FASHION_PL - ranking komunikacji w social media (styczeń - czerwiec 2023)

Człowiek w centrum komunikacji, siła współpracy, nowe technologie i mariaż digitalu ze światem offline. Jak w pierwszym półroczu 2023 polskie marki modowe komunikują się ze swoją społecznością? Obok sprawdzonych działań i powtarzających się formatów (jeżeli realizują swoje cele, to ich wykorzystanie jest absolutnie ok!), uwagę zwracają inicjatywy wprowadzające na rodzime podwórko oddech i odrobinę świeżości. Brzmi dobrze? Sprawdź, czyje działania zwróciły naszą uwagę - czytaj najnowsze wydanie Rankingu FASHION_PL!
Angelika Dąbek ▲ 04 lipca, 2023 ▲ około 11 minut czytania

Człowiek w centrum komunikacji, siła współpracy, nowe technologie i mariaż digitalu ze światem offline. Jak w pierwszym półroczu 2023 polskie marki modowe komunikują się ze swoją społecznością? Obok sprawdzonych działań i powtarzających się formatów (jeżeli realizują swoje cele, to ich wykorzystanie jest absolutnie ok!), uwagę zwracają inicjatywy wprowadzające na rodzime podwórko oddech i odrobinę świeżości. Brzmi dobrze? Sprawdź, czyje działania zwróciły naszą uwagę - czytaj najnowsze wydanie Rankingu FASHION_PL!

Nie po raz pierwszy odpowiedzi na bardziej wymagające czasy poszukujemy właśnie w tym, co nosimy na sobie. Mmoda - jak zawsze - wyczuwa to doskonale: mamy zatem kolor i energię, ale też nostalgiczne powroty (wiadomo, że kiedyś to były czasy ;)). Wszystko naraz! 
W samej modzie dzieje się dużo. O ile jeszcze parę sezonów temu wachlarz oferty polskich marek modowych był dużo bardziej jednolity, o tyle teraz dostrzegamy różnorodne kierunki: soczyste kolory i wzory obok kolorów nude, nawiązania do stylu kidult, lat 90’ i 00’, styl cottage core i Barbie core pojawiające się w sąsiedztwie powracającego trendu quiet luxury, wzmocnionego przez finałowy sezon serialu Sukcesja. 
Czy taką samą różnorodność widać w komunikacji marek w digitalu? Sprawdź w najnowszym wydaniu rankingu FASHION_PL!

Ranking FASHION_PL - top 5 marek

Naoko

Marka przyzwyczaiła nas do niebanalnej mody pełnej wzorów i kolorów, mocno osadzonej w stylu kidult (mariaż słów kid+ adult oznaczający ubrania dla dorosłych, którzy uwielbiają podkreślać swoje wewnętrzne dziecko). W digitalu nieodłącznym elementem komunikacji marki pozostają tworzący brand ludzie. Team NAOKO, współwłaścicielka Monika Szyndler czy Paula Jagodzińska regularnie pojawiają się w postach lub stories na Instagramie, wzmacniając ludzki wizerunek brandu. 

Marka ponownie zaskakiwała kreatywnymi współpracami i pomysłami na kolekcje - przykładem mogą być choćby produkty z licencją Warner Bros. Na koszulkach, płaszczach czy kurtkach pojawiały się postaci z Harry’ego Pottera, Atomówek, Jetsonów czy serialu Przyjaciele. 
Do najgłośniejszych inicjatyw marki w tym półroczu z pewnością należy zaliczyć kolekcję NAOKO & AI, zrealizowaną na podstawie projektów wygenerowanych przez sztuczną inteligencję wspólnie ze społecznością marki. Wykorzystanie nowych technologii przy jednoczesnym twórczym zaangażowaniu klientek - lubimy to! Premierze kolekcji towarzyszyła kampania zapowiadająca nowości i wyjaśniająca ideę kolekcji; po zapisaniu na listę można też było otrzymać dostęp do nowości przed innymi. 

Top post opublikowany przez markę to wpis wspierający Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Nie po raz pierwszy - podobną inicjatywą marka wyróżniła się również w ubiegłym roku.

Kolekcja NAOKO AI stworzona z setek tysięcy odpowiedzi społeczności marki oraz przy wsparciu sztucznej inteligencji. Nowatorska koncepcja z pewnością wpisała się w ogromny boom na temat AI, o czym świadczy chociażby zainteresowanie mediów (artykuł na temat kolekcji oraz marki NAOKO opublikował Forbes).

Eva Minge

Maksymalnie autentyczna: projektantka Eva Minge od wielu sezonów traktuje media społecznościowe jako swojego rodzaju pamiętnik. Artystka zaprasza do swojego świata oddaną i liczną społeczność, poruszając tematy związane nie tylko z modą. Obok obecności w nowym wydaniu magazynu Vogue mamy zatem zdjęcie z dzieciństwa z okazji Dnia Taty, prace namalowane przez projektantkę, spontanicznie udostępnione “mówione video”, czy posty na tematy globalnie ważne, np. związane z depresją. 

Czy taka komunikacja może mieć przełożenie sprzedażowe? Z pewnością pozwala ona kreować wizerunek szczerej ze sobą i światem, silnej osobowości.

Top post opublikowany przez markę - z wpisów Evy Minge wyłania się obraz projektantki celnie komentującej rzeczywistość.

Tomasz Ossoliński

Trzecie miejsce w rankingu również zajmuje autorski brand modowy, silnie wspierany przez osobę jej założyciela. Świetnie się składa - na przykładzie Evy Minge i Tomasza Ossolińskiego doskonale widać, jak różnorodnie można kreować autentyczny i mocno osobisty wizerunek. U projektanta komunikacja zdecydowanie bardziej skręca w kierunku eksperckości i nigdy nie wymyka się poza tematy związane z ukochaną modą. Tomasz Ossoliński dzieli się swoimi przemyśleniami i wspomnieniami, chętnie pokazuje zdjęcia polskich gwiazd ubranych w jego projekty. Ujmująca i zwracająca uwagę pozostaje umiejętność do pięknego opowiadania o swoim fachu (choćby w poście z okazji 30-lecia pracy). Publikowany tu content to dowód na to, że w czasach komunikacji instant, efemerycznych treści, szybkich memów i RTM na wczoraj, piękne słowo pisane wciąż się liczy.

Największe gwiazdy, największe gale - Tomasz Ossoliński w swojej komunikacji chętnie pokazuje się w towarzystwie swoich muz oraz klientek. 

Z okazji 30-lecia pracy Tomasz Ossoliński oddał głos tym, których miał okazję ubierać w 2022 roku. Historią pewnej sukienki podzieliła się między innymi aktorka Ania Dzieduszycka, która w projekcie Ossolińskiego pojawiła się na gali wręczenia Oscarów.

Łukasz Jemioł

Kolejna marka autorska w TOP 5 rankingu - w przypadku Łukasz Jemioła można jednak powiedzieć, że komunikacja w dużej mierze opiera się na promocji produktu i sklepu. Projektant oczywiście pojawia się regularnie w publikowanych postach, tego rodzaju treści jest jednak zdecydowanie mniej niż w przypadku Evy Minge czy Tomasza Ossolińskiego. Sam fortmat publikacji również koncentruje się bardziej na samej marce.
U Łukasza Jemioła znajdziemy zatem standardowe posty produktowe, z językiem korzyści i call to action na czele; influencer generated content z zaprzyjaźnionymi gwiazdami i celebrytkami (posty z Jolantą Kwaśniewską czy Agnieszką Woźniak Starak); współprace z innymi markami czy promocje wyprzedaży; wpisy ukazujące backstage powstających kolekcji (wybór materiałów we włoskich fabrykach). Uwagę zwraca zaproszenie klientek do świata marki poprzez wspólne zakupy z projektantem w jednym z butików stacjonarnych. Marka premium? Tak, ale na własnych, otwartych na społeczność zasadach. 

Moda może stanowić wyjście do ciekawych współprac z markami z przeróżnych obszarów. W tym przypadku sprawdzają się wspólne działania z Miya Cosmetics. Wspólny konkurs opublikowany w okolicach stycznia musiał przynieść dobre efekty, ponieważ relacja pomiędzy markami trwa nadal. W urodzinowym poście na Instagramie marka projektanta dziękowała za sprezentowanie podarunków dla gości podczas imprezy urodzinowej oraz owocną współpracę trwającą już dłuższy czas. 

Influencer generated content? Jak najbardziej - marka chętnie chwali się wizerunkiem gwiazd w ubraniach z metką Łukasza Jemioła. 

RISK made in Warsaw

Antonina Samecka i Klara Kowtun zdecydowanie zasługują na tytuł rekordzistek w kategorii "liczba opublikowanych postów" - w pierwszym półroczu na Facebooku Riska pojawiło się ich aż 1024 (dla porównania - drugie miejsce zajmuje Taranko, z liczbą 337 wpisów)! Brand zdecydowanie pozostaje przy tym, co sprawdzone - top formatem pozostaje konkurs na nazwę dla nowości pojawiających się w sklepie. W postach marki wyraźnie widać silnie angażowanie klientek we współtworzenie komunikacji, budowanie społeczności i kreowanie świata silnych, fantastycznych kobiet. Mamy zatem posty - galerie zdjęć od zadowolonych klientek, pytania dotyczące rozwoju marki, kolekcji czy pojedynczych produktów, wpisy z poświęcone sylwetkom konkretnych bohaterek dnia codziennego. Po okresie, w którym wszelkiego rodzaju inicjatywy przeniesiono do internetu, można zauważyć powrót i chęć do spotkań twarzą w twarz. Widać to również w wizerunkowych działaniach marek modowych - w przypadku RISKa to cykl eventów Let's Talk.

Top post z ostatniego półrocza to konkurs na nazwę nowej sukienki w ofercie marki. Format jest chętnie wykorzystywany w komunikacji RISKa juz od długiego czasu i wciąż cieszy się dużym zaangażowaniem. 

Udział klientek w codziennej komunikacji marki to z pewnością znak rozpoznawczy RISKa. Marka chętnie spotyka się z kobietami również stacjonarnie, między innymi w butiku stacjonarnym przy ulicy Szpitalnej. 

Top 20 rankingu

  • 1. NAOKO
    274 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    196.2
    Ukryj szczegóły ↑
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 59-74%
    Top content:29.0120.0221.03
    suma średnia
    Reakcje 46692 170.4
    Komentarze 🏆 21729 🏆 79.3
    Udostępnienia 1013 3.7
    Najczęstsze słowa
    sukienka, sprawdŹ, kolekcji, stronie, kurtka, propozycja, wyjątkowo, komentarzu, projekty, idealna
  • 2. EVA MINGE
    96 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    164.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 14-52%
    Top content:19.0230.0319.01
    suma średnia
    Reakcje 🏆 56074 🏆 584.1
    Komentarze 5324 55.5
    Udostępnienia 🏆 1085 🏆 11.3
    Najczęstsze słowa
    była, dobry, miałam, mnie, modelek, świata, mojej, życie, pani, ludzi
  • 3. Tomasz Ossoliński
    58 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    70.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 14-52%
    Top content:07.0302.0113.04
    suma średnia
    Reakcje 19541 336.9
    Komentarze 1380 23.8
    Udostępnienia 379 6.5
    Najczęstsze słowa
    stania, sukni, miałem, było, ossoliński, zdjęcie, garnitur, katowice, mody, pokazu
  • 4. Łukasz Jemioł
    145 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    50.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 35-52%
    Top content:12.0116.0105.02
    suma średnia
    Reakcje 26429 182.3
    Komentarze 760 5.2
    Udostępnienia 427 2.9
    Najczęstsze słowa
    online, spodnie, kolekcja, wiosenne, dostepna, zapraszamy, link, kolor, butikow, płaszcz
  • 5. RISK made in warsaw
    1024 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    36.2
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 1-5%
    Top content:06.0414.0503.01
    suma średnia
    Reakcje 22226 21.7
    Komentarze 6572 6.4
    Udostępnienia 249 0.2
    Najczęstsze słowa
    pracy, sukienka, wiele, zniżka, zdjęcia, macie, cały, sprawia, warszawie, działa
  • 6. Patrizia Aryton
    203 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    34.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 1-2%
    Top content:21.0320.0107.03
    suma średnia
    Reakcje 5384 26.5
    Komentarze 3378 16.6
    Udostępnienia 179 0.9
    Najczęstsze słowa
    skÓrzane, jedwabiem, czarna, line, luxury, jedwabiu, torebka, biaŁa, spodnie, sukienka
  • 7. MOLTON
    87 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    28.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 33-44%
    Top content:19.0405.0414.06
    suma średnia
    Reakcje 5013 57.6
    Komentarze 747 8.6
    Udostępnienia 481 5.5
    Najczęstsze słowa
    kinie, kolekcji, sukienka, kurtka, stylizacje, promocja, #kobietamolton, spotkanie, kolorze, wyprzedaży
  • 8. Taranko
    337 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    26.6
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 13-29%
    Top content:21.0105.0214.01
    suma średnia
    Reakcje 21756 64.6
    Komentarze 615 1.8
    Udostępnienia 222 0.7
    Najczęstsze słowa
    piękny, online, sklep, kolekcja, sukienki, kobiecy, taranko, odkryj, wyprzedaży, najpiękniejsze
  • 9. Solar Company S.A.
    105 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    23.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 12-39%
    Top content:03.0226.0606.03
    suma średnia
    Reakcje 8958 85.3
    Komentarze 192 1.8
    Udostępnienia 388 3.7
    Najczęstsze słowa
    kolekcji, kolorów, solar, sklepach, starowieyski, rabatu, odkryj, naturalne, limitowanej, wiosnalato
  • 10. MEDICINE everyday therapy
    259 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    23.7
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 9-29%
    Top content:28.0526.0506.06
    suma średnia
    Reakcje 13552 52.3
    Komentarze 551 2.1
    Udostępnienia 428 1.7
    Najczęstsze słowa
    kolory, marii, letnie, sztukę, kolekcji, dzień, każdej, barwy, medicine, czas
  • 11. TATUUM
    172 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    23.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 24-57%
    Top content:03.0406.0608.06
    suma średnia
    Reakcje 10179 59.2
    Komentarze 189 1.1
    Udostępnienia 524 3
    Najczęstsze słowa
    with, kobiecości, capsule, your, style, will, tatuum, sprawdź, linen, kapsuły
  • 12. Laurella
    253 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    22.8
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 7-15%
    Top content:16.0520.0516.05
    suma średnia
    Reakcje 11412 45.1
    Komentarze 1518 6
    Udostępnienia 59 0.2
    Najczęstsze słowa
    #fashion, #laurellagirls, sukienka, #moda, #style, #polskamarka, #polishbrand, pięknie, #ootd, nowości
  • 13. Bialcon
    137 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    17.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 2-11%
    Top content:06.0421.0215.06
    suma średnia
    Reakcje 3292 24
    Komentarze 187 1.4
    Udostępnienia 579 4.2
    Najczęstsze słowa
    bialcon, spodnie, kolekcji, kolorze, sukienki, modele, koszule, stylizacji, pracy, modeli
  • 14. moodo
    310 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    14.4
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): ~8%
    Top content:27.0101.0304.01
    suma średnia
    Reakcje 2793 9
    Komentarze 65 0.2
    Udostępnienia 894 2.9
    Najczęstsze słowa
    sprawdź, moodo, stylizacji, sukienka, zestaw, pięknych, dobrze, promocji, nowe, zakupy
  • 15. Greenpoint Fashion
    37 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    13.7
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): za mało danych
    Top content:14.0605.0629.05
    suma średnia
    Reakcje 3466 93.7
    Komentarze 154 4.2
    Udostępnienia 99 2.7
    Najczęstsze słowa
    letnie, sprawdź, modele, znajdziecie, stylizacji, sukienka, lato, lata, kodem, zakupach
  • 16. By Insomnia
    144 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    12.1
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 10-16%
    Top content:18.0523.0330.05
    suma średnia
    Reakcje 4340 30.1
    Komentarze 363 2.5
    Udostępnienia 176 1.2
    Najczęstsze słowa
    kolorze, naszych, konkursu, czas, mamy, godzinie, jesteśmy, wiele, nowej, modele
  • 17. Makalu
    266 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    12.0
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 6-15%
    Top content:23.0327.0124.03
    suma średnia
    Reakcje 6037 22.7
    Komentarze 276 1
    Udostępnienia 285 1.1
    Najczęstsze słowa
    sukienka, model, kobiela, stylu, pięknie, kolekcji, wiosnę, stylizacje, makalu, spodnie
  • 18. Vicher
    135 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    11.3
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 14-19%
    Top content:19.0119.0203.03
    suma średnia
    Reakcje 4572 33.9
    Komentarze 389 2.9
    Udostępnienia 84 0.6
    Najczęstsze słowa
    spodnie, piękna, kolekcja, vicher, sukienka, kolor, dostępna, spódnica, będzie, kochane
  • 19. KOKOworld
    306 postów
    Wskaźnik zaangażowania
    10.9
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 3-4%
    Top content:23.0119.0530.01
    suma średnia
    Reakcje 5030 16.4
    Komentarze 669 2.2
    Udostępnienia 159 0.5
    Najczęstsze słowa
    princie, kolor, wody, odpowiedzialne, wybierz, wiele, pracy, produkty, spodnie, kolekcja
  • 20. La Mania
    63 posty
    Wskaźnik zaangażowania
    10.5
    Pokaż szczegóły ↓
    Posty:
    Promowane posty (estymacja): 6-16%
    Top content:23.0209.0208.01
    suma średnia
    Reakcje 2358 37.4
    Komentarze 382 6.1
    Udostępnienia 54 0.9
    Najczęstsze słowa
    #lamania, #lamaniafashion, mania, wearing, #ss23campaign, #ss23, black, wiosnalato, mode, #newdrop

Sprawdź, jak działamy! 

Sekunda na reklamę. Zobacz przykłady skutecznych działań dla marek modowych w digtialu: czytaj nasze case studies!

→ Google Ads dla marki Marilyn
→ Email marketing & marketing automation w modowym e-commerce (sklep cudmoda.pl)
→ 11 sposobów na wykorzystanie influencer generated content w komunikacji marki

TOP 20 postów

Post Rea. Kom. Udo. Score
1 Cześć #naokogirls, jak co roku, 1000 pod tym postem = 10 000 zł dla WOŚP od zawsze wspieramy @ 3536 704 55 423.65
2 Poznajcie płaszcz Herbarium nie ma nic bardziej wiosennego niż kwiaty, a kwiaty na płaszczu? To 559 1217 22 407.35
3 Poznajcie płaszcz The Jetsons >> https://naoko-store.pl 1681 719 24 315.35
4 Jest afera . @joannakulig_official podobno ubrała się niefajnie . Dałam już swój głos dla port 3096 278 59 276.45
5 Wasz ukochany płaszcz Floral Soul, nie da o sobie zapomnieć! Klasyczny krój sprawia, że ten pła 320 806 13 266.25
6 Poznajcie płaszcz Buttercup już niebawem dostępny na naszej stronie! https://naoko-store.pl/co 308 747 23 254.45
7 Poznajcie bluzę Tweety >> https://naoko-store.pl 373 731 11 245.1
8 Trudno uwierzyć we włam hakerski na koncie ojca dziecka @asiaopozda . Załóżmy, że się zdarzy� 3446 198 17 241.65
9 Zdjęcie, to tylko zaczepka, aby zwrócić uwagę na tekst. Dość mam już wynurzeń celebrytów i 2470 225 64 232.4
10 Wywodzę się z pokolenia kiedy wiara dawała nadzieje i siłę, kiedy musieliśmy się z nią częs 1573 215 173 231.1
11 Poznaj przepiękną, kobiecą sukienkę Flowerboom jej kobiecy fason i wyrazisty wzór nie pozwolą 186 696 11 225.25
12 Jedna kurtka? Może dwie? Ta dwustronna kurtka Pink Power da Ci nieskończenie wiele opcji stylizacj 196 608 20 205.2
13 Poznajcie komplet dresowy Pinky Bubbles >> https://naoko-store.pl/collections/atomowki-x-naoko 250 607 7 199.15
14 Szerokie spodnie Tropical Garden sprawią, że poczujesz klimat egzotycznych tropików bez względu 426 556 9 193.85
15 Trencz Blue Moon to połączenie najświeższych trendów i totalnej klasyki. jeansowe elementy dod 574 513 16 193
16 Sukienka taliowana Rose Kisses Sukienka skradła Wasze serca od pierwszego wejrzenia! Ta urocza pro 385 543 16 192.55
17 Przedstawiamy Wam sukienkę infinity maxi Magenta Love >> https://naoko-store.pl/collections/infin 159 600 6 191.85
18 Poznajcie koszulę Purple Love Kolekcja inspirowana kultowym serialem The Powerpuff Grils już nie 229 560 9 185.3
19 Wczoraj odbyła się gala rozdania polskich nagród filmowych Orły 2023, na którą miałem przyjem 2644 128 16 181
20 Sukienka Blooming Fuchsia, to propozycja, którą pokochałyście od pierwszego wejrzenia! Ta suki 417 509 9 179.4

Warte uwagi

Więcej ciekawych współprac! 

Lubimy, gdy marki modowe wychodzą poza własną, bezpieczną przestrzeń - jednym z przykładów tego rodzaju działań pozostaje łączenie sił i kreatywne współprace pomiędzy markami. Na przestrzeni lat widzieliśmy już mariaż brandów modowych z przeróżnymi branżami (warto przypomnieć choćby współprace Pan tu nie stał z Netflixem lub The odder side i wspólną mini kolekcję z piekarnią Charlotte). Pierwsze półrocze tego roku również przyniosło kilka ciekawych przykładów: 

Zrzut-ekranu-2023-07-05-134231

Marka Medicine przy współpracy z Anią Kruk zachęcała fanów do udziału w konkursie SUMMERTIME. Wspólnym działaniom towarzyszyła oryginalna i trendowa oprawa graficzna (kłaniamy się abstrakcji i nawiązaniom do nostalgii lat 90' i 00').

W nieco mniej oczywistej współpracy mieliśmy okazję zobaczyć (i kupić oczywiście) ubrania z mini kolekcji Diamante x Codziennie nowe słowo (porcja dobrej wiedzy codziennie na Instagramie - zachęcamy do odwiedzenia). 

Zespół w roli głównej

Zaangażowani w komunikację marki pracownicy mogą stać się jej największą siłą - kampania "Przejdźmy na feminaTYwy" marki Solar to piękny przykład akcji, w której główną rolę grają przedstawiciele i przedstawicielki zespołu. Projekt rozpoczął się w marcu od konkursu mającego na celu wyłonienie 30 ambasadorek marki (finalnie w grupie znalazło się również dwoch mężczyzn określających siebie jako feministów, pragnących mówić o tym głośno i w ten sposób wspierać kobiety ). Zwyciężczynie oraz zwycięzcy wzięli udział w sesji zdjęciowej. Oczywiście to nie koniec kampanii: jak czytamy na stronie internetowej marki "z wszystkimi uczestnikami projektu planujemy w dalszym ciągu w twórczy i kolektywny sposób rozwijać projekt „Przejdźmy na FeminaTYwy!”

Sesja z ambasadorkami i ambasadorami akcji. Twarzą projektu została Wizeprezeska marki, Aleksandra Danel. 

O modzie odpowiedzialnie

KOKOworld i post na temat FASHION REVOLUTION WEEK i corocznej akcji who made my clothes. Misja inicjatywy oscyluje wokół uczynienia branży modowej transparentną, z uwzględnieniem troski o środowisko i poszanownaia godnych płac. 

Who made my clothes - pytanie zadawane przez organizację FASHION REVOLUTION WEEK ma zachęcać klientów do większej świadomości na temat ubrań. 

Założenia rankingu

  • Na jakiej podstawie ustalany jest ranking?

    Miejsce marki w rankingu zależy od wskaźnika zaangażowania. Wskaźnik ten obliczany jest na podstawie interakcji przy postach publikowanych przez markę na FB z uwzględnieniem różnej siły ich oddziaływania (udostępnienia, komentarze, reakcje). W obliczeniach brana jest pod uwagę również częstotliwość publikowania i wielkość bazy fanów - jeśli dwie strony mają podobny sumaryczny wynik zaangażowania, to w naszej opinii lepiej angażuje ta, która opublikowała mniej postów lub posiada mniejszą bazę fanów. Do obliczania wskaźnika wykorzystujemy aplikację feedbeat.co

  • Jak wybierane są marki do rankingu?

    Ranking obejmuje polskie monobrandy modowe z kategorii damska odzież casual i smart casual z pominięciem marek obuwniczych. W przyszłości planujemy realizację osobnych rankingów dla mody męskiej, jak również dla marek obuwniczych. Nie bierzemy pod uwagę w rankingu multibrandów, marketplace'ów oraz marek zagranicznych. Jeśli Twoim zdaniem brakuje w rankingu jakiejś marki - napisz do nas z propozycją.

Potrzebujesz wsparcia?

Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej marki i skontaktuj się z nami już dziś:

→ telefonicznie: 48 737 138 848
→ drogą email: [email protected]

Pora przejść do działania?
Wyślij nam brief lub umów się na spotkanie!

Ponad połowa naszych klientów pochodzi z poleceń od wcześniejszych klientów.
Zaufali nam