26.3
    Komentarze 96 2
    Udostępnienia 20 0.4
    Najczęstsze słowa
    produkty, kolor, było, koko, materiałów, produkcji, dobrze, sample, spodnie, wszystkie
  • 20. THE ODDER SIDEnowa pozycja
    21 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    4.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-20%
    Top content:21.0501.0515.05
    suma średnia
    Reakcje 1157 55.1
    Komentarze 23 1.1
    Udostępnienia 6 0.3
    Najczęstsze słowa
    this, today, perfect, with, when, just, organic, shades, both, that
  • 21. Elementy⬆ 4
    32 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    3.7
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 37-38%
    Top content:03.0525.0521.05
    suma średnia
    Reakcje 989 30.9
    Komentarze 29 0.9
    Udostępnienia 16 0.5
    Najczęstsze słowa
    idealna, lekka, jeans, bawełny, lotta, wykonana, sukienka, produkcji, bluzkę, rękawy
  • 22. Bäckerei Bytom⬇ 3
    17 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    3.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-6%
    Top content:16.0511.0517.05
    suma średnia
    Reakcje 531 31.2
    Komentarze 28 1.6
    Udostępnienia 17 1
    Najczęstsze słowa
    szeryszery, wszystko, dużo, lato, letnie, sukienkę, kolor, trochę, kobieca, będzie
  • 23. TOVA⬇ 2
    15 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    3.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 39-67%
    Top content:01.0529.0512.05
    suma średnia
    Reakcje 823 54.9
    Komentarze 18 1.2
    Udostępnienia 9 0.6
    Najczęstsze słowa
    sukienka, letnie, flavia, flower, suknia, wesela, bluzka, towarzyszyć, wszystkich, gotowa
  • 24. Just Paul
    26 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    3.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 0-4%
    Top content:18.0526.0523.05
    suma średnia
    Reakcje 943 36.3
    Komentarze 23 0.9
    Udostępnienia 4 0.2
    Najczęstsze słowa
    #justpaul, #polishbrand, #springvibes, #summervibes, kolekcji, sukienka, dress, podoba, stronie, summer
  • 25. gegonowa pozycja
    12 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    3.0
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~8%
    Top content:07.0504.0517.05
    suma średnia
    Reakcje 492 41
    Komentarze 14 1.2
    Udostępnienia 16 1.3
    Najczęstsze słowa
    organic, wyprzedaż, naszych, magazyn, ostatni, kolekcji, nowości, materiałów, weekendu, tygodniu

Poczekalnia:

  • 26) ZAQUAD
  • 27) NAGO
  • 28) wasalaa
  • 29) This is commitment
  • 30) Manifiq&Co

Top 5 rankingu komunikacji

NAOKO

W NAOKO rozpoczęły się wakacje! W maju miała miejsce premiera najnowszej kolekcji marki - Vagabonding, inspirowanej ognistymi klimatami Hiszpanii. Główny przekaz NAOKO skierowało do kobiet stęsknionych lata - poszukiwaczek przygód i miłośniczek podróży. Przegląd kolekcji pojawił się również na łamach magazynu internetowego F5.

Kolekcja Vagabonding skupiona jest wokół podróży. Nieprzypadkowo - Vagabond w tłumaczeniu z języka angielskiego znaczy włóczęga czy też wędrowny.

W maju NAOKO przekroczyło próg 150 tysięcy obserwujących na Facebooku i 100 tysięcy followersów na Instagramie. Z tej okazji na użytkowników czekało mnóstwo niespodzianek m.in. bony na zakupy o wartości 150 zł dla autorek dziesięciu najciekawszych pomysłów na miejsce dla sesji zdjęciowej. 

Z okazji Dnia Matki NAOKO zorganizowało konkurs. Autorek trzech najciekawszych odpowiedzi na pytanie “Gdzie zabrałabyś swoją mamę na wakacje marzeń? Dlaczego tam?” marka nagrodziła sukienkami. Dodatkowo, do każdego zamówienia złożonego w maju klientki dostawały w prezencie mandarynkowe masełko do ust od Dr Skin Clinic. Tego rodzaju crossowe współprace obserwujemy wśród polskich marek coraz częściej. I nic dziwnego - to dobry sposób na promocję brandu wśród nowych grup odbiorców!

Marka zaczęła aktywnie korzystać z TikToka tworząc krótkie i zabawne filmiki, demonstrując różnorodne sposoby na stylizacje z wybranymi pozycjami ze sklepu.

NAOKO aktywnie angażowało się w działania charytatywne i społeczne. W ramach akcji #ratujmypszczoly do każdego zamówienia kreacji z kolekcji Vagabonding klientka dostawała w gratisie zestaw nasion roślin miododajnych. W ten sposób marka zachęcała do siania łąk kwietnych, tworzących środowisko przyjazne owadom.

NAOKO przekazało 17 000 zł na rzecz fundacji Kosmos dla dziewczynek.

Na swoim blogu NAOKO opublikowało podsumowanie drugiej edycji akcji Plant a Tree. W 2021 roku udało się osiągnąć rekordowy wynik - 40000 sadzonek.

Patrizia Aryton

Niejednokrotnie wspominaliśmy o zaletach transmisji na żywo, które rozwinęły się bardzo mocno w obliczu pandemii. Użytkownicy uczestniczą w rozmowie o produkcie, widzą wszystkie jego cechy dużo lepiej niż na sesji zdjęciowej, szybko i sprawnie otrzymują odpowiedzi na swoje pytania. Są w stanie wysoko ocenić wartość produktu: rzeczywistą, która zależy bezpośrednio od jego jakości oraz symboliczną, ponieważ jego posiadanie pozwala poczuć się częścią większej społeczności. 

Patrizia Aryton przoduje w wykorzystaniu modowych live’ów. Charyzmatyczne prowadzące i ciekawe treści najmocniej przyciągają uwagę odbiorców. Uwagę zwraca fakt, że tu promocja produktu jest (tylko i aż) tłem dla wartościowych treści oraz formatów wzmacniających ekspercki wizerunek marki. Biorąc pod uwagę możliwość oglądania transmisji nie mając założonego konta na Facebooku cykle Patrizii Aryton Budowanie stylu oraz Zestawy stylistki są strzałem w dziesiątkę.

Patrizia Aryton zorganizowała cykl rozmów “Kobiety, które inspirują…” z bohaterkami kampanii “Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”.

Z okazji Dnia Matki do każdego zakupu powyżej 500 zł klientki otrzymywały upominek-niespodziankę

RISK made in Warsaw

W maju RISK made in Warsaw próbował wyjść z kryzysu wizerunkowego po tym jak na początku miesiąca w sieci pojawiły się anonimowe skargi byłych pracowników opowiadających  o nadużyciach ze strony marki. Szczegółowo sytuację opisywaliśmy tutaj. W pierwszych dniach marka w żaden sposób nie odniosła się do krytyki, ale kontynuowała publikowanie postów zachęcających do zakupu. Wybrana strategia okazała się nieskuteczna. 

Pod koniec maja kolejna fala negatywnych komentarzy ponownie zalała profil marki. Tym razem chodziło o nieprzestrzeganie praw klientów indywidualnych wynikających z ustawy o prawach konsumenta. Wystąpiły znaczne opóźnienia w zwrocie pieniędzy na zakupy, dokonane jeszcze w kwietniu. Klientki nie dostali żadnej odpowiedzi na wysłane do firmy wiadomości prywatne lub maile w tej sprawie. Publicznie RISK tłumaczył się “pracą nad nowym systemem zwrotów, który pozwoli wyeliminować całkowicie takie sytuacje”. 

W maju na profilu marki w Facebooku pojawiły się dwa posty za pomocą których RISK made in Warsaw próbował ocieplić własny wizerunek. Niestety obydwa spotkały się z negatywnym odzewem ze strony internautów. Użytkownicy nadal nie doczekali się przeprosin, a na wszystkie komentarze odnośnie zaistniałej sytuacji marka odpowiadała wklejaniem standardowego oświadczenia.

Oficjalne oświadczenie RISK made in Warsaw w sprawie dot. nadużyć pracowniczych.

Post w którym marka przedstawia backstage wspólnej z sesji zdjęciowej dla onkologicznej Fundacji Stacja Czułość.

Post w którym marka wspiera Janę Shostak. Polsko-białoruską aktywistkę skrytykowali w sieci za pojawienie się na konferencji prasowej pod ambasadą Białorusi w Warszawie bez stanika.

Zaproszenie na wystawę Pawła Żukowskiego, z którym RISK made in Warsaw współpracuje od dawna.

Taranko

Taranko w swojej komunikacji mocno stawia na influencer marketing. Z jego pomocą marka popularyzuje hashtag #dziewczynataranko. Robi to głównie w celu aktywizacji swoich odbiorców i pozyskiwaniu user generated content. Taranko regularnie publikuje zdjęcia ambasadorek marki w autorskich stylizacjach. Są to naturalne lifestylowe treści, które opowiadają historie i pokazują prawdziwe emocje.



Premiera pierwszej majowej kolekcji Weekend Dreamer miała miejsce wraz z początkiem miesiąca. W połowie swój start miała natomiast kolekcja Limited Edition.

Taranko wykorzystało Tiktoka do promocji swojej najnowszej kolekcji Casual Twist.



Post z życzeniami z okazji Dnia Matki z udziałem influencerki Gosi Bednarczuk.

Stone Skirts

Koniec wiosny w branży modowej kojarzy się m.in. z początkiem wyprzedaży międzysezonowej. Komunikacja Stone Skirts w maju była nastawiona na skuteczne sprzedawanie słowem. Marka skupiła się na budowaniu zaangażowania, które skutkowałoby wzrostem przychodów. Najczęściej dyskusje w treści postów odnosiły się do emocji użytkowników - marka pytała ulubione stylizacje czy opinie odnośnie nowości, które na bieżąco pojawiały się w sklepie. 

Z ciekawostek wizerunkowych - na blogu marki pojawił się wpis o zbiórce Tenerife Horse Rescue na rzecz Sanktuarium dla koni i innych zwierząt na Teneryfie.

Marka Stone Skirts korzysta z bardzo prostego sposóbu na zwiększenie zaangażowania - proponują klientkom rabat w zamian za serduszko w komentarzach. Kuszące, prawda? Warto natomiast zachować zdrowy umiar w tego typu akcjach - komentarz opublikowany tylko i wyłącznie w celu zdobycia dodatkowego rabatu raczej nie zbuduje silnej więzi na linii brand = użytkownik i nie uczyni z tego pierwszego lojalnego, powracającego klienta.

Ranking TOP20 postów

Post Rea. Kom. Udo. Score
1 Jak zawsze możemy liczyć na Waszą kreatywność Nazwa dla sukienki ze zdjęcia to Birdy PS now 692 471 12 183.6
2 JAK JEJ DAĆ NA IMIĘ? Pojawiła się nowa sukienka w Risku - mała czarna dla miejskiej hipiski. Ko 82 319 5 101.35
3 Zgarnij przedpremierowo paczkę z nowościami marki LAURELLA do wygrania trzy paczki niespodzianki. 167 88 79 86.1
4 Przedstawiam Gypsy Moon Uwielbiam proces tworzenia nazw, a szczególnie z Waszą pomocą Dzięki z 200 232 5 82.85
5 196 227 7 82.35
6 JAK JĄ NAZWAĆ? Tiulowa spódnica z pazurem, czyli gdyby Czarna Łabędzica założyła punkowy zes 70 173 1 56.05
7 SUMMER BUSINESS to temat przewodni kolejnego odcinka #budowaniestylu! W trakcie spotkania nasza d 123 143 4 51.65
8 SZAFA KAPSUŁOWA LATEM to temat przewodni kolejnego odcinka #budowaniestylu! W trakcie spotkania 116 118 1 41.85
9 110 93 7 37.95
10 Zostaw nam w komentarzu i zgarnij dodatkowe -10% na bluzy i spodnie dresowe! Po zostawieniu nam 171 66 8 33.55
11 TATUUM dla Boskich Matek Nasza marka pragnie wspierać wszystkie kobiety i ich różnorodne, częs 125 6 35 30.8
12 Już od ponad 27 lat jako polska firma dbamy o wygląd Kobiet ‍‍‍ Z pasją szyjemy eleganckie 113 13 29 28.4
13 51 83 1 28.1
14 Dzień dobrych wiadomości Jest nam bardzo miło przekazać Wam newsa o otwarciu nowego sklepu outl 281 20 10 26.55
15 Zostaw nam w komentarzu i zgarnij rabat -20% na wszystkie nowości! Po zostawieniu nam w koment 45 75 2 26.05
16 X-LECIE TANGO by QΠШ ROBERT KUPISZ Twarzami kampanii TANGO zima 2016/17 marki Qπш Robert Kupis 260 20 9 24.85
17 KONKURS Napisz w komentarzu, co najbardziej lubisz robić wspólnie z Mamą i wygraj pudełko BeG 57 54 8 24.25
18 To są ścinki, czyli niewielkie części materiałów, które zostają z krojenia naszych ubrań. Z 312 11 7 23.45
19 No i stało się! Agata opowiada o KOKO na łamach Forbes.pl! Jeśli nie zdążyliście skoczyć do 227 25 7 23.4
20 Sukienki na których rozkwitają kwiaty, romantyczne dekolty w kształcie serca oraz zachwycające 223 6 7 17.5

Top 3 rankingu postów

 

Pierwszą oraz czwartą pozycję w rankingu zajęły konkursowe posty NAOKO, w których marka zaproponowała aby użytkowniczki same wymyśliły nazwę dla poszczególnych stylizacji. W ten sposób powstały m.in. Birdy czy Gypsy Moon.

Na drugim miejscu RISK made in Warsaw - również z konkursem na nazwę marki.

Na piątym miejscu - LIVE La Mania z prezentacją najnowszej kolekcji. Gościem specjalnym była Natalią Siwiec. W naszej opinii ta transmisja miała duży potencjał, jednak w trakcie pojawiały się liczne problemy techniczne. Dodatkowo użytkownicy zwracali uwagę, że modelka jest bardziej zainteresowana własnym odbiciem w lustrze niż przedstawieniem stylizacji.

Warte uwagi

 

Konkursowy post marki Laurella znalazł się na trzecim miejscu w naszym rankingu TOP5. Przypominamy - warunkowanie udziału w konkursie na Facebooku tym, że użytkownik ma polubić stronę, oznaczyć znajomych czy udostępnić post jest niezgodne z regulaminem FB i łamie polskie prawo. Zachęcamy do stosowania uczciwych praktyk - niewinna zabawa może okazać się bardzo kosztowna! ;)



Z okazji Dnia Matki Apart zaprosił użytkowników do udziału w konkursie “BYĆ JAK MAMA”. Marka zachęciła do publikowania modowych zdjęć lub materiałów wideo, a główną inspiracją miały służyć stylizacje mam sprzed lat. Akcja została wypromowana w sieci również przez współpracujące z brandem influencerki - na zdjęciach Karolina Maras oraz jej mama. :)



Marka Vistula po raz kolejny została oficjalnym partnerem PZPN i pokazała jak wyglądają garnitury polskiej reprezentacji.

Założenia rankingu

  • Na jakiej podstawie ustalany jest ranking?

    Miejsce marki w rankingu zależy od wskaźnika zaangażowania. Wskaźnik ten obliczany jest na podstawie interakcji przy postach publikowanych przez markę na FB z uwzględnieniem różnej siły ich oddziaływania (udostępnienia, komentarze, reakcje). W obliczeniach brana jest pod uwagę również częstotliwość publikowania i wielkość bazy fanów - jeśli dwie strony mają podobny sumaryczny wynik zaangażowania, to w naszej opinii lepiej angażuje ta, która opublikowała mniej postów lub posiada mniejszą bazę fanów. Do obliczania wskaźnika wykorzystujemy aplikację feedbeat.co

  • Jak wybierane są marki do rankingu?

    Ranking obejmuje polskie monobrandy modowe z kategorii damska odzież casual i smart casual z pominięciem marek obuwniczych. W przyszłości planujemy realizację osobnych rankingów dla mody męskiej, jak również dla marek obuwniczych. Nie bierzemy pod uwagę w rankingu multibrandów, marketplace'ów oraz marek zagranicznych. Jeśli Twoim zdaniem brakuje w rankingu jakiejś marki - napisz do nas z propozycją.

Potrzebujesz wsparcia?

Pora przejść do działania?
Wyślij nam brief lub umów się na spotkanie!

Otrzymasz szczegółowy plan i wycenę bez zobowiązań.
Zaufali nam